Het kussen is goed maaaaar...

Het kussen is mooi, maar niet voor onze hond helaas, hij heeft artrose en kan niks met het kussen, misschien te veel vullen, voor hem dan. Maaaar... we gebruiken hem als zitzak, dat werkt top haha. Terug sturen kon waarschijnlijk niet ivm honden haar, daarom maar het beste van gemaakt. Zou hem bij kleine hondjes aanbevelen, maar niet bij grote honden, daar is het te hard voor. Heb geen afbeelding omdat hij er niet op kon liggen

Snelle levering, prima via mail te bereiken en snel antwoord ivm retourneren (maat was te groot vandaar retour)

Geweldige dierenspullen

Al meer dan 15 jaar klant en zeer tevreden

ik zou zo weer een bestelling plaatsen

Wij hebben gekregen wat we besteld hebben. En door de duidelijke foto's klopt alles ook nog, een lekker dik hondenkussen waar de hond zich heerlijk in kan nestelen.

Toen wij ruim 13 jaar geleden een Jack Russel pupje kregen, gingen we op zoek naar het allerbeste (en mooiste) kussen dat we voor haar kon vinden. Destijds zeer goed geslaagd bij Dog’s Companion. Onze Jack Russel, inmiddels 13,5 jaartjes ligt nog steeds als een prinses op haar heerlijke kussens. Wij hebben voor haar maat S en XS en vullen de kussens heel af te toe bij met de losse korrels. Ideaal.

Mooi product en snelle levering

Het hondenbed ziet er heel goed uit, de hoes ook goed qua kleur en stof conform foto op de website, alles dus helemaal naar verwachting en de hond ligt er graag op. Top!

Zeer snelle en keurige afhandeling van de bestelling.

Meedenkend en attent

Enorm attent terwijl ik de verkeerde maat aanvroeg door attente medewerker geholpen en daardoor toch de juiste maat gekregen.

Hondentroon

Snelle levering en heerlijk hondenbed voor mijn Engelse Stafford

Prima, snelle service en correct produkt

Zeer goed product en snelle levering

Goede kwaliteit en mijne grote knuffelbeer geniet er zeker van

Honden vinden het niet fijn

Kussen is mooi, een tweede hoes erbij gekocht. Maar door het geluid van de bolletjes, en de een is zwaarder dan de andere hond, geen pretje erop te liggen. Juist een grote maat gekocht

Belofte voor 15 uur besteld niet waargemaakt

Had 2 maal een ticket gestuurd dat ik op maandag ruim voor 15 uur besteld had maar niets op dinsdag ontvangen. Geen enkele reactie op mijn tickets. Uiteindelijk het bestelde wel ontvangen (wat mijn hond binnen een uur compleet verwoest heeft). Maar het niet reageren heb ik als erg klantonvriendelijk ervaren.

Beste, We zagen dat uw pakketje er met de DHL inderdaad 1 dag langer dan beloofd over gedaan heeft (woensdag bezorgd ipv dinsdag). Omdat het ingestuurde ticket de vraag betrof waar het pakket bleef en deze inmiddels bezorgd was hebben we uw ticket inderdaad gesloten zonder een verdere reactie. Erg spijtig dat de hond de hoes verwoest heeft. Zo te zien is hij hierbij erg grondig te werk gegaan aangezien ook het binnenkussen (niet van ons afkomstig) compleet vernield is. Jammer maar tegen zo veel geweld is helaas vrijwel niks bestand..

Kwaliteit

Snelle levering, goede verpakking en een geweldige inhoud! Mijn hond is dolgelukkig met zijn nieuwe kussen en ik ben blij met het prachtige dessin!

Ik heb al veel manden hier gekocht erg goed

Paar jaar geleden zat er soms nog al eens verschil in de hoeveelheid korrels. Nu is het momenteel gewoon weer goed. Ik vind ze zo fijn omdat de korrels niet nat worden ook niet als er een ongelukje op gebeurt.

Teruggestuurd hondenbed en losse hoes

Na retour is alles netjes terug betaald duurde wel even maar is gedaan...

Beste, er was wat onduidelijkheid omtrent de retour gestuurde artikelen, maar de schade aan het hondenbed bleek achteraf transportschade te zijn. Vandaar dat we het volledige aankoopbedrag, zij het dus met enige vertraging, alsnog hebben teruggestort. Hopelijk hebben we het hiermee goed opgelost. Mvg, Dog's Companion

Opnieuw een comfortabel en stijlvol hondenbed!

Onze vierde hoes in 20 jaar. Binnen kussen met nieuwe korrels weer aangevuld. Zeker een duurzaam product!

Goede kwaliteit

Goede stevige kwaliteit, echter er mag wel een grotere ritssluiting in.

Droogt heel langzaam

Het valt heel erg tegen er staat geen wasvoorschrift in en ook niet of het in fe centrifuge kan. Verder heel snel vies!

Goede dag Anneke, we hebben het na gekeken en bij dit item mist inderdaad het wasvoorschriften label. het betreffende artikel kan gewassen worden op 40 graden en is geschikt voor de droger. hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Bij verdere vragen en / of opmerkingen kunt u ons ook altijd contacteren. Met vriendelijke groet, Dog's Companion

Wat een prachtig mooi en heerlijk kussen !!

Onze hond geniet met volle teugen van zijn kussen. Hij ligt er HEEL lekker op, bijna jaloersmakend. Voordat hij gaat slapen, graaft hij zich lekker in en is dan zo vertrokken, snurk…snurk. Bovendien kleurt dit kussen prima in ons interieur, staat erg gezellig. Tegelijk met het kussen ook de reserve hoes erbij gekocht: erg goede tip !! Ons volgende kussen kopen wij vast en zeker ook bij Dogs Companion. Ik verwacht, dat dat wel even duurt, omdat het kussen van zeer goede kwaliteit is.

Fijn en mooi en snelle levering

Goede ervaring met dogscompanion. Aangeraden door vriendin en zeer goed bevallen.

Mooi kussen, erg blij mee.

Snel geleverd.

Geweldig ligkussen voor mijn hond

Kussen werd snel geleverd en mijn hond vind hem geweldig. Hij ligt er lekker op.

Onstabiel, hond wil er niet op

helaas wil mijn hond er geen gebruik van maken, te onstabiel/beweeglijk voor hem.

Slechte afwerking

Slechte afwerking van de hoes en de kussen is niet d emaay die is opgegeven scheelt 15cm

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!