Netjes gelopen en gied advies gehad

Goede service, goed product

Snelle service en producten en prijzen naar verwachting

Fine Line Imports is een aanrader

Al verschillende onderdelen van Turbosmart gekocht. Snelle levering. Goede prijs. Fijne klantenservice. En altijd wat lekkers bij je bestelling. Ook fijn voor remblokken e.d.

snelle levering en super ondersteuning

Word altijd super goed geholpen door Jamie, geen vraag is te gek!

Top service top kwaliteit en ze helpen je graag

Bij fine line ben je op het goede adres . Ze hebben heel veel technische ervaring en kennis en ze nemen de tijd om jouw te helpen . En ze hebben groote voorraad dus geen lange wachttijden en niet te vergeten Scherpe prijzen .

Prima !

Prima aankoop, prima prijs, prima aankoop advies. Tot de volgende aankoop

snel geleverd

Produkt 60 graden siliconen slang kon ik nergens anders vinden dan hier

Elke keer geweldig

De mensen daar zijn super behulpzaam goeie service soms zitten er snoepjes bij je bestelling. Echt een topfilms!!

top service.

Super snelle levering , vragen over het product worden snel beantwoord !

Snel en vriendelijk

Mijn bougiekabels hier aangeschaft van magnecor en hij kon het met spoed regelen zodat ik hem op tijd had voor de vermogens test en chip tuning van mijn Fiesta ST

Een betrouwbare en klantgerichte online-leverancier

Door een foutje van de bezorgdienst kwam mijn bestelling niet aan. Na het invoeren van een wachtperiode heet Fine Line Imports de bestelling opnieuw verzonden. Er was steeds goed contact tussen leverancier en klant

Snel en correct.

Perfect service.

Zoals altijd

prima snelle levering

prima snelle levering en reacties op mail

Topservice

Meerder keren iets besteld bij Fineline. Altijd snel en netjes geleverd.

Prettig zaken doen

Goede omschrijving, snelle levering. Vlotte communicatie.

Goed en snel

Top weer!

Weer lekker snel geleverd!

Setje remleidingen besteld via fineline imports. Werd snel te woord gestaan en had m’n spullen netjes en snel binnen. Goede service en vriendelijke mensen!

Goede snelle & kundige service. Bestelde spulletjes snel en goed verpakt binnen. Thnx

Vlotte/eerlijke Communicatie.

Al járen klant en dat blijft ook zo, 10 op 10 punten

Zoals in eerdere reviews al vermeld, ben en blijf ik vaste klant bij David en Jamie van Fine Line Imports. Top producten, top service!

Ondanks een niet veel voorkomend product toch snel geleverd

De bestelde remblokken waren niet op voorraad maar is toch snel geleverd, enkele dagen op hoeven wachten.

Snelle service, snelle levering

Verkeerd besteld rempads

Alle eer aan Jamie!! Snelle levering, perfekte raad, kennis of bijstand. Nieuwe bestelling evenwel vrij snel en retour al terug ontvangen, Top!!! Wat wil je meerrr?!! plaatsing had nog gekunnen ;) :) Fine line imports gaat mee op de lijst voor onderdelen!

Walmolenstraat 3335

1333 BZ Almere

Over Fine Line Imports

Fine Line Imports - Hét adres voor al uw tuning en motorsport onderdelen. Zelf zijn wij distributeur voor de Hawk Performance remblokken in Nederland en de Xforce Varex Uitlaten (systemen met klep bediening) in de Benelux. Ook zijn wij officieel dealer van: DBA (Disc Brakes Australia), Xtreme Clutch, Xtreme Outback, ACL Race lagers, Pedders Suspension, Turbosmart, Whiteline, SuperPro, GFB (Go Fast Bits), ARP, Brembo Racing, Carrillo, Carbone lorraine (CL Brakes), EBC remmen, Ferodo Racing, Goodridge, HKS, Innovate, King Lagers, Milltek Sport, PowerSprint uitlaat delen enz.