Gewoon dik in orde!

Bestellen ging soepel, levering was snel. Glas-cadeau reageert snel op mailtjes. Prima!

Dank je wel Leon voor de reactie en de tip voor meer klantvriendelijkheid van onze webshop.

Zeer tevreden, uitstekend product, perfecte communicatie.

Zeer tevreden, uitstekend product, perfecte, vriendelijke en vlotte communicatie. Levering is ook 100% goed! Dank je wel.

Goedemorgen meneer Frank, dank voor de reactie en hopelijk tot snel weer te zien op www.glas-cadeau.nl

Mooi product en heel snel geleverd!

Fijn mail contact en aandacht voor de bestemming van het mooie glazen scheepje. Nogmaals dank!

Geplaatst onder een glasreliek. Heel tevreden.

Ik had al een glasreliek met as van mijn eerste echtgenoot. Daaronder een lampje. Dat wilde ik voor mijn tweede partner ook. Hun foto’s met verlichte glasreliek staan nu naast elkaar.

Mooi stukje glaswerk, snelle levering, goed verpakt. Leuke attentie er ook nog bij.

Dank voor uw reactie en graag gedaan.

zeer klantvriendelijk

super.

Dank voor uw reactie en graag tot een volgende keer.

Ik ben geweldig geholpen

Dit is pas een winkel met hele mooie spullen.. En waar de service hoog in het faalden staat.

Dank voor uw reactie en tot ziens op www.glas-cadeau.nl.

Snelle en efficiënte service, prima prijs

De ondersteuning die ik kreeg bij de bestelling van een wonderspiraal was buitengewoon goed, zelfs in het weekend. Foute bestellingen werden geruisloos werd verwijderd en het juiste product werd snel en mooi ingepakt bezorgd.

Snel en goed en persoonlijk ook nog prfect

Reageerde snel persoonlijk op een vraag over produkt en levering via mail

Top service en razendsnel verzonden

De bestelling werd heel erg snel verzonden, prima led-verlichting producten en fijne mensen om bij te kopen!

Goede kwaliteit

Goede kwalitiet, snelle en correcte levering, persoonlijke benadering en lief cadeautje op de koop toe. Top!

het produkt was er al binnen 1 dag heel goed

het ging heel snel binnen 1 dag had ik het artikel al

Vlotte levering, zorgvuldig verpakt

Vlotte levering, goed verpakt

Uitstekend.

Ziet er mooi uit en de verzending perfect.

Een heel mooie glazen Eenhoorn ontvangen!

Snelle en zorgvuldige verzending en bezorging en ik heb nu een heel mooi glazen beeldje van een Eenhoorn in mijn huis staan! Super!

Mooi en goed ingepakt en snel geleverd. Zeer tevreden

Glas-cadeau goed, bezorging door post.nl + review-verzoeken: waardeloos

Na berichtgeving via mail van post.nl ben ik speciaal thuisgebleven voor de bezorging. Die niet plaatsvond: na afloop van toegezegde tijdstip ontving ik een mail van post.nl dat ik het pakje na het weekend op kon halen bij een sorteerpunt. Wèl ontving ik, nog voor ik het pakket had ontvangen, tot drie keer toe, van kiyoh.com (glas-cadeau) verzoek om een review. Over het glas-cadeau zelf (een glazen kommetje): het artikel klopte met de beschrijving op de website. Het pakje was shockproof verpakt in een doos met een wagonlading piepschuim (met “groene” sticker), en mooi verzorgd als cadeautje verpakt. Na bestelling meermaals een mail ontvangen met informatie over de status. De mislukte bezorging niet meegerekend, had het pakje in drie dagen bij mij kunnen zijn.

Goed!

Gewoon zoals het hoort. Prima service en klantvriendelijk.

Fantastisch netjes verpakt !

Leuk om iets uit te zoeken heel vlot bezorgd. Heel leuk om een kadootje erbij te krijgen . En belangrijk het is ook heel mooi echt wat je verwacht!

Het perfecte adres voor een speciaal cadeau met verzendservice!

Uniek leuk cadeau gevonden voor een geboorte tegen een zeer betaalbaar tarief. Tevens verzending mogelijk door heel Nederland! Vriendelijke en bekwame hulp > kortom top!

De ontvangers blij gemaakt!

Goed, stevig verpakt kwam het beeld binnen. We vonden het zo mooi dat we jammer vonden dat we het weg gingen geven. Maar gelukkig waren de ontvangers er ook heel blij mee! En wat lief dat er een kleinigheidje bij het pakket zat! Erg bedankt!

Klantvriendelijk

Zeer goed geholpen. Ook toen het niet op voorraad was. Een andere maat gekregen

Snelle levering. Zorgvuldig ingepakt. Goed op de hoogte gebracht van levering Mooie dingen Goede web site. Leuke verrassing erbij. Een top atelier.

Snel opgestuurd en prima service

Super prettig en deskundig

Ik heb goede info gekregen