Snelle reactie op bestelling en op verandering afleveradres

Na een paar keer proberen is het kussen geaccepteerd

Mijn Ben, een Rhodesian Ridgeback, moest echt wennen aan zn kussen met ribstof. Ik denk dat hij het vooral vreemd vond dat zn kussen zich zo snel aanpaste aan zn grote lijf. Normaal, bij een ‘gewoon’ kussen, gaat er een hoop gestamp en gewoel aan zijn ‘slaapstand’ vooraf. Maar dat is bij dit kussen, gevuld met bolletjes, niet zo nodig :-) Het geluid van de schurende bolletjes is nog steeds wennen geloof ik. Ook ik moet daaraan wennen. Je hoort dat gewoon. Maar het is niet echt hinderlijk, Maar je hoort t wel echt als hij zich omdraait. Een hond hoort dat bij iedere (kleine) beweging natuurlijk allemaal nog veel beter. Ben heeft er al een paar slaapjes op gemaakt (we hebben m nog maar net) en dat ziet er zò heerlijk uit. Helemaal verzonken in dat kussen. Zalig. En dat zegt wel iets hoor, meneer zit namelijk t liefst op mijn stoel ;-) Het weegt allemaal ‘niks’, heb de grootste maat voor hem en kan makkelijk even op een ander plekje gelegd worden als t moet. De kwaliteit is uitstekend.

Correcte en snelle levering. Super leuk kussen. Direct goedgekeurd door de hond. En de snoepjes erbij kon ze ook wel waarderen! Zeker een aanrader

Snelle levering. Heerlijke kussens. De honden liggen er graag op

Mooi product!

Bestelprocedure verliep goed. Meubelstof is erg mooi. Ik vind de vulling nog wat wennen, zo ook mijn hond. Hij zakt er erg in. We gaan het ervaren.

Voor kunnen bestellen via de website, snelle levering en de attentie (zakje koekjes) voor de hond was superleuk!

Uitstekend!

Duidelijke webshop, vlotte levering en goede kwaliteit.

Zeer snelle levering en netjes verpakt. Leuk met de brokjes erbij!

Ben er zeer tevreden over.....

Tevreden klant

Snelle, vlotte en correcte levering.

Tevreden over producten en webshop

Ik heb twee kussenhoezen maat L besteld. De order is snel en netjes geleverd. Ik ben tevreden en blij met de mooie hoezen.

Zeer comfortabel

Super overzichtelijk website en snelle levering

Positieve ervaring door de jaren heen

Goede hondenkussens / mijn DP's leggen er al jaren op en ja tegen puppy tanden is niets bestand.

Goede service en product van goede kwaliteit.

Ik heb 2 mooie halsbansen met kristallen voor de honden gekocht. Ze zijn van zeer hoge kwaliteit leer en de steentjes zijn stevig bevestigd! We zijn er echt blij mee!

Service en product als zeer positief ervaren

Kussen large ontvangen voor een oudere hond. Hoe deze het ervaart zal de tijd moeten leren. Net 1 dag gebruikt.

Het materiaal is perfect, enkel het product is niet geleverd op de verwachte datum, heb 2 dagen moet

Had vulling aangekocht en stond vermeld dag nadien geleverd maar jammer genoeg was het niet zo.

Snelle levering. Mooie mand. Veel keus

Snelle levering. Mooie mand. Veel keus

Snelle levering geen problemen

Ik heb 2 honden lijnen besteld roze en bruin ben er super blij mee!! Ze liggen goed in de hand lekker zacht. En de kleur roze in het leer en dan van deze kwaliteit voor grote honden niet te krijgen. De korting was ook Zeker aantrekkelijk als je meerdere honden heb. Ik wil binnen kort weer wat bestellen.

Supergoede ervaring! Echt geweldig

Prima service, topkwaliteit kussens! Echt waar voor je geld! Onze Beagles Punkie en Sjaak zijn er superblij mee!

Snel geleverd hetgeen besteld was. Daarvoor dank

Pluspunten

Goede verzending! En prachtige kussens van top kwaliteit die mooi afgewerkt is. Mooie kleuren. Top!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

De levering was perfect en het bestelde voldeed volledig aan de verwachting echter had ik zelf de verkeerde maten doorgegeven. DogsCompanion gebeld en ik kon zonder enig probleem het kussen op hun kosten retourneren. Het grotere kussen met dat natuurlijk duurder is is nu onderweg. Maar ook hier heeft DogsCompanion een schappelijke prijs gemaakt. Echt een professioneel bedrijf met excellente service.

Geen enkel verbeterpunt.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Ze verdienen een dikke 10!

Over Dog's Companion