Geweldige service goed geholpen

Via mail informatie gevraagd en er werd direct adequaat op gereageerd met een goed advies. De sneeuwkettingen direct aangeschaft en een super snelle bezorging aan huis. Bedankt

correcte en goede werking van de webshop, gevolgd door prima afhandeling

zie hierboven!

goede service

Ik kon eenvoudig vinden wat ik zocht. Toen werd alles goed uitgelegd in de beschrijving en heb daarom besloten dit product ( RX5) te kopen.

top kwaliteit + snelle levering !

mijn sneeuwkettingen hier gevonden aan beste prijs. zware uitvoering van ketting + snelle levering binnen de 3 dagen in de bus in Belgie en in een kwalitatieve draagkoffer. Kan dit bedrijf echt aanraden.

Duidelijke communicatie snelle levering

Mooi product snelle levering en duidelijke communicatie

Prima kwaliteit en snelle levering

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit.

Snel en vriendelijk.

Snel en goede prijs

Snelle levering. Maar na de levering ontvang ik nog steeds de melding van Boekuwzending dat het pakket binnenkort wordt afgeleverd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste, Ze hebben bij boekuwzending een storing waardoor de mails worden gestuurd. Hier is een melding van gemaakt en wordt opgelost.

Sneeuwkettingen besteld

Zijn binnen enkele dagen geleverd

snel geleverd

Ondanks dat de bezorger het pakket op een compleet verkeerd adres (een straat verder) geleverd had waar we zelf moesten gaan zoeken waar het was gebleven, toch tevreden.

Correcte afhandeling van de order.

Zeer correcte behandeling.Snelle terugkoppeling.Uitstekend product

Snel geleverd, en goede feedback.

Snel geleverd wat ik bestelde

Duidelijke site waardoor ik het juiste artikel goed kon vinden. Bezorging door DPD goed en constructief. Wij waren en netjes bij de buren gebeld en afgegeven.

Mooi spul snel geleverd

Mooi spul goede kwaliteit snel geleverd!

Gewoon goed

Gewoon goed, optijd geleverd

Top en snel geleverd

Het snel leveren viel wat tegen doordat de order niet vrij gegeven was na betaling, maar Patrick loste dit naderhand snel op

Goede hulp/advies

Probleem met de maat van sneeuwkettingen - mijn banden! Kreeg goed advies!!!

Alles is geleverd zoals beloofd

Snelle en correcte uitvoering van de bestelling.

Doordat het een herhaling van een vorige order betrof ging het super snel.

zeer goed

uitgebreide catalogus en snel in huis

Lampenkappen besteld en was super snel bij ons.

Vlotte levering, extra kosten voor orderbehandeling schrappen s.v.p.

Zie boven.

Top en zeer snelle service

Kundig, goed advies, grote voorraad, snel verstuurd en goede prijzen.

prima bedrijf netjes, informatie goed

zoals ik al in de vorige zin aangaf, goede informatie wanneer het product aankomt. prima bedrijf.

Gewoon goed

Spulletjes besteld goede kwaliteit en snel binnen

Über Duijvelaar E-commerce

Deze webshop is onderdeel van Duijvelaar E-commerce. Sinds 20 november 2002 is Duijvelaar E-commerce met verschillende webshops actief. Al snel na de eerste stappen en ervaringen in de verkoop via internet kwam oprichter en ondernemer Stian Duijvelaar erachter dat de kracht van Duijvelaar E-commerce ligt in het bieden van productkennis, specialisme en vertrouwen. Daarom is iedere Duijvelaar E-commerce webshop een specialistische shop die geheel in een eigen thema staat. De overkoepelende zaken zoals klantenservice, warehousing, logistiek en financiën zijn tot in de puntjes verzorgd. U kunt dus zorgeloos bij ons winkelen, bestellen, afrekenen en wanneer nodig retourneren.

Kiyoh Bewertungen