Helemaal top

Bedankt voor het zakje snoep

Ok

Bhgh

Uistekend zoals het moet

Vlotte website, duidelijke omschrijvingen en perfecte opvolging van de bestelling. Ook als er iets moet veranderd worden of zo snel een telefoontje om alles keurig op te lossen. Snelle levering !

SUPER , geen opmerkingen

Besteld RVS rem slangen Goodridge voor Fiat Panda 100hp Zeer snelle toezending , mooiste prijs van Nederland en zeer vriendelijke medewerkers.

Uitstekende service en snelle levering.

Zeer tevreden!

zeer goed

telefonische kontakt op genomen over het produkt wat ik wilde bestellen.zeer goed te woord gestaan.en geholpen met de bestelling.ĺevering was snel in huis.

Goed en duidelijk mail contact, goede prijs maar lange wachttijd

Goede duidelijke website. Goed duidelijk en eerlijk mail contact. Wat ik heb gekocht was zeker niet duur, alleen lange wachttijd, maar dat stond al op de site aangegeven bij het product. Alleen omdat het niet op voorraad was bij fineline inports duurde het nog een week langer.

prima bedrijf, prima service en prima producten

prima bedrijf, prima service en prima producten

Top service!

Top service!

Prima zaak.

Prima zaak.

Top bedrijf.

De juiste en goede spullen altijd op voorraad en ook voor vragen of hulp altijd goed bereikbaar.

Prima en snel geleverd.

Voor herhaling vatbaar .

prima communicatie over de levertijd/dag

Product, Pedders veren en schokdempers Subaru Outback, voldoet volledig aan de verwachtingen. Snelle levering.

Super snel geleverd

Super snel geleverd en top remslangen.

Snelle levering met altijd een verrassing

Al 3x olie besteld waarbij het de laatste keer maar om 1 liter olie ging. Zoals de vorige bestellingen snel geleverd en zelfs bij de bestelling van 1 liter olie zat een heerlijk zakje snoep van Haribo!

Perfect geregeld

Zeer goede respons naar de klant toe

Top service/ snelle levering

Snelle vlotte service

Goede service.

Al diverse keren spullen besteld. Goed contact.

Prima service, snelle reactie op de mail en vriendelijk bij afhalen

Prima service, snelle reactie op de mail en vriendelijk bij afhalen

Goede service en snel bezorgd

Het was allemaal perfect op 1 foutje na. Deels mijn fout, factuur adres stond nog op mijn oude adres. Bezorg adres in de bevestigingsmail klopte. Email van dpd op mijn oude adres.. Dus ergens omgewisseld helaas. Gelukkig geen probleem aangezien er familie van mij op dat adres woont maar voor de volgende keer graag het bezorg adres controleren:p

Professioneel bedrijf, uitstekende service, kennis van zaken en snelle levering

Er werd met veel deskundigheid meegedacht over het type remblok wat bij mijn specifieke situatie past. Producten werden snel geleverd en er zat ook nog een lekker zakje snoep bij!

keurig

Goede service, snelle reactie. Keurig geholpen

Onderdelen zijn goed.

Besteld en gekregen Kwaliteit producten voor nette prijs

Altijd perfectie

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.