Ruime keuze en snel geleverd

Posters besteld voor in de klas.

Beloven snelle levering komt niets.

Je besteld rekentijgers plus antwoorden boek. Na bijna 2 weken wachten. Nog steeds niets. Zou langer duren... Hoe lang geen idee. Nu opeens een mail alsof geleverd zou zijn.... Vertrouw hun echt niet. Eens maar nooit meer.

Tekenspullen gekocht. Ruim assortiment!

Mooie educatieve poster

Tafels leren op de wc. Zo zijn we er iedere dag even een aantal keer mee bezig. Leuk om mijn dochtertje zo bezig te horen met de tafels :-). Mooie aanbieding en snel in huis. Top!

mailterreur

ik wil geen mails meer ontvangen

Veel keuze!

Ik zocht een bepaald werkboekje en ik vond het op Educatheek. Ik zag nog veel meer boekjes die ik nodig had. Ruime keuze en alles goed op tijd geleverd.

Goede posters en prima service

We hebben een paar leerzame en leuke posters voor in de klas besteld. Prima service en snel geleverd

Wacht 1,5 maand op mijn bestelling

Eind januari iets besteld dat "op voorraad" is. Krijg af en toe een mail dat de product op [datum] verstuurd zal worden maar nog steeds aan het wachten! Het zou deze week verstuurd worden maar dat geloof ik niet meer.

Poster was snel geleverd

Ben met mijn dochter uit groep 4 de tafels aan het oefenen en heb een tafelposter besteld.

Mooie posters voor in de klas

Educatieve posters van Deltas voor in de klas besteld en deze waren snel geleverd. Posters zien er goed uit en zijn gelamineerd en hierdoor extra stevig.

Examenbundels waren snel binnen.

Pluspunten

Heb een aantal klasmaterialen gekocht. De producten waren scherp geprijsd. En ook snel geleverd.

Pluspunten

Posters gekocht. Snel gekeverd! Bedankt.

Pluspunten

Opblaasbaar zonnestelsel in de aanbieding gekocht. Snel geleverd! Aanrader voor in de klas. Poster trouwens ook. Zowel de kinderen als ik waren er blij mee.

Pluspunten

Zeker aan te bevelen! Meedenken met de klant en goede service staat centraal.

Geen

Pluspunten

Snel geleverd. Had mijn boeken snel in huis

Nog meer boeken in het assortiment opnemen

Pluspunten

Veel boeken om de leerkracht te ondersteunen.

Pluspunten

Ruim assortiment Snel geleverd

Betere zoekfunctie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zou snelle levering zijn, maar helaas vertraging zonder bericht

Werkelijke verzenddatum aangeven op de websiteEn als er vertraging is zelf op tijd aangeven. En zeker geen mail sturen over de beoordeling van een product dat ik nog niet binnen heb

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De mogelijkheden die er zijn om het kind te stimuleren bij de schoolvakken.

Wanneer er aangegeven wordt binnen 5-10 werkdagen geleverd, het liefst ook binnen die 5-10 werkdagen. Mijn bestelling zijn al over datum.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Veel te lange levertijd!!! Heb een bestelling RUIM 2 weken geleden gedaan en nu nog niet binnen!

Pluspunten

Snelle service! Alles goed en snel geleverd!

Zo blijven doorgaan!

Pluspunten

makkelijke site, snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

communiceren met Educatheek via de mail bleek een probleem. Mailtjes zouden niet zijn aangekomen en werden daarom niet beantwoord. Inmiddels is mijn probleem goed opgelost en daarom toch een voldoende....

Niels Bohrweg 123 3542 CA Utrecht