Goed advies via internet en een heldere uiteenzetting voor de mogelijkheden.

Heb het product nog steeds niet binnen

Het is blijven steken bij de vervoersdienst dpd.ik kan niet kijken waar het gebleven is want ik moet n SMS code hebben om in te loggen maar ik weet niet hoe ik aan die code moet komen. Kunnen jullie mij helpen om het hondenkussen te traceren?

Mooi kussen met weinig vulling

Mooi kussen, mooie stof maar echt te weinig vulling erin. De pootjes van mijn hond gingen er meteen doorheen. Dan moest ik vulling bijkopen 25 euro! Dan wordt het wel heel erg duur. Dus terug. Als ik dit zou verkopen dan had ik meteen vulling erbij gestuurd zodat klant tevreden is. Jammer!

Telefonisch niet bereikbaar

Mijn bestelling is niet afgeleverd door de bezorger DPD, op mijn mail naar Dogscompanion wordt niet gereageerd en telefonisch is de leverancier niet bereikbaar. Kortom zeer teleurgesteld!! Daags na het plaatsen van de eerdere review werd ik gebeld door de leverancier met excuses voor de mislukte levering en is het pakket door een andere pakket bezorger (DHL) alsnog op een correcte wijze afgeleverd.

Beste, Heel vervelend van de problemen met de bezorging. Dit pakket is inmiddels bij ons retour aangekomen en intussen hebben we u na zowel contact per mail als telefonisch geholpen met het opsturen van een nieuw pakket wat gelukkig wel goed is aangekomen. In de vakantieperiode hebben we een lagere bezetting en kan het soms iets langer duren eer er gereageerd wordt. We hopen op uw begrip hiervoor en hopen tevens dat we het zo naar ieders tevredenheid opgelost hebben! Mvg, Dog's Companion

Ideaal kussen

Onze pup sprong er zo op en ligt er prins heerlijk op. Op zijn andere kussen lag hij heel weinig overdag en nu juist veel

matig want ik krijg geen reactie op mijn mail en nemen de telefoon niet op

ik heb hier een riem besteld en een halsband van leer halsband is goed echter de riem niet de musketon sluitingen laten los en zijn te klein was bijna mijn hond kwijt heb een mail naar hun gestuurd krijg geen reactie en heb gebeld en er word niet opgenomen riem koste 75 euro

Eerste keer, tevreden klant

De bestelde producten snel ontvangen, goed verpakt en ze voldoen aan de verwachting. De leren hondenriem en lerenhalsband zijn soepel en mooi gemaakt. Nog niet gebruikt, hond is nog pup, maar ik wilde deze riem al graag hebben. Koelmat nog niet gebruikt, wacht nog op het warme weer.

top

ik kreeg wat ik wilde

Lievelingsboek van onze hond

Gemakkelijk in gebruik. Haren eenvoudig van de hoes te stofzuiger.( blijven er niet in plakken) Prima te wassen. Zeer te vreden hond en baas

Goed product

Snel geleverd, goed verpakt en mooie riem

Hele fijne stof en de hond vindt hem ook fijn! Lig vaker in de mand,dus een blije hond en baas hier.

Mooie hondenbedden

Al jaren kopen we hier onze hondenbedden, de kwaliteit is super en de service ook.

Prachtig kussenovertrek

Mooi materiaal, sterk xl hondenkussen overtrek, zwart

Kwaliteit hoes eerste indruk van goede kwaliteit

mijn indruk van het bedrijf betrouwbaar.

Snel bezorgd en een mooie kwaliteit

Goede service en top producten

Goed advies gekregen en producten snel geleverd!

Niet de kwaliteit voor deze prijs

Gewoon een zitzak.

Superheld hondenbed

Het product is fantastisch. Per abuis had ik er twee besteld. De retour aanmelding ging goed. Alleen de chauffeur plakte de sticker op de doos en nam de doos niet mee de auto was vol. Van het bedrijf werd ik doorverwezen naar returnista alles uitgelegd en gemaild en ik heb niet meer gehoord het bed t.w.v. 119 euro staat nog steeds bij mij thuis. Ik hoop dat dat geen probleem oplevert als het bed veel later aankomt bij het bedrijf. Dat wilde ik er toch even bij zetten. Goed bedrijf goed product, dan is het jammer dat dit dan gebeurd. Mvg Anna

Mooie en stevoge mand

Onze hond ligt er graag in. En hij ziet er mooi uit.

Top goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, de hond ligt er te vreden op en wij hebben onze bank terug . Hij heeft nu zelf een luxe kussen de grootste .

Prachtige hondenkussensslopen

Weet echter nog niet, hoelang ze meegaan!

Snelle levering en Goede service

Super leuke okergele ribstof hoes besteld, stof blijkt niet heel sterk te zijn. Contact gehad via de mail met dogs Companion en hebben het prima opgepakt en geregeld

Beste Angelique, Wat vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Ik heb even gezocht in onze mail, maar ik zie dat je nog geen mail met je klacht naar ons hebt gestuurd. Jammer, want dit hadden we meteen kunnen oplossen. Wil je ons een mailtjes sturen, met een foto, zodat we een gepaste oplossingen kunnen bieden. Groetjes, Het team van Dog's Companion

Goeie kwaliteit en fijne service.

Uitstekende ervaring

Prima hondenkussens en met name de vuilafstotende hoezen zijn heel prettig. Er blijven geen haren aan zitten en ze zijn in een ommezien gewassen en gedroogd.

Levering goed, echter rits direct kapot

Op zich ben ik blij met mijn aankoop, het werd snel geleverd en ik vind de kwaliteit van de kussenhoes erg goed. Echter ging bij het eromheen doen direct de ritsluiting kapot. Dus dat is zonde.

Beste, Wat vervelend om te moeten lezen. Stuur ons even een mailtje ajb. Graag met foto. Dan pakken we dit direct op om tot een goede oplossing te komen! Gr, Dog's Companion

Minervum 7382

4817ZH Breda

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!