Uitstekende klantenservice en goeie prijs

Ik had een paar weken geleden perongeluk verkeerde leidingen besteld. Meteen contact opgenomen met de klanten service en werd prima geholpen door Jamie. Nadat Jamie had verteld hoe ik moest zoeken op merk voertuig en type heb ik de goeie besteld. Binnen een paar dagen waren de leidingen binnen en heb ik ze meteen op mijn Nissan almera gti gezet. Voorkant gelukt, achterkant paste niet omdat er scheinbaar verschil is tussen het model met abs sensor en zonder. Weer contact gezocht met Jamie en binnen een paar dagen weer de goeie binnen. Ik zou hier zo weer bestellen. Vriendelijke service en snelle levering.

Altijd top service en snelle levering!

Super goed geholpen altijd, ook als ik alleen wat info/tips nodig heb altijd snelle reactie terug. De levering van spullen ook altijd snel en goed.

super !

de firma hield me prima op de hoogte van de bestelling en ev nabestellingen , daarna vlot geleverd !

correct in uitleg van producten en behandeling van bestellingen

Uitleg en schematische voorstellingen bij producten zijn professioneel. Geen "reality tv " onzin . De afhandeling van de bestelling verliep correct en volledig zoals voorspeld door Fine Line Imports .

Vlotte afhandeling van de bestelling

Goede afhandeling

Zeer tevreden !!!

Zou zeker de firma aanraden aan vrienden met duidelijke webshop .

Deskundig advies, snel geleverd en nog korting ook

Voor het eerst in lange tijd weer eens wat besteld bij Fine Line. Een setje remmen voor de hobby TT! Goed advies van Jamie waarbij ze me attendeerde op een set wat ik nog niet gezien had. Eigenlijk kwam ik voor een setje Ferodo blokken. Schijven zou ik ergens anders bestellen. Maar nu had ik voor ongeveer het zelfde geld een setje USR schijven en Yellow stuff blokken van EBC. En heel toevallig kwam er nog een leuke korting overheen ook. Alles binnen een week geleverd. Nu nog even de tijd om het te monteren. Als je iets Leuks nodig hebt voor je auto ben je bij Fine Line aan het goede adres!

goede service.

Perfecte levering en zeer blij met het product.

Ze bieden een top service en goede adviezen aan

Zie als boven omschreven

Zeer goed en altijd leuk om e klein extra cadeau

Snelle verzending en goede prijs kwaliteit.

Tevreden met mijn aankoop bij fine line imports, telefonisch contact gehad en later besteld op de website. Top winkel!

prima remslangen

Uitstekende service.

Mijn pakketje was verkeerd bezorgd en dat is door bemiddeling van Fine Line binnen een paar uur alsnog goed gekomen. Netjes geregeld !

Top service!

Heb laatst mijn bc-racing set hier besteld en werd super geholpen, ik kreeg netjes mailtjes over hoe en wat! Volgende keer bestel ik hier weer iets als ik wat nodig heb!

Helpful, good prices, fast shipping

They are good suppliers of so many unique parts and I recommend them if you look for good prices and good customer support.

Goede snelle respons e levering van het bestelde.

Zeer goede ervaring met Fine Line Imports

De onderdelen die ik bestel had op de Site waren snel bij mij thuis bezorgd en de service die ze bieden is zeer professioneel!

Goede producten.

Goede producten. Snelle levering.

Snel en efficiënt

Snelle levering en kwalitatief goede producten!

Snelle levering en een uitstekende service! Tot de volgende bestelling.

Goede service en duidelijke levertermijn

Zeker aan te raden!

Zeer goede service

Onderdelen bestelt die niet meer op voorraad waren. Kosteloos een duurder alternatief gekregen. Zeer goede communicatie

Perfect!

Goed advies, vriendelijk en zeer snel!

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.