Super merci

Très bon site

Prima voor mijn bestelling

Ben heel tevreden met mijn bestelling, was in orde en rap, bedankt voor alles

Snelle levering, productomschrijving summier

Wilde een nieuw filter. Telefonisch snel in de juiste richting geholpen. Productomschrijving was niet uitgebreid. Snelle levering.

Mooie sterke planten en hoe verpakt

Ik koos voor het plantenpakket large en nog wat losse planten (oa mosbollen). Ik ben erg tevreden. De planten zaten keurig verpakt én werden op de afgesproken dag geleverd. Ze staan nu een paar weken in het aquarium en doen het erg goed. Ze zijn mooi vol en prachtig van kleur.

Ze verkopen goede kwaliteit spullen en leven goede service aanrader

Topie

Top, plantjes zijn goed overgekomen. Zijn mooi en fris

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering en keurig verpakt, spullen die ook makkelijk te vinden op de website

Al jaren prima service

Bestel al jaren mijn spulletjes voor het aquarium. Snelle levering en compleet aanbod.

Top.

Helemaal tevreden over het product. Snelle levering. Prima contact met mederwerkers.

Keurige service!

Supersnelle afhandeling van mijn bestelling en top informatievoorziening. De eerste nieuwe klant is al doorverwezen :)

Prima webshop

Supersnelle verzending en een prima prijsniveau.

snelle levering- top product

de dag na de bestelling ontvingen we op een zaterdag zelfs deze mooie aquarium...prachtig product - echt een aanwinst...

Goede service en alles op tijd geleverd

Goede service en alles op tijd geleverd

Bij de bestelling was een artikel niet op voorraad. Aquastore was zo verstandig om even te wachten tot de hele bestelling in 1 x geleverd kon worden.

Service is perfect

Ik had iets besteld en dit had vervoerschade ze hebben dit binnen drie dagen opgelost en waren goed bereikbaar top

Netjes verpakt, snel bezorgd.

Plantjes

Prima plantjes

Een minpunt is dat ik een erg karig plandje kreeg met 3 blaadjes er aan. Ik hoop dat die sterk genoeg is om zichzelf goed te laten groeien. Verder zag alles er goed uit

Snel geleverd goed product.

Goede service snel geleverd .

Niet gekregen wat ik bestelde

Niet de volledige bestelling gekregen en ander formaat zakken dan besteld.

Snel geleverd en prima communicatie

Het gehele bestel proces en bezorging gaat vlieiend, de visjes zijn tevreden!

Duidelijke communicatie, snelle bezorging en goede producten

Bestellen bij Aquastore XL ging goed, de communicatie vond ik duidelijk, de bezorging was snel en naar verwachting en de kwaliteit van de producten was goed. Zelfs boven verwachting.

prima bedrijf

Goede service en snelle afhandeling,

Snelle levering, goede prijs.

Snellere levering dan concurrenten

Ik had tegelijkertijd bij diverse zaken spullen gekocht om voor de watervogels en vissen te voorkomen dat onze vijver zou dichtvriezen. Aquastore was de enige die direct leverde. De levering was verder ook conform verwachting.

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.