De producten die bestel kan ik gewoon afhalen,en de prijs is top. Ga hier zeker meer bestellen

Uitstekend geholpen de juiste producten te bestellen! Na goed zoeken en vergelijken ook nog eens de goedkoopste online. Tevreden over dit bedijf, en ga zeker vaker bestellen.

Snelle service, vrijdagavond besteld maandagochtend opgehaald!

Uitgebreide webshop met heel veel keuze. Levering is snel

Uitsteken, klantgericht bedrijf

Prima advisering, scherpe prijzen en snelle, correcte levering

Niks op aan te merken

Duidelijke website. Netjes een mail met de track & tracé code. Pakket was netjes verpakt. Aftersales ook goed.

Snel en goedkoop

Een maquairs pant restoration kit besteld .werd snel verzonden/geleverd en was ook nog eens de goedkoopste op internet.zeer tevreden over poetstotaal.volgende x zeker weer hier m’n poets artikelen bestellen!

Bestelling was snel verzonden en binnen. Ik dacht dat dat mooie motorpak nooit meer wit zou worden. Half uurtje werk en het hele pak is weer als nieuw! Top spul!

Vlotte afhandeling, compleet assortiment en een goede prijs

Vlotte afhandeling, compleet assortiment en een goede prijs

Prima producten en mijn bestelling dezelfde dagboten verzonden. Super!

Mijn 1ste bestelling en meteen een prima ervaring. De producten zijn van goede kwaliteit en zeer scherp geprijsd. Werden ook nog dezelfde dag verstuurd dus ronduit prima gedaan. Een aanrader!

Scherp geprijsd kwaliteitsspul

Voor de eerste keer hier besteld, ze waren één item vergeten op te sturen maar deze wordt nagezonden.

Top kwaliteit

Kwaliteit is perfect. Auto glimt erover.

Goede en nette service!

Product besteld op vrijdag om op te halen, helaas was de e-mail dat het pakketje klaar lag in me ongewenste lijst gekomen waardoor het niet meer lukte om het vrijdag op te halen. S avonds rond uurtje of 8 een mailtje gestuurd of het zaterdag ochtend opgehaald kon worden, kreeg gelijk reactie en s ochtends lag het pakketje netjes klaar! Top!

Als je hier niet vindt wat je zoekt dan vind je het nergens meer

Veel keus tegen scherpe prijzen. Snel geleverd

Gewoon erg goed !

PoetsTotaal denkt mee en zoekt naar creatieve oplossingen

Onlangs bestelde ik ook al bij PoetsTotaal. Een bedrijf met een heldere en overzichtelijke website en met nagenoeg alle producten op voorraad. Door de eenvoudige wijze van bestellen was ik zelf een tweetal items van Autoglym vergeten te bestellen. Kan gebeuren, maar bij het opnieuw bestellen krijg je logischerwijs te maken met bezorgkosten. Kosten die niet in verhouding staan tot de door mij vergeten te bestellen artikelen.. Eigen schuld, dikke bult.. Maar afhalen is gratis. Althans voor mij, ik beschik over een auto van de zaak waarvoor de bijtelling ook wordt betaald als ik geen meter rij, dus besloot ik de producten zelf af te halen. Binnen vijf minuten na mijn bestelling wordt ik gebeld. Met PoetsTotaal, wanneer wilt u uw bestelling ophalen? Euh,. Morgen, kan dat? Dan zijn we er niet, maar we gaan iets voor u regelen! Op zeer creatieve wijze kon ik alsnog de producten afhalen en binnen 20 uur na het doen van de bestelling via de website van PoetTotaal was ik in bezit van mijn Autoglym spullen. Kortom, bij PoetsTotaal kom ik graag terug!!

Fijne site voor ieder wat wils

goed product

het product reinigt zoals het hoort

ja is goed

ik hep was emmers van juli is goed . de poetstotaal bevalt mijn goed

Op tijd geleverd

Mooi op tijd geleverd

Duidelijke en overzichtelijke webshop en de mogelijkheid om achteraf te betalen!

Onlangs kwam ik bij toeval op de site van Poets Totaal terecht. Daar kwam ik omdat ik op zoek was naar artikelen van Autoglym die ik via mijn "huidige" webshop niet kon vinden. Naast een duidelijke uitleg, een ruim assortiment was er ook nog eens de mogelijkheid om achteraf te betalen! Wel zo handig en praktisch. Inmiddels heb ik de artikelen binnen en kan het poetsen beginnen! Heb ik dan helemaal geen kritiek? Jawel hoor, al die plastic krullen in de doos dat kan ook anders... Ondanks die plastic krullen in de doos bestel ik een volgende keer opnieuw bij Poets Totaal !!

Pluim!

Duidelijke site, supersnelle levering en te volgen via track and trace.

Snel, netjes, goed

Gewoon keurig netjes verpakt, compleet; verzending had een dagje sneller gemogen (maar het is nu kersttijd..). Het is altijd in orde bij dit bedrijf.

Zeer tevreden over de snelle levering!

Pakket is goed verzorgd zodat de producten niet beschadigd geleverd wordt! Als klant wil je snel het bestelde ontvangen en daar zorgen ze voor! Super!

Kwalitiet voor een goede prijs

Keurige levering en compleet