Uitstekend en snel geholpen via mail contact

Ik was naar iets speciaals op zoek en ben uitstekend geholpen via mail contact .de producten zijn prachtig.

Super goeie service!

snelle reactie en goede service, artikel snel in huis

Snel makkelijk en goed

Makkelijk te bestellen en snel geleverd met leuke sleutel hanger kado. Tevreden

Alles was goed. De service, het product, de snelle levering en de prijs.

Uitstekende en snelle service!

Jan van Bakel denkt mee in wat je nodig hebt, geeft goed advies en de bestelde glasplaatjes werden dezelfde dag nog verstuurd. Super!

Gewoon goed

Goed beschermd ingepakt. Mooi beeldje

Wij zijn erg tevreden met onze aankoop.

Hartelijk dank voor het prettige en professionele contact. De standaard voor het ronde glas-in-loodraaam past precies en wij zijn blij met onze aankoop.

Goedemiddag mevrouw van Irsel, dank u wel voor de reactie en fijn dat de paneel steun goed past. Heel veel plezier ermee en graag tot een volgende keer op www.glas-cadeau.nl Een fijne feestdagen toegewenst door: Johanna en Jan van Bakel Glas atelier JEVABA te Doesburg

Grandioos!!

Hadden jarenlang een glazen olifant voor het raam: totdat de draad brak. Foto opgestuurd en een nieuwe gemaakt. Snel opgestuurd en het zag er prima uit!

Met veel plezier voor u gedaan.

Missie geslaagd.

Ik vond het beoogde product (pulsmotor) best lastig te vinden. Afhandeling was verder prima en snel.

Beste familie Besling, dank u wel voor de reactie. U heeft helemaal gelijk, ik heb ze niet echt logisch geplaatst. Ik ga ze, zodra ze weer op voorraad zijn op een makkelijker te vinden plek plaatsen.

uitstekende sevice

mooi product goede prijsverhouding.

Uitstekende service en klantvriendelijk

Mijnheer belde me nog persoonlijk op omdat er een fout in de tekst stond. zeer klantvriendelijk dikke 10

Gewoon top.

Goede vriendelijke en snelle service en prachtige producten. Aanrader!

Netjes aangekomen.

Vriendelijke service!

Naast het mooie product zeer te spreken over de prettige dienstverlening en snelle levering. Zeer te spreken over de vriendelijke en zeer oplossingsgerichte benadering toen bleek dat ik zelf een fout had gemaakt. Het is uiteindelijk allemaal snel opgelost en bestelling is in prima orde ontvangen. Hartelijk dank voor deze service!

Fijne organisatie om zaken mee te doen .!

Het bezoek aan de winkel tijdens onze vakantie was al een openbaring. De toelichting , uitleg etc. etc.. door Dhr. van Bakel heeft er toe geleid dat wij direct een glassculptuur als cadeau hebben gekocht. Omdat wij thuis gekomen ook nog een tweede glassculptuur cadeau moesten opzoeken zijn wij uiteindelijk weer via de online shop bij Dhr van Bakel terecht gekomen,via telefoon en e-mail. Ook dat is weer tot volle tevredenheid gegaan. Prima verpakt . Wel nog een kleine tip: De letters van de invullijst op je beeldscherm zijn bijna onleesbaar. Graag donkerder en dikker maken. Voor Kiyoh : idem en de link naar hier in lichtgroene kleur ook niet te lezen ........

Helemaal top, snel en met toegift.

Prima en adequaat kontakt per mail. Snelle levering, goed verpakt en met toegift.

Prachtig

Prachtige spulletjes en een snelle verzending..Top!

Top service met een goede communicatie,snelle levering en een prachtig product !

een hele goede ervaring

mooi product!

snelle levering mooi verpakt super leuke producten gratis cadeautje bij bestelling leuk spaarsysteem fijn dat je op de hoogte word gehouden van begin tot levering ervan. vriendelijk mail conract super service ga zeker weer wat leuks bestellrn id toekomst!

Pluspunten

Prima service, mooie artikelen en nog een leuk cadeautje op de koop toe.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijke, ervaren mensen met passie voor het vak. mooie producten en goede service!

Geen verbeterpunten!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Het is altijd heel gezellig om te komen shoppen in de winkel of alleen even kijken en een gezellig praatje te maken. Ik kom graag in de winkel om te kijken wat er weer voor mooie nieuwe dingen zijn want het gaat erf hard voor je het weet is het al weer verkocht nou dat is pas positief dat het goed gaat.

Ik zou het niet weten het is goed zo als het is.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

mooie webwinkel..goed verzorgt. bij onduidelijkheid product ,vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Bij de eerste bestelling leuke attentie ontvangen. ik ga zeker nog vaker via dit bedrijf bestellen.