Altijd lekker die “kleinigheidjes”!!

Remblokken besteld voor mijn auto.. werd ik gebeld dat ze nog niet bestonden en gemaakt zouden moeten worden. Dit zou 2 maand duren voor ik ze had. Na een maand lag het al in mijn garage!! Toppers

goede en snelle service

goede en snelle service

Topservice

Er werd direct contact met me opgenomen toen bleek dat het bestelde deel voorradig was. Toch had ik het na anderhalve week al in huis. Top geregeld!

heel goed

snelle levering, leuke suprise in de vorm van een zakje snoepjes erbij..heel goed.

Goedkoop, snel, alles naar verwachting en leuk extraatje in het pakketje

Top service zoals altijd

Altijd weer goed geholpen

Alles zeer snel geleverd was normaal voorzien voor week later...

Kan niet beter!

Zondag besteld, maandag verzonden en dinsdag ontvangen + een klein cadeautje.

Via een forum op FB deelgenomen aan een groepsbuy. Na overleg met David wist ik welke GFB ik moest hebben. Mijn GFB stond helaas niet in het lijstje, echter kreeg ik de korting toch. Ik zeg prettige samenwerking David!

stukken aan hel scherpe prijs en snelle verzending

zeer goed

Prima service. Nuttige informatie voor de aankoop. Vriendelijke behandeling.

gewoon goed

betrouwbaar en snelle levering,goed assortiment

Goede communicatie en snelle levering

Snelle service. Pakketje was de volgende dag binnen

Snelle service, duidelijke website. Daarbij is er veel kennis en kunde in huis om je vragen te beantwoorden. Top bedrijf!

Zeer tevreden!

Snelle levering, top communicatie en top producten! Zeer tevreden en een aanrader om er je spullen te bestellen!

Snelle levering en goed verpakt!

Zakje snoep die erbij zat was lekker

Prima after sales service

Een opmerking over geleverde producten werd heel serieus en naar tevredenheid afgedaan.

Goede service!

Toen ik via een kennis naar de website van fineline imports werd gestuurd vond ik al heel snel de ferodo ds2500 remblokken bij hun op de website. Normaal bestel ik deze via uk maar door brexit duurt dit lang en extra betalen... Toen ik een mailtje stuurde of deze remblokken in stock waren kreeg ik zeer snel antwoord binnen24-48u Toen ik de remblokken uiteindelijk bestelde waren zo ook binne 2-3 dagen afgeleverd bij mij thuis topservice

uitstekend

product snel geleverd en nog gebeld omdat het pickup point niet open was

correcte en snelle reactie + afhandeling

Snelle reactie op vragen Snelle levering Zijn behulpzaam

Goede en snelle communicatie gevolgd door snelle levering

Ik twijfelde over twee remmensets, op basis van het advies van David overgegaan tot het bestellen van een geheel andere set die beter aan mijn verwachting zou voldoen. Mijn vragen werden snel beantwoord en de producten werden na bestellen vervolgens snel geleverd.

Super !!!

Netjes optijd

Snelle correcte levering.

Ik bestel hier Hawk remblokken voor mijn circuitspeeltjes, snelle correcte levering.

Ik ben zeer tevreden over fine line imports. Ze Leveren zoals ze zeggen.

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.