Ik heb al veel manden hier gekocht erg goed

Paar jaar geleden zat er soms nog al eens verschil in de hoeveelheid korrels. Nu is het momenteel gewoon weer goed. Ik vind ze zo fijn omdat de korrels niet nat worden ook niet als er een ongelukje op gebeurt.

Teruggestuurd hondenbed en losse hoes

Na retour is alles netjes terug betaald duurde wel even maar is gedaan...

Beste, er was wat onduidelijkheid omtrent de retour gestuurde artikelen, maar de schade aan het hondenbed bleek achteraf transportschade te zijn. Vandaar dat we het volledige aankoopbedrag, zij het dus met enige vertraging, alsnog hebben teruggestort. Hopelijk hebben we het hiermee goed opgelost. Mvg, Dog's Companion

Opnieuw een comfortabel en stijlvol hondenbed!

Onze vierde hoes in 20 jaar. Binnen kussen met nieuwe korrels weer aangevuld. Zeker een duurzaam product!

Goede kwaliteit

Goede stevige kwaliteit, echter er mag wel een grotere ritssluiting in.

Droogt heel langzaam

Het valt heel erg tegen er staat geen wasvoorschrift in en ook niet of het in fe centrifuge kan. Verder heel snel vies!

Goede dag Anneke, we hebben het na gekeken en bij dit item mist inderdaad het wasvoorschriften label. het betreffende artikel kan gewassen worden op 40 graden en is geschikt voor de droger. hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Bij verdere vragen en / of opmerkingen kunt u ons ook altijd contacteren. Met vriendelijke groet, Dog's Companion

Wat een prachtig mooi en heerlijk kussen !!

Onze hond geniet met volle teugen van zijn kussen. Hij ligt er HEEL lekker op, bijna jaloersmakend. Voordat hij gaat slapen, graaft hij zich lekker in en is dan zo vertrokken, snurk…snurk. Bovendien kleurt dit kussen prima in ons interieur, staat erg gezellig. Tegelijk met het kussen ook de reserve hoes erbij gekocht: erg goede tip !! Ons volgende kussen kopen wij vast en zeker ook bij Dogs Companion. Ik verwacht, dat dat wel even duurt, omdat het kussen van zeer goede kwaliteit is.

Fijn en mooi en snelle levering

Goede ervaring met dogscompanion. Aangeraden door vriendin en zeer goed bevallen.

Mooi kussen, erg blij mee.

Snel geleverd.

Geweldig ligkussen voor mijn hond

Kussen werd snel geleverd en mijn hond vind hem geweldig. Hij ligt er lekker op.

Onstabiel, hond wil er niet op

helaas wil mijn hond er geen gebruik van maken, te onstabiel/beweeglijk voor hem.

Slechte afwerking

Slechte afwerking van de hoes en de kussen is niet d emaay die is opgegeven scheelt 15cm

Snel en aquraat zowel de levering als het product

Goed bedrijf

Snelle levering en erg goede kwaliteit Onze herder is er erg blij mee

Prima maar jammer

De hond wil er niet op liggen. Helaas. De kinderen vinden het heerlijk. Hoe kan ik de hond erop laten liggen? Het zou fijn zijn als er wat dat betreft een aanwijzing bij zat Verder prima

Kwaliteit en goede service

Al vanaf het begin van dog’s companion bestel ik daar de hondenbedden,hoezen en navulkorrels. Nog geen enkele keer spijt van gehad.

Prachtige retriever lijn gekocht, erg blij mee. Snelle levering en mooi verpakt.

Snelle service en goed product

De kwalitatief goede mand was binnen 24 uur bezorgd. Ze reageren snel en bieden goede service.

Kussen L voor onze labrador is heel mooi.

Hond Borre moet erg wennen aan z’n kussen; hij ligt ahw op een berg. Is dit tijdelijk of moet er wat van de vulling uit?

Top kussen

Al jaren een mooie honden kussen voor onze hond. Nu was deze aan vervanging toe, direct weer een nieuw kussen besteld en geen moment spijt!

Hele fijne kussens met mooie hoezen.

De kussens met hoezen heb ik al heel lang. Ze blijven goed gevuld en de hoezen gaan meer dan 10 jaar mee, want zolang heb ik die kussens al. Ik raad ze elke hond aan. Ze hebben bij mij nooit de behoefte gehad om op de banken te gaan, omdat ze het heerlijk vinden om op de kussens te liggen.

Prima.

De hondenriem ziet er mooi uit.

Prima.

Goede snelle service! Prima hondenkussen, beide honden liggen er graag op!

Per ongeluk dubbele bestelling geplaatst. Was snel geregeld. Het kussen en de hoes die we binnen kregen wordt gelijk gebruikt en onze Mechelse Herder vindt het fantastisch!

Zeer goed product, dpd geen goede bezorging

Ik ben al jaren klant en zeer tevreden van jullie kussens, hoezen, etc… net zoals de hond die er heel graag op slaapt en ligt! Jammer genoeg is dpd niet de bezorgservice die dezelfde standaard levert. Het pakket ging op dinsdagnamiddag toekomen, tegen 18.00 kreeg ik bericht dat er een probleem was. Er kon niet geleverd worden en het pakket ging terug naar het depot. Terwijl ik de hele tijd thuis was… Op woensdag een tweede poging ondernomen om het opnieuw te laten leveren en opnieuw kwam er niemand opdagen. Uiteindelijk na een telefoontje naar dpd werd ik ervan verzekerd dat het pakket in een dpdpunt op donderdag zou geleverd worden. Gelukkig is het pakket niet kwijtgeraakt! Misschien is postnl of bpost een betere bezorgservice?

Heel fijn hondenbed!

De bestelling was snel gemaakt door de duidelijke informatie. Mijn hond lag de volgende dag al op z’n nieuwe kussen! (Het oude kussen was na 10 jaar en 2x opvullen wel toe aan vervanging!) Voor de hond zat en nog een verrassing bij de bestelling. Leuk, dankjewel!

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!