goede prijs, goede info over de correcte snelle levering

Fijne communicatie en zoals altijd snel

Ondanks de bestelling die uit de UK moest komen was het er een week voor de geplande datum. Heerlijk!! Nu het geplaatst is( pu draagarmrubbers Volvo V70N) herken ik mijn auto qua rijeigenschappen niet meer terug. Fantastisch!!!

Goeie service, fijn contact!

Al jaren goeie ervaring bij Fine Line Imports.

Service was goed en kwam vertouwd over

Goede communicatie zowel per mail als telefonisch

Goed geleverd volgens afspraak; prima verpakt.

De Ferodo remblokken heb ik al eerder gemonteerd en tot volle tevredenheid; ongelooflijk hoe dit remt na de juiste inloopprocedure te volgen. Ik woon in de omgeving A15, A16 en A20 en daar loopt het verkeer nogal eens vast in een plotselinge file. Deze remblokken hebben mij al meerdere malen goed uit de brand geholpen. Al kijk ik altijd angstvallig in mijn spiegel of de achteropkomer het ook in de gaten heeft! Mijn Golf GT heeft een voorzienig dat bij fors remmen de alarmlichten aangaan. Met originele blokken betekend dit hard trappen. Met de Ferodo's haal ik dit niveau vrij gemakkelijk. Maar nog iets anders: In jullie overzicht gaven je dit al aan dat het type achterblokken kan verschillen. En inderdaad: opgave is voor mijn Golf 5 GT Sport 2.0 TDI achter de DS 2500 FCP1636H doch moet zijn DS2500 FCP541H. Mvg.Marco Minderhout

Top bedrijf

Snel en betrouwbaar

As promised

I was informed well about delivery and helpfull staff

Super bedankt voor de snelle reactie

Snel en eenvoudig bestellen en fijn telefonisch contact

Snelle levering, alles compleet

Snelle levering. Overpipe not included maar zat er toch bij!

Geen negatieve dingen te ontdekken

Levering op tijd, geen klachten, wat ik had besteld

probleem goed opgelost

snel service

Zeer snelle levering en uitstekende service

Zeer snelle levering en uitstekende service fijn bedrijf

Betrouwbaar en uitstekende communicatie

Goede communicatie en de bestelde artikelen werden geheel volgens specificaties gemaakt en goed verpakt geleverd.

Fine Line imports gaat een stapje verder dan anderen, exceptionele dienstverlening om te zorgen dat je ook daadwerkelijk krijgt wat je wilt.

Veel ervaring en kennis

Prima geholpen, ik was nog op zoek naar een paar onderdelen, maar wist dezeniet te vinden. De eigenaar heeft mij op weg geholpen om de juiste onderdelen te vinden.

Prima after sales

Goed verpakt en snelle levering, meer moet het niet zijn.

Goed verpakt en snelle levering, meer moet het niet zijn.

Goed advies en levering volgens verwachting.

Goed advies en levering volgens verwachting. Ik beveel Fine Line Imports zeker aan.

Super snel en goede service!

Snelle levering, vervolgens een hele beleefde wijze van contact gehad en super net geholpen.

customer service was really good

the delivery worked excellently in finland.

snel, betrouwbaar en goedkoop.

Prima telefonisch contact gehad en vlot de spullen binnen gekregen. De Pedders ezi fit schokbrekers zijn uitstekend.

Super levering

Duidelijke communicatie, product was goed verpakt en werd netjes na 1 dag bezorgd. Er zat zelfs nog een kleine verrassing tegen de honger voor tijdens het monteren in de doos ;) Al met al super tevreden!

Hier ga ik zeker meer bestellen voor mijn project

Kundig personeel, meedenkend en straight to the point Bij voorkeur contact via de mail ipv bellen, wat begrijpelijk is.. Maar waren daar wel vlot en accuraat in, van bestelling tot levering.. Dikke pluim en een 10

correcte en snelle afhandeling

correcte en snelle afhandeling

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.