Prima service, vriendelijke mensen

Fotobewerking van een digitale foto fraai uitgevoerd. En binnen een dag gereed.

mooie mokken laten bedrukken!

Goeie kwaliteit mokken, mooie bedrukking en snel geleverd in een sterk doosje. Aanrader

Superservice!!

Door de achterstand bij de pakketbezorgers was de foto voor de begrafenis helaas niet op tijd ...Toch hebben jullie gezorgd dat we de foto toch nog op tijd kregen ..wat een service waarvoor nogmaals mijn hartelijke dank!!

Teleurstellend

Bestel formaat 30x30 en dan krijg je foto 24 cm en aan beide kanten dikke witte lijnen. Kleur een bruine gloed ober hele foto. Zonde van mijn geld

Zeer behulpzaam bij het verwerken van de wensen van de klant in het te leveren eindproduct. De bestelde foto's zijn snel gereed.

Waardeloze zaak.

Vrijdag 4 sept. jl. de winkel in Delft bezocht om pasfoto's te maken voor de verlenging van mijn rijbewijs. Wat mij direct opviel was dat er nauwelijks maatregelen getroffen waren om de verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan. Zo werden er geen mondkapjes gedragen, droegen de medewerkers geen handschoenen en kon ik nergens in de zaak desinfecterende middelen vinden. Niet voor de medewerkers en ook niet voor de bezoekers. Waarom ik echter op een halve ster uitkom (nul sterren kan helaas niet) is het volgende: bij mijn bezoek is mij op geen enkel moment en op geen enkele wijze kenbaar gemaakt dat er verschillende mogelijkheden zijn voor het maken van pasfoto's: een set pasfoto's op papier, een set inclusief een digitale versie of alleen een digitale foto. Vandaag, maandag 7 sept, de winkel nog een keer bezocht om navraag te doen. Nadat ik had aangegeven dat ik het toch wel jammer vond dat ik niet mondeling over de mogelijkheden was geïnformeerd werd ik niet bepaald vriendelijk verwezen naar de website en informatie in de winkel? Ik vind dit zeker geen klantvriendelijke opstelling en bepaald niet servicegericht. De norse houding en bitse antwoorden bevielen mij totaal niet. Op het laatst werd mij te verstaan gegeven dat Ik "nu toch wel klaar was?!". Wat een manier van doen zeg als je je klanten zo behandeld. Deze winkel is in de huidige vorm beslist geen aanbeveling waard. Integendeel!

Beste Fred. Bedankt voor uw review. Jammer dat uw bezoek aan onze winkel negatief bevallen is. Uiteraard doen wij in de winkel er alles aan om verspreiding van het coronavirus te bepreken. Het is u wellicht ontgaan maar op de balie staan flesjes ontsmettingsmiddel. en door middel van de belijningen op de grond kunnen wij zelfs bij het maken van pasfoto's de 1,5 meter afstand houden. Wij dragen inderdaad geen mondkapjes en handschoenen maar dit is ook niet verplicht. Zoals u zelf aangaf was het doel van uw bezoek een pasfoto voor het verlengen van uw rijbewijs. Onze medewerkers zullen dan een setje pasfoto's printen dit is voldoende om uw rijbewijs te kunnen verlengen. Wij zullen de klant daarna dan niet verder ophouden door extra producten aan te bevelen of uit te leggen wat we nog meer kunnen aanbieden. Voor dit doel hebben we naast de monitor waarop U de pasfoto beoordeeld een prijslijst staan waarop alle mogelijkheden aangeboden worden. In uw tweede bezoek aan de winkel gaf u aan geen code te hebben ontvangen. Dit klopt, er is u toen alsnog de in onze ogen toch wel klantvriendelijke mogelijkheid geboden om een digitale versie alsnog te printen. Echter moest u daar zoals iedereen 5,00 euro voor betalen. Dit wilde u niet en gaf aan de foto zelf in te gaan scannen. Dat leek ons ook een prima oplossing en wij zijn verder gegaan met onze werkzaamheden. Alleen was volgens u het boek nog niet gesloten en bleef U maar doorgaan in het proberen gelijk te krijgen. Wellicht is op dat moment gevraagd of u al klaar was met uw betoog. Als dat klantonvriendelijk op u is overgekomen dan willen we daar onze verontschuldigen voor aanbieden.

Foto's worden altijd goed afgedrukt. Ik kom hier al jaren en ik ben nog nooit teleurgesteld. Vakwerk en behulpzaam, hier moet je zijn voor perfecte afdrukken van je foto's!

Duurt wel lang

Op dinsdagavond 12 nov bestel ik een foto afdruk op aluminium. Zou wo.13 nov.klaar zijn. Wo.wordt ik gebeld, "gaat nog wel n week duren". Zaterdag 23 nov langs gegaan in winkel : " materiaal nog niet binnen, ga er maandag achteraan". Het is nu maandagavond en heb nog niets gehoord.

Mooi afgedrukt en snel geleverd!

Makkelijk bestelsysteem, behoorlijke keuze uit formaten en afwerking. Snelle levering! Redelijk geprijsd, in stevige verpakking afgeleverd.

Super snel geleverd

Super snelle levering, volgende dag in huis ondanks 170 stuks in verschillende groottes. Kwaliteit prima.

We hebben mooie foto's, goede kwaliteit.

Wij hebben foto's besteld. Deze zien er goed uit en de foto's waren snel in huis.

Vriendelijk en goede kwaliteit.

Nette en snelle service. Goede kwaliteit foto’s.

Top kwaliteit en service

Een foto op groot formaat uitgeprint en helemaal onder de indruk van de super kwaliteit. En top service!

Perfecte service!

Bij fotobister werken mensen die echt meedenken om de wens van de klant in vervulling te brengen. Daarnaast wordt er snel gereageerd op mail. Dit is duidelijk een bedrijf waar men gemotiveerd is en waar de service uitstekend is. Daar kan geen webshop tegenop!

Snelle service, duidelijke website

Prima ervaring

Goede snelle service

Goede kwaliteit snel geleverd

Kwaliteitsafdrukken. Vriendelijk personeel.

Heel goed.

Goed!

Snel, correct en een goede kwaliteit

Ik ben al lang klant bij Fotobister en er is nog nooit iets misgegaan.

Super goed geholpen, snelle service en goede kwaliteit!

Wij zijn super goed geholpen, hadden de foto’s de volgende dag binnen en zijn tevreden over de kwaliteit. Voelde als service dat ik direct werd nagebeld, omdat ik een niet kloppende postcode had ingevuld, waardoor de foto’s toch verzonden konden worden en op tijd binnen waren!

Service

Toen PostNL het liet afweten, zorgde Fotobister voor de oplossing De kleuren van de print mogen wat helderder.

• Kwaliteit

Pluspunten

De foto's waren erg snel binnen en van een goede kwaliteit.

De website functioneerde niet erg goed toen ik de foto's wilde aanpassen in het fotoframe, ze sprongen steeds terug naar de oorspronkelijke instelling

• Kwaliteit

Pluspunten

Fijne service, goede website

iets meer uitleg bij fotoformaat.