Beoordeling maar geen hondenmand!

Ik werd gevraagd Dog’s Companion te beoordelen, maar ik heb nog helemaal geen hondenmand ontvangen. De samenwerking met bezorgdienst DPD is niet effectief. Dus, als je op tijd een hondenmand nodig hebt, hier niets aanschaffen.

Snelle levering, heel klantvriendelijk

Goede ervaring, mooi bed voor mijn FB. Ik heb nog wat navulling ontvangen omdat t bed te ver inzakte als ze op t bed ging liggen. Snel opgelost.

Super sterk

De hoezen bevallen goed ze zijn super sterk.

Top hondenkussen

Fijn kussen voor onze hond!

snelle en correcte levering

De losse hoezen zijn van superkwaliteit. Ook na het wassen blijft de stof mooi !

Super mooie kwaliteit

We hebben de L gekocht voor een stabij, jullie raden aan voor onze hond een M, Nu snap ik waarom want hij is inderdaad te groot, maar opzich geen punt. Kwaliteit van het product is top, mijn hond ligt er graag op.

Robbie de bouvier is erg blij met zijn kussen.

Zie hierboven.

onbekend

nog niet ontvangen

Beste Mieke, Wat vervelend om te horen dat het pakket niet de volgende dag is bezorgd. Het pakket is zojuist bij ons retour bezorgd, hierdoor hebben we meteen alles kunnen controleren. Bij de vervoerder is iets niet helemaal goed gegaan, want alle informatie heeft u juist ingevuld en is vanuit ons systeem goed overgenomen. Wij gaan het pakket vandaag opnieuw naar u versturen, maar dan met een andere vervoerder. Als alles goed gaat, dan wordt het pakket morgen bezorgd. U heeft zojuist een mailtje ontvangen met alle informatie en ook een reactie op de mail die u heeft gestuurd. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dog's Companion

Heerlijk bed voor onze husky van 5 maanden al jaren fan er van ook bij onze vorige honden

top bed

snelle levering. mooi groot bed mijn hond vind het fantastisch eerst even wennen maar is er nu niet meer van af te slaan. mooie kwaliteit.

Matig

Na twee maanden al gaatje in de hoes Niet zindelijke pup doet plas en gaat rechtstreeks door de hoes. Kussen kan niet gewassen.

Snelle levering. Goede service

De grootste uitvoering besteld voor onze Duitse Dog. Mooie kwaliteit en volgende dag geleverd. Helaas te klein dus terug gestuurd. Netjes afgehandeld

Mooie manden en supersnel geleverd

Helaas telefonisch niet bereikbaar!

Uitstekende bezorging en goede kwaliteit hondenbed

Ik heb een Dog's Companion® Hondenbed Country Field en losse hoes voor mijn ruwharige teckel gekocht. De vorige mand had hij behoorlijk geruineerd, dus tijd voor een andere. Het enige nadeel van dit hondenbed met EPS parels is dat hij er niet eens naar omkijkt laat staan op gaat liggen. Doodzonde van mijn € 79,00. Als hij er op gaat liggen glijdt hij naar voren of achteren, maar blijft niet bovenop liggen. Ik vermoed dat dat het probleem is.

Echt een geweldige kussen

Onze hond vind het een geweldige kussen Hij lig er veel op Al is het maar even om te relaxen Slapen vind die geweldig op deze kussen Echt een aanrader Het kost wel wat maar heb er echt geen spijt van

Communicatie /service

Bestelling van hondenkussen en hoes, laat al bijna 2weken op zich wachten. Vaak mail erover gestuurd, maar slecht in terug mailen. Afstropen zaterdag mail gestuurd, nog niets terug ontvangen. Wel al meteen betaald… Volgens dpd zou het al vorige week vrijdag geleverd moeten zijn.

Snelle levering en mooie kussens en hoezen

Snelle levering en mooie kussens en hoezen

Goede kwaliteit

Dit was de eerste keer dat ik wat had besteld, maar heel tevreden

Bad quality bed not worth the money

designed and material is cheap

Na wat bestel problemen super geholpen en ondanks dat de actie daar door verlopen was de korting gewoon gekregen. Echt super meegedacht en klantvriendelijk.

Kussen is te klein voor onze grote hond

Ik heb het een na grootste kussen besteld, maar deze was evengoed te klein voor onze hond wil ze er echt lekker in weg kunnen zakken. Een nog grotere neemt teveel plaats in beslag.

mooi kussen

Hondenkussen is van goede kwaliteit en stevig. Ziet er zo uit als in de webwinkel staat. Mijn hondje vindt het erg leuk.

kwalitatief goede producten, goede service, snelle levering en perfecte verpakking.

Na melding ven een kleine fout in een binnenzak van een hondenkussen kreeg ik een snelle en royale oplossing. ben heel tevreden over jullie producten en de service.

Iedereen is fan van dit hondenkussen

Een prachtig kussen. We hebben een superlarge Scottish grey en dit staat heel sjiek. Onze grootste hond is 70 cm (schofthoogte) heeft ruimte genoeg. De honden liggen graag om beurten op het kussen en onze jongste dochter (12 jr) en ik ook. :-) Soms alleen en soms met een hond erbij. Er blijven bijna geen haren aan het kussen hangen en is daarom makkelijk te stofzuigen.

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!