Een heel mooie glazen Eenhoorn ontvangen!

Snelle en zorgvuldige verzending en bezorging en ik heb nu een heel mooi glazen beeldje van een Eenhoorn in mijn huis staan! Super!

Mooi en goed ingepakt en snel geleverd. Zeer tevreden

Glas-cadeau goed, bezorging door post.nl + review-verzoeken: waardeloos

Na berichtgeving via mail van post.nl ben ik speciaal thuisgebleven voor de bezorging. Die niet plaatsvond: na afloop van toegezegde tijdstip ontving ik een mail van post.nl dat ik het pakje na het weekend op kon halen bij een sorteerpunt. Wèl ontving ik, nog voor ik het pakket had ontvangen, tot drie keer toe, van kiyoh.com (glas-cadeau) verzoek om een review. Over het glas-cadeau zelf (een glazen kommetje): het artikel klopte met de beschrijving op de website. Het pakje was shockproof verpakt in een doos met een wagonlading piepschuim (met “groene” sticker), en mooi verzorgd als cadeautje verpakt. Na bestelling meermaals een mail ontvangen met informatie over de status. De mislukte bezorging niet meegerekend, had het pakje in drie dagen bij mij kunnen zijn.

Goed!

Gewoon zoals het hoort. Prima service en klantvriendelijk.

Fantastisch netjes verpakt !

Leuk om iets uit te zoeken heel vlot bezorgd. Heel leuk om een kadootje erbij te krijgen . En belangrijk het is ook heel mooi echt wat je verwacht!

Het perfecte adres voor een speciaal cadeau met verzendservice!

Uniek leuk cadeau gevonden voor een geboorte tegen een zeer betaalbaar tarief. Tevens verzending mogelijk door heel Nederland! Vriendelijke en bekwame hulp > kortom top!

De ontvangers blij gemaakt!

Goed, stevig verpakt kwam het beeld binnen. We vonden het zo mooi dat we jammer vonden dat we het weg gingen geven. Maar gelukkig waren de ontvangers er ook heel blij mee! En wat lief dat er een kleinigheidje bij het pakket zat! Erg bedankt!

Klantvriendelijk

Zeer goed geholpen. Ook toen het niet op voorraad was. Een andere maat gekregen

Snelle levering. Zorgvuldig ingepakt. Goed op de hoogte gebracht van levering Mooie dingen Goede web site. Leuke verrassing erbij. Een top atelier.

Snel opgestuurd en prima service

Super prettig en deskundig

Ik heb goede info gekregen

Deskundige begeleiding enthousiaste bedienning, pracht zaak.

Je kunt daar altijd op je gemak rond kijken en leuke exemplaren op glas gebied kopen. Ook voor cursussen is de begeleiding als zeer prettig ervaren. Aanbevelenswaardig.

Uitstekend en snel geholpen via mail contact

Ik was naar iets speciaals op zoek en ben uitstekend geholpen via mail contact .de producten zijn prachtig.

Super goeie service!

snelle reactie en goede service, artikel snel in huis

Snel makkelijk en goed

Makkelijk te bestellen en snel geleverd met leuke sleutel hanger kado. Tevreden

Alles was goed. De service, het product, de snelle levering en de prijs.

Uitstekende en snelle service!

Jan van Bakel denkt mee in wat je nodig hebt, geeft goed advies en de bestelde glasplaatjes werden dezelfde dag nog verstuurd. Super!

Gewoon goed

Goed beschermd ingepakt. Mooi beeldje

Wij zijn erg tevreden met onze aankoop.

Hartelijk dank voor het prettige en professionele contact. De standaard voor het ronde glas-in-loodraaam past precies en wij zijn blij met onze aankoop.

Goedemiddag mevrouw van Irsel, dank u wel voor de reactie en fijn dat de paneel steun goed past. Heel veel plezier ermee en graag tot een volgende keer op www.glas-cadeau.nl Een fijne feestdagen toegewenst door: Johanna en Jan van Bakel Glas atelier JEVABA te Doesburg

Grandioos!!

Hadden jarenlang een glazen olifant voor het raam: totdat de draad brak. Foto opgestuurd en een nieuwe gemaakt. Snel opgestuurd en het zag er prima uit!

Met veel plezier voor u gedaan.

Missie geslaagd.

Ik vond het beoogde product (pulsmotor) best lastig te vinden. Afhandeling was verder prima en snel.

Beste familie Besling, dank u wel voor de reactie. U heeft helemaal gelijk, ik heb ze niet echt logisch geplaatst. Ik ga ze, zodra ze weer op voorraad zijn op een makkelijker te vinden plek plaatsen.

uitstekende sevice

mooi product goede prijsverhouding.

Uitstekende service en klantvriendelijk

Mijnheer belde me nog persoonlijk op omdat er een fout in de tekst stond. zeer klantvriendelijk dikke 10

Gewoon top.

Goede vriendelijke en snelle service en prachtige producten. Aanrader!

Netjes aangekomen.