Precies zoals ze beloven!

Materiaal precies wat ik zocht als starters kit. Goede uitleg en netjes alle benodigdheden toegevoegd. Levering zoals beloofd de volgende dag binnen met een goede track & tracé.

Bedankt Nathalie, tot snel!

Snelle levering van goede producten

Bij de laatste order ontbraken echter wat dingen en de ene medewerker leek daar geen gehoor aan te geven, waar de ander veel meer service gericht was en de ontbrekende spullen (kleine dingen maar toch) als of opstuurde.

Bedankt Sibren.

snelle levering!

Super snelle service, echt een aanrader. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Bedankt voor de review!

Uitstekende service!

Er waren bij de levering 2 busjes Riwax stuk gegaan. Eén kort e-mailtje en de volgende dag gratis 2 nieuwe busjes thuis geleverd. Top !

Goed om te horen dat het is opgelost Raf!

Gewoon perfect!! Beter kan niet

Super snelle service, echt een aanrader. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Bedankt Norbert, tot snel!

super goeie service !

De producten zijn heel goed, er is altijd steun via chat en de verzending gaat vlug. Vriendelijke, enthousiaste medewerkers en een leuke groep op Facebook. Wat wil je nog meer hé?

Bedankt Huguette! Tot in de groep :)

Super snelle levering

Ik was aan de late kant met bestellen maar toch is het nog die dag verstuurd. Kreeg het netjes aangeleverd. Ik heb nog niet met het product gedaan (Epoxy) en kan daar dus geen mening over geven Ik hoor van alle kanten alleen maar positieve berichten van het bedrijf en zal het dan ook zeker aanbevelen

Bedankt Lisette!

Supper goed

Ben supper tevreden met dit product en de mensen die daar werken . Snel je bestelling binnen en is er wat dan lossen ze dat echt supper snel en goed op .Ik / man blijf bestellen bij jullie . En raad het vrienden en familie ook aan om bij jullie te bestellen.

Bedankt Diana voor de complimenten!

Snelle service Duidelijke website Mooie producten

Bedankt Sonja!

Goede service en snelle levering, verwacht niet té veel van hulpmaterialen

Tweemaal besteld op korte tijd. Snelle levering, goede online klantenservice, ruim aanbod. Heel leuk om gratis extraatje te krijgen. Globaal gezien erg tevreden! Verwacht niet de beste kwaliteit in de hulpmaterialen (in mijn geval weegschaal, mengbekers en handschoenen). De weegschaal voelt erg goedkoop aan (en is het ook). Jammer genoeg stond die van mij waggel, één van de voetjes ontbrak. Snel zelf verholpen, maar wat spijtig. Geeft anderzijds wel nauwkeurig de massa aan. De markeringen op de mengbekers overleefden een eerste reiniging niet, maar het zijn dan ook wegwerpmaterialen en het reinigingsproduct was krachtig.

Bedankt voor je review Wim. Wij gaan de aangegeven materialen extra controleren.

Top service,snel reageren.

Probleem binnen 1 dag opgelost.Snelle verzending.Goede service. Top.....

Wij gaan de recensie doorsturen naar de klantenservice, bedankt voor het compliment!

Zeer snelle levering

Ben zeer tevreden over de levering En je wordt ook goed geholpen in de zaak

Bedankt Gerrie!

De bestelling heb je snel in huis.

Als je besteld, dan word je bestelling heel snel geleverd. Bij vragen kun je mailen, bellen of chatten. Je krijgt altijd een deskundig iemand eraan. Op de mail wordt ook heel snel gereageerd. Ik ben zeer tevreden en raad ze ook altijd aan bij anderen. Ga zo door. Hopelijk komen er in de toekomst meer workshops ( er zijn al workshops, voor basistechnieken) met verschillende technieken. Ook heel fijn dat op de nieuwe locatie ,je er met een rolstoel kunt komen. (Dit leverd voor mij namelijk vaker problemen in het algemeen).

Bedankt Angeliena! We doen iedere dag onze best.

Geweldige site

Mijn ervaring met polyester is uitstekend alles wat ik besteld was naar behoren

Super om te horen Lenie!

Polyestershoppen is een top bedrijf

Ik wou extra epoxy harder bestellen wat niet ging via de webshop, maar even bellen en ik kon een extra fles bij kopen bij mijn bestelling. Dat is toch top👍 En ook nog daags naderhand in huis geweldig.

Bedankt Mary, alles voor de klant :).

Uitstekende klant beleving

Prima versturing en snel. Erg goed en duidelijk gecommuniceerd.

Goed om te horen dat de klantbeleving goed is bij ons!

ik heb een bestelling gedaan en die was heel snel binnen met een extra zakje erbij waar handschoenen en een beschrijving zat. Het zat keurig verpakt in een doos met opvulling zodat het niet alle kanten op kon gaan en de flessen bleven rechtop staan

Bedankt Bianca voor je complimenten!

Makkelijk te bestellen

Goed om te horen Pascal!

Mooi materiaal, goede uitleg!

Het was de eerste keer dat ik epoxy heb gebruikt! Heb te laat gelezen dat je met een gasbrander de ontstaande luchtbellentjes weg kan krijgen. In mijn geval voegen ze bij sommige kunstwerkjes wat toe, maar ik ga zeker de gasbrander ook nog bestellen.

Bedankt voor de beoordeling!

Snel en persoonlijk

Duidelijke website met handige instructiefilmpjes, zodat ik zonder veel gedoe kon bestellen wat ik nodig had, zelfs zonder voorkennis van de materialen. Zending was minder goed geregeld, maar dat lag aan DHL en absoluut niet aan Polyestershoppen.nl. Een vraag van mijn kant leverde direct een nette reactie op, als ook direct een oplossing. Ik ben zeer tevreden en beveel dit bedrijf van harte aan.

Bedankt voor de feedback Caroline. Wist je dat je ook voor verzending met transmission en Red je pakketje kan kiezen?

Goeie spullen, goed advies en snel in huis!

Instructie filmpjes zijn ook top!

Yay!

Snelle levering perfecte verpakking

Snelle reactie en als er iets niet helemaal goed is lossen ze dat direct en meer dan coulant op. Topbedrijf

Dat is top om te horen!

Prima spullen, goed advies en snelle service

Prima spullen, goed advies en snelle service

Bedankt voor de review!

Prima ervaring met dit bedrijf

De snelheid van levering en de kwaliteit van de producten is uitstekend. Daarnaast vind ik het ook heel leuk dat je via facebook geïnformeerd wordt en geholpen als dat nodig is. Mijn nieuwe hobby (resin art) gaat daardoor heel erg 'leven'

Dat horen we graag Annemiek! Fijn dat je onze Facebook zo leuk vind!

Had mijn pakket op de aangegeven dag ontvangen, helaas zaten er twee producten niet bij maar na een mail gestuurd te hebben is dit als nog geleverd in een kort termijn. Goede service en zal daar weer bestellen.