Precies wat ik zocht

Goede kwaliteit, goed passende binnenhoes, ben er erg tevreden over.

Altijd goed

Al vele kussens besteld. Dik tevreden. Goed product, makkelijk wassen. Hond slaapt er heerlijk op

Kan niet beter

Snelle en vriendelijke service, prima producten, snel verzonden en netjes bezorgd.

snel en kwaliteit

Al jaren hebben wij een kussen van Dog's Companion voor onze honden. Af en toe bijvullen, wat heel makkelijk gaat. Zowel de binnen- als de buitenhoezen zijn van goede kwaliteit en goed uit te wassen. De leveringen zijn altijd snel.

Prachtige bedden voor onze Woody & Zoë

Snelle levering. Prachtige hondenbedden, onze honden liggen er graag op. Veel keus en zal er in de toekomst zeker extra hoezen kopen, als ik een keer een nieuwe kleur wil.

Snelle levering goed produkt

Heb hun kussens en hoezen al 15 jaar nog steeds goed!

uitstekende kwaliteit producten en goede service

Ik ben telefonisch aardig te woord gestaan en emails werden snel beantwoord. Na een probleempje met de hoes van mijn hondenkussen kreeg ik kosteloos een nieuwe hoes toegezonden. Heel fijn!

Goede afhandeling

Duurde even voor ik bericht kreeg, maar verder netjes afgehandeld.

Degelijke kussen

Degelijk nateriaal

Heerlijke mand

Snelle levering en mijn prinses is gek op haar ligzak. Heerlijk voor buiten in het zonnetje

Onze hond ligt er heerlijk op en dat is voor ons het voornaamste. Wat een prettige bijeenkomst is dat het kussen er in het interieur ook nog mooi bij past!

Hond gaat er niet op liggen

Bed ziet er goed uit, maar mijn hond gaat er niet op liggen. Dat ligt aan de vulling. Misschien omdat het geluid maakt? Het bed zakt ook niet goed in, blijft beetje bollig. Ik geef het nog niet op, maar het is wel teleurstellend.

Mooie lijn

Lange leren riem van nappa leer besteld. Lekker licht van gewicht, maar wel zeer degelijk.

De hoezen zijn van goede kwaliteit,passen altijd en zijn gelijk aan de foto.

Ik heb al 11 jaar hetzelfde kussen.Omdat je de hoezen kunt wisselen van stijl en kleur lijkt het steeds of je een nieuw kussen hebt. Doordat je het kussen kan bijvullen blijft het kussen lekker liggen voor hond en kat.

Prima levering mooi product

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Mooie riem

Mooie riem hoop dat hij lang mee gaat. We hebben sl verschillende riemen gehad die het niet vol hielden. Het vertrouwen in een stevige riem is nu even weg dus hopelijk hebben we hier meer geluk mee

Goede kwaliteit. Maar niet voor onze zware hond

Het kussen is mooi en groot (140x85). Echter voor onze Duitse (Deense) Dog van 75 kg niet geschikt. De bolletjes vulling wordt naar de zijkanten geduwd waarna een onbehagelijke ligplaats voor de hond ontstaat. De randen worden hierdoor keihard en een te kleine, bijna lege plek om comfortabel te zijn. Deze zware hond kon en wilde er niet meer op liggen. Erg jammer. We hebben een ander kussen aangeschaft met een andere vulling

Mooie hoes

Mooie kleuren en stevig stof . Snelle verzending

Handig kussen waar onze hondjes heel veel plezier van hebben. De slopen zijn makkelijk vervangbaar en vooral van de waterafstotende hoezen ben ik fan. Zeer goede kwaliteit!

Na defect aan eerste bestelling kregen we al snel nieuwe hoezen toegestuurd. Geweldige service en ook snel bezorgd

super!

Gebruiken al jaren deze kussens , hebben er 2 in gebruik en een ganse reeks overtrekken . Degelijk materiaal dat mooi blijft en makkelijk was baar is , het allerbelangrijkste onze ierse terrier is er ook erg blij mee ! Marianne Luc en Nopi

Bestelling niet ontvangen

De bestelling zou op 20 februari binnen gekomen zijn, maar ik heb niets ontvangen

Beste Didi, Ik heb je hierover vandaag een berichtje gestuurd. Het pakket is bij een ander andres voor de deur gezet, waarna deze man op zoek is gegaan naar het adres, maar het helaas niet kon vinden. Hopelijk heb je de mail ontvangen en kunnen we samen tot een snelle oplossing komen en komt het pakket alsnog snel bij jullie terecht. Excuses voor de opgelopen vertraging en de belabberde levering van DPD. Met vriendelijke groet, Het team van Dog's Companion

SUPER!!!

Heb hier al eerder een bed gekocht, dat bed hebben we bij de dierenarts gelaten nadat ze is ingeslapen. Nu hebben we een adoptiehond en ik heb meteen terug gezocht bij wie we deze destijds gekocht hebben. Dit zijn zulke fijne honden bedden en de website werkt super handig, heel overzichtelijk, zodat je al snel een keuze kunt maken. ook fijn dat je xtra hoezen kunt bestellen of nabestellen. en niet te vergeten snelle levering.

Slechte kwaliteit voor veel te veel geld

Ik heb mijn hondenkussen nog geen week en er zitten al twee gaten in. Het is niet dat mijn hond daarmee wild tekeer gaat, integendeel. Bij een goedkoper kussen van Ikea duurt het minstens een jaar voordat er een gat inkomt.. Hier bestel ik nooit meer

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!