Lang gezocht, eindelijk gevonden !

Ik heb heel lang gezocht naar een flens uitlaatpakking met boutgaten in verwerkt. Niet te vinden. Bij deze firma Fine Line Imports een pakking gevonden om zelf te snijden, uit hoogwaardig materiaal met RVS Laag aan beide zijden. Niet al te gemakkelijk maar het ging. Van de eerste keer (proefdraaien bootmotor), alles perfect lekvrij. Bedankt mensen.

Goed geholpen bij het maken van de juiste keuze!

Wederom hebben ze bij Fine Line Imports voor mij de juiste remblok geselecteerd op basis van chassisnummer. Ik was er zelf niet uit gekomen.

Top klantenservice

De koerier zou het pakketje bij het afleverpunt afleveren, in plaats daarvan heeft hij het retour gestuurd naar Fineline. De klantenservice gaf daarvan bericht en stuurde het pakketje nogmaals op.

Toppers

Hele goeie service en vriendelijk. Goede uitleg, advies en snelle levering.

Service is altijd uitstekend, wanneer er een fout wordt gemaakt wordt dit direct en goed opgelost.

Good products for good prices, good service

Good range of quality products at a good price, clear site and quick delivery. I ordered several times by Fine Line Imports and always had a good experience.

Een van de weinige plekken die de onderdelen had waar ik naar zocht.

Super serivice en contact. Moest even op de remblokken wachten maar ben dik tevreden, aanbod gehad voor andere remblokken maar zelf afgeslagen.. Bestel hier zeker opnieuw.

Zeer goede aftersales

Ik had moeite met installatie van een product. Aftersales schoot te hulp en heeft fotos van fabrikant kunnen delen. Hierdoor werd alles duidelijk.

Goede prijs en support

Contact opgenomen om dat ik niet perse zeker wist welke remschijven voor mijn auto waren. Netjes geholpen, meerdere opties besproken en duidelijkheid in levertijden. Blokken en schijven besteld, geleverd en nu gemonteerd (zelf geregeld)

Top service & kwaliteit

Na telefonisch contact, professionele raadgeving waardoor ik de juite artikelen eenvoudig online kon bestellen. Onmiddellijk mail met leveringstermijn en binnen deze datum perfect en juist geleverd. Een aanrader.

très satisfait

bon matérielles bien livré

Top bedrijf!!!

Helpen je altijd uit de brand. Verstaan hun vak en weten alles over hun producten. Leveren snel.

Enorm behulpzaam

Staat direct voor je klaar als je ergens hulp bij nodig hebt, soms zelfs in de avond. Heel fijn om bij jullie terecht te kunnen.

Ik heb een nieuwe Walbro 255 brandstofpomp inclusief Subaru kit besteld voor mijn Subaru Impreza WRX. Hij werd zeer snel geleverd, netjes verpakt en alle benodigde materialen zaten er bij. Ik ben zeer tevreden en zou snel weer iets bij Fine Line Imports bestellen als ik iets nodig heb!

Prettige webshop om zaken mee te doen.

Het is altijd fijn om hier iets te kopen. De prijzen kloppen, de communicatie is snel en er wordt altijd meegedacht.

Veel onderdelen en snelle levering

Top bedrijf. Sneller geleverd dan verwacht.

Onderdeel was op bestelling en zou aantal weken duren. Mooi op de hoogte gehouden en was sneller geleverd dan verwachte termijn

Top bedrijf en alle vormen. Klantvriendelijk en snelle levering. Echte aanrader

Correct afgehandeld

Snelle reactie en goed advies

Inmiddels een paar x zaken besteld. Goed geholpen, scherpe tarieven.

Goede en snelle levering

Top service remblokken zaten niet int pakket maar ben op de hoogte gebracht en worden na gezonden.

Hele vlugge afhandeling en is een plezier met deze remblokken te rijden remmen veel beter dan oem remblokken een aanrader !

Goed geregeld

Walmolenstraat 3335

1333 BZ Almere

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.