Een workshop gedaan

De workshop begon rommelig en dat is die qua uitleg gebleven. Een heel onsamenhangend en vooral commercieel verhaal was de start. Het ging o.a verkoopcijfers, dropshipping de IT-er als baas maar totaal niet wat er precies zou gebeuren bij de workshop. Ook was er een groep dames waarvan 1 vanaf het begin af aan eindeloos vragen stelde en i.p.v het centraal te houden ging constant alle aandacht naar haar! Was erg vervelend en ook de andere workshoppers rond om me spraken hun irritaties uit. Al met al is mijn product mooi geworden maar raad een workshop niet aan.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goeie producten, goed advies, super snelle levering

Ook na 2 e- mails en 3 telefoontjes vol met vragen, nog steeds vriendelijk en goed advies gekregen. Helaas uiteindelijk toch te weinig epoxy voor onze tafel (16 kg). Feitelijk was de berekening goed, qua oppevlakte. Was ons eerste project, dus waarschijlijk toch teveel kieren etc. in de tafel. Vandaag nog snel 8 kg. besteld. Het programma geeft aan dat via 'red je pakketje'vandaag nog geleverd zal worden. Ben benieuwd, het is zaterdag dus vraag me af of dat gaat lukken. Verder is het gieten van een tafel gemaakt van stukjes pallethout, zoals wij nu hebben gedaan, waarschijnlijk niet het meest makkelijke project om met gieten te beginnen, maar tot nu toe erg leuk om te doen, niet al te moeilijk en het ziet er nu al, ondanks te weinig epoxy, schitterend uit. Zou best een foto willen uplaoden, maar dat lukt in dit programma helaas niet.

Top!!

Uitstekende service met raad en daad, zeer snelle levering naar Belgie. Top!!! Bedankt Arne en collega's

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig, heel goede en snelle service

Na een probleem betreft hechting besproken te hebben heeft Arne me advies gegeven en een heel goede service verleend m.b.t. extra materialen. Kortom een heel fijne firma, goed geholpen en super service ;-) Jack

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed om te horen dat Arne je goed heeft geholpen! Ik ga de review met hem delen. Bedankt Jack.

Compleet assortiment & snelle levering! Echt top!

Bestel hier regelmatig spullen om surfboards & vinnen te bouwen, snel geleverd en goede kwaliteit, mijn one-stop-shop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt Eelke! Wij zijn benieuwd naar je surfboards, stuur je een keer foto's op?

Na een probleem telefonisch goed geholpen, super service!

Bedankt Brian, tot snel!

Bezorging slecht maar goed contact gehad met het bedrijf.

De levering was heel slecht gegaan. Thuis gebleven en extra mijn mobiel nummer bij de deurbel geplakt. Nooit iemand langs geweest, geen briefje in de brievenbus en niet gebeld. In de mail stond ineens dat ze mij gemist hadden. Uiteindelijk moest ik het kapotte en open pakket ophalen bij een winkel. Dit mede gedeeld met het bedrijf. Ze hebben heel netjes gehandeld en gereageert. De producten waren goed maar de levering erg teleurstellend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De epoxy was gekristalliseerd .maar na een telefonisch overleg is het keurig opgelost

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn dat onze klantenservice je heeft kunnen helpen Hans.

Goed bedrijf, met de juiste spullen.

Ik bestel tot op heden nog altijd al mijn spullen bij Polyestershoppen. Goede service, ook wanneer er 1 product vergeten was, werd deze na excuses alsnog kosteloos opgestuurd. Staan ook altijd klaar voor advies.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn om te horen Esther. Zien je graag weer een keer terug!

heel professioneel

duidelijke uitleg. Echt kennis van zaken. Nu heel benieuwd naar de kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij hopen dat de producten net als onze service je bevallen. Heel veel succes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, tot snel!

Snelle service, goede producten, goede informatie.

De filmpjes op internet hebben me ontzettend geholpen. Hulde daarvoor.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij vinden service heel belangrijk! Doet ons goed om dit te lezen.

Levering op tijd.

Een bedrijf waar veel andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super! Wij gaan de review intern delen. Bedankt voor de lovende woorden.

Leuk, enthousiast bedrijf

Ze hebben mij heel goed advies gegeven, heel blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij zijn blij dat jij blij bent met onze service, Lola!

Snel en precies!

Hele fijne shop. Waar je bestellingen snel en met extra dingen, als handschoenen en spatel, worden afgeleverd op de tijd en dag zoals erop de site staat. Dit klinkt misschien van zelf sprekend maar dit is het helaas bij de meeste online winkels niet. Heel blij mee, ook de whats app support voor vragen werkt top. Snel en deskundig advies!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een mooie review Mark, hier doen wij het voor!

correcte levering

Snelle, correcte levering. Opmerking: graag handschoenen bijleveren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Wim! Bedankt voor je review. Normaal gesproken zitten bij al onze bestelling een pakketje met handschoenen en mengspatels. Excuses voor het ongemak! Wij gaan erop letten.

Bestelling de volgende dag binnen en via de chatfunctie goed geholpen.

Zeer goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij zijn blij om te horen dat onze service bevalt.

Op Telefonisch informatie prima antwoord gekregen. Snelle levering zoals beloofd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed om te horen Harry, wij helpen al onze klanten graag.

Sneller kan niet

Supersnel bezorgd! Zelfde dag nog!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super om te horen Emile! Succes met de producten.

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke communicatie!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijk en snel ..

Mogelijkheid tijdens het bestellen om het direct te laten afleveren bij bv een PostNL afhaalpunt zou een mooie meerwaarde zijn.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik was al fan van Polyestershoppen.nl, de communicatie en (online) marketing zijn gewoon dik in orde. Gisteren heeft polyestershoppen.nl mij toch enorm versteld doen staan van een meer dan geweldige klachtafhandeling. Ik heb er simpelweg geen woorden voor hoe goed dit is opgepakt door Thomas. Door spikkels in de transtint was mijn riviertafel verpest, heel jammer, veel tijd en geld naar de maan denk je dan. Eergisteren heb ik per mail contact opgenomen met de klantenservice, het probleem uitgelegd en foto's gemaild. Thomas heeft nieuwe epoxy, verharder en uv-pasta toegestuurd en dit wordt vandaag al bezorgd. Verder heeft hij een uitgebreide uitleg gegeven over hoe dit probleem opgelost en voorkomen kan worden en als klap op de vuurpijl ook nog eens een kortingscode voor mijn volgende bestelling gemaild. Kortom, een dikke pluim voor Thomas en polyestershoppen.nl. Ik bestel nergens anders meer, dat is duidelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Advies aan de telefoon was een beetje kort af

Over PolyesterShoppen BV

Filter op Taal