Vacuümpomp, slang en aansluiting gekocht. Aansluiting paste niet bij de combinatie. Had ik tijdens het bestellen niet door. Na het telefoontje bleek mijn opstelling niet geheel standaard te zijn en zou er improviseerwerk nodig zijn. De volgende dag ontving ik een keurige adapter met verloop. Kostenloos!

Bedankt voor de review Joop!

Super snelle levering

Snelle levering en top product(en) waar, zo ik weet, ook de professionele bootreparateurs mee werken.

Bedankt voor de review Peter!

Vandaag besteld is morgen super verzorgd en goed in huis

Na een workshop een bestelling geplaatst. Diezelfde dag kreeg ik een mail met betalingslink en de volgende dag kon ik al gelijk aan de slag met de technieken die ik heb geleerd tijdens de workshop! Super!!

Bedankt voor de review Vera!

snel en gemakkelij

Gewoon snel en gemakkelijk

Duidelijk en overzichtelijk

duidelijke website, overzichtelijk, snelle levering. Volgende keer bestellen we er weer

Bedankt Alex, tot snel!

Eerlijk bedrijf met goede producten

Als er iets niet op voorraad is laat men het je op tijd weten. Tevens kun je voor al je vragen bij ze terecht en ik ben zeer tevreden met de producten zoals de resin hars!

Bedankt voor de review Esther!

Snelste levering ooit

Bestelling kwam binnen 24 uur is perfect geleverd. Kom je wel eens anders tegen.

Goed om te horen Frank! Bedankt voor de review.

Superrr snel

Super snwl en erg goede service

Bedankt voor de review!

Super service. Snelle verzending netjes verpakt. Ik mistte een deel van de bestelling. Gemaild en de dag erop had ik het al binnen. Echt super!

Bedankt voor de review Jolanda!

Zeer goed verpakt en netjes op tijd gelever zeer tevreden over je kunt ook al je vraagen kwijt en dan krijg je ook goed en fijn andword op je vraag

Bedankt voor de review Gwendolyn!

Ik heb een goede service van ontvangen

Mijn pakket was verloren door DHL en ik kreeg de volgende dag al een nieuw pakket van jullie.

Bedankt voor de review Melissa!

keurige goed verzorgde levering

na bestudering van de handleiding en filmpjes heb ik een goed resultaat behaald met mijn gieting. Rond bierdoppen tafeltje.

Ophangsysteem plaatjes

Wij hebben twee ophangplaatjes gekocht en achterop een op te hangen uitvergrote foto geplakt. 1 plaatje liet los waardoor de foto beschadigd is geraakt. Na contact hebben we twee gratis ophangplaatjes toegezonden gekregen. Door klachtenafhandeling leer je een bedrijf kennen. Dat is in dit geval dik in orde.

Hallo Jantine, bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het aangeschafte product. We zien hier geen eerder contact over met ons en ik wil u daarom vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Polyestershoppen.nl

Goede snelle service

Goede producten tegen goede prijzen. Snelle levering

Bedankt voor de review Henk!

Levert snel en goed. Prachtige producten.

Goede bestelsite, snelle levering. Goede regeling bij problemen. gewoon hele goede en mooie producten.

Bedankt voor de review Patricia!

één woord : Subliem!

pakketje ontvangen met inhoud, naast de producten nog wat extra handige tools waar ik zelf niet eens aan had gedacht zoals handschoenen roerstaaf maatbekertje dat is nog eens service zeg.

Bedankt voor de review Rien, veel plezier met de producten!

Duidelijke webshops met een goede klantenservice

Webshop heeft bij elk product een duidelijke uitleg. Daarnaast is de klantenservice uitstekend, ze weten waar ze over praten en helpen je graag en snel. Levering is heel snel en netjes. Daarnaast krijg je altijd beschermende handschoenen en een roerstok, erg prettig.

Bedankt voor de review Mijke!

Top service. Goed advies

Ze nemen de tijd voor goed advies.

Bedankt voor de review Ben!

Beste webshop voor o.a. boten!

altijd goede service, snelle reacties op vragen, reageren snel, behulpzaam aan de telefoon, sublieme webshop, super snelle en goede verzendingen en ga zo maar door. Geen minpunt tot dusver ervaren met polyestershoppen! Bestel hier alles wat ik nodig heb en raad het iedereen aan!

Zo horen wij het graag, bedankt voor de review Laurens!

Helemaal perfect. Niets meer aan doen.

Heel goed, er was iets niet goed gegaan met mijn bestelling. Even een belletje en de dag erna stond het voor mijn deur. Zonder extra kosten. Dus voor mij een pluim aan Polyester Shoppen.

Bedankt voor de review Wil!

Goed advies en snelle levering

Ik vind het fijn om te kunnen overleggen met de specialisten. Dat geeft vertrouwen. Daarnaast vriendelijk en servicegericht en een snelle levering. Ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan.

Bedankt voor de review Sjan!

Uitstekende producten en service

Ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan, en iedere keer ben ik erg tevreden met de service en producten. De verzending is snel en goed, de producten zijn goed te gebruiken en met vragen kun je altijd bij de webwinkel terecht. Kortom, een superfijne webwinkel!

Erg bedankt voor de review!

Kompleet assortiment, nette prijzen en uiterst snelle levering

Ik ben zeer psoitief over Polystershoppen. Ik koopzeer veel online en heb daardoor best veel verschillende ervaringen. Bij Polyestershoppen ben ik meer dan tevereden, alees op de website is eenvodig te vinden, de prijzen zijn alleszins redelijk en de leveringen zijn supersnel voor ook weer een prettig verzendbedrag. Alle lof. Ga zo door :-)

Goed om te horen Marcel, heel erg bedankt voor de review!

goedkoop en snel!!!

mooie duidelijke site! makkelijk te vinden goede uitleg over wat je nodig hebt. Goedkoop en makkelijk te bestellen en snelle levering. Goed verpakt met roerstok en handschoentjes! echt een aanrader!!

Bedankt voor de review Anita!

Goede service , snel antwoord en bij verkeerde bestelling van mij snel een financiele correctie

Bedankt voor de review Frank!