Duidelijke site en info over de producten.

Bestelde spullen snel geleverd.

Snelle levering goede service

De bestelling werd door DHL niet geleverd, een telefoon en een dag later alsnog geleverd op een andere adres. Echt top super geregeld!

Goede service en goed telefonisch advies bij vragen

De spullen die ik had besteld zijn de zelfde dag nog verzameld en verstuurd snelle service en goed geregeld. Wel wil ik jullie waarschuwen voor het feit dat de bezorg service DHL onbetrouwbaar is. Na de snelle service van polyester shoppen gaat het fout bij DHL. Ik had gekozen voor DHL omdat het pakket tussen 1800/2100 s’avonds bezorgd zou worden. Vervolgens krijg ik netjes van DHL een mail dat de bezorger tussen 18.05 en 19.30 voor de deur zou staan. Toevallig sta ik voor het raam naar buiten te kijken(ik woon 2 hoog in een flat) en zie de bezorger arriveren, ik loop naar de gang om de deur open te doen de bel gaat echter niet. Ik loop terug naar het raam en zie tot mijn verbazing de bezorger wegrijden. Direct loop ik naar beneden er er ligt een gemist briefje in de brieven bus. Deze beste man heeft dus niet de moeite genomen om aan te bellen en het pakket naar een verzamelpunt gebracht. Hierdoor is mijn planning in de war gelopen had namelijk de volgende dag een afspraak met iemand die uit Zeeland moest komen om mijn boot te repareren maar had het pakket dus niet, die kon ik na 1300 uur ophalen. Hier kan polyester shoppen niets aan doen maar het is jammer dat na jullie snelle service een bezorger als DHL het verziekt dat wil ik toch wel even laten weten. Uiteraard heb ik direct de klacht gemeld bij DHL

Super goede service!

Ik heb een goeie ervaring ik had namelijk vorige week inkt gekocht ik had om een roze gevraagd maar kreeg rood ik zag het pas toen ik thuiskwam maar de service van Thomas was uitstekend hij stuurde gelijk de goede kleur op. Kosteloos. Super service!!

Goed geholpen met gede service en hele snelle levering.

Loopt uitstekend, vandaag besteld morgen in huis

Het was snel en simpel afgehandeld met een zeer snelle levering. Er zat een paar handschoentjes bij en een roerstokje. Ik zeg duim omhoog!

Topbedrijf

Zeer goed bedrijf, gave resin art workshop, vriendelijke mensen!

goed bedrijf

snelle levering, goed verpakt. en handig dat er handschoenen en een roerstokje bij zitten.

Fantastisch, snelle dienst en goede advies.

Ik ben heel blij dat ik PolyesterShoppen heeft gevonden. Ze geven altijd het beste advies en levering is ook super snel. Bedankt

Supersnel

Voordelig met epoxy, duur met pigmenten.

Tooooooooooooop

Volledig geleverd en snel

Dat is goed om te lezen!

Div. Dingen besteld en de volgende dag al in huis! Goed verpakt en alles zoals omschreven was op website!

Dat is goed om te lezen!

Prima bedrijf, goede service, uitstekende kwaliteit!

Rondom tevreden😁

Goed en snel

Juiste producten, goed verpakt, snelle levering.

geweldig

helder bestelprocedure, goed prijs en levering helemaal volgens verwachting

Geweldige service

Alles keurig geleverd, na onze bestelling nog wat aangepast en direct verwerkt. De levering kwam, helaas 1 blik door de transporteur beschadigd, 1 dag later een nieuw blik geleverd uit eigen beweging!!! Top service

Fijn dat dit goes is opgelost!

Topservice qua levering en service !

Geweldig goede ervaring voor een eerste levering. Vakkundige hulp via de chat. Daar kunnen wij als Belgen nog wel iets van leren ... !

Dankuwel voor de complimenten!

Goede website en snelle levering

Goede website, snelle levering en kwaliteit.

Duidelijke uitleg op de website en super snelle levering. Goed materiaal en achteraf betalen mogelijk.

Fijn!

Snel en accuraat geleverd

Bestelling vlot verwerkt en snel ontvangen.

Dat is prettig om te lezen!

Prachtig

Het is ons heel goed gelukt.zijn er heel blij mee.Een geweldig mooi aandenken.zeker aan te bevelen.

Dat is fijn Joke!

Allereerst bestellingen worden snel verzorgd en bezorgd. Daarbij op de chat altijd meedenkend bij vragen. Prima services ga zo door

Dat vinden we prettig om te lezen!

Snelle levering en super spul om mee te werken.

Snelle levering en alles is duidelijk als je wat wilt bestellen.

Dat horen we graag

Duidelijke website waar je snel en gemakkelijk kunt bestellen. De informatie over de bestelling en levering is prima. Het artikel was heel goed verpakt in een degelijke doos. De informatie over de aflevering door DHL alsmede de informatie van DHL was uitstekend. Kortom, één van de beste webshops die ik heb meegemaakt. En.............leuk dat je ook nog een bruikbare attentie in de verpakking aantreft.

Wat super tof om te lezen, Piet! Bedankt voor het delen van je ervaring.