Mooie en stevoge mand

Onze hond ligt er graag in. En hij ziet er mooi uit.

Top goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, de hond ligt er te vreden op en wij hebben onze bank terug . Hij heeft nu zelf een luxe kussen de grootste .

Prachtige hondenkussensslopen

Weet echter nog niet, hoelang ze meegaan!

Snelle levering en Goede service

Super leuke okergele ribstof hoes besteld, stof blijkt niet heel sterk te zijn. Contact gehad via de mail met dogs Companion en hebben het prima opgepakt en geregeld

Beste Angelique, Wat vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Ik heb even gezocht in onze mail, maar ik zie dat je nog geen mail met je klacht naar ons hebt gestuurd. Jammer, want dit hadden we meteen kunnen oplossen. Wil je ons een mailtjes sturen, met een foto, zodat we een gepaste oplossingen kunnen bieden. Groetjes, Het team van Dog's Companion

Goeie kwaliteit en fijne service.

Uitstekende ervaring

Prima hondenkussens en met name de vuilafstotende hoezen zijn heel prettig. Er blijven geen haren aan zitten en ze zijn in een ommezien gewassen en gedroogd.

Levering goed, echter rits direct kapot

Op zich ben ik blij met mijn aankoop, het werd snel geleverd en ik vind de kwaliteit van de kussenhoes erg goed. Echter ging bij het eromheen doen direct de ritsluiting kapot. Dus dat is zonde.

Beste, Wat vervelend om te moeten lezen. Stuur ons even een mailtje ajb. Graag met foto. Dan pakken we dit direct op om tot een goede oplossing te komen! Gr, Dog's Companion

nadat ik maar eens gebeld heb na (10)dagen . Is het bed aangekomen.

hondje moet er nog aan wennen maar dat zal wel lukken.

Héél fijn, MOOI, en betrouwbaar

Prettig, bestellen is eenvoudig doordat alles duidelijk omschreven is. Prachtige hoezen, product voldoet aan de wensen van mij.

hond is er blij mee

Mooi kussen

Hond wil er niet op

Helaas zoeken onze honden, 5 stuks, het kussen niet op. Ook de katten vinden het niets, zij liggen wel op de matrasmanden maar niet op het balletjes kussen. Wel heel erg jammer, de hoes is erg mooi en van goede kwaliteit voel ik.

Mooi kwaliteit

Mooie kwaliteit...snelle levering

Ik vond het kussen prachtig, mijn hond niet

Mooi kussen maar als de hond erop stapte was 1 kant gelijk plat en zat de vulling ergens anders. Kennelijk was het toch te ingewikkeld om dan een lekker plekje te creëren. Helaas!

Biedt perfecte vulling voor het hondenkussen en bovendien snelle service

perfect

kan ik alleen maar aanbevelen

Ik vind het product tegen vallen

Het is teveel gevuld, en ik heb een grote hond, die er eigenlijk maar voor de helft op gaat liggen omdat hij ervan af rolt. Ik had iets anders verwacht Kan niet meer terug omdat hij in gebruik is geweest Dat is Logisch.

Beste Sylvia, Wat vervelend om te horen. Het kan zijn dat het bed wat te dik gevuld is t.o.v. het gewicht van de hond. Dit kan in het begin het geval zijn. Om het voor de hond gemakkelijker te maken, adviseren we om er voorzichtig wat vulling uit te gieten (een kleine vuilniszak). Het is het raadzaam om even wat assistentie te vragen bij het verwijderen van de vulling, omdat het erg licht en statisch is. Bij voorkeur eerst in een kartonnen doos gieten. Het hondenkussen is nu minder dik gevuld, hierdoor heeft de hond vaste grond onder de voeten en is het creëren van zijn eigen lekkere slaapplek wat makkelijker. Na enige tijd kan de vulling weer terug en u zult zien hoe uw hond geniet. In de regel is hiermee het probleem verholpen. Met vriendelijke groet, Het team van Dog's Companion

Mooi product.

De kussen zag er mooi uit . Maar ik zocht een orthopedische kusssen. Verder zag het er mooi uit.

Redelijk

Redelijk

Precies wat ik zocht

Goede kwaliteit, goed passende binnenhoes, ben er erg tevreden over.

Altijd goed

Al vele kussens besteld. Dik tevreden. Goed product, makkelijk wassen. Hond slaapt er heerlijk op

Kan niet beter

Snelle en vriendelijke service, prima producten, snel verzonden en netjes bezorgd.

snel en kwaliteit

Al jaren hebben wij een kussen van Dog's Companion voor onze honden. Af en toe bijvullen, wat heel makkelijk gaat. Zowel de binnen- als de buitenhoezen zijn van goede kwaliteit en goed uit te wassen. De leveringen zijn altijd snel.

Prachtige bedden voor onze Woody & Zoë

Snelle levering. Prachtige hondenbedden, onze honden liggen er graag op. Veel keus en zal er in de toekomst zeker extra hoezen kopen, als ik een keer een nieuwe kleur wil.

Snelle levering goed produkt

Bedrijfsgegevens

Minervum 7382

4817ZH Breda

076-5601340

[email protected]

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.