Goede communicatie, zending netjes verpakt

Remblokken niet op voorraad, netjes een e-mail gehad en op afgesproken tijdstip waren ze er

Racingproducten at the speed of light!

Zeer snelle levering aan goede prijs.Super!

Snel en juist

Alles wat je wilt van een leverancier: prompte en juiste levering voor redelijk prijs

Zeer goede service

Bij FineLine hebben ze zelf ook verstand van autosport. Denken met je mee en geven goed advies. Doe al jaren zaken met FineLine en dat bevalt heel goed!

Snelle, directe en vriendelijke service

Bij bestelling stonden levertijden vermeld van wanneer het onderdeel op voorraad zou zijn of wanneer de besteld moest worden. Na bestelling keurig en snel te horen gekregen welke levertijd er van toepassing was. Uiteindelijk bleek deze levertijd nog een dag sneller dan eerder vermeld op de website. Tevens een track & trace code ontvangen en werd er nog vermeld in welk tijdsbestek (van slechts een uur) deze verwacht kon worden.

Goede maten en goede levering.

Zeer snelle levering van produkt en goede maat. Ben zeer tevreden.

Vlotte antwoorden op vragen. Prettig zakendoen.

Hier meerdere materialen gehaald voor mijn Subaru en Golf R. Altijd snel antwoord op vragen en levering is altijd volgens afspraak.

snelle service en denken mee gewoonprima

prima zaak.

prima zaak.

Snelle levering....

Snelle reactie op bestelling en een snelle levering! En altijd leuk die kleine toevoeging in de pakket😁

Perfecte service

Al paar keer wat besteld. Snelle levering goede producten en veel producten te krijgen voor elk merk auto. Je word perfect duidelijk op de hoogte gehouden wanneer je het pakket ontvangt en als het niet op voorraad is of het duurt wat langer word je goed geinformeerd hierover via de mail. Mag hier graag bestellen. wel jammer dat er niet uitlaatsystemen te krijgen zijn voor mijn forester xt ;p

Niet nodig, gezien de sterren die ik geef

super snel en heel goed

Goed voorgelicht, fijn product.

Goed voorgelicht, fijn product.

Snel, duidelijk en compleet

Alles naar volle tevredenheid.

Top service en snelle levering

Top service volledig in het teken van de klant. Bij vragen of andere mogelijkheden neemt fineline de tijd om de beste oplossing te vinden.

Goede omschrijving van het product! En perfecte snelle levering!

Ik bestel voor de 2de maal bij fine line inports. En kortom steeds tevreden van de snelle service. Ik zal er in de toekomst blijven bestellen.

Zeer goede service

‘S avonds laat nog binnen 10 minuten antwoord van de klantenservice. Ophalen op Parcelpunt ook een groot voordeel

Prima geholpen, snel geleverd.

Snelle levering zeer tevreden

Topervaring, telkens weer opnieuw...👍😊

👍👍👍

Top snel verzonden

Tweede keer bestelling geplaatst top bedrijf snel verzonden.

Goede en snelle service

2 keer iets besteld beide keren snel geleverd . 1 x zat er een leuk precentje bij de 2e keer belde ze dat het door de brieven bus kon dus hoefde ik niet naar de parcelshop terijden dus top service

Goeie service goede hulp

Blow off valve Mercedes besteld Goed geholpen door Jamie en goede service! Producten ook goed! Aanrader 😃

Over Fine Line Imports