Erg goede en snelle service

Pakketservice maakte er een potje van, en hoewel het niet hun fout wasbeer polyestershoppen het super opgelost.

Goede service en fijne producten

Ik heb al verschillende leuke orgonite en andere dingetjes gemaakt. Nog bedankt voor de tips.

Heb goed advies gekregen over het project waar ik mee bezig bent.

Zo duidelijk dat (bijna) iedereen het moet lukken!

Info gezocht via internet al snel terecht gekomen bij polyestershop en daar via filmpjes en uitleg besloten om aan de slag te gaan met een eigen gemaakte tafel. Mooi spul ,duidelijke site echt prima voor elkaar!

Geven een goeie service je kan met al je vragen terecht en denken met je mee ook de levering is snel ik ben zeer tevreden

uitstekend

snelle levering goede service

Goed verzorgd en snelle levering!

Geweldige producten voor zowel grote als kleine tot hele kleine projecten. Nu snel weekend want dan kan ik er mee aan de slag 😋🤗

Onvolledige informatie

Bij de super clear epoxy wordt niet vermeld dat deze behoorlijk warm wordt. Hierdoor weg geld en herrinering aan een overledene.

Op tijd en netjes geleverd

Snelle levering. Keurig ingepakt en afgeplakt tegen lekken.

Snel en erg goede kommunikatie en track en trace

Supersnel in huis

‘S avonds besteld volgende ochtend in huis

‘S avonds besteld volgende ochtend in huis

bestelling snel en correct afgehandeld top!

bestellingen worden snel en correct uitgevoerd.

Perfect Snelle levering, goed product!!

Voor de eerste keer besteld bij polyestershoppen.nl . Alles OK. Mijn pakket werd snel geleverd door DPD . Zeker een aanrader om hier je benodigde spullen te bestellen.

Top winkel.

Super mee denkend.

Uitstekend service

Bestelling gedaan alleen werkte de code niet, kreeg gelijk een nieuwe die werkte wel volgende dag was het al binnen, geweldig.

Bijbesteld DD lak zijdeglans

Voor een uitbreiding had ik meer DD-lak nodig die ik eerder al had besteld bij PolyesterShoppen. Sterke lak die uitwekend voldoet. Via de website bij mijn bestellingen gekeken en opnieuw gekocht. Volgende dag de lak in huis in uiterst goede verpakking. Weer perfect geregeld.

Betere volledige uitleg

Ik heb mij telefonisch laten adviseren over een door ons gemaakte werktafel. Het blad is van hout en geverfd. Er is een sticker van ons logo op aangebracht. Hier overheen wilde ik een epoxylaag. Dit heb ik op advies van de medewerker besteld en keurig op tijd gekregen. Ik heb nog wel specifiek gevraagd of ik nog iets anders nodig had. Dat was niet het geval. Na het uitvloeien van de epoxy was het resultaat bijzonder mooi. Ik heb daarna nog even gebeld hoe ik het beste de randen af kan vlakken en daar werd mij meteen verteld dat het toch zeer raadzaam is om de laag te schuren en er een DD lak op aan te brengen zodat er minder snel krassen op komen. Ik kon dan meteen de randen meenemen. Ik heb dat uiteindelijk gedaan en het is mooi, maar het was mooier. Ik heb alle instructies letterlijk opgevolgd en de video's bekeken, maar er zitten toch wat oneffenheden in waaronder kleine belletjes. Nu vraag ik mij af: Had ik geen hardere (wellicht duurder) variant moeten hebben zodat de toplaag niet nodig was geweest.

andere keren ook   Ik koop hier

erg leuk team snel en professioneel bedrijf

Heel Goed

Geweldig !!! Goed en mooi bedrijf !!!

Geweldigmateriaal en zeer goede service.

Je kunt altijd met vragen bij hun terecht. Ook als er iets niet lukt bv email account doet het niet of er is iets mis met uitharden. Top. Snelle levering door hun eigen mensen. Maar via dhl is echt slecht.

Snelle levering, goed product!!

goede en snelle levering

mixer stuk met vervoer , binnen een paar dagen nieuw

Duidelijke website goede producen met uitgebreide omschrijving

Snelle behandeling en verzending met makkelijke betalingsmogelijkheid ook vakkundige telefonische info

Vlot verloop

Voor de eerste keer besteld bij polyestershoppen.nl en direct een schot in de roos. De dag erna werd mijn pakket geleverd door DPD en op het aangegeven uur. Zeker een aanrader om hier je benodigde spullen te bestellen.

Snelle levering en na manco levering snel opgelost

Snelle levering en na manco levering snel opgelost, er was iets vergeten te leveren maar na 1 telefoontje werd dit meteen snel opgelost