Mijn product was op voorraad dat is een goede zaak Goed verpakt goed op de hoogte gehouden

Snel en netjes geleverd

De lockbolts werden snel geleverd inclusief een lekker zakje snoep!

Mialbevestiging dat pakket verstuurd is. Verder zak snoep in het doosje, wat wil je nog meer?

Persoonlijk en fijn bedrijf

Mijn bestelling was vertraagd vanwege een backorder bij de leverancier en de communicatie vanuit Fine Line Imports was perfect. Ik bleef goed op de hoogte van mijn bestelling en zodra het beschikbaar was had ik het binnen 2 dagen in huis. De onderdelen zijn met zorg ingepakt en er zit een leuke verassing bij de bestellingen. Zeker een aanrader!

Snelle service en alles volgens afspraak, top.

Als zeer prettig ervaren, zo geregeld.

Super service ervaren.

Nadat ik verkeerd besteld had heb ik het product retour gestuurd. Binnen een dag mijn geld terug gestort.

Gewoon prima

Super bedrijf!

Als je belt word je super geholpen er is zeer deskundig advies aanwezig en je word goed op de hoogte gehouden over de eventuele levertijd.

Klant vriendelijk en snelle service

Super Shop und guter Service

Sehr guter Shop mit großer Produktauswahl, sehr netter Kontakt vom Kunden-Support! Kaufe gerne wieder :)

Top service, reageert altijd snel en denkt met je mee.

Heel fijn om zaken mee te doen

Snelle levering én een scherpe prijs.

Speciale olie voor onze Porsche besteld, volgende dag binnen. Zo hoort het en daarom 5 sterren!

snel en goed geholpen en geleverd.

Super.

Snelle reactie voor specifieke wensen

Voor mijn bestelling van staalgevlochten remleidingen wilde ik deze in kleur zwart maar zag dit niet terug in de bestelling. Daarna direct een mail gestuurd waarop ik snel de bevestiging kreeg dat de kleurkeuze toch was doorgekomen. Tevens werd mij verteld dat er enige levertijd was maar uiteindelijk zijn de remleidingen toch snel geleverd en is alles naar wens.

Goed advies gekregen mbt aankoop remblokken

Snelle reactie en goed onderbouwd advies. Ook bij aanvullende vragen goed meegedacht.

Goede ervaring, snelle reactietijden

Wat heen en weer gemaild, maar er werd snel gereageerd; dat vind ik uitermate belangrijk. Het is voor een bedrijf altijd erg ‘makkelijk’ om een mail te laten liggen voor de dag erna, maar daar was hier gelukkig geen sprake van.

Top service en levering

Super bedrijf

Product in goede staat ontvangen, helemaal top!

Snel, compleet en lekker!

Dat behoeft een kleine toelichting.... 'Snel' is erg duidelijk, tussen de bestelling en levering zat bijzonder weinig tijd! 'Compleet' omdat de bestellingen al jaren volledig zijn en erg goed ingepakt. 'Lekker' is een beetje een geintje; ze sturen altijd een lekker zakje snoepjes mee...... : WINK Afsluitend met een al oudere uitdrukking; vooral zo doorgaan!

Duidelijk en snel geleverd

Had 1 liter olie nodig. Snel geleverd.

goede service

Goede en duidelijke informatie ook telefonisch. Ook prima kwaliteit producten. Van bestellen tot levering nogmaals perfect!

Gewoon zoals het hoort!

Geen poespas, gewoon precies de service zoals vermeld op de site zonder gedoe.

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.