Prima winkel

Goede spullen en fijne mensen

Geweldige service

Super snelle en perfecte levering!

Goede partikels tegen een mooie prijs, 's avonds besteld en de volgende middag afgeleverd. Zeer tevreden over alles.

Gewoon top

overzichtelijke site met mooie prijzen, doe daar dan nog eens zeer snelle verzending bij. Meer moet dat niet zijn

Vlotte service en goede communicatie

De titel zegt alles

Goede afhandeling.

Men heeft mij gebeld omdat items gedeeltelijk niet meer op voorrad waren. Heb terugbetaling gekregen!

Ga er zeker vaker bestellen

Perfect, Goede prijzen, goede bezorging, goede producten. Ik ga er zeker vaker bestellen

Keurig op tijd

Snel geleverd , goed verpakt.

Prettige winkel in Nijmegen en goede webshop

Goed gesorteerde webshop met voorraad systeem. Voor aas en advies ga ik naar de winkel in Nijmegen.

Fantastisch, super vlot geregeld.

Nav de website was dit de eerste keer dat ik heb besteld op deze manier. Wat was dit makkelijk en zeer overzichtelijk. In 1 woord fantastisch super goed en zeer snel in huis. Zeer zeker aan te bevelen na andere vissers toe. Vriendelijke groetjes Harry

Ik ben erg tevreden

Snelle levering en zeer goede service. Ik raad de winkel 100% aan.

Duidelijke website, nette prijzen en snel verzonden.

Snelle levering van kwaliteitsspullen

Enorm snelle levering van goede kwaliteitsspullen. Donderdagavond besteld, zaterdagochtend in huis!

TOP

Op vrijdag besteld en op zaterdag ontvangen. De spullen waren degelijk verpakt. Graag tot een volgende keer.

Personeel is behulpzaam en geeft goede informatie

Half

Alles prima, behalve de inhoud van ht potje pop-ups! Half potje ipv vol. Beetje jammer dat jullie dat niet gecheckt hebben. Er zijn veel klanten die pop ups pikken in de winkel. Niet ht hele potje mee maar alleen de pop-ups!

Goederen werden snel geleverd

Prima levering

Product goed verpakt en snel geleverd

Fijn personeel en héle goeie prijzen!

Zeer tevreden over de service

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling. Niets op aan te merken.

Gewoon goed.

Goede klantenservice, spullen netjes en zorgvuldig ingepakt, altijd snel geleverd en vriendelijk personeel.

goed , naar

Bij zo'n grote winkelketen daar had ik wel verwacht , als je wat terug stuur , omdat het te klein uit val . Een gratis retour formulier er bij zat , dit is voor 2 partijen goed. de verkopen en de koper

Top !

Un service très pro, et sympathique ! Vous pouvez commander en toute confiance, et la livraison est très rapide! Merci

Vlotte communicatie, snelle levering! TOP!

In de middag besteld, dat erna in huis. Top!

Middelbuurtseweg 34

3903LD Veenendaal

Over Hertog hengelsport

Hertog Hengelsport is dé (web)winkel voor echte hengelsport liefhebbers. We bieden een ruim assortiment hengelsport artikelen voor het vissen op roofvis, karper, witvis, forel en meer, in verschillende prijscategorieën. Hertog Hengelsport omvat niet alleen de online hengelsport winkel, maar bestaat ook uit vier fysieke hengelsport winkels in Nijmegen, Tilburg, Veenendaal en Rhenen.