Super snelle levering - Prima produkt afgeleverd

Snel - accuraat - precies als gekocht

Niet mijn eerste keer bij deze winkel, zeker niet de laatste : mooi assortiment- goede prijs - super snelle orderverwerking en verzending. Top

Geen probleem met omruilen! Top service!

Vlotte afwikkeling van mijn bestelling…

Goede service na slechte start

Mijn bestelling was niet compleet maar is keurig opgelost

alles top !

perfect

Geweldige ervaring bij Hertog Hengelsport!

Ik heb onlangs mijn eerste aankoop gedaan bij Hertog Hengelsport en ik ben ontzettend tevreden met mijn ervaring. Niet alleen vond ik precies wat ik zocht voor een geweldige prijs, maar de levering was ook ongelooflijk snel. De kwaliteit van de producten is uitstekend en ik kan niet wachten om ze te gebruiken bij mijn volgende visavontuur. Ik zal zeker weer bij Hertog Hengelsport winkelen en ik kan het ten zeerste aanbevelen aan andere vissers!

Snel, goede service mooie produkten

Waar voor je geld. Giede prijs/kwaliteitsverhouding

TOP ***

TOP ***

Goeie snelle service

Zoals gezegt.goeie snelle service

Erg goede ervaring

Produkt snel en prima verpakt geleverd. Voldeed volkomen aan de verwachting. Heel goed.

Prima winkel

Goede spullen en fijne mensen

Geweldige service

Super snelle en perfecte levering!

Goede partikels tegen een mooie prijs, 's avonds besteld en de volgende middag afgeleverd. Zeer tevreden over alles.

Gewoon top

overzichtelijke site met mooie prijzen, doe daar dan nog eens zeer snelle verzending bij. Meer moet dat niet zijn

Vlotte service en goede communicatie

De titel zegt alles

Goede afhandeling.

Men heeft mij gebeld omdat items gedeeltelijk niet meer op voorrad waren. Heb terugbetaling gekregen!

Ga er zeker vaker bestellen

Perfect, Goede prijzen, goede bezorging, goede producten. Ik ga er zeker vaker bestellen

Keurig op tijd

Snel geleverd , goed verpakt.

Prettige winkel in Nijmegen en goede webshop

Goed gesorteerde webshop met voorraad systeem. Voor aas en advies ga ik naar de winkel in Nijmegen.

Fantastisch, super vlot geregeld.

Nav de website was dit de eerste keer dat ik heb besteld op deze manier. Wat was dit makkelijk en zeer overzichtelijk. In 1 woord fantastisch super goed en zeer snel in huis. Zeer zeker aan te bevelen na andere vissers toe. Vriendelijke groetjes Harry

Ik ben erg tevreden

Snelle levering en zeer goede service. Ik raad de winkel 100% aan.

Duidelijke website, nette prijzen en snel verzonden.

Snelle levering van kwaliteitsspullen

Enorm snelle levering van goede kwaliteitsspullen. Donderdagavond besteld, zaterdagochtend in huis!

Middelbuurtseweg 34 3903LD Veenendaal

Over Hertog hengelsport

Hertog Hengelsport is dé (web)winkel voor echte hengelsport liefhebbers. We bieden een ruim assortiment hengelsport artikelen voor het vissen op roofvis, karper, witvis, forel en meer, in verschillende prijscategorieën. Hertog Hengelsport omvat niet alleen de online hengelsport winkel, maar bestaat ook uit vier fysieke hengelsport winkels in Nijmegen, Tilburg, Veenendaal en Rhenen.