Top!!

Helemaal goed!

Bezorg info tekort tevoren op de zelfde dag.

Daardoor niet thuis. via briefje op de deur buren gevonden maar geen info op briefje wel e-mail met bezorgadres. Dus wel snel en uiteindelijk volledig maar wel rommelig.

Snel en correct.

Mijn bestelling is exact wat ik vroeg en binnen de kortste periode geleverd. Prima!

Precies zoals ik het product had verwacht.

Heb alles makkelijk kunnen vinden.

ze hadden het juiste produkt en was correct verpakt

De tijdspanne van bestellen en ontvangen was langer dan normaal maar lag aan de tijd van bestellen ( kerst ) dus drukker bij de koerier

Perfect geregeld

En heel klantvriendelijk geholpen dus een aanrader

zeer snelle levering mooi en goed produkt

machine werkt boven verwachting mist hollandse beschrijving met enig denkwerk makkelijk te monteren

volgende keer weer

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Het was net na 15 uur maar toch de andere dag geleverd. Nu kan ik weer veilig op pad met mijn aanhanger.

Ging altijd goed nu wat minder

Ervaring was altijd prima product ook. Maarrr had spuitbussen besteld met bij behorende slangetjes. Helaas bleken de slangetjes niet te passen op de spuitbus. Gevraagd of men dat uit kon zoeken? Na een paar dagen bericht gekregen dat men de volgende dag antwoord zou geven maar 3 werkdagen verder nog geen bericht.

RX5 snel geleverd, goed product

RX5 is snel geleverd en blijkt een goed product te zijn.

snel

snel verzonden, alhoewel er van mijn part ook een optie moet komen op de website om te kunnen verzenden naar een parcelshop / depot in de buurt. Dat is in deze tijd een MUST !

Snelle service, goed product.

Snel in huis, direct kunnen toepassen volgens de handleiding op het product.

uitstekend

RX 10 in RAL kleur snel geleverd

Uitstekende service en snelle levering! Bedankt

Alles klopt.

Uitstekende service!

Uitstekende service & snelle verzending!

Doen een prima job

Bestelling, bevestiging, informatievoorziening, betaling, alles klopt bij dit bedrijf.

prima service

Ik had spullen nodig voor mijn botentrailer. Alles keurig gevonden. Ik was iets vergeten en dan kon nog bij dezelfde bezorging. Kosten zijn maar 1 x berekend. Prima spullen bij een prima zaak.

correcte afhandeling.

Ik had de verf opgehaald. Zeer nette winkel. De spullen stonden klaar om opgehaald te worden. Tevens ben ik vriendelijk te woord gestaan door vriedelijke mensen.

goede prijs en snel geleverd

op de site had ik snel mijn onderdelenvoorde caravan gevonden. besteld et de levering werd vlot aan de deur afgeleverd. ook door een pakketdienst die heel netjes op tijd volgens de track and trace.

1e bestelling hier, snel geleverd.

Wat besteld voor onze aanhanger, en dit is snel geleverd.

doet wat het moet doen

Ik had nog niet eerder bij deze leverancier besteld, wat ik nodig had was gemakkelijk te vinden en werd snel geleverd

Snel, correct en duidelijk

Duidelijke informatie en afbeeldingen bij hun producten vermeld op de website. Snelle verwerking van orders aan betaalbare prijzen. Kortweg een top bedrijf, maar achter een top bedrijf schuilt het top personeel, en zij verdienen de pluim. Doe zo verder!

snelle levering en prima service

goede producten met een duidelijke uitleg

goede producten geweldige service

ruime sortering en niet zo duur, er is voor een ieder wat wils, vriendelijk personeel die bereid is wat meer voor een klant te doen dan gebruikelijk. Ik zou dit bedrijf toch een cijfer willen geven en dat is een 9+, zij verdienen dit ten zeerste.

Over Duijvelaar E-commerce

Deze webshop is onderdeel van Duijvelaar E-commerce. Sinds 20 november 2002 is Duijvelaar E-commerce met verschillende webshops actief. Al snel na de eerste stappen en ervaringen in de verkoop via internet kwam oprichter en ondernemer Stian Duijvelaar erachter dat de kracht van Duijvelaar E-commerce ligt in het bieden van productkennis, specialisme en vertrouwen. Daarom is iedere Duijvelaar E-commerce webshop een specialistische shop die geheel in een eigen thema staat. De overkoepelende zaken zoals klantenservice, warehousing, logistiek en financiën zijn tot in de puntjes verzorgd. U kunt dus zorgeloos bij ons winkelen, bestellen, afrekenen en wanneer nodig retourneren.