Matig tevreden

Kocht een stokpaard, een stickerboek en een houten kegelspel. Positief: de levering was echt zeer snel en mijn zoon is gek op de eerste twee items. Negatief: in plaats van een houten kegelspel kreeg ik een lelijke plastic variant. Mogelijks is er een vergissing gebeurt ... Echter, ik woon in BE en het alleen daarom terugsturen lijkt me niet ecologisch verantwoord. Heb het daarom maar gehouden.

Zeer tevreden over de vriendelijke en meedenkende serviceverlening

Zie hierboven

Betrouwbaar en snel

Winkel met het ruimste assortiment, goede prijzen en goede service. Vragen snel beantwoord. Het pakket snel ontvangen.

Degelijk speelgoed en binnen een dag geleverd en nog de goedkoopste ook. Prima bedrijf. Dank jullie wel

Om 12:00 een glijbaan gekocht voor een mooie prijs. Dezelfde dag om 19:15 de glijbaan in huis en dat zelfs in het zuidelijkste puntje van Limburg.

De bestelling, levering, verzending en betaling verliepen prima. Ook het verhelpen van productfouten verliep prima zonder bijbetaling.

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima services en prima product!

Snelle en doortastende klantenservice

Track en trace gaf de melding dat pakket niet bekend was. Geprobeerd om de klantenservice te bellen, maar was telefonisch niet bereikbaar. Via email werd snel gereageerd en even later een bericht van DHL dat het pakket aangemeld was. Daarna pakket de volgende dag geleverd.

Heel tevreden

Mijn bestelling is netjes verpakt en snel geleverd. Ik zal er zeker weer bestellen.

Little tikes glijbaan besteld . snel en compleet afgeleverd!

Snel en ze staan voor hun product

Had een paardje besteld voor mijn kleinzoon en na 3x hinniken gaf het paardje geen kik meer. Melding van gemaakt en kon het zonder problemen terugsturen en zij stuurden gelijk een goed hinnikend paardje op.

Keurig en snel

,s ochtends een watertafel besteld 's avonds al in huis

Vlotte service

Prima site om te bestellen

Super goed

ik had een beschadiging op de glijbaan en dit is perfect opgepakt. Dank jullie wel!

snelle levering, goed product

Aanmerking: hoge verzendkosten! Als ik anderen zou moeten aanbevelen vermeld ik dit zeker!

is goed

het is goed kopen bij jullie.

Goede service.

1 artikel van mijn bestelling was tijdelijk niet op voorraad. Toen ik hun van te voren daar over had gemaild kreeg ik de volgende ochtend al een antwoord dat het artikel binnen 2 dagen op voorraad zal zijn en de bestelling alvast kon doen online. Dit gedaan en binnen 2 werkdagen kreeg ik de bestelling met alle artikelen netjes binnen. Dit vond ik erg klantvriendelijk!

super geregeld

Gewoon mijn bestelling uitgevoerd zoals ik dat verwacht van online bestellen. Je besteld je artikel, volgende dag in huis. Verder werd ik erg goed op de hoogte gehouden, waar mijn pakket is en hoelaat het werd bezorgd. TOP

Snelle en goede service

Ik had op de website een paardenstal gezien, maar daarbij stond dat de levertijd wat langer was. Ik heb gemaild met de vraag wanneer die binnen zou zijn. Binnen 12 uur had ik antwoord op mijn vraag en de volgende ochtend een bestel link. De paardenstal was uiteindelijk binnen 2 dagen binnen. Nu moeten we wachten tot eind juli om hem eindelijk aan onze dochter te kunnen geven voor haar verjaardag.

Top, wat bij elkaar hoort, samen ingepakt

Duidelijke website, snelle levering. Persoonlijk briefje erbij.

besteld artikel binnen 2 werkdagen binnen.

Goede prijs en snelle levering

Helemaal tevreden! :-)

Trampoline besteld, werd snel geleverd en duidelijke afstemming wat betreft bezorging.

Goede prijs en snelle levering

Zandbak gekocht. Goede prijs tov andere partijen en was de volgende dag geleverd. Kon precies zien waar de bezorger was

Super snelle levering

In nog geen 24 uur, product al thuis. Kon product nergens meer krijgen maar bij dit bedrijf wel. Netjes ingepakt.