Zeer snelle levering.

Zeer snel in huis. Goede prijs. Materiaal was wat ik verwachtte.

Super snel

Wanneer je misgrijpt van een product wat je graag gebruikt baal je enorm. Als je dan besteld, en de dag daarop vroeg in de middag je bestelde product al ontvangt, ben je uiteraard super blij. Want kun je verder met het geen je graag doet. TOP !!! kwaliteit van product is Top.

Vlugge levering

Ben erg goed geholpen bij het plaatsen van een pulla in mijn topsets door het personeel die rustig daar de tijd voor namen was zeer tevreden

TOP

Alles Super und sehr schneller Versand

Goed bedrijf

uitstekend

maandag besteld(11 maart),na 12 uur, woensdags geleverd, alleen jammer dat het volgen van de bestelling niet goed werkte. Ik zou iedereen de site aanbevelen en de volgende keer als ik iets nodig heb, kijk ik eerst bij Hertog

Dag en nacht verschil tussen de webshop en fysieke winkel

Ik kom al meer dan 35 jaar bij de fysieke winkel in Tilburg (inclusief alle voorgangers) waar ik altijd heel goed wordt geholpen. Mijn ervaring met de webshop is een stuk minder positief. Vorige week een bestelling gedaan die maar niet kwam. Gisteren gevraagd waarom het pakket zo lang op zicht laat wachten. Daar komt dan een belachelijke reactie op dat ik de levering niet geaccepteerd zo hebben. Dat is niet zo, maar de toon waarop gereageerd werd is zeer onprofessioneel. De tweede reactie van een andere collega was zoals een klant mag verwachten maar de eerste medewerker of misschien wel de eigenaar op basis van zijn achternaam moet zichzelf eens achter de oren krabben of het normaal is dat je zo met een klant die al voor duizenden euro’s aan spullen heeft gekocht om gaat. De winkel in Tilburg beveel ik van harte aan. De webshop niet.

Prima ervaring

Verkeerd product ontvangen met pakbon van andere klant. Na contact met andere klant bleek deze mijn product met pakbon te hebben ontvangen. Volgende ochtend gebeld met Hertog Hengelsport en voor praktische “doorstuur” oplossing gekozen. De gemaakte kosten waren binnen 10 minuten vergoed.!! De dag erna het uiteindelijk bestelde product ontvangen. Alles blijft uiteindelijk Mensenwerk.

Adres stickers verkeerd geplakt

Wat een gedoe om een rolletje vislijn te krijgen. Mijn zending was in Gelderland en visa versa. Het zou fijn zijn als Hertog zelf de retourlabeks dan zou opsturen. Nou moest ik met een voor mij groot pakket naar DHL service punt de boel opsturen en dan mijn geld weer terug vorderen zeer omslachtig

Snelle levering!

De aankopen worden snel geleverd!

Snelle levering netjes verpakt

Snel geleverd en goed verpakt.

Fijn contact

Ik heb per email een vraag gesteld. Die is perfect opgevolgd! Vervolgens met plezier mijn bestelling gedaan. Thanks Bert

Goed verpakt en snel geleverd

Alles top

Alleen bij jullie nog te krijgen de 25 mml Poot verlengers! Bedankt

Rap en correct

Correct

Fijne shop

Goed en snel Verzonden een 10

Super snel bezorging

Binnen een paar dagen bezorgd..toppie

Heel goed!

Snelle levering en uitstekend verpakt!

Super snelle levering - Prima produkt afgeleverd

Snel - accuraat - precies als gekocht

Niet mijn eerste keer bij deze winkel, zeker niet de laatste : mooi assortiment- goede prijs - super snelle orderverwerking en verzending. Top

Geen probleem met omruilen! Top service!

Vlotte afwikkeling van mijn bestelling…

Goede service na slechte start

Mijn bestelling was niet compleet maar is keurig opgelost

Over Hertog hengelsport

Hertog Hengelsport is dé (web)winkel voor echte hengelsport liefhebbers. We bieden een ruim assortiment hengelsport artikelen voor het vissen op roofvis, karper, witvis, forel en meer, in verschillende prijscategorieën. Hertog Hengelsport omvat niet alleen de online hengelsport winkel, maar bestaat ook uit vier fysieke hengelsport winkels in Nijmegen, Tilburg, Veenendaal en Rhenen.