Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Het was net na 15 uur maar toch de andere dag geleverd. Nu kan ik weer veilig op pad met mijn aanhanger.

Ging altijd goed nu wat minder

Ervaring was altijd prima product ook. Maarrr had spuitbussen besteld met bij behorende slangetjes. Helaas bleken de slangetjes niet te passen op de spuitbus. Gevraagd of men dat uit kon zoeken? Na een paar dagen bericht gekregen dat men de volgende dag antwoord zou geven maar 3 werkdagen verder nog geen bericht.

RX5 snel geleverd, goed product

RX5 is snel geleverd en blijkt een goed product te zijn.

snel

snel verzonden, alhoewel er van mijn part ook een optie moet komen op de website om te kunnen verzenden naar een parcelshop / depot in de buurt. Dat is in deze tijd een MUST !

Snelle service, goed product.

Snel in huis, direct kunnen toepassen volgens de handleiding op het product.

uitstekend

RX 10 in RAL kleur snel geleverd

Uitstekende service en snelle levering! Bedankt

Alles klopt.

Uitstekende service!

Uitstekende service & snelle verzending!

Doen een prima job

Bestelling, bevestiging, informatievoorziening, betaling, alles klopt bij dit bedrijf.

prima service

Ik had spullen nodig voor mijn botentrailer. Alles keurig gevonden. Ik was iets vergeten en dan kon nog bij dezelfde bezorging. Kosten zijn maar 1 x berekend. Prima spullen bij een prima zaak.

correcte afhandeling.

Ik had de verf opgehaald. Zeer nette winkel. De spullen stonden klaar om opgehaald te worden. Tevens ben ik vriendelijk te woord gestaan door vriedelijke mensen.

goede prijs en snel geleverd

op de site had ik snel mijn onderdelenvoorde caravan gevonden. besteld et de levering werd vlot aan de deur afgeleverd. ook door een pakketdienst die heel netjes op tijd volgens de track and trace.

1e bestelling hier, snel geleverd.

Wat besteld voor onze aanhanger, en dit is snel geleverd.

doet wat het moet doen

Ik had nog niet eerder bij deze leverancier besteld, wat ik nodig had was gemakkelijk te vinden en werd snel geleverd

Snel, correct en duidelijk

Duidelijke informatie en afbeeldingen bij hun producten vermeld op de website. Snelle verwerking van orders aan betaalbare prijzen. Kortweg een top bedrijf, maar achter een top bedrijf schuilt het top personeel, en zij verdienen de pluim. Doe zo verder!

snelle levering en prima service

goede producten met een duidelijke uitleg

goede producten geweldige service

ruime sortering en niet zo duur, er is voor een ieder wat wils, vriendelijk personeel die bereid is wat meer voor een klant te doen dan gebruikelijk. Ik zou dit bedrijf toch een cijfer willen geven en dat is een 9+, zij verdienen dit ten zeerste.

Zeer goed geholpen.

Juist personeel die correct hebben geholpen met het zoeken naar een oplossing.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Super snel en correcte levering.

Had "nog even snel" een paar kleine trailer onderdelen nodig welke de volgende dag geleverd werden. Artikelen allemaal helemaal conform de omschrijving op de website dus m'n trailer was weer snel gefixt.

Snelle service, goed verpakt, goede t&t.

Uitgebreide keuze, snelle service, concurrende prijzen.

goed product en snel geleverd

Perfecte dienstverlening.

Pluspunten

Supersnelle en correcte levering van kwaliteitsproducten.

• Prijs
  • Personeel