hele klantvriendelijke zaak

Zeer vriendelijk en deskundig personeel, goede uitleg. Ook bij telefonische uitleg bij installeren elektrische haard is het personeel heel geduldig, ze bellen gelijk terug als ze ook nog eventueel vragen hebben aan fabrikant! We hadden hier een heel goed gevoel bij, ook de levering was snel. Zeer goede prijs, dit in vergelijking met andere bedrijven. Kan het iedereen aanbevelen. Wij genieten elke dag van onze mooie haard.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk,denkt mee met de klant en geeft eerlijk en goed advies. Bedrijf stelt de klant centraal

Blijf op deze manier doorgaan.

Pluspunten

We zijn prima geholpen in de showroom in Rijssen. Hier geen verkoper die met een mes op de keel ten koste van alles direct iets wilde verkopen, maar de tijd neemt. Uiteindelijk gebruik gemaakt van een mooi aanbod, waarbij verkoper tot driemaal toe een tekening voor ons heeft gemaakt.

Nog niet

Pluspunten

Alles is perfect verlopen. Vanaf aankoop t/m levering van de haard.

Pluspunten

-Goede prijs -Snelle levertijd -Personeel met kennis van zaken -Vlotte reacties op vragen

Pluspunten

Mooie showroom, vriendelijk personeel, scherpe prijs.

Pluspunten

We zijn netjes te woord gestaan en de mensen hadden kennis van zaken. We hebben de kachel gekocht tegen een zeer scherpe prijs.

NVT

Pluspunten

Goede prijs. Goede kwaliteit. In samenwerking mooi ontwerp en advies gekregen. Online is toch net even anders dan echt in de winkel. Bij mijn aanschaf ben ik alleen online geweest en dat is voor een haard niet echt wat ik een ander zou aanraden. Het plaatje van de leverancier wijkt nl. toch af van hetgeen je ontvangt. Bij ons pakte dit goed uit maar ik zou aanraden naar de winkel te gaan.

Ik zou iemand toch adviseren om naar de winkel te komen. Voor mij was dat te ver weg maar het had makkelijk verkeerd kunnen uitpakken.

Pluspunten

Komt als betrouwbaar familiebedrijf over.

Pluspunten

Pluspunten

Goed advies en snelle levering

Pluspunten

Bij bestelling en vragen per telefoon en computer.100% tevreden .

GEEN.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goede website Duidelijke terugkoppeling per e-mail

Kwaliteit installateurs matig en dus voor verbetering vatbaar: Ruwe installatie, kachel niet geheel waterpas

Geachte heer Gerritsen, Uw ervaring met HaardenStore.nl betreuren wij. Wij streven altijd naar 100% klanttevredenheid en een niet positieve ervaring voelt niet goed. Vandaar wij na het lezen van deze review telefonisch contact met u hebben gehad, om te vragen uw ervaring verder toe te lichten, aangezien er tot aan uw review niets bij ons bekend was waaruit bleek dat u ontevreden was. Wij hopen u ondertussen alsnog als tevreden klant te kunnen beschouwen. Met vriendelijke groeten, HaardenStore.nl

Pluspunten

Duidelijk Denken mee Deskundig Vriendelijk Prijs/Kwaliteit verhouding heel goed

Pluspunten

zeer vriendelijk aan de telefoon en zeer behulpzaam bij vragen. Correcte handeling wat betaling en bestelling betreft ! Bij de vrijblijvende offerte,direct antwoord + mooie korting! Heb inmiddels al 2 gaskachels bij Haardenstore.nl gekocht en zou het aan al mijn vrienden en familie aanbevelen! Ook is het geen enkel probleem om bij gas , het systeem voor belgische aansluiting te krijgen , prijs blijft hetzelfde .

Pluspunten

service en vriendelijk

geen

Pluspunten

Fraaie showroom waar je goed geholpen wordt. En waar men nog eens de tijd voor een klant neemt, dat is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend. Installatie verliep ook erg vlot en geheel naar wens volgens de tekening.

Helemaal niets.

Pluspunten

Gaven veel advies in het voortraject, nog voordat tot aankoop was overgegaan. En in het natraject, na aankoop. Omdat ik zelf verbouw en geen kachel-expert ben, had ik nl veel (kleine) praktische en technische vragen. Geduldig werden die beantwoord. Fijn zelf te kunnen bladeren door en selecteren op de website. Een club van een man een man, een woord een woord.

Zou ik zo even niet op komen.

Pluspunten

prima after service , snelle antwoorden op vragen , scherpe prijs, snelle levering, mooie duidelijke overzichtelijke website.

geen

Pluspunten

prima service, 3 dagen na melden probleem voor afstelling gasblok monteur in huis die het probleem perfect heeft opgelost.

Pluspunten

Mooie showroom en vriendelijk personeel.

Pluspunten

Afspraak is 3 keer verzet, maar uiteindelijk is het goed gekomen. Personeel werkt netjes en conform afspraak. plaatsing was in een halve dag gereed.

Bij montage waren niet alle materialen aanwezig. Zorg ervoor dat er voldoende alternatieven zijn voor de aansluitingen, of vraag vooraf meer informatie en eventueel een foto van de situatie, zodat er op hetr moment van plaatsing geen problemen ontstaan. UIteindelijk is alles netjes opgelost, maar heb ik zelf onderdelen (in lengte aanpasbare pijp) moeten halen in Ede.

Pluspunten

Prima service, korte lijnen, problemen bij de levering (buiten schuld om van haardenstore.nl) snel opgelost.

Vooral zo vriendelijk en klantgericht blijven werken!

Pluspunten

prima prijs prima levering

haard werd niet in 1 keer compleet geleverd. Nalevering was prima en snel