Vlot geleverd en juiste binnen gekregen

Snel geleverd binnen 2 weken zoals omschreven

Prima product zoals op de website

Goede klanten service

altijd mijn vraag kunnen stellen, altijd antwoord gehad binnen de paar dagen. Super vriendelijk

Helemaal super

Goede informatie en advies, en volgende dag al bezorgd zoals afgesproken !!

Alleen maar goede ervaring met Fineline

Altijd behulpzaam en beantwoorden zo snel mogelijk al jouw vragen. Altijd leuk als er wat lekkers in de doos word bij gedaan. Altijd mijn pakketjes aangekregen, recent had de koeriersdienst mijn pakket verloren gedaan, hebben ze direct opgelost door mij een nieuwe op te sturen. Top service. Een echte aanrader.

Strak en perfect georganiseerd

Goed advies en snelle levering

Na een korte mailconversatie goed geholpen en snelle levering van het onderdeel.

Verstand van zaken

Hier werken mensen die snappen hoe de autosport werkt! Altijd goed advies over mijn remmen (blokken/schijven) en snelle levering.

Bestelling perfect afgeleverd. Datum/uur van levering klopte perfect. Goede communicatie via mail en antwoorden bij vragen.

Fijne communicatie

Het contact via mail verloopt erg snel en soepel

Mooie producten, prima geholpen.

Vlotte afhandeling en een klein verzendprobleempje werd snel door Fineline gesignaleerd en opgelost.

Heel fijn te woord gestaan.

Na opvraag info, netjes terugkoppeling gekregen. Na bestelling snel m’n levering binnen gekregen. Kortom erg fijn geholpen.

Goede snelle service

Ik heb een email gestuurd met het verzoek om een nieuwe set remblokken te bestellen en kreeg een email met een link terug met de juiste remblokken en of ik ze zelf even wilde bestellen.

goede klantenservice

het product wat ik besteld had was niet op voorraad. de volgende dag kreeg ik een mail dat het product niet voorradig was en dit ong 10 werkdagen zou duren voor het opgestuurd zou worden. echter was het korter dan 10 dagen dus , goed bezig! maar dat ze moeite even nemen om de klant te informeren vond ik erg prettig!!!! waar kom je dat nog tegen? bij fine line dus. echter kunnen velen webshops nog wat van leren!

Super snel volgens afspraak.

Goede service. Heel blij dat ik de juiste zuigerveren kon krijgen. Enorm bedankt.

Goede communicatie

Heldere overzeese levertijd gecommuniceerd en prima afgehandeld.

Goede site, snelle levering

Goede site, snelle levering

Mijn bestellingen zijn allemaal naar tevreden geheid gegaan. Ook het advies vooraf was prima. In 2 bestellingen heb ik voor onze BMW X1 de EBC gegroefde en geventileerde remschijven voor en achter, de EBC gele remblokken en de goodridge blauwe rvs remleidingen bij hun aangeschaft.

Super goeie service

Alvorens te verzenden heeft men mij gecontacteerd om te verifiëren of de bestelde onderdelen wel op mijn wagen zouden passen aangezien men hieraan twijfelde. Snelle verzending.

Super bedrijf

Onderdelen besteld voor de wrx sti, netjes en goed verpakt en snel geleverd. TOP

Zeer accuraat geholpen

Gebeld, besteld - laten monteren en werkt 100%

Ik had altijd trillende remschijven - en steeds maar weer klooien. Blokken van Greenstuff en GOEIE schijven er op!

Betrouwbaar bedrijf met veel kennis en een uitstekende service.

Altijd gied geholpen en paraat

Ik ben altijd goed geholpen door fineline imports met oem en aftermarket subaru onderdelen. Vragen worden altijd snel beantwoord en voor je uitgezocht. Het zou mooi zijn dat fineline nog meer zich richt op de oem/genuine maar ook aftermarket onderdelen uit andere landen voor japanse autos. Deze zijn namelijk soms zeer moeilijk te krijgen en meestal alleen te bestellen buiten europa. Met gevolg op zeer hoge bedragen incl invoerkosten en btw. Verder vind ik de prijs redelijk en word het altijd optijd geleverd.

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.