Webshop overzichtelijk en makkelijk te bestellen, levering op afgesproken dag, kleinigheidje als cadeautje. Producten netjes verpakt. Goede kwaliteit van de producten. Na het plaatsen van de bestelling een filmpje met tips over het gebruik van de bestelde producten. Ik ben er heel blij mee en zal zeker vaker gebruik van maken

Product uitstekend en prima service

Snelle afhandeling bestelling en prima reactie op tekort schieten vervoerder. Chapeau!

Tot nu toe ben ik erg tevreden over polyester shoppen

Super service, super prijs, super kwaliteit, goede ondersteunig en enorm snel geleverd!

Ik ben enorm tevreden met de prijs kwaliteit verhouding, gewoon prima! Ook ben ik zeer te spreken over hoe snel je bericht krijgt over je bestelde artikelen en over hoe snel het geleverd is! Buiten dit om hebben jullie als webshop een enorm aanbod aan hulp en ondersteuning voor elk soort product dat jullie verkopen! Ik sta hier van te kijken, zo is het enorm gebruiksvriendelijk! Jullie staan ook altijd klaar voor vragen! Echt enorm tevreden met jullie!

mijn eerste internetbestelling, ging foutloos gezien de levering van het bestelde

zie boven

geweldig!

na heel wat advies via whatsapp, snelle en uitgebreide reacties gisteren de eerste bestelling gedaan. Het was vandaag al binnen! super service, bedankt polyestershoppen!!

uitgebreid assortiment, maar vooral heel veel service en informatie

met name ben ik op de epoxyhars gestuit. een mooi product met veel mogelijkheden. dit bedrijf kent zn producten en geeft veel informatie. zeer vriendelijk te woord gestaan.

Toverachtig

Geweldig resultaat. Wel prijzig, maar mijn tafel is prachtig geworden. Ik bestel gelijk nog wat producten.

Beter kan niet

Advies gevraagd, binnen een uur een reactie / advies retour. Producten besteld, volgende dag al in huis. Top, ga zo door.

Snelle levering, perfecte service en uitstekend advies

Gips besteld voor onvergetelijke herinnering. Heb zelf waarschijnlijk en foutje gemaakt. Na een mail met uitleg compleet nieuw pakketje toegezonden gekregen om de herinnering alsnog blijvend te maken. Dank hiervoor

Leveringen op tijd.

Meestal de volgende dag in huis .Zit alleen nog op een levering te wachten .Ga er vanuit dat die nog komt .

Duidelijke website met veel info, snelle levering, goed product

Via app wordt op verzoek meer en snel deskundige info gegeven. Dit heeft mij goed geholpen

Goed product, snelle levering en prima prijs. Keurig verpakt.

Prima shop met veel expertise

Veel online tips om je te helpen met je project en mogelijkheid tot telefonisch advies. Product zelf (epoxy met uv filter) is van hoge kwaliteit. Netjes en snel verzonden.

Prachtige materialen en uitstekende klantenservice:)

Snelle levering, prachtige materialen, ik kan er echt de mooiste dingen mee maken! En dus ook een uitstekende klantenservice heel erg behulpzaam.

prima service!!

prima service. goede website met veel informatie. goede producten en prijzen

Hele goede service, en echt alles is er te koop!

Perfecte spullen

Alles snel en correct geleverd.

Goede service!!

Snelle verzending. Duidelijke filmpjes met beschrijving. En ook de app is ideaal voor vragen.

Zeer goede ervaring, deskundig advies en meedenken

Dit is natuurlijk een internetwinkel, maar zo voelde het niet. En dat vind ik een prestatie. Niet alleen de moeite die Polyestershoppen heeft gedaan om met filmpjes een en ander begrijpelijk te maken voor de relatieve leek, maar ook het duidelijke advies / de hulp live aan de telefoon maakten dat ik zeer tevreden was over het hele proces. En dat ik met vertrouwen begin aan iets dat ik op deze manier nog niet eerder heb gedaan.

Duidelijke instructie films op YT. Prettig bedrijf om mee zaken te doen.

Prima snelle levering van de producten

Duidelijke website met goed advies. OoK telefonisch prima ondersteuning.

Alles geleverd zoals besteld en beschreven

Ik heb nu 2 keer binnen korte tijd iets besteld en beide keren was de levering zoals omschreven op de site. De eerste keer duurde het 2 tot 3 weken maar dat stond ook zo aangegeven dus geen reden om te klagen (doe ik dus ook niet!). De 2e keer geleverd op de volgende dag. Het filmpje bij de orderbevestiging vind ik wel grappig trouwens.

23 april bestelling geplaatst, 7 mei nog niks ontvangen en niet bereikbaar

De eerste bestelling 4 weken terug binnen een dag ontvangen: een van de maatbekers was gebarsten door de verzending, maar hier werd netjes een nieuwe + een extra voor opgestuurd. Mijn bestelling van 23 april, die ook volgens de website binnen een dag geleverd zou moeten worden, heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik begrijp dat er vertraging is door alles, maar ik krijg gewoon geen reacties op mijn emails en chatberichten waar mijn bestelling blijft. Zeer frustrerend en niet wat ik gewend ben na mijn eerdere bestelling en hulp bij vragen.

Gewoon doen.

1 Levering=TOP 2 Service=TOP 3 Materiaal=TOP (nee, ik heb geen aandelen in de shop)