Alles prima geregeld. Ook de levertijd was prima gecommuniceerd.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snelle verzending

Product zoals beschreven met goeie gebruiksaanwijzing.

Klantvriendelijk,behulpzaam en komen afspraken na

Super goede sevice Denken me als er spoed mee is Klant vriendelijk

Very good service

Goede degelijke service

Snelle respons op vragen en goeie service

Snelle respons op vragen en goed advies. Ben erg tevreden. Zo zou je het vaker willen zien!

Uitstekend kennisgericht en anticiperend op de situatie.

Snel en correcte levering ,perfect

Uitstekende klantendienst

Verkeerde maat besteld, ze hebben me zo snel mogelijk beantwoord en geholpen voor een onderdeel dat wel past en de verkeerde mag ik gwn terugsturen. Top klantendienst. Zeker een aanrader.

Uitstekend!!

Ik ben al heel lang klant, sinds de oude locatie, altijd goed geholpen met al mijn projecten, zeker een aanrader!

Super snelle levering. Top service

Altijd super snel binnen Grote voorraad Top service

Top artikel

Goed artikel snelle levering, geheel naar wens

Goede service!

Snel en als beloofd

Perfectie !

Heel netjes en uitgebreid geholpen en geadviseerd geweest via de online chat, om dan gratis het juiste artikel 2 daags nadien geleverd te hebben, beter kan niet ?!

Snel en makkelijk, goeie prijs

Goed zal zeker meer bestellingen plaatse.

Lang gezocht, eindelijk gevonden !

Ik heb heel lang gezocht naar een flens uitlaatpakking met boutgaten in verwerkt. Niet te vinden. Bij deze firma Fine Line Imports een pakking gevonden om zelf te snijden, uit hoogwaardig materiaal met RVS Laag aan beide zijden. Niet al te gemakkelijk maar het ging. Van de eerste keer (proefdraaien bootmotor), alles perfect lekvrij. Bedankt mensen.

Goed geholpen bij het maken van de juiste keuze!

Wederom hebben ze bij Fine Line Imports voor mij de juiste remblok geselecteerd op basis van chassisnummer. Ik was er zelf niet uit gekomen.

Top klantenservice

De koerier zou het pakketje bij het afleverpunt afleveren, in plaats daarvan heeft hij het retour gestuurd naar Fineline. De klantenservice gaf daarvan bericht en stuurde het pakketje nogmaals op.

Toppers

Hele goeie service en vriendelijk. Goede uitleg, advies en snelle levering.

Service is altijd uitstekend, wanneer er een fout wordt gemaakt wordt dit direct en goed opgelost.

Good products for good prices, good service

Good range of quality products at a good price, clear site and quick delivery. I ordered several times by Fine Line Imports and always had a good experience.

Een van de weinige plekken die de onderdelen had waar ik naar zocht.

Super serivice en contact. Moest even op de remblokken wachten maar ben dik tevreden, aanbod gehad voor andere remblokken maar zelf afgeslagen.. Bestel hier zeker opnieuw.

Walmolenstraat 3335

1333 BZ Almere

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.