Goede website en snelle levering

Goede website, snelle levering en kwaliteit.

Duidelijke uitleg op de website en super snelle levering. Goed materiaal en achteraf betalen mogelijk.

Fijn!

Snel en accuraat geleverd

Bestelling vlot verwerkt en snel ontvangen.

Dat is prettig om te lezen!

Prachtig

Het is ons heel goed gelukt.zijn er heel blij mee.Een geweldig mooi aandenken.zeker aan te bevelen.

Dat is fijn Joke!

Allereerst bestellingen worden snel verzorgd en bezorgd. Daarbij op de chat altijd meedenkend bij vragen. Prima services ga zo door

Dat vinden we prettig om te lezen!

Snelle levering en super spul om mee te werken.

Snelle levering en alles is duidelijk als je wat wilt bestellen.

Dat horen we graag

Duidelijke website waar je snel en gemakkelijk kunt bestellen. De informatie over de bestelling en levering is prima. Het artikel was heel goed verpakt in een degelijke doos. De informatie over de aflevering door DHL alsmede de informatie van DHL was uitstekend. Kortom, één van de beste webshops die ik heb meegemaakt. En.............leuk dat je ook nog een bruikbare attentie in de verpakking aantreft.

Wat super tof om te lezen, Piet! Bedankt voor het delen van je ervaring.

Het wordt goed uit gelegd je kan direct aan de gang super bedankt

Graag gedaan Trudy!

Snelle en correcte levering

Snelle levering mooi product

Super tevreden

Super tevreden over de site, bezorging en kwaliteit van de producten

Perfect, ziet er netjes uit.

Bedankt voor de snelle levering van het schuurpapier, altijd leuk een kleine gift, de handschoentjes en roerhout.. tot de volgende keer, grt Cees Dinteloord.

Dat is goed om te horen Cees

Goed advies, snelle levering

Na mijn eerste bestelling een aantal maanden geleden weer een bestelling geplaatst. Deze werd de dag erop al keurig op tijd afgeleverd. Helaas mankeerde er een item. Na telefonisch contact werd dit item meteen nagestuurd en de volgende dag afgeleverd. De verwachtingen over dit bedrijf zijn weer waargemaakt. Bedankt voor het advies en de snelle nalevering.

Fijn dat het goed is opgelost.

Gewoon erg goed!

Snel en vakkundig antwoord op mijn vragen. Duidelijke website en snelle levering.

Toppie!

Bestelling is snel geleverd en zeer goed verpakt. Had een klein probleempje met een mal maar is netjes opgelost.

Fijn dat alles is opgelost!

Snelle levering en goede info over de bezorging.

Dat vinden we fijn om te horen Ettina!

zeer goed

prima prijs en snelle levering

Dankjewel! dat zijn inderdaad een aantal van onze kenmerken! Als er vragen zijn stel ze gerust!

Top bedrijf

Zowel per mail als aan de telefoon zijn zij bereid de vragen te beantwoorden en goed advies te beven.

Bedankt voor uw review! Op verschillende manieren kan contact worden opgenomen. Wij helpen u bij de vragen op de door u gekozen manier!

Snel en goed geleverd

Mooi product en bij vragen zijn ze snel te bereiken en hebben de juist oplossing

Bedankt voor uw reactie! vraag maar raak ! ;)

Super bedrijf!

Duidelijke website! Super snelle levering! Je kan er voor al je vragen terecht!

Bedankt! Voor vragen staan we voor je klaar!

Kristal heldere website waar alles gewoon goed is geregeld

Kristal heldere website waar alles gewoon goed is geregeld

Bedankt! Als er toch vragen zijn neem dan altijd contact met ons op!

In 1 woord: geweldig!

Als beginner stuurde ik eerst een mail met een aantal vragen. Daarop ontving ik uitgebreid antwoord. Qua bezorging: top. Je kunt zelf een dag kiezen en als het echt nodig is: kan zelfs dezelfde bezorgd worden. Alles goed verpakt. En de Epoxy is echt super. Kortom: blij met mijn nieuwe hobby. Mede te danken aan Poleystershoppen.nl

Bedankt voor je review! fijn dat u tevreden bent. Als er vragen zijn, stel ze gerust!

Uitstekend bedrijf. Top sevice. Na een jaar service, blijf ik heel tevreden met Polyestershop.

Ik heb ongeveer een jaar geleden enthousiast geworden met resine art. Na advies, op you tube, van AnneMarie Riddenhof, heb ik voor het eerste contact gemaakt met Polyestershop en mijn eerst bestelling gemaakt. Ik wordt steeds enthousiaster en zal zeker klant blijven. Allen jammer dat de service van DHL naar Portugal zo traag is.

Bedankt voor je beoordeling! Super om te lezen dat je zo enthousiast bent. Portugal is een eind weg en dat duurt inderdaad even!

Altijd correct afhandelen van bestellingen.

Prettige mensen om mee te communiceren. Behulpzaam en deskundigen. Ook als er iets mis gaat soepele service.

Bedankt voor uw review! We helpen je graag, een foutje kan altijd gemaakt worden. We proberen het zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Extra service maakt het verschil

De klantenservice staat altijd paraat met advies en mij bestellingen worden snel geleverd. Tot nu toe is de verpakking ook altijd in verhouding met de inhoud en dat is ook fijn.

Bedankt voor je beoordeling! Top !

Een leverancier waar je op kunt vertrouwen.

Mijn bestellingen zijn altijd snel en goed verpakt aangekomen. Heel prettig wanneer je een keer door wilt werken maar net wat te kort komt. Daarnaast is het materiaal (art resin) goed te verwerken, vergeelt niet, geen geur overlast. Ben zeer tevreden.

Super om te lezen hoe u alles heeft ervaren, zo doen we het graag!