Geen goed advies

Voor de 4e keer opnieuw spullen moeten halen. Verkeerde materialen geadviseerd wat niet werkbaar was. vervolgens werd er iets geadviseerd wat binnen een 3 kwartier al begon uit te harden en dus niet meer werkbaar, zit je met 20 liter aan coating wat je kan weggooien. Nu voor een 4e keer geld bij jullie neer moeten leggen. Lijkt wel doelbewust verkeerd adviseren en ook juist niet informeren zodat er weer opnieuw besteld moet worden. Daarnaast ook tot 2x aan toe een zeer onaardige en botte meneer Brouwer aan de telefoon gehad, echt schandalig.

snelle levering, netjes verpakt, top product

schuurpapier besteld in verschillende korrelgroottes, volgende dag al bezorgt. netjes verpakt en goed product.

Bedankt voor de 10!

Zeer positieve shop ervaring

Een zeer kundig bedrijf! De website en hun youtube channel staan vol met tips en ideeen, geweldig. Winkelen op de website is ook een fijne ervaring: overzichtelijk met duidelijke informatie. Mijn bestellingen zijn zeer snel geleverd (met vrije keuze hoe snel etc). 1x een kleinigheidje verkeerd gegaan, wat natuurlijk kan gebeuren, en dat is meteen extreem snel en goed opgepakt en opgelost.

Bedankt Esther! Zien je snel weer.

vakkundig proffesioneel

mooi resultaat dankzij vakkundige adviezen en kwaliteits producten

Mooi om te lezen dat onze service bevalt!

zeer goed advies gekregen met een zeer mooi eindresultaat

zeer goed gewerkt met epoxi

Bedankt Floor!

Klantvriendelijk

Jullie zijn snel met antwoorden, indien ik een vraag over een product heb, en een zeer duidelijke site, met veel uitleg , dmv filmpjes. Wat mij betreft een aanrader, want ik koocht mijn producten ook wel eens bij andere online winkels.

Bedankt Patrick! Hopelijk zien wij je vaker terug.

Alles 100 % oke.

Het product moet nog gebruikt worden., dus daarover nog geen mening. Alle lof naar Arne. Niets was hem teveel om eruit te komen welk product het juiste was. Ga zo door !!

Enorm bedankt voor de 10, ook namens Arne! Wij gaan de review met hem delen.

goede materialen tegen een goede prijs en levering binnen 24 uuur

De gevraagde materialen werden binnen 24 uur geleverd. De epoxy voldeed aan de verwachtingen en de kleurstoffen overstegen die zelfs.

Enorm bedankt Johan! Goed om te lezen dat de kwaliteit van onze producten bevalt.

alles is netjes verpakt en snel geleverd

Enorm bedankt voor de 10!

Teleurstellend

Ik heb het pakket te laat (een dag later dan verwacht) ontvangen. Het duurt heel lang tot dat ik een antwoord heb gekregen. Slechte service.

Beste, Jammer om te horen dat de bestelling niet is bevallen. Ik heb terug gekeken naar de communicatie en zie dat er na sluitingstijd een bericht is gestuurd. Mijn collega heeft het de volgende ochtend opgepakt zoals wij dit altijd doen. We gaan kijken of we dit in de toekomst kunnen versnellen. Hopelijk zien we je nog eens terug!

Prima!!

Duidelijke website Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Leuk om te lezen dat de service bevalt Marjan!

Via het web de volgende dag al in huis!

Super bedrijf het was keurig op tijd geleverd zo snel heb ik het nog nooit gehad. En over de steel epoxy ben ik super tevreden goed spul ­čĹŹ­čĆ╗

Bedankt Els! Wij doen er alles aan om onze producten zo snel mogelijk te leveren.

Goede kwaliteit

Ik heb spullen voor hars en siliconenmallen gekocht. Het werkt uitstekend. Het enige wat mooi zou zijn is een simpele stap voor stap instructie per product als pdf of op papier. Niet iedereen heeft zin om filmpjes te kijken, of datasheets door te ploegen. Al met al zeer tevreden!

