Perfecte service en kwalitiet materiaal

Erg goede service en snelle levertijd. Ook voorzien ze je van goede en duidelijke informatie

Fantastisch bedrijf.

Zeer nette service. Bij bestelling word alles netjes nagekeken. Deskundige informatie kun je hier gewoon vragen! TOP TOP TOP!

helemaal perfect

Uiterst professionele outfit met hoog segment artikelen van de beste kwaliteit. Het adres bij uitstek voor remdelen, koppeling sets en andere tuning onderdelen. Ook perfecte leverancier van Australische merken zoals Turbosmart en GFB. En echt hele fijne en vriendelijke klantenservice waar je echt wat aan hebt. Ik raad iedereen Fine Line Imports van harte aan.

Perfecte advies en snel geleverd voor nette prijs

Had advies voor remmen nodig om wat meer gevoel en betere remkracht te krijgen ivm veel bergen rijden.

Snelle levering van Ferodo remblokken.

Goeie communicatie snelle levering

Goeie communicatie snelle levering

Duidelijke en heldere communicatie!

Ondanks dat de bestelling iets langer zou duren, is dit duidelijk en netjes gecommuniceerd en verder goed afgehandeld.

alles volgens verwachting

geleverd zoals beloofd

Goed geregeld

Zoals afgesproken

Goede service!

Nette prijs, en goede service!

Mooi materiaal en snelle verzending

Mooi materiaal en het past ook nog eens goed, gaat over een uitlaat reducer die ik nodig had om een JCW uitlaat op een gewone Mini Cooper te monteren. Het voordeel van deze reducer ten opzichte van andere reducers is dat deze 120mm lang is en bij andere meestal 80mm en dat vind ik te weinig. Dan de snelle verzending en ook een lekker zakje Haribo kersen bij de bestelling maken het plaatje echt compleet. Super dus, verdiende 5 sterren, graag tot een volgende keer.

Beste firma waar ik ooit mee heb samengewerkt. De mensen werken altijd mee en stellen service voorop. Top bedrijf

Supersnelle levering!

Altijd nette prijs snel geleverd en dat al jaren! Bedankt ook weer voor de lekkere snoepjes! Grtn Sneeuwwitje

Sterke service

Goed als altijd

Helemaal super

Snelle levering duidelijk of het onderdeel opvooraat is

Meedenkend

Ben altijd netjes geholpen. Zelfs bij aangepaste remmen is er een oplossing

top service

Fine line is snel en levert goede kwaliteit spullen.

Goed en professioneel

Goed en professioneel, Nemen de tijd. Snel. Zaten lekkere snoepjes bij ;-)

Zoals altijd,super tevreden.

Fijn bedrijf.

Keurig geholpen

voor mijn auto een set van 4 schokdempers nodig die moeilijk te verkrijgen waren via Nederland. Uiteindelijk heeft Fine Line Imports me geholpen om deze set toch te kunnen ontvangen.

Geweldige producten, goede snelle levering

De Powersprint uitlaatonderdelen passen perfect. En de levering, was wederom, uitstekend.

Goede service en prettige mensen

Goede service en altijd bereid te helpen met advies

Netjes gelopen en gied advies gehad

Goede service, goed product

Snelle service en producten en prijzen naar verwachting

Fine Line Imports is een aanrader

Al verschillende onderdelen van Turbosmart gekocht. Snelle levering. Goede prijs. Fijne klantenservice. En altijd wat lekkers bij je bestelling. Ook fijn voor remblokken e.d.

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.