fantastische leverancier

Prettige mensen, goede prijs, flexibel in de afspraken, heel netjes de haard geplaatst. Fantastisch resultaat. We zijn er erg blij mee.

Erg tevreden met mijn nieuwe houtkachel!

Fijne mensen, snelle/professionele afhandeling en tevreden met mijn product

Alles goed geregeld.

Prima zaak

Prima. Flexibel in planning, zorgvuldig in uitvoering en vriendelijk en hulpvaardig naar de klant.

Prima bedrijf voor concurrerende prijs

De gaskachel is goed en vakkundig geleverd. Gelukkig na een beetje aandringen namen ze de oude kachelpijp weer mee. Ik vind dat dit standaard procedure moet zijn. Je kunt toch niet iemand met 8 meter pijp vol roet laten zitten . Nogmaals dat hebben jullie voor ons prima geregeld . De uitleg van de kachel was summier. Nu is het ook een simpele bediening . Maar ik weet tot de dag vandaag niet precies hoeveel standen deze kachel heeft. En waarom je zolang op het knopje “lager” moet drukken voordat de kachel een stand lager gaat. Voor de rest zijn wij uitermate tevreden over het product en de montage. Misschien een idee om aftersales en reviews niet via mail te doen. Maar gewoon even bellen.. Vandaar geen 5 maar een goede 4 sterren review Cor Postma

Prima advies en service

Advies goed, prijs was netjes. Deal was gauw rond en levering conform afspraak.

Mooie haard zeer tevreden

Een haard op internet bestellen is best spannend, is het betrouwbaar en voldoet het aan je verwachtingen? Maar ben blij dat er nog bedrijven zijn die zo betrouwbaar zijn en goed werk afleveren.

Goede service, prettig telenisch contact

wat je koopt voldoet aan de verwachting.

Goede service, mooie kachel!

Vriendelijk, goede service. Nette plaatsing en erg tevreden over de kachel. Aan te raden bedrijf.

Behulpzaam, vakkundig advies en tenslotte een heel tevreden klant!

We waren op zoek naar een speciale haard voor onder de vensterbank. Leek klein en heel lang, maar dat was allemaal geen probleem. Omdat we niet naar de showroom konden komen vanwege corona, moest het allemaal via mail en telefoon, maar dat is supergoed gelukt. Nogmaals dank, we zijn heel blij met de haard.

Onze ervaring met Haardenstore.nl is goed te noemen. Respect en begrip voeren hier de boventoon.

Haard uitgezocht in de showroom, die uiteindelijk op 7 januari 2021 is geplaatst. Helaas kwam er verandering in het vlammenspel van de elektrische haard aan de linkerzijde. Na contact gelegd te hebben met de showroom is dit is zeer snel hersteld door een monteur van de fabriek uit Zwolle op 27 januari 2021. Hier mocht op ons verzoek zelfs de betaling voor de haard inclusief bouw uitgesteld worden. Hiervoor nogmaals dank. Betaling inmiddels al voldaan. Helaas is op dit moment de rechterzijde van het vlammenspel niet goed meer. Blijft zeker in het begin statisch hangen. Wij gaan dus wederom contact leggen om er naar te laten kijken.

Goedemiddag, Dank u wel voor de beoordeling. Wat vervelend dat jullie weer problemen met het vlammenspel hebben. Er is ondertussen contact met elkaar geweest en gaan het probleem wederom oplossen. Met vriendelijke groeten, Team Haardenstore.nl

Goede ervaring

Komt afspraken goed na. Prima kachel geleverd, goed verpakt.

Zeer fijne en goede service

We zijn geweldig geholpen. Zowel in het voortraject als bij het plaatsen van de haard.

Zeer deskundig, klantvriendelijk en goede service

Zeer tevreden over voorlichting en meedenken welke inzethaard geschikt was ter vervanging van onze openhaard. Vriendelijk personeel.

Klant vriendelijk en deskundig!!!!

Prettig geholpen tijdens het uitzoeken van de haard. Vriendelijk en deskundig en alle tijd. Bij problemen werd het direct deskundig opgelost. Kortom ieder die een haard wil adviseer ik om hier naar toe te gaan.

Goed geholpen

Goed advies en mijn gaskachel is netjes geplaatst! Alles volgens afspraak!

Onze ervaring met Haardenstore was goed

Na telefonisch contact een mooi aanbod ontvangen. Vervolgens snelle afhandeling en van het gehele proces netjes op de hoogte gehouden. Verbeter puntje was dat het juiste koppelstuk ontbrak. Die heb ik in een later stadium zelf aan moeten schaffen. Desondanks al met al erg positief

Kachel keurig geplaatst

Ik ben heel blij met deze kachel. De plaatsing was best moeilijk omdat ze onder het huis moesten (krappe ruimte) maar alles is keurig geplaatst en ze ruimden alles weer op.

Snelle levering en prima service

Ook in de nazorg beschikbaar voor vragen en problemen.

Terzakekundig, reageert snel, werken netjes en volgens afspraak.

Ten tijde van onze oriëntatie op een nieuwe houtkachel zijn wij deskundig geadviseerd, het contact (via E-mail en telefoon) verliep prima. De uiteindelijke installatie is vlot verlopen en volgens afspraak, er werd netjes gewerkt,

Gewoon top

Hele mooie special edition Dru gashaard gekocht. Erg tevreden over deze aanbieding, een hele mooie prijs. We wonen zelf in Hoofddorp, was het ‘omrijden’ meer dan waard. Prima geholpen in de zaak, en de installatie verliep ook keurig.

hele klantvriendelijke zaak

Zeer vriendelijk en deskundig personeel, goede uitleg. Ook bij telefonische uitleg bij installeren elektrische haard is het personeel heel geduldig, ze bellen gelijk terug als ze ook nog eventueel vragen hebben aan fabrikant! We hadden hier een heel goed gevoel bij, ook de levering was snel. Zeer goede prijs, dit in vergelijking met andere bedrijven. Kan het iedereen aanbevelen. Wij genieten elke dag van onze mooie haard.

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen