Super tevreden!

Kussen besteld met mooie Black friday korting. Super snel in huis, mijn hond is helemaal gelukkig met zijn nieuwe kussen.

goede en snelle levering

zeer goed

Super kussens en snelle bezorging.

Ik had al 2 kussens maar met 3 honden werd het een probleem want ook al zijn het geen grote honden, de dames willen wel languit liggen Dus nog maar een bijgekocht!

Geweldig kussen!

Goede kwaliteit, mooie stof en netjes afgewerkt. Lekker warm. Snelle en zorgvuldige levering. Een aanrader!

super kussen

heel goed kussen, de honden vinden het zalig om er op te slapen, zeer stevig , heb mijn eerste kussen nu 2 jaar en nog altijd even mooi, gemakkelijk in onderhoud , zeker een aanrader.

Zeer goede kwaliteit. Dankje voor het cadeautje pakje hondensnoepjes.

Snelle levering.

Super tevreden

Super hondenkussen. Ook ideaal dat je een bezorgdag kunt aangeven.

Ligt super voor onze hond.

We hadden al een kussen in de kamer .Nu de mand in de keuken vervangen voor nog zo n fijn kussen!

Heel mooi gemaakte kussens.

Helaas heb ik het kussen te klein gekocht. Voor onze basset is het medium kussen eigenlijk te klein.

Mooi product voor goede prijs

Honden kussen large besteld met een extra hoes. Levering was vlit en after pay kan ook ( mijn voorkeur) dus we konden mooi eerst beoordelen en dan betalen. Zeer tevreden, ook op een gestelde vraag werd snel en correct geantwoord.

perfecte en snelle levering

keurig behandeld en geadviseerd.

Tot in de puntjes verzorgd, zowel de kwaliteit van het product, verpakking en levering

Top!!!!

Weinig woorden voor nodig Geweldig!!!!

We hebben al 8 jaar een kussen voor onze golden retriever. Fantastisch ligt er altijd op zelfs onze kat is er dol op. 3 katoenen hoezen zodat elke week er een schone op kan fijn te wassen vooral niet onbelangrijk!! Blijven mooi in de was.

Top product

23 jaar geleden een hondenbed van dogscompagnion gekregen van een vriendinnetje. Door de jaren heen nieuwe hoezen of bedden gekocht en altijd dik tevreden. Alle honden zijn er gek mee. Top service top product.

prima service snelle levering

prima product.we zijn al vele jaren een tevreden terugkerende klant.We blijven dit volhouden.

staat hierboven

zeer prettige zaken gedaan

Altijd prima!

Al sinds jaren slapen mijn honden op Dogs companion bed. Kunt zien dat zij zeer tevreden liggen. Fijn dat je extra hoezen kunt bestellen en kunt bijvullen. Voor mij en mijn Ridgeback Ares geen ander bed. M.vr.gr.

Goed,snelle services. Mooi hondenkussen

Alleen jammer dat onze oude labrador r niet op wil liggen. Dat gaat even tijd en energie kosten. Hopen dat het gaat lukken

Goed en snel geleverd, de volgende dag al in huis. Kussen voldoet aan de verwachtingen, heb alleen een gedeelte van de korrels verwijderd en bewaard als reserve.

Uiterst betrouwbare prijs-kwaliteit verhouding

Snelle correcte levereing

Zeer snel en heerlijk kussen

Dikke prima

goede kwaliteit

goed product snelle levering

Ik heb na 4 hoezen weer 2 nieuwe besteld. Stof ziet er nog mooier uit dan op de foto. Iets ruimer gesneden kussenhoes dan de vorige 4 zit mooier om mijn kussens. Hondjes liggen er weer lekker op de slapen en de woonkamer heeft weer 2 nieuwe frisse eyecatchers

Ze is er niet meer af te krijgen

Heel mooi honden halsbandje.

2 jaar geleden een mooi leren hondenhalsbandje gekocht. Helaas was mijn hondje het verloren. Nu heb ik een nieuw besteld en weer heel mooi. Mijn andere hondje heeft nog een bandje dat 2 jaar oud is en ziet er nog steeds heel erg goed uit. Fijne goede kwaliteit. Service is ook prima, retour zending is direct snel verwerkt zonder extra kosten, snel geld terug ontvangen.