Vriendelijke service!

Naast het mooie product zeer te spreken over de prettige dienstverlening en snelle levering. Zeer te spreken over de vriendelijke en zeer oplossingsgerichte benadering toen bleek dat ik zelf een fout had gemaakt. Het is uiteindelijk allemaal snel opgelost en bestelling is in prima orde ontvangen. Hartelijk dank voor deze service!

Fijne organisatie om zaken mee te doen .!

Het bezoek aan de winkel tijdens onze vakantie was al een openbaring. De toelichting , uitleg etc. etc.. door Dhr. van Bakel heeft er toe geleid dat wij direct een glassculptuur als cadeau hebben gekocht. Omdat wij thuis gekomen ook nog een tweede glassculptuur cadeau moesten opzoeken zijn wij uiteindelijk weer via de online shop bij Dhr van Bakel terecht gekomen,via telefoon en e-mail. Ook dat is weer tot volle tevredenheid gegaan. Prima verpakt . Wel nog een kleine tip: De letters van de invullijst op je beeldscherm zijn bijna onleesbaar. Graag donkerder en dikker maken. Voor Kiyoh : idem en de link naar hier in lichtgroene kleur ook niet te lezen ........

Helemaal top, snel en met toegift.

Prima en adequaat kontakt per mail. Snelle levering, goed verpakt en met toegift.

Prachtig

Prachtige spulletjes en een snelle verzending..Top!

Top service met een goede communicatie,snelle levering en een prachtig product !

een hele goede ervaring

mooi product!

snelle levering mooi verpakt super leuke producten gratis cadeautje bij bestelling leuk spaarsysteem fijn dat je op de hoogte word gehouden van begin tot levering ervan. vriendelijk mail conract super service ga zeker weer wat leuks bestellrn id toekomst!

Pluspunten

Prima service, mooie artikelen en nog een leuk cadeautje op de koop toe.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijke, ervaren mensen met passie voor het vak. mooie producten en goede service!

Geen verbeterpunten!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Het is altijd heel gezellig om te komen shoppen in de winkel of alleen even kijken en een gezellig praatje te maken. Ik kom graag in de winkel om te kijken wat er weer voor mooie nieuwe dingen zijn want het gaat erf hard voor je het weet is het al weer verkocht nou dat is pas positief dat het goed gaat.

Ik zou het niet weten het is goed zo als het is.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

mooie webwinkel..goed verzorgt. bij onduidelijkheid product ,vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Bij de eerste bestelling leuke attentie ontvangen. ik ga zeker nog vaker via dit bedrijf bestellen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel geleverd en mooie artikelen