Bedankt Welmer! We gaan wij of we dit kunnen toevoegen aan onze producten.

nu niet zo best, levering wel snel

In de zending zat een uitgedroogd potje UV beschermer voor epoxy hars. Slechte zaak om zo van je verouderde spullen af te komen. Ik vond het niet de moeite om terug te sturen maar het heeft me wel 6 euro gekost. Factuur gegevens. PolyesterShoppen BV Westbaan 275 2841MC Moordrecht support@polyestershoppen.nl KVK Nr. 50229699 Te Breda BTW Nr. NL8226.25.015.B01 BIC Nr. ABNANL2A IBAN Nr. NL25ABNA0591432196 Factuur nummer : 200201 Klant nummer : 146687 Datum : 30-08-2019 Betaalmethode : iDeal Factuuradres E Geldof Kievitlaan 3 5561VZ RIETHOVEN 0408430220 Afleveradres: E Geldof Kievitlaan 3 5561VZ RIETHOVEN ArtikelOmschrijvingAantal Prijs p.s. Totaal EPO0000062 34,99 69,98 Epoxycoating transparant Inhoud : 1,6 kg EPO0003501 5,99 5,99 UV stabilisator voor epoxy Inhoud : 20 gram Subtotaal 75,97

Hoi Edwin, Jammer om te horen dat het niet is bevallen. Waarschijnlijk is de UV stabilisator gekristalliseerd. Als je het flesje in een schaal met warm water legt voor ongeveer 20 minuten zou het opgelost moeten zijn. Wanneer dit niet het geval is horen we het graag, dan gaan we verder kijken!

Service op maat!

Prima hulp via de telefoon gekregen voor advies wat aan te schaffen, helemaal naar wens, ook super snelle bezorging. Top!

Enorm bedankt Elly!

mooie dingen in de shop

top snel en goed als plus punt deskundige mensen die je goed helpen om er iets moois van te maken

Bedankt Ronald. Tot snel!

prima administratieve en logistieke afhandeling

Helaas was het product niet meer nodig en heb ik het geretourneerd

Goed om te horen dat het retourneren is bevallen Cees.

Geweldige back up met een goed geïnformeerd persoon. Zeer vriendelijk en accuraat geholpen.

Bedankt voor de 10 Carmen!

perfect

Bestelling snel ontvangen, echter 1 artikel ontbrak. Opgebeld en dezelfde dag werd dit artikel nog naar mij verzonden. Prima opgelost!

Bedankt voor de 10 Casper!

Beter kan niet.

Prima levering. Volgende dag al in huis. Na klacht meteen actie ondernomen en nieuw product gekregen. Geweldig.

Bedankt Mieke, zien je snel weer.

Prima site, snelle levering

2e keer besteld bij hen en wederom prima geregeld, mooie videoÔÇÖs op site en heldere uitleg. Service niet te beoordelen, nog niet nodig gehad­čśë

Bedankt Gerbert! Tot snel.

Perfect!!!!

Hele snelle levering, DHL had mijn bestelling terug gestuurd omdat het niet naar de Service Point ging naar zoals het had gemoeten, maar Polyestershoppen stuur mijn nog 'n pakje v├│├│rdat zij de andere had ontvangen... SERVICE!!!!!!

Wij doen er alles aan om onze service zo goed mogelijk te maken. Dit zijn reviews die bevestigen dat wij goed bezig zijn. Enorm bedankt!

Goede service, snelle levering en goede communicatie

Meerdere malen besteld via de webshop en altijd goede ervaringen. Waar ik minder over te spreken ben is de DD lak, in vergelijking met de epifanes PU lak. Epifanes is vele malen beter. Maar verder alleen maar lof over polyester shoppen.nl

Hoi Robert, Wat bevalt er niet aan de DD lak? Dan kunnen wij hier naar kijken. Uiteraard bedankt voor de review en de 10!

zoals de titel al zegt: prima service, geen enkele klacht.

Bedankt Hein! Goed om te horen dat de service bevalt.

Goede snelle service, en alles duidelijk beschreven

Ik heb al meerdere keren spullen besteld. De levering is altijd snel, als je vragen hebt wordt je goed duidelijk geholpen. Er zit een duidelijke beschrijving bij de geleverde producten.

Bedankt voor de 10 en de mooie review Fimme.