Top kwaliteit en levering

Zeer gewenst vervolg

Snelle levering en goede service en uitleg

Ik ben zeer te reden over de snelle levering terwijl ik vlak voor sluitingstijd bestelde! De volgende dag werd de bestelling al geleverd. Top!

Goede service en snelle levering

Aantal keer een bestelling gedaan, altijd snel geleverd en bij aanpassingen of vragen word je snel en vriendelijk geholpen

Snelle levering binnen 24 uur na bestellen. Doos met glasvezels was helaas open?.. Waardoor de vezels door de hele doos waren verspreid. Verder prima ervaring.

Snelle levering, Super materiaal

Heb voor de eerste keer besteld. Meteen uitgeprobeerd en het werkt perfect.

Snel

Fijn zo snel geleverd.

snel geleverd.

polyester hars snel geleverd, maar mag volgende keer wel in een wat stevigere doos verzonden worden. De pakket bezorger bracht hem met de bodem er uit, en het blik was al waarschijnlijk er uitgevallen omdat er een flinke deuk in zat. tip: tape aan de onderkant doet wonderen.

Snelle levering goed advies

Goede Kwaliteit van de producten!

De epoxy is van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Ook hebben ze een groot assortiment aan kleur pigmenten waardoor je epoxy kunt gieten in elke gewenste kleur. Op de site staat veel informatie over het verwerken van epoxy met duidelijke filmpjes en zelfs een handige rekentool om te berekenen hoeveel epoxy je nodig hebt. Ideaal voor als je een beginnende epoxy gieter bent! Ik heb al meerdere malen besteld en altijd alles netjes op tijd geleverd gekregen, ook wordt je goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

PolyesterShoppen met de S van Service!

De door mij bestelde producten waren snel geleverd en dankzij de instructies middels tekst en video's kon ik het giethars goed toepassen. Er ontstonden wel enige problemen omdat ik een van de componenten (de UV stabilisator) mogelijk niet goed had gemengd. Na overleg is mij gratis een nieuw flesje UV stabilisator opgestuurd en kreeg ik ook nog een kortingsbon. Geweldige service is dat.

Heel goed en snel geholpen na degelijk advies

Had speciale reparatie te doen. Keurig advies gehad met de juiste producten

snel besteld

Heb zeer goede ervaring met Polyestershoppen. Snel en efficient geleverd

Precies zoals ze beloven!

Materiaal precies wat ik zocht als starters kit. Goede uitleg en netjes alle benodigdheden toegevoegd. Levering zoals beloofd de volgende dag binnen met een goede track & tracé.

Snelle levering van goede producten

Bij de laatste order ontbraken echter wat dingen en de ene medewerker leek daar geen gehoor aan te geven, waar de ander veel meer service gericht was en de ontbrekende spullen (kleine dingen maar toch) als of opstuurde.

snelle levering!

Super snelle service, echt een aanrader. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Uitstekende service!

Er waren bij de levering 2 busjes Riwax stuk gegaan. Eén kort e-mailtje en de volgende dag gratis 2 nieuwe busjes thuis geleverd. Top !

Gewoon perfect!! Beter kan niet

Super snelle service, echt een aanrader. Ik ga hier zeker meer bestellen.

super goeie service !

De producten zijn heel goed, er is altijd steun via chat en de verzending gaat vlug. Vriendelijke, enthousiaste medewerkers en een leuke groep op Facebook. Wat wil je nog meer hé?

Super snelle levering

Ik was aan de late kant met bestellen maar toch is het nog die dag verstuurd. Kreeg het netjes aangeleverd. Ik heb nog niet met het product gedaan (Epoxy) en kan daar dus geen mening over geven Ik hoor van alle kanten alleen maar positieve berichten van het bedrijf en zal het dan ook zeker aanbevelen

Supper goed

Ben supper tevreden met dit product en de mensen die daar werken . Snel je bestelling binnen en is er wat dan lossen ze dat echt supper snel en goed op .Ik / man blijf bestellen bij jullie . En raad het vrienden en familie ook aan om bij jullie te bestellen.

Snelle service Duidelijke website Mooie producten

Goede service en snelle levering, verwacht niet té veel van hulpmaterialen

Tweemaal besteld op korte tijd. Snelle levering, goede online klantenservice, ruim aanbod. Heel leuk om gratis extraatje te krijgen. Globaal gezien erg tevreden! Verwacht niet de beste kwaliteit in de hulpmaterialen (in mijn geval weegschaal, mengbekers en handschoenen). De weegschaal voelt erg goedkoop aan (en is het ook). Jammer genoeg stond die van mij waggel, één van de voetjes ontbrak. Snel zelf verholpen, maar wat spijtig. Geeft anderzijds wel nauwkeurig de massa aan. De markeringen op de mengbekers overleefden een eerste reiniging niet, maar het zijn dan ook wegwerpmaterialen en het reinigingsproduct was krachtig.

Top service,snel reageren.

Probleem binnen 1 dag opgelost.Snelle verzending.Goede service. Top.....

Zeer snelle levering

Ben zeer tevreden over de levering En je wordt ook goed geholpen in de zaak

De bestelling heb je snel in huis.

Als je besteld, dan word je bestelling heel snel geleverd. Bij vragen kun je mailen, bellen of chatten. Je krijgt altijd een deskundig iemand eraan. Op de mail wordt ook heel snel gereageerd. Ik ben zeer tevreden en raad ze ook altijd aan bij anderen. Ga zo door. Hopelijk komen er in de toekomst meer workshops ( er zijn al workshops, voor basistechnieken) met verschillende technieken. Ook heel fijn dat op de nieuwe locatie ,je er met een rolstoel kunt komen. (Dit leverd voor mij namelijk vaker problemen in het algemeen).