Topservice

Superfijne webwinkel. Alles wat ik verwacht van normale service en tegelijk zo bijzonder omdat je nog maar weinig tegen komt dat alles gewoon goed geregeld is. Duidelijke website. Heel fijn dat producten op product getoond wordt en niet apart elke kleur (bij pigmentsoorten en alcohol inkt) of per korrel (schuurpapier). Top dat er oog is voor een hobby in de brede zin en goed dat contact opnemen op elke pagina te vinden is. Zo zijn er nog veel meer opvallend positieve dingen te noemen. Zoals de keuze voor een snelle levering voor een klein bedrag en de aanvullende tips bij bestellingen.

Prima voor elkaar ! Er is gedaan wat er beloofd werd.

Met spoed moesten wij verf hebben voor een reparatie aan stalen hekken. Via google kwamen wij bij Polyestershoppen terecht en wat er op de site beloofd werd is ook zeker nagekomen. de volgende dag zou er tussen 14.00 en 18.00 uur geleverd worden en om 14.15 uur werd er aangebeld door DHL. TOP !

Mooie producten en snelle levering!

Telefonisch goed bereikbaar wel handig als je nog wat advies wilt hebben.

Snelle levering en toen pakket iets bleek te missen. De volgende dag perfect nageleverd. Vriendelijk mensen

De informatie en instructie op de website zijn van grote waarde.

Iedereen kan potjes lijm doorverkopen. Maar polyestershoppen maakt dat je ook echt weet wat je nodig hebt en koopt. Mijn levering was niet helemaal vlekkeloos. De levering duurde bijna twee weken, wat na een belletje bleek door een product wat niet op voorraad was. Na levering bleek dat er een busje wax teveel en een busje poets te weinig was geleverd. Dit werd echter vlot verholpen, waardoor ik nu een gratis extra busje wax heb. Foutjes maakt iedereen, maar Polyestershoppen lost ze netjes op.

super !

Ik ben een zeer tevreden klant. Heb al meerdere malen een bestelling gedaan. Deze word altijd snel en netjes verwerkt. Ook vragen via de app, heb je snel en duidelijke uitleg waar je ook echt wat aan hebt. Laatst was er iets niet goed gegaan met mijn bestelling, dit is echt heel goed opgelost. Mijn complimenten van een zeer tevreden klant, die snel voor een workshop naar jullie toe komt.

Tijdens de singlesday actie was er iets misgegaan met de bestelling. Nu een kort contact met polyestershoppen werd tot ruimschoots in orde gemaakt! Een prettig contact en snel. Voor mij dus zeker 5 sterren waard!

Waardeloze aktie

Kortings Aktie ...maar als je het niet zelf activeert kan je fluiten naar je korting. Zelfs niets als je binnen 5 minuten na je betaling vraagt wanneer Polystershoppen dit verrekend. Absoluut waardeloos 😡

Goede service en snelle levering

Goed en fijn

Goede service, snelle levering, bij advies vriendelijke geduldig medewerkers.

uitstekend

Ik ken jullie nog maar sinds kort maar ik kan nu al niet meer zonder epoxy,wat een leuk materiaal en met vele mogelijkheden. Mijn kinderen zijn er ook gek op. De service is prime en als ik vragen heb worden deze goed beantwoord...bravo!!

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Als beginneling met epoxy kon ik met al mijn vragen terecht bij Polyestershoppen.nl. De medewerkers geven overal geduldig antwoord op en zo is mijn nieuwe hobby nog leuker geworden. Ook zeker door de leuke acties en verlotingen op de facebooksite Hobbylicius

Goede aftersale info

Heel fijn dat je na het ontvangen van de bestelling nog extra informatie krijgt. Super leuk!

super en goede uitleg

Mijn bestelling was dag erna al binnen

Bestelling was snel geleverd

goede kwaliteit

snek geleverd, maar de fles had gelekt in de verpakking, goede kwaliteit epoxy

Goede kwaliteit op elk gebied

Goede kwaliteit producten, goede informatie gekregen en goed bereikbaar. Makkelijke communicatie. Snel geleverd

Slecht verpakt, doos stuk en maatbeker stuk gescheurd van boven tot onder.

Door slechte verpakking is door het gewicht van de gietrubber de maatbeker kapotgedrukt.

prima afgeleverd

Alleen DHL niet. Die heeft het een dag later afgeleverd terwijl hij wel is gesignaleerd in de straat. Maar had er blijkbaar geen zin meer in die avond. De volgende dag hoorde dat andere buurtbewoners ook geen pakketje hadden

Polyester reparatieset gekocht, helaas zat de verharder van 5 ml er niet bij(kan gebeuren). Vervolgens de klantenservice gebeld en kreeg direct één toegestuurd van 20 ml! Top service!

Dikke prima

Snel en makkelijk. Dikke prima

grote deceptie

Bestelling geplaatst, zou worden geleverd door DHL. Echter zending beschadigd dus retour. Gebeld waar mijn zending bleef, kreeg daarop de belofte dat die nog dezelfde avond zou worden geleverd. Niet dus!! Belangstellenden voor workshop af moeten zeggen. Wil mijn geld terug.

Dit is een klantvriendelijk bedrijf dat doet meer doet dan gewoon verkopen.

Website is informatief en helpt de beginner volledig op weg. Kortom top zouden meer bedrijven moeten doen.

zeer goede medewerkers

Verf per abuis verstuurd,volgende dag de juiste verf al in huis.