één woord : Subliem!

pakketje ontvangen met inhoud, naast de producten nog wat extra handige tools waar ik zelf niet eens aan had gedacht zoals handschoenen roerstaaf maatbekertje dat is nog eens service zeg.

Bedankt voor de review Rien, veel plezier met de producten!

Duidelijke webshops met een goede klantenservice

Webshop heeft bij elk product een duidelijke uitleg. Daarnaast is de klantenservice uitstekend, ze weten waar ze over praten en helpen je graag en snel. Levering is heel snel en netjes. Daarnaast krijg je altijd beschermende handschoenen en een roerstok, erg prettig.

Bedankt voor de review Mijke!

Top service. Goed advies

Ze nemen de tijd voor goed advies.

Bedankt voor de review Ben!

Beste webshop voor o.a. boten!

altijd goede service, snelle reacties op vragen, reageren snel, behulpzaam aan de telefoon, sublieme webshop, super snelle en goede verzendingen en ga zo maar door. Geen minpunt tot dusver ervaren met polyestershoppen! Bestel hier alles wat ik nodig heb en raad het iedereen aan!

Zo horen wij het graag, bedankt voor de review Laurens!

Helemaal perfect. Niets meer aan doen.

Heel goed, er was iets niet goed gegaan met mijn bestelling. Even een belletje en de dag erna stond het voor mijn deur. Zonder extra kosten. Dus voor mij een pluim aan Polyester Shoppen.

Bedankt voor de review Wil!

Goed advies en snelle levering

Ik vind het fijn om te kunnen overleggen met de specialisten. Dat geeft vertrouwen. Daarnaast vriendelijk en servicegericht en een snelle levering. Ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan.

Bedankt voor de review Sjan!

Uitstekende producten en service

Ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan, en iedere keer ben ik erg tevreden met de service en producten. De verzending is snel en goed, de producten zijn goed te gebruiken en met vragen kun je altijd bij de webwinkel terecht. Kortom, een superfijne webwinkel!

Erg bedankt voor de review!

Kompleet assortiment, nette prijzen en uiterst snelle levering

Ik ben zeer psoitief over Polystershoppen. Ik koopzeer veel online en heb daardoor best veel verschillende ervaringen. Bij Polyestershoppen ben ik meer dan tevereden, alees op de website is eenvodig te vinden, de prijzen zijn alleszins redelijk en de leveringen zijn supersnel voor ook weer een prettig verzendbedrag. Alle lof. Ga zo door :-)

Goed om te horen Marcel, heel erg bedankt voor de review!

goedkoop en snel!!!

mooie duidelijke site! makkelijk te vinden goede uitleg over wat je nodig hebt. Goedkoop en makkelijk te bestellen en snelle levering. Goed verpakt met roerstok en handschoentjes! echt een aanrader!!

Bedankt voor de review Anita!

Goede service , snel antwoord en bij verkeerde bestelling van mij snel een financiele correctie

Bedankt voor de review Frank!

Snelle levering, en goed product

Twee keer besteld, producten altijd goed verpakt, en compleet. Site is best informatief, ik had zelf beter moeten luisteren naar de advies over gieten van hout, dan kon ik maar een keer bestellen :)

Bedankt voor de review Peter!

Probleem prima opgelost

Probleem prima opgelost

Snelle levering uitstekend product

Fantastisch product. Al 3 dingen mee gemaakt. Vooral de starterset is helemaal compleet en makkelijk in gebruik.

Goes spul en snel ontvangen....perfect.

Kocht G-4 hechtprimer. Was de enige zaak die dit had. Geen spijt van dit product. Super hechting en gemakkelijk te verwerken . Besteld en de andere dag al in huis.

Bedankt voor de review Rienk!

prima service

leuke site prima service zeer informatief snelle levering

Bedankt Lia!

het is een prettig bedrijf om mee te werken

mijn ervaring kan ik alleen maar als positief omschrijven de levering is snel en correct de mensen zijn aardig en behulpzaam de website is overzichtelijk en netjes

Bedankt voor de review Esther!

Meer dan uitstekende service.

Al enkele maken en bestelling bij polyestershoppen gedaan. Telkens werd er netjes en snel geleverd. De laatste keer bleek er echter een flesje hardener kapot te zijn en gaan lekken. Zonder omhaal werd een volledig nieuw pakket opgestuurd en de volgende dag al geleverd. TOP!

Bedankt voor de review Bob, fijn om te horen!

prima leverancier, voor een prima prijs

2 dagen later werd het bestelde geleverd. Effectief en behoorlijk milieubewust verpakt. De extra tips en aanwijzingen had ik veel aan

Bedankt voor de review!

Goed en snel bezorgd. Goede uitleg en voorbereidende tips

Netjes behandeld. Leuk die mailtjes met tips en tricks. Ben heel tevreden

Bedankt voor de review Bram!

Ik heb een bestelling geplaatst, deze is de volgende werkdag al geleverd. Helaas was het resultaat (door nog onbekende reden) niet zo uitpakt zoals het moest en na contact met de klantenservice, waar ik overigens vriendelijk geholpeb ben, krijg ik een nieuwe opgestuurd! Dik tevreden hoe ik geholpen ben, super!

Bedankt voor de review Marion!

Zeer voordelig,gratis bezorging en snel gelverd

Al vaak naar pipetten gezocht om de modelbouwverf te mengen en vervolgens in het cupje van de airbrush te doen,hier gaat het om 2 á 3 milliliter. Bij de modelbouwshops loopt het naar de €4,- voor 5 pipetten en bij PolyesterShoppen bestel ik 5 zakjes á 10 stuks incl bezorgen als brievenbuspost voor nog geen €6,50! super voordelig en al de volgende dag in huis. Ik zal zeker terug komen voor andere bestellingen van artikelen die ik voor mijn hobby kan gebruiken. Een echte aanrader dus.

Bedankt voor de review Leo, tot snel!

Zeer snelle levering, keurig verpakt en mooie producten

Al meerdere keren besteld en altijd zeer snelle levering, keurig stevig verpakt en de producten voldoen helemaal aan de verwachting.

Bedankt voor de review Marlies!

Top geregeld

Eerste keer besteld bij polyestershoppen. Eenvoudig alles kunnen bestellen super easy en super snelle levering. Top geregeld en ingepakt. Super netjes...

Bedankt voor de review Ricardo, goed om te horen!

super

zeer snelle levering

Bedankt voor de review!

Razendsnelle levering van prima materialen.

Gisteren besteld vanuit België, deze morgen reeds geleverd. De kleine meegeleverde attentie is een welkome verassing - dank u wel.

Bedankt voor de review Antoine! Geen dank :)