Gave kussenhoes

Goede producten Snelle levering

Hele snelle levering en een zeer mooie kussenhoes. Ik en onze hond zijn er blij mee!

Helaas geen reactie op mijn email

Beste Dog's companion. Over de looks van het hondenbed en de levering heb ik niets te klagen. Ik heb jullie echter wel een email gestuurd omdat er naar mijn idee erg weinig vulling in het hondebed zat. Wanneer mijn hond er op gaat liggen, ligt hij op de vloer en gaat de vulling naar de zijkant. U hebt nog niet gereageerd op mijn berichtje.

Beste Michou, We zijn blij te lezen dat je tevreden bent over de looks en de snelle levering. Helaas hebben we door een drukke periode niet zo snel kunnen reageren zoals we normaal doen. Hiervoor onze oprechte excuses. Inmiddels is er een reactie via de mail gestuurd :) Groetjes, Team Dog's Companion

De website is duidelijk en de artikelen snel leverbaar.

De website is duidelijk en de artikelen snel leverbaar.

Heerlijk bed!!

Onze hond ligt er als een prinses op. Fijn dat de hoes gewassen kan worden.

Stevige hoezen en snelle levering

Dit zijn de 3e en 4e hoes die wij besteld hebben nadat de eerste 2 na 12 jaar wat slijtage gaan tonen. Dat geeft de kwaliteit wel aan. Prima kwaliteit en de wat hogere prijs waard. Onze honden liggen er graag op, niet op een heel gevuld kussen, maar op een half gevuld, zodat ze niet helemaal wegzakken en hun bed nog kunnen opmaken.

Beetje dikker dan gedacht

Prima levering. XL besteld en gekregen. Tikkie groter dan verwacht

Correct gekeverd

Attent met zakje hondenbrokken en strip om de zak met kussenvulling te sluiten.

Hoes niet geleverd - hond wil niet op kussen

Ik bestelde op maandag een kussen voor onze labrador dat netjes op dinsdag geleverd werd. De kleur marineblauw wijkt echter zeer sterk af van wat op de website getoond wordt. Daarom besliste ik meteen een extra hoes te bestellen. Na 4 dagen is deze nog steeds niet geleverd. Ik stuurde een mail naar de klantendienst waarop ik geen reactie ontving. Contact met DPD blijkt onmogelijk. Erger vind ik nog dat de hond geen zin heeft in het kussen. Tot hiertoe erg dure (200 €) en nutteloze aankoop.

Beste Johanna, Vervelend dat de bezorging niet is gegaan, zoals je normaal gesproken van ons kunt verwachten. Ik heb zojuist de track en trace code gecontroleerd en zie dat het pakket netjes, op 4 oktober, is verzonden, maar dat het pakketje pas op 9 oktober, bij het dpd servicepoint, is bezorgd. Wij voorzien u graag van tips, zodat de hond toch lekker kan gaan genieten van het hondenkussen. Heeft u interesse, stuur ons dan even een mailtje, zodat we de tips op de mail kunnen zetten. Het is ook altijd mogelijk staaltjes aan te vragen om de stof/kleur in het echt te kunnen beoordelen. Met vriendelijke groet, Dog's Companion

Wij hebben een pup van 20 weken, kruising teckel/jack Russell, kussen in maat S besteld. Omdat het kussen lekker inzakt als onze Guus erop ligt ontstaat er een heerlijk warm kuiltje. Sinds we dit kussen hebben slaapt Guus de hele nacht door en overdag zijn zijn slaapjes ook veel langer van duur. Dus met andere woorden, een geweldig kussen! Guus blij en de baasjes blij

Artikelen prima maar jammer geen reactie op vragen cq mededelingen

Tel gesprek met Mieke over korting en wat meer vulling ivm zeer ondervoede Galgo. Ook ik heb hierop gereageerd naar jullie maar Hier is totaal niet op gereageerd en dat is zeer onzakelijk helaas een slechte beurt vwb zaken doen Mvg Theo

Beste Theo, Gelukkig hebben we inmiddels al contact gehad. Het duurde vanuit onze kant helaas wat langer door de drukte van Dierendag. Wederom excuses hiervoor. Hopelijk zal Galgo genieten van zijn bedje en nieuwe huis! Met vriendelijk groet, Marlies - DogsCompanion.

Puppy vind het een geweldig kussen en ligt er heel de dag op.

Omdat onze boef uit zal groeien tot een grote hond hebben wij het grootste formaat gekozen. Nu kunnen we er nog samen op liggen, het is een echt ouderwets zitzak gevoel. Hopelijk gaat het kussen nog jaren mee.

Snelle bezorging

Nette hoezen voor hondenkussen gekocht. Oorspronkelijk maat XL. Ik heb extra lage gekocht. Hiezen zijn wat aan de grote kant. Maar wel mooie kwaliteit! Erg tevreden!

Prima hoes

Deze hoes past uitstekend over een orthopedisch ligbed ( zelf op maat gemaakt ) van 115 cm bij 85 cm. Kwaliteit van de hoes is uitstekend. Geen loshangende draden bij de rits. Het stiksel van het kussen is goed. Kortom het orthopedisch ligger kan jaren mee dankzij deze hoes. Verzending was snel.

Niet in de smaak bij hond

Ik vind het kussen top. Maar de ho d wil er niet op..... Hij ligt nu steeds op de grond ipv op het kussen. Zo de van het geld.

Beste Eunice, Wat vervelend om te horen dat de hond er niet op wil liggen. Als je het hondenkussen nog niet retour hebt gestuurd, willen we je graag wat tips geven. Met de gegeven tips gaan de honden er eigenlijk altijd op liggen en zijn ze er niet meer vanaf te slaan. Interesse? Stuur ons dan even een mailtje ( [email protected] ). Groetjes Dog's Companion

Geweldige service!

Vriendelijke medewerkers en geweldige hulp en service!

Al jaren tevreden klant

Zeer goede producten, telefonisch bereikbaar en snelle levering.

Uitstekend geleverd

Top kwaliteit producten

Snelle bezorging, fijn kussen

Fijn kussen, zakt alleen net iets teveel in. Pup heeft nog niet helemaal goed door hoe er het beste op te gaan liggen, zonder dat ze eraf zakt. Hoop dat dat goed komt als ze volwassen is. Heb een L kussen voor Oudduitse herder. Site is betrouwbaar.

Ruime keuze uit leuke hondenbedden.

Er is veel keuze, duidelijke omschrijving bij de afmetingen en snelle levering

Mooie kleur

Mooi kleur hoes, komt overeen met foto. De honden liggen er graag op.

Snel en perfecte kwaliteit!

Voldeed aan alle verwachtingen

Gemakkelijk te bestellen, vlotte levering, goed verpakt en snel geleverd

Heel tevreden

Nvt

Prima kwaliteit, groot, standaard wat zacht

Onze hond ligt er graag, vooral als het minder warm is, stof is stevig en makkelijk schoon te houden. Voor onze hond (26kg) is het bed wat aan de zachte kant waardoor ze altijd in een kuil ligt, maar dat is makkelijk op te lossen met wat extra vulling.

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!