Snel en perfecte kwaliteit!

Voldeed aan alle verwachtingen

Gemakkelijk te bestellen, vlotte levering, goed verpakt en snel geleverd

Heel tevreden

Nvt

Prima kwaliteit, groot, standaard wat zacht

Onze hond ligt er graag, vooral als het minder warm is, stof is stevig en makkelijk schoon te houden. Voor onze hond (26kg) is het bed wat aan de zachte kant waardoor ze altijd in een kuil ligt, maar dat is makkelijk op te lossen met wat extra vulling.

Prima snel geleverd. Goeie spullen.

Keurig verpakt artikel (navulkorrels) en de volgende dag al geleverd. Heel fijn om zelf de plaats van levering te kunnen kiezen. Goede kwaliteit van de vulling voor de kussens van mijn honden. De kussenhoezen die ik al jaren heb zijn onverslijtbaar. Heb er 4 in totaal dus geen probleem als ze in de was moeten.

Te klein

Zakt erg in en het is eigenlijk net iets te klei

Prachtig kussen

Het is een prachtig kussen en het werd inderdaad de volgende werkdag geleverd. Mijn hond is een ander type kussen (met vacht) gewend en tot nu toe wil ze nog niet graag op het nieuwe kussen. Ik weet niet of het aan de stof ligt of aan het geluid dat de EPS-korrels maken. Heb nu gisteren op internet kortharig bont gekocht om een extra (vacht)hoes eromheen te maken en hopen dat ze er dan wel op wil. Ik kan dus helaas nog geen foto toevoegen.

Goede hoes

Goede hoes voor hondenbed

Prachtig hondenbed!!

Fantastisch bed , mijn teckel is er heel gelukkig mee

Uitstekende kwaliteit en service

De zending was niet conform bestelling verzonden, één telefoontje en het werd direct keurig opgelost. Ook over de kwaliteit van het product zijn wij meer dan tevreden. Wij kunnen u dit product ( hondenkussens) van harte aanbevelen.

Prima kwaliteits artikel. De hond kroop er direct op

Matig

Het hondenkussen ziet er mooi uit (rib) en werd ook snel geleverd, maar is volgens ons niet genoeg gevuld? Wij hebben een labrador en zodra hij op het kussen stapt gaat alle vulling naar 1 kant en ligt hij in een kuil. Hij wil er ook niet graag op liggen, geeft de nu de voorkeur aan de grond.

Snelle levering mooie kwaliteit

Ik heb 2 hondenkussens met parelvulling ontvangen, ze vormen echt naar hoe de hond gaat liggen, dus lekker comfortabel. Mijn ene hond is er weg van, de andere helaas is niet zo van de parelvulling en wil er niet op.

Ons hondje geniet op haar kussen

Goede kwaliteit kussen en heel licht van gewicht. Ook gemakkelijk om in de auto te leggen. Ons hondje ligt er gelijk graag op te slapen. Ik vind de extra hoezen wel duur in verhouding met de prijs voor het hondenbed.

Mooie riem en volgende dag ontvangen.

Weer een fantastisch bed,

Ik weet niet hoeveel hondenbedden ik al heb afgenomen, maar ik vind het nog steeds de beste oplossing voor de hond. Ligt goed, staat goed en goed te onderhouden. Eind van de week mag mijn nieuwe pup ook weer op zo’n fijn bed slapen.

Slechte verpakking

Hondenkussen xl is top. Manier van leveren wel slecht: in een plastic zak, welke al helemaal gescheurd was bij levering. Kussen was niet beschermd en gelukkig niet beschadigd. Ik had verwacht dat het in een doos zou komen

Ze willen het beste voor hun klant

3 jaar geleden heb ik een riem bij hun gekocht, nu wilde ik dezelfde maar was het lastig te achterhalen. Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben waarna ik mijzelf allang als lastig had beoordeeld hielpen ze mij nog altijd heel goed op weg met alle liefde. Uiteindelijk dezelfde riem kunnen kopen. Materialen zijn ook zeker het geld waard vandaar dat ik er graag na 3 jaar weer bij kocht. Kortom zeer tevreden.

Niet get juiste kussen voor mijn hond.

Heb een XL kussen voor mijn Briard reu besteld. Ziet er goed uit.. hij wil er alleen niet op komen...5 dagen geprobeerd, gaat t helaas niet worden, terug gestuurd na overleg..

Top zaak

Leuke hoezen

Prachtig artikel!

Het hondenbed is comfortabel voor de hond en staat mooi in het interieur!

Goed product, goede kwalitei

Mooi kussen, misschien alleen iets te dik voor grote honden, die er dan in eerste instantie niet op gaan liggen. Verpakking voor verzending kan beter, deze was flink beschadigd en de inhoud zichtbaar

Snel en correct geleverd

Oude hoes van hondenmatras was versleten, met nieuwe hoes ziet het er weer top uit.

Hebben wat ik nodig heb, en altijd zeer snelle levering

Sinds wij bij Dog's Companion bestellen hebben wij altijd de producten die wij bestellen snel geleverd. Advies is om, als je je product hebt gevonden, ook even te kijken bij de aanbiedingen. In ons geval scheelde dat toch € 7,00 voor exact dezelfde kussenhoes.

Minervum 7382 4817ZH Breda

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!