Zeer snel

Overdag besteld en morgen binnen.

Prima en vlotte service

Super snelle bezorging en service. Top

Prima, super snelle levering

De ene dag besteld, volgende dag geleverd

Alleen post bedrijf zonder te bellen onder de carpoort gezet

Een fijn bedrijf om spullen te bestellen.

Netjes volgens afspraak en optijd geleverd. Gewoon een heel fijn om er je spullen te bestellen.

Doet wat ze beloven

Voor het eerst een bestelling gedaan had op dinsdag me bestelling gedaan .op woensdag kwam het binnen dat is bij andere wel anders. Zeker een aanrader deze winkel .zeer tevreden

perfect

alleen de levering in huis was slecht er werd gebeld wij deden de deur open geen contact later ging ik naar de begane grond en stond het pakket gewoon in de hal bij de voordeur geen stijl van de bezorger.

Geweldige service

Geweldig service en alles snel geleverd

Snelle levering!

Snelle levering en genoeg tussentijds contact.

Perfect geregeld en snel binnen

Snel antwoord en snel geregeld super Zal de laatste keer niet zijn

Prima zaken kunnen doen

Product is geleverd zoals omschreven

Snel geleverd en netjes verpakt.

Snel geleverd en netjes verpakt.

besteld betaald binnen 48 uur bezorgd netjes verpakt geen schade dikke prima

prettig

produkt zoals omschreven

produkt zoals omschreven , snelle corekte levering

Duidelijke persoonlijke informatie en snelle levering.

Prettig.

Beter kan het niet

Voor het eerst besteld en alles tot volle tevredenheid

Kom al jaren bij hengelsport Hertog, top bediening en altijd een goede uitleg als je iets wilt weten, en dat allemaal onder een genot van een kopje koffie.

een goede webshop

Makkelijk bestellen en snel uitgeleverd geen probleem maar dan beginnen de problemen met de vervoerder ik adviseer neem een andere vervoerder

Perfecte service

Alles is goed geregeld

Goede services

Wordt er klantvriendelijk geholpen

Bezorging goed

Alleen, ik dacht dat de zeef kleiner zou zijn, hou de zeef wel, maar hebt u nog een kleinere zeef voor kaf o matig , 10a 15 cm door snee

Alles netjes en compleet geleverd

Over Hertog hengelsport

Hertog Hengelsport is dé (web)winkel voor echte hengelsport liefhebbers. We bieden een ruim assortiment hengelsport artikelen voor het vissen op roofvis, karper, witvis, forel en meer, in verschillende prijscategorieën. Hertog Hengelsport omvat niet alleen de online hengelsport winkel, maar bestaat ook uit vier fysieke hengelsport winkels in Nijmegen, Tilburg, Veenendaal en Rhenen.