Filters

4

Bestelling niet verzonden, geen antwoord op email

Bestelling gedaan op 27/05. Geen verzending (pagina zegt 3-5 werkdagen). Emails (twee) worden niet beantwoord. Telefoon nummer is disconnected. Vorige bestelling ging wel goed (vandaar de twee sterren), maar tweede keer gaan ze me niet hebben. Btw; als ik op een dag 10tallen 6 sterren reviews zie staan gaan mijn alarmbellen af. Pay for reviews much?

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

Niet voorradig is niet bestelbaar. Je wordt verwittigd wanneer het product terug beschikbaar is (indien gewenst). Al mijn bestellingen werden correct en goed verpakt geleverd. Website omschrijft het product perfect.

  • Aanbevelen? Ja
3

Valt een beetje tegen

Mijn laatste bestelde plantjes. Pogostemon Helferi vallen een beetje tegen. Niet dat de levering niet goed was of zo ik heb gekregen wat ik besteld had maar de bestelde plantjes hebben zeer fragile blaadjes en laten heel gemakkelijk los bij het planten zodat je een deken van losse blaadjes aan het oppervlak van je bak krijgt en de plantjes zien er daardoor niet uit. Of ze herstellen betwijfel ik

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle en goede levering

De bestelling is makkelijk in de webshop te maken. De prijzen zijn gemiddeld goedkoper als in de winkel. Snelle levering en spullen gied verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al veel aankopen gedaan

Nooit problemen gehad. Altijd vlotte levering. Laatst telefonisch contact voor advies, ook fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle en professionele hulp

Een goede service waar je ook een vraag kunt deponeren

  • Aanbevelen? Ja
10

Blij verrast

Voor het eerst plantjes online bestelt en dat is me verrassend goed bevallen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Altijd snelle levering en goede producten

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig en mooi op tijd

Producten zijn van goede kwaliteit en mooi op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig en goed verpakt en snel geleverd

Prima winkel en correcte prijsstelling. Keurige snelle verzending.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Perfect quality goods with perfect after sales help

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, zorvuldig, kwaliteit, en juiste info.

Ik denk dat ik alles wel heb omschreven in de titel

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel verstuurd

De spullen waren snel binnen en netjes verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Ongestoord aquariumgebruik door Aquastore

Mijn verlichting ging na jaren stuk Bij Aquastore vond ik snel de nodige LED-vervanging Deze werd zeer snel en goed verpakt geleverd en probleemloos geinstalleerd Mijn vissen zijn er net zo blij mee als ik !

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen

Goed geholpen, hele fijne zaak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend product

Goede verpakking Snelle verzending Goede communicatie Goed product, stevig en professioneel Volledig geleverd Redelijke prijs Duidelijke info website Dus 5 sterren

  • Aanbevelen? Ja
3

dhl is kloo...

Nu krijg ik te zien dat het pakketje ontbreekt !!!! zou vrijdag al bezorgd worden toen was het verkeerde rayon ingedeeld . Weekend later ontvangen was wel goed ingepakt maar DHL service ???!! M.Vr.Gr. H.A. Scholte Cuijk bestelling van 27-05 j.l.Email:[email protected]

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel verzonden en goede prijs

Snel verzonden, zoals aangegeven op de website. Prijs (Juwel Helialux) was erg ok. Wel leek het bij de lamp om een tweede kansje te gaan, de doos was licht ingescheurd, maar de plastic verpakking niet. Tevens was er aan de plakbandjes gepulkt. De lamp doet het verder prima.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima,

5 liter easycarbo besteld, alleen is de dop bij transport iets beschadigd geraakt. En was er een klein beetje uitgelopen. Ook slangen doseer set van chihiros besteld was gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Mooie planten en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Precies wat ik besteld had.

Mijn ervaring is prima. Bestel hier ook vaker en raad mensen de AquastoreXL ook aan

  • Aanbevelen? Ja
10

Heb gekregen wat ik besteld heb

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snelle service met eerlijke en soms hele scherpe prijzen

“Goede ervaring met AquastoreXL. De service is snel en betrouwbaar, met eerlijke prijzen en regelmatig zeer scherpe aanbiedingen. Levering verliep vlot en producten waren netjes verpakt. Een webshop die ik zeker kan aanbevelen.”

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Ben heel tevreden met de bestelling Snel geleverd en netjes in zakjes ingepakt. Snel weer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bedrijvenweg 2

4793SK Fijnaart

0168700540

[email protected]

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.