Vriendelijk personeel, behulpzaam en goede kennis van zaken. OASE aquarium gekocht met een OASE buitenfilter en kwalitatief zeer tevreden. Ook de bijgeleverde waterplanten waren van prima kwaliteit. Ik ben een zeer tevreden klant.

Heldere en fijne webshop. Snelle en adequate levering

Op tijd geleverd

Goed te volgen en snel geleverd

Betrouwbare leveringen

Twee bestellingen tot nu toe die naar tevredenheid zijn uitgevoerd

Perfecte service

Top snelle en goede service

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

Gewoon goed

Netjes verpakt,snel geleverd.Echt geweldig mooi licht in het aquarium.Veel beter als de tl buizen.En makelijk te installeren en aan te sluiten.Ben er zeer tevreden over.

Komen belofte na

Wordt vlot gereageerd op mail.

Snel

Echt snelle levering,

Supersnelle levering en goede kwaliteit

Deskundige en klantvriendelijke service!

Met veel deskundigheid geholpen bij het uitkiezen van ons nieuwe aquarium. Ondanks de drukte in de winkel werd door de klantvriendelijke medewerker alle benodigde tijd genomen.

Werkt goed

Alles behalve tevreden!

Product lijkt in eerste instantie keurig in orde. Totdat je belt en vraagt om hulp. Je wordt alles behalve vriendelijk te woord gestaan en je wordt denigrerend behandelt. De pomp van het aquarium maakt veel herrie en resoneert erg. Ik zit dus nu met een product dat defect is en de winkel wilt niet helpen.. Ik bestel hier nooit meer!

Hallo Mayke, Op uw naam en email adres zien wij geen bestelling met een pomp van een aquarium. Enkel 2 flesjes vloeistof en wat decoratie... Verder hebben we geen idee maar staan we mensen die bellen altijd vriendelijk te woord.

Quick and functional order

Order came quickly and all items are functioning and of good quality

Mooie gezonde planten. Perfect

De levering was snel, en netjes. Heb gekregen wat ik besteld heb en de planten doen het goed na een week in mijn aquarium Zeer tevreden

Prima levering, op tijd,en duidelijk uitleg,en goed ingepakt.

Top!!!

Aus Deutschland bestellt in 2 Tagen angekommen nur zu empfehlen !

Tevreden klant.

Nieuwe aquarium filter voor mijn broer besteld. Was in no time bij ons binnen.

Snel

Snelle levering.

Snelle levering en goed product

Een goede lamp gekregen voor weinig geld.

Goede ervaring

Was goed

Was geen onderdeel dus moest ik een week wachten

Alles prima en snel geleverd

Alles snel geleverd en in hele.goede staat. Plantjes met goede wortels en de bol was mooi groen.

Prima en snel geleverd

Spullen snel en netjes geleverd

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.