Snelle levering en goede prijs

Zeer snelle levering.

Erg snel en keurig netjes ingepakt en geleverd

Fijne webwinkel, ik kom zeker nog ‘n keer terug!

Mijn vraag werd snel beantwoord en het pakket was er sneller dan verwacht! Top

Heel veel keus voor een betaalbare prijs.

Diverse artikelen besteld en altijd op tijd en netjes verpakt geleverd . Toppie.

Goede aankoop, fijne prijs en makkelijk winkelen.

Ik zocht een zeef voor een ander doel dan vissen. Bij deze site volop keuze. De zeef was erg netjes verpakt en snel in huis. Het materiaal is goed en stevig.

Helemaal top

De bestelling op tijd en netjes afgewerkt

Hertog prima hengelsport

Hertog is snel alles prima , alleen een andere vervoerder nemen dit is vrijdag besteld en afgestuurd en dinsdag nog steeds niet bezorgd.

Snelle levering en fijne afstemming via bezorging. Product goed verpakt en juiste product.

Snelle levering.

Super zaak snelle levering

Hele fijne zaak om vis spullen te bestellen zeer snelle levering en veel op voorraad

Zeer goed....

Waarom mijn cijfer 10....hetzij bij hertog zeer goed geregeld qua bestellen plus levering. Ook hoe zij met het product omgaan qua verpakking en daar de netheid van...perfect daarom een 10.

gewoon goed :)

alles snel en netjes geleverd voor een goede prijs

Netjes,zoals het hoort!

Bestelling geplaatst en prima optijd bezorgd

Niet erg milieu bewust.

Waarom moet een kadobon eerst in een bolletjes envelop en daarna in een doos verpakt worden. Hierdoor gaan de verzendkosten onnodig omhoog.

goede kwaliteit en snelle levering

Artikel snel geleverd, duidelijk aangegeven wanneer bezorgd zou worden. Goede kwaliteit.

Jesper is fantastich

Mooi vlot geleverd

En vriendelijke verkopers ! en bij vragen altijd goede uitleg.

Klasse ervaring !

Nette service en goede kwaliteit .

Gewoon goed.

Snel geleverd top

Snel en goed verpakt geleverd

Prima bedrijf

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Produkten als verwacht, snelle levering

Puike communicatie

Snel en persoonlijk contact mbt vragen bestelling en afhandeling.

Goed en snel geleverd

Middelbuurtseweg 34

3903LD Veenendaal

Over Hertog hengelsport

Hertog Hengelsport is dé (web)winkel voor echte hengelsport liefhebbers. We bieden een ruim assortiment hengelsport artikelen voor het vissen op roofvis, karper, witvis, forel en meer, in verschillende prijscategorieën. Hertog Hengelsport omvat niet alleen de online hengelsport winkel, maar bestaat ook uit vier fysieke hengelsport winkels in Nijmegen, Tilburg, Veenendaal en Rhenen.