perfecte service

Besteld onderdeel was niet meer voorradig. Per mail perfect op de hoogte gehouden over levertijd. Werd ook nagekomen. Wat mij betreft is dit bedrijf een aanrader.

Altijd volgens afspraak

Nuttige info

Snel en het juiste artikel

Levertijd als beloofd, de volgende dag. Artikel zoals besteld.

Altijd goed

Al jaren mijn nummer 1 voor de levering van onderdelen voor mijn Subaru Impreza. Altijd goede, snelle en betrouwbaar levering.

Snelle levering, eerlijke prijs

Snelle levering, goed verpakt en een eerlijke prijs. Zeker een aanrader !

Uitstekende service en snelle levering

Ik kreeg na de bestelling een mail met de verwachte levertijd en binnen 2 dagen lag het op de mat. Uitstekende service.

Snelle reactie van bekwame verkopers

Was op zoek naar staal omvlochten remleidingen voor mijn auto. Stonden nog niet op de website. Een mail gestuurd en Jamie reageerde daar de eerst volgende werkdag op, met het antwoordt, dat de leverancier dit even moest uitzoeken. Nog geen halve dag later een mail, met link, zodat ik de juiste leidingen kon bestellen. Zo gezegd, zo gedaan. Nogmaals dank Jamie, en ze zitten er al onder.

Goed advies super snelle levering

Je word super goed geholpen voor een betaalbare prijs ik ben zeer tevreden!

Goed bedrijf.

Goed bedrijf, goed bereikbaar en optie tot ophalen ook prettig!

Helemaal top

Precies wat ik zocht en nodig had

Mooie kwaliteit

Mooi getrokken bochten zonder rimpels of rekscheurtjes en van hoge kwaliteit aluminium

als het echt moeilijk wordt zijn ze er ook

top service

Stipt en informatief over leveringsdetails

Stipt en informatief over leveringsdetails

Fantastic service and product. Very helpful.

Great job. I will buy again.

Perfecte levering

Precies ontvangen wat ik besteld had en op tijd geleverd. Klasse.

volgens bestelling

Alles volgens bestelling. goed !

Top ervaring!!

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf, ze zijn heel snel zowel in het verzenden van spullen als in het antwoorden op mails en vragen. Echt top!!

Helemaal tevreden

Duidelijke communicatie, track and trace en lekkere snoepjes bij levering :-)

Goed,netjes en op tijd geleverd.

Netjes en goed verpakt en snel geleverd. Top.

Producten zijn snel geleverd, voldoende verpakt, duidelijke website en duidelijke updates via de mail.

Snelle en nette levering

Onderdelen besteld voor mijn auto. Netjes op de hoogte gehouden dat de producten op voorraad waren en verstuurd zouden worden. Zondag besteld, dinsdag al in huis.

Mijn product was op voorraad dat is een goede zaak Goed verpakt goed op de hoogte gehouden

Snel en netjes geleverd

De lockbolts werden snel geleverd inclusief een lekker zakje snoep!

Mialbevestiging dat pakket verstuurd is. Verder zak snoep in het doosje, wat wil je nog meer?

Persoonlijk en fijn bedrijf

Mijn bestelling was vertraagd vanwege een backorder bij de leverancier en de communicatie vanuit Fine Line Imports was perfect. Ik bleef goed op de hoogte van mijn bestelling en zodra het beschikbaar was had ik het binnen 2 dagen in huis. De onderdelen zijn met zorg ingepakt en er zit een leuke verassing bij de bestellingen. Zeker een aanrader!

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.