Duidelijke instructie films op YT. Prettig bedrijf om mee zaken te doen.

We zien je hopelijk snel weer, Adler!

Prima snelle levering van de producten

Duidelijke website met goed advies. OoK telefonisch prima ondersteuning.

Enorm bedankt Boudewijn!

Alles geleverd zoals besteld en beschreven

Ik heb nu 2 keer binnen korte tijd iets besteld en beide keren was de levering zoals omschreven op de site. De eerste keer duurde het 2 tot 3 weken maar dat stond ook zo aangegeven dus geen reden om te klagen (doe ik dus ook niet!). De 2e keer geleverd op de volgende dag. Het filmpje bij de orderbevestiging vind ik wel grappig trouwens.

Bedankt Bert!

23 april bestelling geplaatst, 7 mei nog niks ontvangen en niet bereikbaar

De eerste bestelling 4 weken terug binnen een dag ontvangen: een van de maatbekers was gebarsten door de verzending, maar hier werd netjes een nieuwe + een extra voor opgestuurd. Mijn bestelling van 23 april, die ook volgens de website binnen een dag geleverd zou moeten worden, heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik begrijp dat er vertraging is door alles, maar ik krijg gewoon geen reacties op mijn emails en chatberichten waar mijn bestelling blijft. Zeer frustrerend en niet wat ik gewend ben na mijn eerdere bestelling en hulp bij vragen.

Gewoon doen.

1 Levering=TOP 2 Service=TOP 3 Materiaal=TOP (nee, ik heb geen aandelen in de shop)

Maar je bent wel een gewaardeerde klant, Jan!

Goede producten en snelle levering

Ik heb als hobby het bouwen van custom motorfietsen en gebruik hiervoor ondermeer polyester hars / plamuur En vezelmatten en anders materialen. Het zijn profesionele producten. En ik werk er graag mee.

Wij willen wel foto's zien van de motorfietsen hoor, Herman! Bedankt voor je review.

Goede en snelle levering!

Eerste keer besteld ,goede producten en snelle levering! Jullie hebben een klant erbij!

Welkom bij de club!

Precies wat ik nodig had

Had fijn schuurpapier nodig, de volgende dag al binnen, top!

Bedankt!

Snel en een goede prijs.

Snel en een goede prijs.

Bedankt Peter.

Goede service.

Ik had een pakket van 6 x Tec 7 besteld. Het pakket zou geleverd worden door DPD maar het kwam later aan dan opgeheven. Ik begrijp de vertraging door de coronacrisis. Na ontvangst van het pakket bleek het maar 5 ipv 6 TEC 7 te bevatten. Ik heb hierop gereageerd en het ontbrekend TEC 7 werd opgestuurd.

Gelukkig is alles opgelost Laurent!

deskundig advies, goede prijs en snelle levering

voor het repareren van een zeekayak heb ik gebeld om over de benodigde materialen geadviseerd te worden. Prettig te woord gestaan en deskundig advies gekregen En de volgende dag keurig geleverd ondanks dat men mij waarschuwde dat een levering mogelijk iets vertraagd zou kunnen zijn. Klasse!

Super dat alles goed is gegaan Job! Hopelijk is de zeekayak mooi geworden.

Duidelijke webshop. Goede omschrijving van producten. Snelle levering in goede verpakking. Ondanks de corona tijdperk.

Enorm bedankt Sandra!

Mijn ervaring met polyestershoppen is prima, jullie aankoopfilmpje is een geweldige marketing tool! Ik voelde mij erg welkom als klant!! Het product is uitstekend en past precies bij mijn wens. Zeer tevreden

Enorm bedankt!

Superblij

Een nieuwe hobby erbij dankzij Polyestershoppen. Een duidelijke website met veel informatie en tips. Ook de youtube-filmpjes vind ik top. Ze leveren netjes op tijd en hebben veel keuze in hun producten. ook een duidelijke uitleg en info bij de producten. Ik denk dat ik hier nog vaak ga bestellen.

Leuk dat je een nieuwe hobby hebt Bea!

Komen beloftes niet na

Op woensdag bestelling gedaan voor Double Coat lak. Volgens de site was het op voorraad en zou het de volgende dag geleverd worden. Niet dus. Bellen: je excuus maar het wordt vandaag verzonden. Weer niet. Opnieuw bellen: weer excuus en verzekering dat het die dag zou worden verstuurd (inmiddels vrijdag). De medewerker zei dat het pakket op dat moment voor 'm stond om te versturen. Bleek achteraf gewoon gelogen. Op zaterdag mailtje dat leveringen vertraagd waren maar dat dinsdag na pasen zou worden verzonden. Woensdag's: nog geen levering. Weer gebeld en toen werd duidelijk dat het niet op voorraad was. Ik ben een week aan het lijntje gehouden en heb daarom mijn boot niet kunnen schilderen in de eerste week en heb noodgedwongen elders verf moeten halen. Vervolgens heb ik de order geannuleerd en zou het bedrag binnen vijf dagen op mijn rekening staan. Ook dat hebben ze bij Polyestershoppen gelogen. Tot op vandaag geen geld retour gehad. Voor mijn de eerste en laatste keer een bestelling bij deze slechte zaak.

Doelgericht, gepassioneerd personeel

Men is duidelijk gepassioneerd en snel. Heel fijn

Voor alles wat kleeft! ;)

Uitstekende ervaring!

Snelle levering, goede kwaliteit, overzichtelijke website.

Bedankt Martin. Tot snel!

Het kan niet beter

Het kan niet, precies zoals het staat beschreven op de site, vandaag besteld morgen in huis, wat wil je nog meer

Wat een mooie review! Bedankt!

Goed advies, snel geleverd

Vraag over geschikt product werd dezelfde dag gegeven. Vervolgens werd bestelling volgende dag bezorgd. Gewoon goed.

Bedankt Jan. Succes met de spullen.

goed product en goede communicatie

ik had 2K epoxy vloeregalisatie besteld. Totaal 20kg. Mooi product dat een goede egalisatie geeft van mijn vloer. Helaas leverde DPD het pakket niet in een ronde uit. Eerste pakket(met harscomponenten) net voor het weekend 2e gedeelte(groot blik met vulpoeder) pas op maandag. Hierdoor kon ik het gehele weekend niets doen.

Hoi Matthijs, Bedankt voor je review! Jammer dat het niet één keer geleverd is.

Zeer klantvriendelijk en snelle levering

Klantvriendelijk en zeer snelle verzending ook de prijs is goed. Kortom goede kwaliteit voor de goede prijs.

Bedankt Wesley!

gewoon goe meer moet dat niet zijn

Een goede overzichtelijke webwinkel met veel uitleg

Bedankt Marcel.

snelle reacties met handige en zinvolle tips!

Het enige dat me opvalt is, dat er weinig gezegd wordt over veiligheid, inademen van dampen van epoxyhars e.d. Volgens mij moet je toch ook altijd een mondkapje op doen?! Met vriendelijke groet, Anna Hesselmann

Bedankt voor de review. Als je in een goed geventileerde ruimte werkt is het niet verplicht, maar wij raden het wel aan.

Uitstekend, snelle verzending

Alles supersnel afgehandeld

Super om te horen Thijs :).

Snelle levering en goeie spullen.

Bedankt Els!