Zeer fijn

Heel goede ervaring! Goed advies, topkwaliteit en perfecte levering

Goede webshop

Snelle levering goede producten

Dolgelukkige hond!

Mijn hond was er vanaf de eerste seconde niet meer af te slaan!

Top product en DPD levering in Enschede altijd netjes

Het hondenbed is echt geweldig. Supergroot en m'n hond ging er gelijk op liggen.. draait wel even rondjes voordat hij zijn positie gevonden heeft omdat de vulling nogal bewegelijk is.

Snelle levering van een goed product

Voor mij belangrijk hoe mijn hond zich voelt op het kussen …zie foto.

Fuz is erg blij met haar nieuwe bed , beetje groot maar nu kunnen alle knuffels ook mee.

Netjes en snel geleverd. Funz vond het kussen in begin beetje eng zo hoog ( haar oude kussen was echt op na gebruik van 2 honden.) Nadat ik er zelf op ging liggen (ik wilde er eigenlijk niet meer af ;) ) kwam Funz ook en vond ze het heerlijk. De snoepjes heeft ze helaas van moeten spugen. Maat L met ribhoes petrol en extra gewone hoes groen.

Mooi kussen maar te dun

De levering was supersnel Maar het kussen qua dikte vind ik erg tegenvallen. Hondjes liggen zowat op de grond dus zelf maar kussenvulling in gedaan. Mijn advies.... Meer vulling erbij, kan je het zelf eruit halen indien je het dan teveelbind.

enorme teleurstelling

Het hondenbed dat ik besteld heb, zag er op de foto dik en stevig uit. Alleen in het echt een veredelde zitzak, slecht voor de rug en gewrichten van mijn hond.

Snel geleverd, netjes verpakt

Goede ervaringen met dog’s compagnon met onze honden en nu weer besteld. Inmiddels ons vijfde kussen in al die jaren.

Kussen besteld voor onze teckel en hij is er super blij mee. Een mooie kwaliteit hoes van prachtig okergeel ribcord om het kussen maakt dat het een mooi item in onze huiskamer is. Hond en baas zijn beiden blij. En de lekkere snoepjes die er bij zaten werden ook erg op prijs gesteld door onze Bikkel!

Veel keus en goede kwaliteit, echter is de maat s die ik voor mijn teckel bestelde volgens hem te klein. Ik heb een tamelijk grote teckel standaard, maat M was beter geweest, maar maat S werd aangeraden voor een teckel, dus ik ga op zoek naar een oplossing want tot nu weigert hij plaats te nemen, hoewel hij er on zijn slaaphouding volgens mij best op past.

Super service !

Ondanks hele slechte bezorging van de bezorgdienst hier ook contact over gehad met de verkoper van het hondekussen.. Werd ik heel netjes geholpen door dogs companion!

Prima hindenbed

Het hondenkussen voldoet volledig aan onze verwachtingen

Onze ruwharige herder Agaath (voor wie het bedoelt is) én Laekense herder Jerommeke (gast op het kussen) zijn erg blij.

Pup is dolblij ermee en een van onze katten pikt snel deze plek in als hij de kans krijgt. Met de vuilafstotende buitenhoes lekker dik. Vormt helemaal naar het lichaam en ze kunnen zelf bepalen hoe ze willen dat het kussen indeukt. Ontzettend stevig en mooi materiaal. Wij zijn zeer tevreden.

Correct optijd

Goed op de hoogte gehouden en levering optijd

Verschrikkelijk!

Hoi! Ik heb een goldenretriever man. Ik heb in totaal 3-4 hoezen bij dit bedrijf gekocht. 2 van gewoon stof waren al in week 1 stuk. (Mijn hond rijdt af en toe op zn kussen, dus is heb de schuld daarvan bij mijn hond gelegd) De 3e (van ribstof) was wel goed! Die is 1 jaar meegegaan. Nu heb ik toch ng een hoes van gewoon stof gekocht, die ik wilde gebruiken als binnenhoes. Echter toen ik de hoes om het kussen wilde doen schuurde die helemaal op de naad door! Echt hele slechte kwaliteit. Toen ik hem terugstuurde kreeg ik te horen dat ik een b merk hoes ervoor kon terugkrijgen. Dankjewel voor deze slechte service terwijl ik meer dan 200 euro over 2 jaar tijd bij jullie heb laten liggen. Bah.

Beste Eva, erg bedankt voor je review. Ik heb zojuist ook op je mail bericht gereageerd. Zoals ik daarin vermeld heb dienen defecten direct na ontvangst bij ons gemeld te worden. Deze zullen wij dan ook gelijk oplossen. Er is in deze situatie niets aan ons vermeld, maar enige tijd na ontvangst hoes is deze zonder uitleg naar ons retour gestuurd. Waardoor we je helaas niet hebben kunnen helpen op dat moment. Dit vinden wij ook erg jammer aangezien we streven naar 100% tevreden klanten. Mochten er nog vragen kun je ons altijd contacteren! Vriendelijke groeten Dog's Companion

Kussen

Super snelle. Levering. Zeer tevreden mooi kussen. Hondje is erg blij.

Mooi kussen maar hond ligt niet lekker.

Het hondenkussen heeft een zitzak effect. Waar onze hond gaat liggen ontstaat een vrij diepe kuil. Hierdoor lijkt ze niet lekker te liggen. Dit hadden wij niet gezien op de afbeeldingen op de website. Onze hond gaat eerder op de grond liggen dan op het kussen. Erg jammer want het is wel een mooi kussen!

Comfortabel

Mijn Sissi ligt al 5 jaar op dit kussen. Ze vindt het heerlijk. Niet evident voor onze prinses op de erwt.

Mijn bestelling had ik heel snel in huis, geweldig. De nieuwe hoes valt een beetje tegen, hij is zwart ribcord en ik heb een witte herder. Ik had het kunnen weten, dat is dus niet zo’n goede combi! De prijs mag wel iets lager voor een losse hoes. Verder al met al een lange tijd klant, de hond vind de ‘zitzak’ erg lekker liggen! Witte herder = maat L

Zeer goed honden bed hoefd geen verder komentaar

Hond vindt het super

veel slaapplezier voor de honden

jaren geleden het eerste hondenbed gekocht dit bevalt zo goed dat we we voor onze 2e hond ook een bed hebben aangeschaft ideaal dat je het zelf kunt bijvullen

Topkwaliteit, snelle levering en comfortabel voor lijn hond.

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!