Hellemaal toppy

Ik heb een paar mooie snoekbaars en snoek mee ge vangen

De bestelling was vlot binnen, en je wordt gebeld als het klaar ligt. Dat vond ik wel fijn dan kun je zelf bepalen wanneer je het gaat halen.

Netjes en optijd bezorgd

Keurig optijd geleverd

Cadeau bonnen

Keurig en netjes verpakt en vlot/net in orginele verpakking bezorgd TOPPIE

een echte hengelsport zaak

Als omschreven en levert zeer snel

Super.

Bestellen, betalen, antwoord dat het ontvangen is en de bestelling loopt. Bericht dat bestelling verzonden is naar DPG, van DPG bericht dat het e.e.a. geleverd gaat worden. 2 dagen later is de levering door DPG binnen. Top. Kleine kanttekening, waarom deze kleine verzending in zoveel materiaal versturen terwijl het gewoon in een bolletjes envelop kan?

Snelle en correcte verzending

voor mij 1 prima winkel

Werp molen besteld, informatie over het verzenden keurig via de mail ontvangen en 2 dagen later de molen in huis. Zeker de moeite waard.

aanrader: JA

Duidelijke website . Bij vragen klantvriendelijk handelen en juiste info. Keurig te volgen product. Netjes verpakt. Goede aflevering.

was heel goed geregeld

besteld en telefoontje gehad dat het in de winkel aan gekomen was , dus beter kan niet.

TOP

Mijn bestelling binnen de beloofde tijd ontvangen en in perfecte staat. Bestelde salopette K10 van Matrix en deze voldoet aan mijn verwachtingen, maat correct en waterdichte broek, prima.

Onderlijn maker besteld grandioos .Dank je wel.

goed geregeld

is toppie

Keurig en netjes verpakt en op tijd bezorgd!

Top snelle afhandeling

Hertog is top snelle levering en mooie prijs voor het visvoer ga zo door ik ben er blij mee !!

Prettig winkelen bij Hertog hengelsport

Diverse keren al wat besteld bij Hertog hengelsport, prima producten tegen goede prijzen. En de kwaliteit is goed.

gewoon goed

goede service snelle levering

Prima service, werd ook gebeld dat het produkt was aangekomen in de winkel. Top

Correcte en snelle levering

Het bestelde werd snel geleverd, dat het transportbedrijf het plezier vernaggelde kunnen zij niks aan doen.

Juiste levering en heel snel

Zie hierboven

Keuze is reuze

Doen wat ze beloven, goede prijzen!

Doen wat ze beloven, goede prijzen!

Voerboilies voldoen prima en voor een uitstekende prijs

Weinig inspirerend

Er mag wel beter en klantgericht benaderd worden

Middelbuurtseweg 34

3903LD Veenendaal

Over Hertog hengelsport

Hertog Hengelsport is dé (web)winkel voor echte hengelsport liefhebbers. We bieden een ruim assortiment hengelsport artikelen voor het vissen op roofvis, karper, witvis, forel en meer, in verschillende prijscategorieën. Hertog Hengelsport omvat niet alleen de online hengelsport winkel, maar bestaat ook uit vier fysieke hengelsport winkels in Nijmegen, Tilburg, Veenendaal en Rhenen.