Top zaak

Leuke hoezen

Prachtig artikel!

Het hondenbed is comfortabel voor de hond en staat mooi in het interieur!

Goed product, goede kwalitei

Mooi kussen, misschien alleen iets te dik voor grote honden, die er dan in eerste instantie niet op gaan liggen. Verpakking voor verzending kan beter, deze was flink beschadigd en de inhoud zichtbaar

Snel en correct geleverd

Oude hoes van hondenmatras was versleten, met nieuwe hoes ziet het er weer top uit.

Hebben wat ik nodig heb, en altijd zeer snelle levering

Sinds wij bij Dog's Companion bestellen hebben wij altijd de producten die wij bestellen snel geleverd. Advies is om, als je je product hebt gevonden, ook even te kijken bij de aanbiedingen. In ons geval scheelde dat toch € 7,00 voor exact dezelfde kussenhoes.

Klantvriendelijk

Mijn hond ligt goed op het bed. Houd er rekening mee dat het kraakt bij instappen. Het vormt zich zo naar het lichaam dat als de hond er met een poot instapt deze al wegzakt. Je hond moet dan verder ‘doorlopen’ maar dat is best lastig en spannend. En als ze eenmaal schuin liggen blijft dit ook zo omdat de korreltjes dan naar een kant geschoven zijn. Hoes is erg mooi ( leverkleur).

Toppertje

Heb altijd deze kussens gehad voor mijn ridgebacks. Heb nu een border terrier en ook zij heeft er één en ze ligt er weer heerlijk bij. Voor haar was het wel even wennen met de korrels maar gaat nu helemaal goed.

Mooi en solide hondenkussen

Snelle levering, helder geïnformeerd en een product van kwaliteit.

Geweldig kussen

Het is een geweldig kussen. Ons Tieske heeft het kussen voor zijn 4e verjaardag gekregen. Onze vorige hond een Engelse basset had ook dit kussen. Dus wij kenden het kussen Super snelle levering De volgende dag had ik het al binnen

Snelle levering, kwaliteit van het product

Zeer goede kwaliteit leren hondenriem, in de uitvoering politielijn voor onze Labrador.

Goed en snel geregeld. Site overzichtelijk

Het is een fijn en mooi hondenbed

Past goed in mijn interieur en het past zich aan naar de hond zijn lichaam

Slechte service

Jullie zijn niet op de hoogte van jullie eigen dienstverlening. Daarnaast zijn jullie telefonisch niet bereikbaar(wordt gewoon niet opgenomen). Een week wachten op een pakket in deze tijd is onacceptabel naar mij weten.

Beste, Uw pakket werd door ons geheel volgens planning verstuurd alleen bleek er een probleem bij de aflevering door DPD waardoor het pakket bij ons retour kwam. Hierop hebben we het pakket (uiteraard voor u kosteloos) opnieuw opgestuurd. Het kan zijn dat we uw belletje hebben gemist, maar we hebben via de email wel over de gang van zaken contact met u gehad. Jammer van de slechte score aangezien het hier een logistieke fout betreft. Mvg, Dog's Companion

Het product viel ons tegen!

De hond vond het niet fijn om er op te liggen. Eerst dacht ik nog ze moet even wennen. Maar ze heeft de eerste nacht gelijk de rits kapot gebeten. 7924RB Wel jammer. Maar de service van jullie was zeer goed mocht het binnenkussen en extra hoes terug sturen en kreeg daar mijn geld voor terug. Hopelijk hebben andere honden er wel plezier van!

Mooi kussen!

Dit kussen is het 2e kussen wat ik besteld heb. Ik vind het wel prijzig maar wel waard voor wat je krijgt.

In een woord, TOP!

Onze labrador is gek op het hondenbed! Eerst had ik de verkeerde maat besteld. Snel retour gestuurd en binnen een paar dagen was de juiste maat alweer binnen. En het geld voor het gestuurde bed stond ook snel weer op onze rekening. En onze hond? Die snurkt heel rustig op zijn nieuwe bed!

Heel veel keus, snelle levering

Mooie kwaliteit, een aanrader!

Erg blij met onze hoes,prachtig materiaal.

Prachtige hoes, mooi materiaal en snelle levering. Onze hond is helemaal blij!

Heel fijn

Fijn bedrijf om bij te bestellen. Helaas liet onze hond het kussen links liggen. Het is een typische hond zeg maar. Echt heel jammer want het kussen is echt prachtig!! Ik had het bruine ribcord kussen. Ik haat het om spullen te retourneren, omdat de kosten voor de verkoper echt oplopen. Daarom sorry voor het retour. Maar dank voor de fijne service.

Heel tevreden en beetje jaloers op one tucker

Snelle levering. Goede kwaliteit en ligt lekker.

Heel fijn kussen

Makkelijk schoon te maken. Mijn hond ligt er heel graag op.

Prachtige stevige hoezen

Hele mooie en stevige hoezen gekocht. In oudroze . Ik ben er blij mee . Echte aanrader !

Het hondenkussen wat ik had besteld was, vondt ik persoonlijk aan de lege kant. Hierover contact opgenomen. Ik ontving bijna direct een reactie. Vriendelijk contact en servicegericht, er werd me dezelfde dag navulling toegestuurd.

perfect!

Weer kussenhoezen besteld en snel in huis.

Bestelling verliep zoals gepland (snel). Ik had mijn twijfels over het kussen (vond deze ten opzichte van wat we hadden erg slap) vroeg mij af of deze niet te weinig vulling had. Mail gestuurd en binnen enkele minuten reactie. Na mail contact en versturen van foto's een advies gekregen en gerust gesteld. Heb een blije hond!

Minervum 7382

4817ZH Breda

Over Dog's Companion

Dog's Companion (hondenbed.nl) is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar toonaangevend is in kwalitatief hoogwaardige hondenkussens. Deze worden in eigen atelier vervaardigd. Door de grote keuze uit kleuren en stofsoorten die veelal uit voorraad leverbaar is kan het hondenkussen perfect op uw interieur worden aangepast. Sinds enkele jaren verkopen we ook hele mooie leren hondenriemen en halsbanden. Op werkdagen vóór 15:00u besteld is de volgende dag in huis!