Product omschrijving is goed, zeer snelle levering! En een zakje snoep altijd goed!

Geleverd volgens afspraak onderdelen zijn zoals het hoort, en snoepjes erbij! Erg tevreden!

Bestelling snel geleverd

ok

was een paar dagen levertijd,maar in dit geval geen probleem. wel is het zo, dat als je wat op internet besteld, je bijna altijd nog een keer een vragenfomulier krijgt....

Goed en wat lekkers erbij!!

Niks te klagen

Perfecte service

Altijd super service

Top service, goede communicatie! Ik ben een nieuwe vaste klant.

Snelle levering goed matriaal

Zeer vriendelijk en snelle levering

Top webwinkel!

Er goed

Netjes geleverd, helaas waren mijn onderdelen in backorder, maar daarover werd ik netjes geïnformeerd.

Goede communicatie en service

Goede ervaring

Goede service vlotte levering!

Schroefset besteld en binnen de beloofde tijd binnen gekregen! Op al mijn vragen goed antwoord gekregen, prima website!

Super netjes en snel geleverd

Ben al jaren blij met Fine Line Imports

Was een issue met de bezorging. Perfecte support en reactiesnelheid. Alles uiteindelijk goed gekomen, waar was uitermate verrast van deze leverancier. Een echte aanrader .

Alleen jammer dat niet alle typen voertuigen in de lijst staan , Daardoor had ik niet de juiste besteld, en moest ik bij het vervangen een alternatiefs kopen bij de plaatselijk auto materialen zaak, op zaterdag. De bestelde helaas weer terug gestuurd en geld terug gekregen. Bij de volgende vervanging bestel ik wel de goede .

Perfect!

Eerlijke prijs, goede communicatie en snelle levering! Ik ben blij dat ik hier besteld heb.

Snelle levering en compleet

Duidelijke informatie en goede levering.

De aangeboden informatie was duidelijk en doeltreffend.. het contact over de bestelling en levering verliep goed en vlot. De spullen zijn duidelijk, snel en goed beschermd aangekomen.

Zoals altijd, helemaal top!

Goede service en producten.

Super service!

Super snel antwoord! En dan ook echt een antwoord waar je wat mee kan met duidelijke informatie, uitleg over de gevraagde producten en links naar de website.

Na telefonisch contact levering verplaatst naar mijn thuisadres, afgeleverd binnen correcte termijn, goede service.

Goede materialen en snelle levering

Kon makkelijk de spullen vinden op de site. Makkelijk besteld. Goede communicatie van hun kant over levering

Super communicatie! En altijd correct!

Ik had een probleem met mijn uitlaat. En ze hebben er voor gezorgd dat ik den nieuwe krijg

Super ervaring met ze

Goed geholpen en snel afgehandeld

Top meedenken

Prima info, snel handelen, snel de bestelling in huis.

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.