Teleurstellend

Ik heb het pakket te laat (een dag later dan verwacht) ontvangen. Het duurt heel lang tot dat ik een antwoord heb gekregen. Slechte service.

Prima!!

Duidelijke website Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Via het web de volgende dag al in huis!

Super bedrijf het was keurig op tijd geleverd zo snel heb ik het nog nooit gehad. En over de steel epoxy ben ik super tevreden goed spul ­čĹŹ­čĆ╗

Goede kwaliteit

Ik heb spullen voor hars en siliconenmallen gekocht. Het werkt uitstekend. Het enige wat mooi zou zijn is een simpele stap voor stap instructie per product als pdf of op papier. Niet iedereen heeft zin om filmpjes te kijken, of datasheets door te ploegen. Al met al zeer tevreden!

nu niet zo best, levering wel snel

In de zending zat een uitgedroogd potje UV beschermer voor epoxy hars. Slechte zaak om zo van je verouderde spullen af te komen. Ik vond het niet de moeite om terug te sturen maar het heeft me wel 6 euro gekost. Factuur gegevens. PolyesterShoppen BV Westbaan 275 2841MC Moordrecht support@polyestershoppen.nl KVK Nr. 50229699 Te Breda BTW Nr. NL8226.25.015.B01 BIC Nr. ABNANL2A IBAN Nr. NL25ABNA0591432196 Factuur nummer : 200201 Klant nummer : 146687 Datum : 30-08-2019 Betaalmethode : iDeal Factuuradres E Geldof Kievitlaan 3 5561VZ RIETHOVEN 0408430220 Afleveradres: E Geldof Kievitlaan 3 5561VZ RIETHOVEN ArtikelOmschrijvingAantal Prijs p.s. Totaal EPO0000062 34,99 69,98 Epoxycoating transparant Inhoud : 1,6 kg EPO0003501 5,99 5,99 UV stabilisator voor epoxy Inhoud : 20 gram Subtotaal 75,97

Service op maat!

Prima hulp via de telefoon gekregen voor advies wat aan te schaffen, helemaal naar wens, ook super snelle bezorging. Top!

prima administratieve en logistieke afhandeling

Helaas was het product niet meer nodig en heb ik het geretourneerd

Geweldige back up met een goed geïnformeerd persoon. Zeer vriendelijk en accuraat geholpen.

perfect

Bestelling snel ontvangen, echter 1 artikel ontbrak. Opgebeld en dezelfde dag werd dit artikel nog naar mij verzonden. Prima opgelost!

Beter kan niet.

Prima levering. Volgende dag al in huis. Na klacht meteen actie ondernomen en nieuw product gekregen. Geweldig.

Prima site, snelle levering

2e keer besteld bij hen en wederom prima geregeld, mooie videoÔÇÖs op site en heldere uitleg. Service niet te beoordelen, nog niet nodig gehad­čśë

Perfect!!!!

Hele snelle levering, DHL had mijn bestelling terug gestuurd omdat het niet naar de Service Point ging naar zoals het had gemoeten, maar Polyestershoppen stuur mijn nog 'n pakje v├│├│rdat zij de andere had ontvangen... SERVICE!!!!!!

Goede service, snelle levering en goede communicatie

Meerdere malen besteld via de webshop en altijd goede ervaringen. Waar ik minder over te spreken ben is de DD lak, in vergelijking met de epifanes PU lak. Epifanes is vele malen beter. Maar verder alleen maar lof over polyester shoppen.nl

zoals de titel al zegt: prima service, geen enkele klacht.

Goede snelle service, en alles duidelijk beschreven

Ik heb al meerdere keren spullen besteld. De levering is altijd snel, als je vragen hebt wordt je goed duidelijk geholpen. Er zit een duidelijke beschrijving bij de geleverde producten.

Ben goed geholpen en een snelle levering.

Goede en snelle levering

Snelle en goede levering

Goede service en razendsnelle levering.

Had 3 grote bussen primer en epoxy besteld. Hield er 2 van over, moest wel een kleine bus epoxy bij bestellen. Bestelling weer snel geleverd en het overgeblevene netjes opgehaald.

very good service

Good product and good service

Creatief bestellen voor grote en kleine projecten

Mooie, goede producten met duidelijke beschrijving erbij. Mochten er vragen zijn, kun je die op allerlei manieren stellen. Er zijn ook diverse video's te bekijken hoe je de producten kunt gebruiken. Verzending is ook goed. Inmiddels heb ik al meerdere bestellingen gedaan en er gaan er nog vele volgen :)

Geweldig, ik ben zo blij met de reukloze epoxy. Anders zou ik als copd patient, hier niet mee kunnen werken. Verder kan ik bij problemen altijd chatten, en denkt men mee met mij. En de workshoppen van Leen en natuurlijk ons Peke zijn grandioos. Kortom, ik ben groot fan.

Makkelijk bestellen, snelle levering, bij vragen altijd snelle en correcte service. Ik ben vaste klant!

Fijne shop ervaring

Overzichtelijke webshop met duidelijke filmpjes over het gebruik van de producten die ik gekocht heb. Bij vragen zijn ze heel snel bereikbaar. Er was iets mis gegaan met de verzending en dat werd uitstekend opgelost. Ze deden zelfs nog een stap extra, door er extra spulletjes aan de nazending toe te voegen. Ik ben er heel tevreden over!

Klantvriendelijk, service en snel

Uiterst klantvriendelijk en behulpzaam. Correct snel en plezierig shoppen !

Goed bedrijf

Eenvoudig bestellen en snelle leveringen.