Prima borden-standaard en snel in huis!

Prima en snelle service

Leuk!

prima product, goede communicatie, snelle levering.

Hallo Greet, dank u wel voor de reactie en veel plezier met de paneel steunen. Vriendelijke groet, Jan van Bakel

Snel op een vraag gereageerd!

Duidelijk antwoord ontvangen!

Bijzonder attent

Product werd op mijn speciale verzoek per direct verzonden. Bijzonder attent in de afhandeling.

Bestelling is makkelijk te plaatsen en levering verloopt soepel.

Hallo Chris, dank u wel voor uw review en graag tot ziens in onze winkel of op www.glas-cadeau.nl Vriendelijke groet, Johanna en Jan van Bakel Glas atelier JEVABA te Doesburg

Super!!! Past allemaal goed wat je besteld. Snel in huis.

Super,snelle service. Kregen er zelfs een kleinigheidje bij. Super vriendelijk!!. Nu tot 2 keer bij hem besteld maar onthoudt dit adres beslist.

Hallo Sandra, dank u wel voor de mooie reactie en heel graag tot een volgende keer op www.glas-cadeau.nl Vriendelijke groet, Johanna en Jan van Bakel Glas atelier JEVABA te Doesburg

Mijn bestelling was verre van standaard maar door de extra moeite van Jan heb precies gekregen wat ik wilde.

Hallo Huub, dank voor de fijne reactie. Wij zijn altijd maar geïnteresseerd in één soort klant en dat is een tevreden klant. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Johanna en Jan van Bakel

Netjes attent en snel

Zeer blij met de glas in lood steunen

Prima telefonisch contact en daarna uitgebreide mail met foto's gevolgd door een bestelling.

Fijn winkel , uitgebreide collectie en website die goed te bezoeken is.

Zoals beloofd een snelle levering van mijn bestelling.

Bij het openmaken van mijn bestelling zat er nog een aardigheidje in de doos. Heel attent. Verder ben ik superblij met mijn prachtige aankoop!!.

Gewoon dik in orde!

Bestellen ging soepel, levering was snel. Glas-cadeau reageert snel op mailtjes. Prima!

Dank je wel Leon voor de reactie en de tip voor meer klantvriendelijkheid van onze webshop.

Zeer tevreden, uitstekend product, perfecte communicatie.

Zeer tevreden, uitstekend product, perfecte, vriendelijke en vlotte communicatie. Levering is ook 100% goed! Dank je wel.

Goedemorgen meneer Frank, dank voor de reactie en hopelijk tot snel weer te zien op www.glas-cadeau.nl

Mooi product en heel snel geleverd!

Fijn mail contact en aandacht voor de bestemming van het mooie glazen scheepje. Nogmaals dank!

Geplaatst onder een glasreliek. Heel tevreden.

Ik had al een glasreliek met as van mijn eerste echtgenoot. Daaronder een lampje. Dat wilde ik voor mijn tweede partner ook. Hun foto’s met verlichte glasreliek staan nu naast elkaar.

Mooi stukje glaswerk, snelle levering, goed verpakt. Leuke attentie er ook nog bij.

Dank voor uw reactie en graag gedaan.

zeer klantvriendelijk

super.

Dank voor uw reactie en graag tot een volgende keer.

Ik ben geweldig geholpen

Dit is pas een winkel met hele mooie spullen.. En waar de service hoog in het faalden staat.

Dank voor uw reactie en tot ziens op www.glas-cadeau.nl.

Snelle en efficiënte service, prima prijs

De ondersteuning die ik kreeg bij de bestelling van een wonderspiraal was buitengewoon goed, zelfs in het weekend. Foute bestellingen werden geruisloos werd verwijderd en het juiste product werd snel en mooi ingepakt bezorgd.

Snel en goed en persoonlijk ook nog prfect

Reageerde snel persoonlijk op een vraag over produkt en levering via mail

Top service en razendsnel verzonden

De bestelling werd heel erg snel verzonden, prima led-verlichting producten en fijne mensen om bij te kopen!

Goede kwaliteit

Goede kwalitiet, snelle en correcte levering, persoonlijke benadering en lief cadeautje op de koop toe. Top!

het produkt was er al binnen 1 dag heel goed

het ging heel snel binnen 1 dag had ik het artikel al

Vlotte levering, zorgvuldig verpakt

Vlotte levering, goed verpakt

Uitstekend.

Ziet er mooi uit en de verzending perfect.