goed optijd bezorgt

goed optijd bezorgt

Snelle levering en goede spullen

Gewoon goed en snel

snelle levering tevreden

Goede producten, goede service. Bedankt!

goedevprodujten voor een goede prijs. gelijk verzonden.

Snelle service en prima product

Voor ons aquarium heb ik watervlooien besteld. Al snel bericht ontvangen dat deze klaarligt. Product zelf prima in orde. De vissen hadden een feestmaal! Zal hier zeker vaker bestellen.

Eerste bestelling, alles in orde.

Mijn eerste bestelling. Grappig genoeg doe ik niks met vissen, maar het Fluval substraat zou ideaal zijn voor planten stekjes. Vandaar mijn aankoop. Ze zijn duidelijk over de bezorging en komen aangegeven levertijd ook na.

Betrouwbare leverancier

Besteld en zeer goed verpakt ontvangen. Heldere site. Aanrader.

Erg goed

Prima service. Snelle verwerking van mijn bestelling.

Ziet er goed uit, is wat ik wilde hebben. Snel ontvangen

Goede informatie en snelle bezorging

Goede informatie en snelle bezorging

Zou opnieuw bestellen

Ruime keuze en een eenvoudig bestelproces. Hele snelle levering!

Top verkoper!

Jammer dat er weer vertraging was bij dhl maar verder super tevreden over de producten!

Super service van AquastoreXL. Bij mij bestelling zat een ledlamp deze was stuk aangeleverd door de vervoerder.(kan gebeuren) Een belletje naar AquastoreXL en een paar foto's gestuurd en er werd gelijk een nieuwe kosteloos afgestuurd. Groet, Teun

Levertijd 1 à 2 werkdagen? Mooi niet!

Ik moet mijn product nog altijd krijgen. Ondanks nabellen, waarbij mij plechtig beloofd werd dat het er morgen zou zijn… Ondanks een bevestigingsmail dat het verzonden zou zijn… we zijn nu vijf dagen verder en ik zit nog altijd met een kapotte Co2 installatie.

Super ervaring!!

Erg tevreden. Nemen echt zorg voor hun producten. Aquarium goed verpakt en snel verzonden

Vriendelijk personeel, behulpzaam en goede kennis van zaken. OASE aquarium gekocht met een OASE buitenfilter en kwalitatief zeer tevreden. Ook de bijgeleverde waterplanten waren van prima kwaliteit. Ik ben een zeer tevreden klant.

Heldere en fijne webshop. Snelle en adequate levering

Op tijd geleverd

Goed te volgen en snel geleverd

Betrouwbare leveringen

Twee bestellingen tot nu toe die naar tevredenheid zijn uitgevoerd

Perfecte service

Top snelle en goede service

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

Gewoon goed

Netjes verpakt,snel geleverd.Echt geweldig mooi licht in het aquarium.Veel beter als de tl buizen.En makelijk te installeren en aan te sluiten.Ben er zeer tevreden over.

Komen belofte na

Wordt vlot gereageerd op mail.

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.