Zeer positieve shop ervaring

Een zeer kundig bedrijf! De website en hun youtube channel staan vol met tips en ideeen, geweldig. Winkelen op de website is ook een fijne ervaring: overzichtelijk met duidelijke informatie. Mijn bestellingen zijn zeer snel geleverd (met vrije keuze hoe snel etc). 1x een kleinigheidje verkeerd gegaan, wat natuurlijk kan gebeuren, en dat is meteen extreem snel en goed opgepakt en opgelost.

vakkundig proffesioneel

mooi resultaat dankzij vakkundige adviezen en kwaliteits producten

zeer goed advies gekregen met een zeer mooi eindresultaat

zeer goed gewerkt met epoxi

Klantvriendelijk

Jullie zijn snel met antwoorden, indien ik een vraag over een product heb, en een zeer duidelijke site, met veel uitleg , dmv filmpjes. Wat mij betreft een aanrader, want ik koocht mijn producten ook wel eens bij andere online winkels.

Alles 100 % oke.

Het product moet nog gebruikt worden., dus daarover nog geen mening. Alle lof naar Arne. Niets was hem teveel om eruit te komen welk product het juiste was. Ga zo door !!

goede materialen tegen een goede prijs en levering binnen 24 uuur

De gevraagde materialen werden binnen 24 uur geleverd. De epoxy voldeed aan de verwachtingen en de kleurstoffen overstegen die zelfs.

alles is netjes verpakt en snel geleverd

Teleurstellend

Ik heb het pakket te laat (een dag later dan verwacht) ontvangen. Het duurt heel lang tot dat ik een antwoord heb gekregen. Slechte service.

Prima!!

Duidelijke website Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Via het web de volgende dag al in huis!

Super bedrijf het was keurig op tijd geleverd zo snel heb ik het nog nooit gehad. En over de steel epoxy ben ik super tevreden goed spul ­čĹŹ­čĆ╗

Goede kwaliteit

Ik heb spullen voor hars en siliconenmallen gekocht. Het werkt uitstekend. Het enige wat mooi zou zijn is een simpele stap voor stap instructie per product als pdf of op papier. Niet iedereen heeft zin om filmpjes te kijken, of datasheets door te ploegen. Al met al zeer tevreden!

nu niet zo best, levering wel snel

In de zending zat een uitgedroogd potje UV beschermer voor epoxy hars. Slechte zaak om zo van je verouderde spullen af te komen. Ik vond het niet de moeite om terug te sturen maar het heeft me wel 6 euro gekost. Factuur gegevens. PolyesterShoppen BV Westbaan 275 2841MC Moordrecht support@polyestershoppen.nl KVK Nr. 50229699 Te Breda BTW Nr. NL8226.25.015.B01 BIC Nr. ABNANL2A IBAN Nr. NL25ABNA0591432196 Factuur nummer : 200201 Klant nummer : 146687 Datum : 30-08-2019 Betaalmethode : iDeal Factuuradres E Geldof Kievitlaan 3 5561VZ RIETHOVEN 0408430220 Afleveradres: E Geldof Kievitlaan 3 5561VZ RIETHOVEN ArtikelOmschrijvingAantal Prijs p.s. Totaal EPO0000062 34,99 69,98 Epoxycoating transparant Inhoud : 1,6 kg EPO0003501 5,99 5,99 UV stabilisator voor epoxy Inhoud : 20 gram Subtotaal 75,97

Service op maat!

Prima hulp via de telefoon gekregen voor advies wat aan te schaffen, helemaal naar wens, ook super snelle bezorging. Top!

mooie dingen in de shop

top snel en goed als plus punt deskundige mensen die je goed helpen om er iets moois van te maken

prima administratieve en logistieke afhandeling

Helaas was het product niet meer nodig en heb ik het geretourneerd

Geweldige back up met een goed geïnformeerd persoon. Zeer vriendelijk en accuraat geholpen.

perfect

Bestelling snel ontvangen, echter 1 artikel ontbrak. Opgebeld en dezelfde dag werd dit artikel nog naar mij verzonden. Prima opgelost!

Beter kan niet.

Prima levering. Volgende dag al in huis. Na klacht meteen actie ondernomen en nieuw product gekregen. Geweldig.

Prima site, snelle levering

2e keer besteld bij hen en wederom prima geregeld, mooie videoÔÇÖs op site en heldere uitleg. Service niet te beoordelen, nog niet nodig gehad­čśë

Perfect!!!!

Hele snelle levering, DHL had mijn bestelling terug gestuurd omdat het niet naar de Service Point ging naar zoals het had gemoeten, maar Polyestershoppen stuur mijn nog 'n pakje v├│├│rdat zij de andere had ontvangen... SERVICE!!!!!!

Goede service, snelle levering en goede communicatie

Meerdere malen besteld via de webshop en altijd goede ervaringen. Waar ik minder over te spreken ben is de DD lak, in vergelijking met de epifanes PU lak. Epifanes is vele malen beter. Maar verder alleen maar lof over polyester shoppen.nl

zoals de titel al zegt: prima service, geen enkele klacht.

Goede snelle service, en alles duidelijk beschreven

Ik heb al meerdere keren spullen besteld. De levering is altijd snel, als je vragen hebt wordt je goed duidelijk geholpen. Er zit een duidelijke beschrijving bij de geleverde producten.

Ben goed geholpen en een snelle levering.

Goede en snelle levering

Snelle en goede levering