Mooi kwaliteit

Mooie kwaliteit...snelle levering

Ik vond het kussen prachtig, mijn hond niet

Mooi kussen maar als de hond erop stapte was 1 kant gelijk plat en zat de vulling ergens anders. Kennelijk was het toch te ingewikkeld om dan een lekker plekje te creëren. Helaas!

Biedt perfecte vulling voor het hondenkussen en bovendien snelle service

perfect

kan ik alleen maar aanbevelen

Ik vind het product tegen vallen

Het is teveel gevuld, en ik heb een grote hond, die er eigenlijk maar voor de helft op gaat liggen omdat hij ervan af rolt. Ik had iets anders verwacht Kan niet meer terug omdat hij in gebruik is geweest Dat is Logisch.

Beste Sylvia, Wat vervelend om te horen. Het kan zijn dat het bed wat te dik gevuld is t.o.v. het gewicht van de hond. Dit kan in het begin het geval zijn. Om het voor de hond gemakkelijker te maken, adviseren we om er voorzichtig wat vulling uit te gieten (een kleine vuilniszak). Het is het raadzaam om even wat assistentie te vragen bij het verwijderen van de vulling, omdat het erg licht en statisch is. Bij voorkeur eerst in een kartonnen doos gieten. Het hondenkussen is nu minder dik gevuld, hierdoor heeft de hond vaste grond onder de voeten en is het creëren van zijn eigen lekkere slaapplek wat makkelijker. Na enige tijd kan de vulling weer terug en u zult zien hoe uw hond geniet. In de regel is hiermee het probleem verholpen. Met vriendelijke groet, Het team van Dog's Companion

Mooi product.

De kussen zag er mooi uit . Maar ik zocht een orthopedische kusssen. Verder zag het er mooi uit.

Redelijk

Redelijk

Precies wat ik zocht

Goede kwaliteit, goed passende binnenhoes, ben er erg tevreden over.

Altijd goed

Al vele kussens besteld. Dik tevreden. Goed product, makkelijk wassen. Hond slaapt er heerlijk op

Kan niet beter

Snelle en vriendelijke service, prima producten, snel verzonden en netjes bezorgd.

snel en kwaliteit

Al jaren hebben wij een kussen van Dog's Companion voor onze honden. Af en toe bijvullen, wat heel makkelijk gaat. Zowel de binnen- als de buitenhoezen zijn van goede kwaliteit en goed uit te wassen. De leveringen zijn altijd snel.

Prachtige bedden voor onze Woody & Zoë

Snelle levering. Prachtige hondenbedden, onze honden liggen er graag op. Veel keus en zal er in de toekomst zeker extra hoezen kopen, als ik een keer een nieuwe kleur wil.

Snelle levering goed produkt

Heb hun kussens en hoezen al 15 jaar nog steeds goed!

uitstekende kwaliteit producten en goede service

Ik ben telefonisch aardig te woord gestaan en emails werden snel beantwoord. Na een probleempje met de hoes van mijn hondenkussen kreeg ik kosteloos een nieuwe hoes toegezonden. Heel fijn!

Goede afhandeling

Duurde even voor ik bericht kreeg, maar verder netjes afgehandeld.

Degelijke kussen

Degelijk nateriaal

Heerlijke mand

Snelle levering en mijn prinses is gek op haar ligzak. Heerlijk voor buiten in het zonnetje

Onze hond ligt er heerlijk op en dat is voor ons het voornaamste. Wat een prettige bijeenkomst is dat het kussen er in het interieur ook nog mooi bij past!

Hond gaat er niet op liggen

Bed ziet er goed uit, maar mijn hond gaat er niet op liggen. Dat ligt aan de vulling. Misschien omdat het geluid maakt? Het bed zakt ook niet goed in, blijft beetje bollig. Ik geef het nog niet op, maar het is wel teleurstellend.

Mooie lijn

Lange leren riem van nappa leer besteld. Lekker licht van gewicht, maar wel zeer degelijk.

De hoezen zijn van goede kwaliteit,passen altijd en zijn gelijk aan de foto.

Ik heb al 11 jaar hetzelfde kussen.Omdat je de hoezen kunt wisselen van stijl en kleur lijkt het steeds of je een nieuw kussen hebt. Doordat je het kussen kan bijvullen blijft het kussen lekker liggen voor hond en kat.

Prima levering mooi product

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Mooie riem

Mooie riem hoop dat hij lang mee gaat. We hebben sl verschillende riemen gehad die het niet vol hielden. Het vertrouwen in een stevige riem is nu even weg dus hopelijk hebben we hier meer geluk mee

Bedrijfsgegevens

Minervum 7382

4817ZH Breda

076-5601340

[email protected]

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.