Filters

6

Hond vindt het helaas helemaal niets

Het kussen is veel te zacht en maakt te veel geluid. Onze labrador gaat er helaas niet op liggen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles OK

Bestelling en levering gingen vlot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Mooie spullen, hoezen blijven mooi na wassen en gebruik, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Hoes hondenbed muisgrijs gekocht. Zeer sterk materiaal. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Superriem

Deze politielijn is veelzijdig en van zeer goede kwaliteit. Zacht leer. Heel blij mee. Heel handig.

  • Aanbevelen? Ja
9

Hele goede kwaliteit kussenhoes

Wij hebben na 8 jaar intensief gebruik nu een nieuwe hoes besteld. Wat een top materiaal. Het enige wat bleek na zo vaak wassen/drogen dat de oude hoes gekrompen was en de nieuwe groter, dus we hebben extra eps korrels nodig om het weer een lekkere zitzak te kunnen laten zijn voor de honden én katten want die maken er ook dankbaar gebruik van!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top kwaliteit

Sisko, geniet er van

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooi hondenbed maar erg slap

Twee heel mooie hondenbedden gekocht voor onze puber honden. Maar vind de vulling erg slap. De honden gaan er niet erg enthousiast op liggen en na een paar minuten lopen ze er al weer van weg naar een andere plek.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede kwaliteit en snelle levering.

Wij hebben een kussen in de huiskamer en een kussen op de achterbank in de auto. De hond wil alleen in de auto op dit vertrouwde kussen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Super kwaliteit! Heel erg tevreden en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beter dan verwacht.

Hondenkussen is van zeer goede kwaliteit. Na twee dagen heeft onze hond de kussen ontdekt. Hij ligt er heerlijk op. Hadden we veel eerder moeten doen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Ze doen wat ze beloven, snelle levering. Alleen zag ik later dat zo’n gelijkende hondenmand . Zag er hetzelfde uit goedkoper was bij jullie. M.vr.ger Ria van der pluijm

  • Aanbevelen? Ja
10

Accuraat en klantvriendelijk

Kreeg een verkeerde hondenmand opgestuurd maar het werd met een telefoontje geregeld. Zowel het terug sturen als een juiste mand. Dit alles binnen anderhalve dag!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service

bestelling gemakkelijk gedaan, prima communicatie over de bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle levering die je qua leveringstijdstip ook nog kon wijzigen en alles klopte

  • Aanbevelen? Ja
8

Hond is blij

Mooi groot kussen, binnenkussen zou in compartimenten mogen zijn dat de verdeling meer evenredig is

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!!

XL ligzak besteld. Mooie, degelijke kwaliteit. Snelle levering. Produkt en levering zoals het moet: gewoon goed!! En het belangrijkste: mijn honden liggen er heerlijk op!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn persoonlijk advies!

Het bed heeft een goede kwaliteit en de navulling is zo besteld. Bij vragen werd ik persoonlijk telefonisch direkt geholpen en geadviseerd. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede kwaliteit, snelle bezorging

Goede kwaliteit en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit

De ribstof heeft een mooie glans en ziet er stoer en sterk uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima kwaliteit

Hele mooie kussens

  • Aanbevelen? Ja
5

Ander product dan besteld

Ik dacht dat een hondenkussen besteld had maar kreeg een kussenovertrek Kussen voor grote hond is nodig

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Mooie collectie en vlotte bezorging. Ik heb geen klachten. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Al onze honden hebben altijd op jullie heerlijke kussen met prachtige hoezen gelegen. Nu zag ik deze hondenmand en heb hem besteld nog geen had uur had ik hem in huis en ze lag er al lekker in, geweldig

  • Aanbevelen? Ja
6

Hondenbed ziet er goed en degelijk uit, maar de vulling vindt mijn hond niet fijn.

Hondenbed ziet er goed en er zijn mooie materialen voor gebruikt. Maar de vulling vindt mijn hond niet fijn. De hond wil er niet op liggen, omdat de vulling van bolletjes het kussen instabiel maakt bij opstappen. Pas bij het liggen vormt het kussen zich naar het lichaam van de hond. Sommige honden zullen dit prettig vinden, maar mijn hond vindt het eng.

  • Aanbevelen? Nee

Company details

7382 Minervum

Breda 4817ZH

076-5601340

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.