Correct, vriendelijk en vlug

Snelle levering van goed materiaal

Prachtig werk

Heel de bestelling was mooi en veilig verpakt en is snel thuis geleverd.

Snelle levering en een goed product.

Snelle levering en een goed product.

Artikel snel geleverd Was zoals ik het zag

Goede kwaliteit houten plectrums voor een schappelijke prijs

De houten plectrums zijn mooi afgewerkt en voor een redelijke prijs. Ook snel bezorgd in een brievenbuspakketje.

prima miniatuurtjes, leuke details

Leuke gitaren en zeker leuke drumstellen, leuke details. Ik mis nog wel microfoonstandaards voor ze zangers en miniatuur versterkers van VOX, Fender en Marshall. Nu al leuke verzameling voor een miniatuur-bandje, line-up bijna compleet...

Super service!

Snel geleverd en extra goed ingepakt!

snel geleverd en super kwaliteit

had via online plectrums van KISS gevonden op de site. direct besteld zonder twijfel, speel weleens waar geen instrument maar altijd leuk voor een kleine verzameling als KISS fan.

Telefonisch contact gehad, heel goed geholpen. Bestelling geplaatst, de volgende dag het pakketje al ontvangen. Top service!

Mijn bestelling heb ik snel en goed ontvangen. Het zat goed verpakt zodat de kans op transportschade heel klein is.

Snel en voordelig

Prima service. Een dag later de pledtrus al in huis.

Gisteren besteld en een dag later al in de bus. Helemaal super. Fijne plectrums.

Heldere communicatie

Prettige communicatie en gekregen wat er op de foto stond

Zeer goéd

Ik vind het heel goed

Snelle levering topproduct

Snel geleverd. Mooi miniatuur gitaren.

Twee keer niet het artikel ontvangen zoals afgebeeld bij bestelling.

Twee keer dezelfde miniatuur gitaar besteld. Eerst via Bol.com, daarna nog een keer via papas-plectrums. De afbeelding van het artikel bij bestellen is niet hetzelfde als op het ontvangen artikel. Ook de gitaarstandaard die er bij geleverd is is niet in orde; scherpe uiteinden die het gitaartje beschadigen en niet recht. We hadden gehoopt dat bij de tweede keer bestellen het wel goed zou zijn. Ook zou het correct zijn geweest om bijvoorbeeld een tegoedbon te sturen vanwege alle ongemak na voor ruim honderdvijftig euro besteld te hebben.

Beste, Ik vind het erg vervelend dat je niet tevereden bent. Er is wel alles aan gedaan om dingen in goede banen te leiden. Voordat de 2e bestelling verzonden is heb ik telefonisch contact gehad en het een en ander uitgelegd. Op dat moment had er gekozen kunnen worden om van de koop af te zien. Dit was echter niet aan de orde en het was bekend dat het gitaartje wat opgestuurd zou worden niet de tekst "Pink Floyd" zou hebben. Nogmaals het gaat om met de hand gemaakte artikelen, en dan kunnen er wel eens dingen licht afwijken van het afgebeelde. Met vriendelijke groeten // Egbert Brouwer

De ring die ik had besteld was kapot gegaan tijdens de zending. Ik heb binnen 2 dagen een nieuwe gekregen. Top.

Prima ervaring

Snelle verzending, goed verpakt

ongelooflijk snelle service !

enorm vlugge en correcte verzending

De Capo (groen) die ik had besteld was niet leverbaar. Kreeg een persoonlijk telefoontje met de vraag of een andere kleur (zwart) ook goed was. Heel fijn dat ze dit even deden. Kreeg ook al gauw mijn spullen goed en wel binnen.

Super snel

Snelle levering en goede kwaliteit die geleverd wordt. Voor je plectrums moet je hier zijn.

Snelle levering en precies wat ik zocht een stevig duimplectrum van Herco voor mijn hand met de ziekte van Duputryn

Kwam optijd en is precies het zelfde wat ik kocht

goed.

goed en leuk produkt. goed vepakt en snel in huis.