Snelle levering top uitleg!

Had nog wat vragen over het aan brengen van de epoxy kreeg gelijk netjes andwoord en de filmpjes waren ook top

Uitstekend, goede prijzen en snelle service.

Bestelling werd geleverd, niet compleet (niet door hun schuld) doos was open. Contact gehad en werd gewoon opnieuw nageleverd zonder verzendkosten en volgende dag geleverd, wel andere bezorgdienst gekozen.. Super service en goede kwaliteit tegen goede prijzen..

Ga zo door

Snelle levering met goede info

Makkelijk te bestellen en snel, goed verpakt ontvangen

Snel, deskundig, goede kwaliteit

De service en de kwaliteit van de producten zijn geweldig.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Kwaliteit is goed en op tijd geleverd zoals toegezegd.

Eenvoudige bestelstructuur, snelle levering met voorkeurstijd

Het is niet persé nodig om een account aan te maken. Eenvoudig te bestellen en betaalmethode iDeal of PayPal is perfect. Veel informatie over het product en hoe te verwerken. 👋🏼😉👍🏼

Super snel en een prachtig product.

De ontvangstbevestiging van de bestelling was hilarisch. Ik ga dat niet verklappen, dat moet je gewoon gezien hebben. Vervolgens zeer snelle levering van een kwalitatief hoogwaardig product.

Top!!

Contact gehad per app over een aantal producten. Smiddags voor 4 uur besteld en alles was de volgende dag al in huis. Mooie producten!

Helemaal goed!

Supersnelle en volledige levering!

Veel keuze, top kwaliteit

De spulletjes die ik heb besteld, bevallen super goed. Mooie kwaliteit, ik had veel keuze en ze werden snel bezorgd. Een aanrader, volgende keer weet ik dus al waar ik moet zijn.

Super snelle service binnen 1 dag binnen

Super bedrijf

Er was iets vergeten bij de bestelling te doen..Dus werdt dat de volgende dag na 1 mail alsnog verzonden.. Zonder extra kosten.. Echt super

Helder

Goede uitleg op YouTube. Bijgeleverde materialen handig. Snap alleen niet waarom je 2 mengbekers nodig zou hebben met giethars. Gewoon goed roeren in 1 beker ook prima.

Het ging met mijn bestelling helemaal mis,door PostNL. Maar de medewerkers van Parts hebben er alles aan gedaan,om mijn bestelde artikel.Alsnog naar mij te bezorgen.Ik werdt heel vriendelijk behandeld en te woord gestaan.

Snel geleverd en goede producten

Het was snel geleverd en allemaal netjes geordend in de doos. Ook is de epoxy heel goed en ze hebben goede alcoholinkt.

Top service!

Ik ben pas begonnen met epoxy, ik had geen idee wat ik allemaal nodig had om te starten. Op de site staat overal duidelijke uitleg bij en tips wat je misschien nog nodig heb. Ook wordt alles snel bezorgd en staan ze altijd voor je klaar als je hulp nodig heb. Kortom een top bedrijf! Zeker een aanrader!

Prima service!

Snel geleverd en goede tips voor verwerken van de bestelde spullen!

Binnen 24 uur geleverd prima verzorgt Zeker een aanrader

zeer snelle levering goed spul!

Goed bedrijf wat ze zeggen doen ze ook,echt een aanrader

Duidelijke website en veel keus. Goede afhandeling van de order. Op een juiste wijze verpakt en een razend snelle levering.

Snel, goed, kennis van zaken!

Snel, goed, kennis van zaken!

Snel, correct, behulpzaam, alleen bij 2e levering plakten flessen hars en hardener

Alles verder perfect, behalve dat bij de 2e levering de flessen van buiten plakten, er zat hars en hardener aan de buitenkant