duidelijke website, snelle levering

ervaring goed

Topkwaliteit, goede pasvorm

Zeker aan te raden

snel en serieus

Remleidingen voor een niet gangbare auto besteld. Werd netjes gebeld of het klopten. Verzending en leidingen zijn geheel volgens afspraak geleverd. Is scherp in de prijsvoering

Snel en kwaliteit

Snel geleverd en materialen zijn kwalitatief. Ik beveel dit bedrijf aan

Aanrader!

Aanrader!

Mooie producten en goede communicatie

toppiee

Goed advies en snel geleverd.

Setje pedders voor de wrx besteld via de website na duidelijk advies. Weer netjes en vlot geleverd.

Ik was aan het zoeken naar een schroefset voor mijn volvo s60 t5 2001. Na mail gestuurd te hebben voor advies zeer snel een antwoord. Even via mail lopen sparren welke schroefset en voor welk gebruik. Uiteindelijk 1 set uit gekomen die voor mij perfect is. Is een dagelijkse auto dus ook een set die wat extra doet maar nog steeds comfortabel is. Ben zeer tevreden en na bestelling werd ook eerlijk gezegt dat het wat langer kon duren wat levering betreft ivm corona. Uiteindelijk werd 5 dagen na de standaard levertermijn de set netjes thuis afgeleverd. Niks anders dan lof en als je contact zoekt krijg je ook snel contact. Bedankt voor de terugkoppeling en misschien tot snel.

Product in orde, snel geleverd

Snelle levering, goede klantenservice. Product in orde, makkelijk te monteren met een duidelijke handleiding.

Prima onderdelen en snelle verzending

Goede site met aparte onderdelen voor je auto die je nergens anders kan vinden , ik was er blij mee.

Zeer makkelijke webshop en snelle verzending.

Snelle en vriendelijk service

Perfecte service

Super snelle levering

Bestelling volgende dag in huis, voor een net bedrag.

Herl goed

Snelle en correcte levering en zelf nalevering

Prettig

Vlotte levering en goede kwaliteit

Netjes gebeld toen er iets niet klopte, goed geregeld

Ge-wel-dig

Dank je voor de top service

Goede ervaring!

Product besteld en snel ontvangen. Goede prijs/kwaliteit verhouding en net contact met de service afdeling.

Altijd top onderdelen en service.

Al jaren vast adres voor onderdelen en advies. Nette prijzen en snelle levering.

Erg netjes geholpen en snelle afhandeling bij terug betalen

Ik had 3 artikelen besteld en 1 ervan was leverbaar, 1 niet en 1 na een week of 2 a 3. Hier werd keurig over gemaild door Jamie. Ik koos ervoor om de laatste 2 artikelen te annuleren en hier wordt niet moeilijk over gedaan. Ook stond het geld snel weer op mijn rekening. Ik vind dit top en bestel daarom ook graag bij fine line. Een fijn bedrijf om zaken mee te doen, ook als het soms even niet leverbaar is of anders gaat dan bedacht.

Meedenkend, probleemoplossend en uitstekende klantenservice. Gratis zakje lekkere snoepjes altijd goed natuurlijk ;)

Komen afspraken na En zijn vriendelijk!

Snelle service en goede klantencontact

Na een vraag over een product direct een antwoord gekregen en de bestelling verliep zo snel en soepel zodat het product al de volgende dag geleverd werd met een zakje snoep (hiervoor dank van de kids!)

Snelle levering en netjes verpakt

Website is goed doorzoekbaar, al zou het handig zijn om snel het verschil te zien tussen generieke en merk/model specifieke producten. Levering ging snel en kwam met een lekker cadeautje. Geen 5 sterren omdat de verzendkosten fors zijn.

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.