Zeer professioneel

over de winkel en de goederen geen slecht woord wel zou ik hen andere koerier dienst aan bevelen want deze laat te wensen over.

Snel besteld, snel geleverd. Heel fijn als je spontaan kleine visjes hebt en eten nodig hebt!

Snel geleverd dus helemaal goed :)

Product op website gezocht en gevonden ! Snel geleverd . Dus een aanrader !!!

Wij zijn tevreden met de levering van de producten

Prima website en tal van Aquarium producten en meer. Mooi op tijd en correct geleverd. met vriendelijke groet Kennisbouw BV schilder en afwekingsbedrijf.

Jullie hebben een goede site en kwalitatieve producten.

Heb al een paar keer bij jullie besteld en ik ga die blijven doen. Producten zijn goed. Enige wat er was dat ik een beetje te veel bodem ( zand) had besteld maar beter te veel dan te weinig. Het zal ni lang duren of ik bestel terug bij jullie.

Snelle service en goede prijs

Alles naar wens van begin tot eind.

Uitmuntende kwaliteit met een snelle levering..!

Ruim assortiment, goede kwaliteit plantjes met een verzorgde snelle levering....!

correcte en tijdige levering

correcte en tijdige levering.

Snelle klantenservice, lange levertijd

De klantenservice is top, je krijgt snel en duidelijk antwoord bij vragen. Ik bleek zelf de langere levertijd van producten op de site over het hoofd te hebben gezien waardoor het lang duurde voor het pakket zou worden geleverd, de levering is nog bijna een week vertraagd door (voor mij) onbekende problemen, waar niet over gecommuniceerd werd. Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen.

Zeer vlotte en correcte afhandeling!

Besteld en enkele dagen later aan huis geleverd

Absoluut geweldig

Ik had een potje Novo Pleco XL zuigtabletten voor meervallen besteld. Het is keurig op tijd geleverd en het voldeed helemaal aan de bestelling. Top dus, ja beter kan eigenlijk niet. Een 10.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Snelle en goed levering

Zeer tevreden. Filtermaterialen besteld, zeer snel geleverd, goed verpakt. Netjes zoals het hoort.

goed assortiment en vlotte levering

Mijn bestelling na 2 dagen goed verpakt en in goede conditie ontvangen. Min puntje vind ik de minimale orderwaarde a 15.00 en de verzendkosten van 5.95 euro

Snelle levering en bijzonder goed in/verpakt!

Snelle levering en bijzonder goed in/verpakt!

redelijk tevreden maar communicatie kon iets beter

Toen ik na een 10-tal dagen nog geen mailtje had gekregen dat mijn bestelling verstuurd was, heb ik zelf een mail gestuurd met de vraag of ze dat eens konden controleren. Als antwoord kreeg ik dat mijn bestelling niet voorradig was. Als ze mijn bestelling klaarmaakten zou het fijn geweest zijn dat ik eerst een mailtje had gekregen dat het onderdeel niet voorradig was maar dat, als het terug beschikbaar was, het onmiddellijk zou worden verzonden. Bestelling was wel zeer goed verpakt

In de verste verte geen algennet

De o,3 mm. Maak daar maar 1 mm van. Dit lijkt niet eens op een algennet. Jammer , gebruik hem wel als zwembad net. Opzoek naar een Beter algennet. Inpak was wel oké.

Snel voor elkaar

Snelle verzending en levering en goede prijs

Een van de producten viel tegen. Volgende keer toch maar weet Gardena ipv Hozelock

Snel en netjes geleverd

De plantjes zien er goed en goeie prijs, geen slakjes aanwezig. Wat wel eens gebeurt bij een aankoop bij een andere winkel. Deze site een aanrader.

Best service end good communication with client.

alles is verlopen zoals het hoort ,dus geen negative ervaring enkel positief

zowel de bestelling als de betaling als de levering zonder opmerkingen met andere woorden : alles prima verlopen.

Goed geleverd en prima verpakt

Vakkundig verpakt ,kan over de plantjes pas oordelen na een week of 3.

Gewoonweg Top!

Snelle levering, netjes verpakt, prima prijs

Snelle levering, netjes verpakt, prima prijs

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.