Snelle service goede producten

Klantenservice kan beter qua kennis, verder top, bestel in de ochtend heb het einde van de dag al binnen voor prima prijs

Bedankt voor de review Lorenzo!

Uitstekende service!

Net voordat mijn pakket bezorgd zou worden raakte het bij de vervoerder beschadigd; na een telefoontje met polyesterShoppen regelden ze dat er direct een nieuw pakket verzonden werd, zodat ik met minimale vertraging mijn bestelling alsnog op tijd binnen kreeg.

Bedankt voor je review Dirk!

Betrouwbaar bedrijf

Goede en snelle levering en altijd bereidt om vragen te beantwoorden.

Bedankt voor je review Mandy!

Eerste keer besteld, en dit blijft gelijk mijn vaste winkel.

Ik ben begonnen met een nieuwe Hobby (resin art) en ik ben allemaal sites tegen gekomen waaronder deze om producten te bestellen. En van alles sites zijn jullie de snelste. Ik had zelfs nog een vraag naar een product en heb telefonisch contact gehad. Super aardig alles uitgelegd en die persoon had me goed geholpen. Snelle levering, mooie goeie kwaliteit producten. Zoals ik al zei er tevreden met deze winkel en dit blijft mijn vaste website voor mijn resin. Top!

Bedankt voor je review Melisa!

Het bestelde artikel nog niet gebruikt. Verzending op tijd. Enige minpunt is de verpakking. Het bestelde viel bijna door de onderkant heen omdat die niet dichtgeplakt was.

Altijd goed

Je bestelling wordt altijd snel geleverd en je hebt altijd snel contact voor je vragen. Maar als je op de site kijkt wordt alles duidelijk uitgelegd.

Bedankt voor je review Maarten, dat horen we graag!

Supersnel, en goed geprijsd

Gasbrander gekocht voor op een butaangasflesje, de volgende dag al binnen. Prachtig ding werkt perfect. Top.

Bedankt voor je review Ben!

Snelle goede webshop voor de epoxyhars ben blij dat ik deze webshop gevonden heb

Goede kwaliteit service en snelheid wat wil je nog meer

Bedankt voor de review!

Polyestershoppen BV is erg klantvriendelijk en heeft een goede service

De medewerker die ik heb gesproken aan de telefoon was erg vriendelijk en bereid te helpen met welke materialen het best geschikt waren voor mijn project. Ook is het erg fijn dat de materialen zo snel geleverd konden worden!

Goed om te horen, bedankt Lies!

Snel en een goede prijs kwaliteit verhouding

Duidelijke website met goed advies. Goede producten en prijzen OoK telefonisch prima ondersteuning. Een product was de vorigen keer vergeten er bij te leveren de zelden dag was deze nog thuis geleverd met red je pakketje echt top hoor!! Jullie hebben weer een klant erbij! de volgenden keer is het weer polyestershoppen.nl

Zo horen wij het graag Charro! Bedankt voor de review en tot snel!

Vacuümpomp, slang en aansluiting gekocht. Aansluiting paste niet bij de combinatie. Had ik tijdens het bestellen niet door. Na het telefoontje bleek mijn opstelling niet geheel standaard te zijn en zou er improviseerwerk nodig zijn. De volgende dag ontving ik een keurige adapter met verloop. Kostenloos!

Bedankt voor de review Joop!

Super snelle levering

Snelle levering en top product(en) waar, zo ik weet, ook de professionele bootreparateurs mee werken.

Bedankt voor de review Peter!

Vandaag besteld is morgen super verzorgd en goed in huis

Na een workshop een bestelling geplaatst. Diezelfde dag kreeg ik een mail met betalingslink en de volgende dag kon ik al gelijk aan de slag met de technieken die ik heb geleerd tijdens de workshop! Super!!

Bedankt voor de review Vera!

snel en gemakkelij

Gewoon snel en gemakkelijk

Duidelijk en overzichtelijk

duidelijke website, overzichtelijk, snelle levering. Volgende keer bestellen we er weer

Bedankt Alex, tot snel!

Eerlijk bedrijf met goede producten

Als er iets niet op voorraad is laat men het je op tijd weten. Tevens kun je voor al je vragen bij ze terecht en ik ben zeer tevreden met de producten zoals de resin hars!

Bedankt voor de review Esther!

Snelste levering ooit

Bestelling kwam binnen 24 uur is perfect geleverd. Kom je wel eens anders tegen.

Goed om te horen Frank! Bedankt voor de review.

Superrr snel

Super snwl en erg goede service

Bedankt voor de review!

Super service. Snelle verzending netjes verpakt. Ik mistte een deel van de bestelling. Gemaild en de dag erop had ik het al binnen. Echt super!

Bedankt voor de review Jolanda!

Zeer goed verpakt en netjes op tijd gelever zeer tevreden over je kunt ook al je vraagen kwijt en dan krijg je ook goed en fijn andword op je vraag

Bedankt voor de review Gwendolyn!

Ik heb een goede service van ontvangen

Mijn pakket was verloren door DHL en ik kreeg de volgende dag al een nieuw pakket van jullie.

Bedankt voor de review Melissa!

keurige goed verzorgde levering

na bestudering van de handleiding en filmpjes heb ik een goed resultaat behaald met mijn gieting. Rond bierdoppen tafeltje.

Ophangsysteem plaatjes

Wij hebben twee ophangplaatjes gekocht en achterop een op te hangen uitvergrote foto geplakt. 1 plaatje liet los waardoor de foto beschadigd is geraakt. Na contact hebben we twee gratis ophangplaatjes toegezonden gekregen. Door klachtenafhandeling leer je een bedrijf kennen. Dat is in dit geval dik in orde.

Hallo Jantine, bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het aangeschafte product. We zien hier geen eerder contact over met ons en ik wil u daarom vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Polyestershoppen.nl

Goede snelle service

Goede producten tegen goede prijzen. Snelle levering

Bedankt voor de review Henk!

Levert snel en goed. Prachtige producten.

Goede bestelsite, snelle levering. Goede regeling bij problemen. gewoon hele goede en mooie producten.

Bedankt voor de review Patricia!