Goeie klanten service

Ik had een lekkend blik was geen probleem stuurde gelijk een volledig nieuwe zending op en nog wat extra dingetjes ter compensatie. Super klanten service.

Bedankt voor de review Corne!

Volledige en snelle levering voor een reële orijs

De levering zou na een paar dagen worden verzonden maar na een mailtje werden de wel op voorraad producten vooruit gezonden super service

Bedankt voor de review Bauke!

Snelle levering met een goede prijs kwaliteit. Ik heb twee bestellingen achter elkaar geplaatst. Ik wist dat er op de tweede bestelling een levertijd zat. Dit duurt echter veel langer dan op de website aangegeven. Op mijn vraag per mail kwam wel snel antwoord. Ik vind het prettig om -als de levering langer gaat duren- daar een bericht over te krijgen voordat ik zelf moet gaan vragen.

Bedankt voor de review Frans. We zijn hard bezig om deze communicatie te verbeteren!

Ze voorzien je van goede adviezen. Ze staan je vriendelijk te woord en hebben snelle levering

Bedankt voor de review Nynke!

Goede en snelle service

Snel geleverd, product voldoet geheel aan de verwachtingen. Ik zou in de toekomst wel graag een handleiding bijgesloten zien

Beste Jac, Bedankt voor uw review! De gebruiksaanwijzing van de UV Epoxy heeft u als het goed is via de mail ontvangen.

snelle en correcte service!

op de 2de dag na mijn bestelling kreeg ik alles netjes thuis geleverd binnen het tijdsslot van 1 uur dat mij 's morgens was meegedeeld via e-mail.

Bedankt voor de review Hedwig!

Handige filmpjes, een duidelijk advies en de volgende dag alles geleverd.

Goed om te horen, bedankt voor de review Hans!

Snel geregeld, tips en knowhow

Bedankt voor de review!

Snel geleverd en uitstekende klantenservice

Met de chat functie was het zeer makkelijk om vragen te stellen. Daarmee de juiste keuze kunnen maken met de epoxy zodat ik zonder problemen aan de slag kon. Veel verdere informatie kunnen vinden op het informatie centrum en zeer leuke en informatieve filmpjes staan daar. Binnen 1 dag was mijn pakket binnen.

Goed om te horen Chris, bedankt voor de review!

Snelle levering en goede product informatie!

Duidelijke omschrijvingen bij de producten en leuke, interessante filmpjes die helpen bij het gebruik ervan!

Bedankt voor de review Anja!

Snelle levering en goede service

vandaag besteld was ook echt de dag erna in huis. Goede en duidelijke website

Top bedrijf!!!!

Perfect, snelle levering, goede service. Zeer klantvriendelijk. Echt een aanrader!

Goed om te horen Willy, bedankt voor de review!

Goed product, snelle levering.

Geweldig, s'middags besteld de volgende middag bezorgd. Product doet wat het doen moet, dus een tevreden klant erbij.

Bedankt voor de review Willem!

Fantastische webshop en klantenservice

Een overzichtelijke website waar alles uitgebreid uitgelegd staat. Heb hier meerdere keren besteld, maar één keer een probleempje gehad dat een bestelling niet compleet was. De missende producten werden meteen opgestuurd met nog iets extra’s voor het ongemak. Dat noem ik pas klantenservice!

Bedankt voor de review Sem, dat stellen we erg op prijs!

Fles had gelekt in de doos, bericht gestuurd en meteen opgelost door een nieuwe te sturen en een extra flesje gekregen om het restant nog mee te kunnen mengen. Volgende dag aan huis geleverd.

Bedankt voor je review Stephanie!

Super advies aan de telefoon en via site en YouTube worden alle vragen al beantwoord

Verrassing dat vriendelijke toon in de mail en aan de telefoon is voelbaar geduld voor de vragen die worden gesteld. In duidelijke taal wordt er uitgelegd dat verstandig is. Oplossing voor een probleem.wordt zonder moeite aangedragen.

Bedankt voor de mooie review Hélène!

Zeer goede ervaring je krijgt leuke tips maar een woord voor dat isGeweldig

Bedankt voor de geweldige review! ;)

snel en goed

Zeer vlotte en correcte aflevering. groot assortiment.

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering

Bedankt voor je review Ron!

Super fijn bedrijf met top klantenservice

Meerdere malen DD lak en hulpmaterialen besteld. Altijd snelle levering. 1x verkeerde kleur ontvangen. Contact met klantenservice verliep soepel en zeer vriendelijk. Bus met lak kon ik terugsturen met retourlabel en volgende dag ontving ik al de juiste lak. Zelfs een kortingsbon voor een volgende bestelling ontvangen. Kortom PolyesterShoppen BV is een betrouwbaar en top-bedrijf waar ik graag klant bij ben! Elisabeth Hijweegen

Heel erg bedankt voor je review Elisabeth, tot de volgende keer!

Alles helemaal goed

Eerst uitgebreid advies ontvangen over wat nuttig en nodig was. Kwam er uiteindelijk op neer dat ik enkel 2 kit tubes gekocht heb in plaats van de Epoxy gietvloer waar ik aan dacht. Een goed advies, waardoor zij uiteindelijk minder verkocht hebben maar ik wel volledig mee geholpen was. Bij levering bleek er per abuis 1 kit de verkeerde kleur te zijn. Ik hoefde enkel een mailtje te sturen en binnen een halve dag werd dit opgepakt, kreeg ik de goede toegestuurd en kreeg ik nog een kortingsbon voor de volgende bestelling. Een foutje kan overal gebeuren, maar de kwaliteit van een bedrijf toont zich in de oplossing, en deze oplossing was boven verwachting!! Bedankt allemaal.

Bedankt voor je review! Tot de volgende keer!

zeer snel en vakkundig advies

Al eerder heb ik bij PolyesterShoppen inkopen gedaan. Via een advies mijn aankoop gedaan. Wij zijn bijzonder tevreden.

Dankjewel voor je review!

Goede producten en snel geleverd. Ik. Zou hun aanbevelen. Ik ben zeer tebreden

Dankjewel Jolanda voor de review!

mijn beste ervaring met een webshop!

grandioos dat je de transporteur kan kiezen en het moment goed product en duidelijke website

Bedankt voor je grandioze beoordeling!

Snel geleverd en top service

De verzendtijd is echt super. Ik heb één keer gemaild, omdat ik de bevestigingse-mail niet binnen leek te krijgen. Binnen een uur had ik een reactie, met alle info die nodig was om te kijken wat er aan de hand was. Bleek dat ik het - zonder erbij na te denken - via een ander e-mailadres had besteld en alles was gelukkig gewoon in orde. Wel snel en heel vriendelijk geholpen.

Bedankt voor je review Ilja, kan gebeuren en gelukkig was het snel op te lossen. Tot de volgende bestelling!