Perfecte snelle levering.

Het is de tweede maal dat ik bestel en ben weer verwonderd van de uiterst snelle levering (naar Antwerpen) van een uitstekend product!

Ik heb hier 2x besteld 1x opgehaald 1x bezorgd, beide keren heb ik top kwaliteit spullen gekregen erg blij mee.

TOP BEDRIJF

Ben netjes geholpen (bestelling 3 is onderweg) Een foutje in een Mal en krijg netjes een nieuwe. Netjes te woord gestaan en snel opgelost. Ik weet waar ik voortaan me bestellingen ga doen.. TOP BEDRIJF

Er ging iets niet helemaal goed met de betaling, maar na een snelle correspondentie met de klantenservice was het snel opgelost.

Bedankt voor de review Koen!

Moest een beetje wennen aan de levertijd, die is vrij lang voor Nederlandse webshop begrippen. Bestelde producten van goede kwaliteit! 1 item ontbrak helaas in de levering, deze werd dan wel erg snel nagestuurd. Contact hieromtrent was erg klantgericht en ik kreeg een kortingscode als tegemoetkoming.

Bedankt voor de review!

Bestelling snel geleverd.

Na een misverstand door mijn eigen schuld, snel antwoord gekregen van een medewerker.

Bedankt voor de review Ad!

zeer goed ..

Restauratie catamaran 12.5m op 5.5 m. Al zeker 10 tallen materialen gekocht .. Mooi op tijd leveren . Materialen onder meer : lamineer hars +-150kg ....topcoat... polyester doek...ontluchting rollers mengspatels vloeibaar rubber noem maar op ..allen van hoogwaardig kwaliteit . Dankjewel voor de goede samenweking

Bedankt voor je review Jordy, succes met de restauratie!

Gewoon goed

Super snelle levering prima service

Bedankt voor de beoordeling!

Mijn ervaring om zin te kopen van juillie

Mijn ervaring met epoxy en vindt heel goed Alleen ik hoop krijgen korting te kunnen altijd kopen

Bedankt voor de review!

Snelle levering en goede service!

Mijn ervaringen tot nu toe zijn gewoon helemaal goed!! Eenmaal een product ontvangen dat (silicone mal) die misschien knel heeft gezeten dus niet meer perfect recht was.. meteen een nieuwe gehad met daar bovenop korting op mijn volgende bestelling!! Super netjes en snel afgehandeld!

Bedankt voor je review Debbie!

Starterspakket voor sieraden maken gekocht. Werd een dag later al bezorgd en de producten zijn van goede kwaliteit. Het is zo leuk om te doen dat ik het liefst gelijk meer er van wil kopen!

Bedankt voor je review Femke! :)

Snelle levering en uitgebreide informatie op de website

Zeer snelle levering (binnen 1 dag!). Website is overzichtelijk en er is veel informatie inclusief video's te vinden met ideeën en instructies.

Bedankt voor de review Rinze, fijn om te lezen!

Snel en goed.

Bedankt voor de review Arie!

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Een goede collectie resin voor resin art op voorraad. Goede beschrijving van de soorten en voor ondersteuning bij keuze of tips kun je ze altijd bereiken. Snelle levering (indien voorradig) en altijd goed verpakt. TOP bedrijf met TOP medewerkers.

Fijn om te horen Petra, bedankt voor de review!

Na telefonisch contact gisteren, een bestelling geplaatst en vandaag al in huis. Mailing erg duidelijk en ja, jullie hebben er weer 1.

Bedankt voor de review Marga!

Yes, bedankt voor de review Marga!

Super service!!!

Al mijn bestellingen zowel via DHL als red je pakketje(als je het heel snel wilt hebben). Komen op tijd en ongeschonden. Zelfs in Corona tijd. De epoxy Resin is perfect, in het verleden wel eens elders besteld, maar daar niet tevreden over helderheid of uitharden. Bij Polyestershoppen wel!!! Zelfs na het openen van flessen blijft de resin prima . Ook mallen en kleurpigmenetn zijn van goede kwaliteit. Wat ik heel prettig vind is de helpdesk waar je met vragen terecht terecht kunt omtrent het werken met materialen en de do's en dont's. \dus,,, heeeeel tevreden!!!

Heel erg bedankt voor je mooie review Ingrid! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. :)

In een woord fantastisch.

Snelle levering goede producten. Super vriendelijk . Behulpzaam . Video’s geweldig. En altijd als bestelling bevestigd wordt t filmpje jongens we hebben er weer een. Dit brengt mij steeds een brede glimlacht op mijn gezicht.

Bedankt voor je review Jeanette! Erg fijn om te horen, daar doen we het natuurlijk voor! :)

Duidelijke website en snel in huis.

Alles is goed omschreven en makkelijk te vinden. Snelle verzending. Perfect.

Goed om te horen, bedankt voor je review Dave!

Snelle correcte levering

Bedankt voor de review Jo!

Betrokken en klantgericht bedrijf

Erg goede ervaringen mee. Bezorging is snel. Mailing is duidelijk en goede kwaliteit van producten. Ook erg leuk dat je tips voor het werken met het product opgestuurd krijgt.

Bedankt voor de review Suzanne, fijn dat je wat aan onze mails hebt!

Geweldige service

Jullie leveren geweldig snel! Gisteren besteld vandaag al in huis!

Bedankt voor je review Kim! :)

Advies op maat. Bestelling volgende dag in huis

Goed advies via mail gehad. Voorkwam een hoop ellende met de spiegel van mijn boot. Bestellen gaat supersnel. Alles de vgende dag in huis. Let wel goed op wat je nodig hebt. Bij cans wordt bv geen voorstel gedaan om doseerpompjes mee te kopen. Verder... superblij mee

Hartelijk dank voor de review!

Top service!!

Bij mijn bestelling de verkeerde kleur opgegeven . Direct gemeld en zonder kosten per omgaande kunnen ruilen . Echt top service .

Bedankt voor je review Jan!

Resin epoxy, silliconen mallen en metaltint pigment besteld. Erg snel en netjes geleverd, vooral de metaltinten zijn een aanrader voor epoxy!

Hartelijk dank voor de review Chantal!