Super goeie service

Alvorens te verzenden heeft men mij gecontacteerd om te verifiëren of de bestelde onderdelen wel op mijn wagen zouden passen aangezien men hieraan twijfelde. Snelle verzending.

Super bedrijf

Onderdelen besteld voor de wrx sti, netjes en goed verpakt en snel geleverd. TOP

Zeer accuraat geholpen

Gebeld, besteld - laten monteren en werkt 100%

Ik had altijd trillende remschijven - en steeds maar weer klooien. Blokken van Greenstuff en GOEIE schijven er op!

Betrouwbaar bedrijf met veel kennis en een uitstekende service.

Altijd gied geholpen en paraat

Ik ben altijd goed geholpen door fineline imports met oem en aftermarket subaru onderdelen. Vragen worden altijd snel beantwoord en voor je uitgezocht. Het zou mooi zijn dat fineline nog meer zich richt op de oem/genuine maar ook aftermarket onderdelen uit andere landen voor japanse autos. Deze zijn namelijk soms zeer moeilijk te krijgen en meestal alleen te bestellen buiten europa. Met gevolg op zeer hoge bedragen incl invoerkosten en btw. Verder vind ik de prijs redelijk en word het altijd optijd geleverd.

Prima snelle service voor een speciale pijp

mooie produkten en prima afhandeling

net en zorgvuldig verpakt en verzonden en een leuk presentje.

Gewoon top

Onderdelen besteld enig mail verkeer en zo juiste delen opgestuurd gekregen snelle service gewoon top!

Super snel en fijn contact

Tijdens mijn bestelproces werd ik persoonlijk op de hoogte gehouden. Er werd ook direct bij de leverancier naar de voorraad gevraagd zodat ik direct wist wanneer ik mijn bestelling kon verwachten.

Altijd goed

Product zoals omschreven en snel geleverd. En je krijgt altijd iets lekkers erbij. :)

Top geholpen

Niks op aan te merken gewoon zoals het hoort.

Kunnen ander bedrijven nog een voorbeeld aan nemen. Top hoe het hier gaat.

netjes geleverd

Prima product en netjes verpakt

Altijd prima service

Pakketje netjes ontvangen.

Prefecte service

Remslangen besteld, maar dan de custom versie. I.v.m aftermarket remklauwen. Goede en duidelijke communicatie. En lekker snel geleverd. Top bedrijf.. Had mijn eerste set remslangen besteld bij een ander bedrijf. Daar was de service niet zo best van. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Luisteren goed naar je wensen!

Goede service!

Snelle verzending en goede service!

Zeer fijne communicatie

Snelle terugkoppeling en goede communicatie

Supersnelle service. Thxx

Vriendelijke snelle service

Communicatie omtrent levering is top !

Er wordt een oplossing gezocht als wordt verzocht om de levering op een bepaalde tijdsperiode te laten plaatsvinden.

Super snel geregeld en in huis, en altijd vriendelijk contact

Top bedrijf

Ze hadden iets niet op voorraad maar hebben het heel goed opgelost En heel snel geleverd

Geweldige producten en service

Geweldig goede service. Meerdere malen auto onderdelen besteld. En je krijgt er ook nog eens wat te smikkelen bij.

Altijd op de datum geleverd zoals afgesproken,top!

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.