Wanneer bel wordt ik prima geholpen en geadviseerd.

Keurig verpakt en op tijd geleverd

Dit is de 2 de keer dat ik besteld heb. Er wordt nagekomen wat je van een correct bedrijf zou verwachten

Snelle levering en eventuele defecte onderdelen worden snel vervangen!

Via de site 6 plafondlampen besteld. Bij aankomst bleek er 1 defect te zijn gegaan, waarschijnlijk tijdens het transport. Na het sturen van een fotootje van het defect, werd de lamp snel door een nieuw exemplaar vervangen.

Als ik bel dan krijg ik zeer snel iemand aan de lijn, die mij dan ook goed verder helpt.

Dik tevreden. ik bel. ik krijg dan een duidelijk antwoordt. Ik kan gelijk alles vinden bij www.holandlamp.nl order plaatsen betalen 2 of 3 dagen later alles netjes binnen. (in 15min tijd alles geregeld) Wat willen we nog meer.

Goede producten, snel geleverd

Wij bestellen onze verlichting voor diverse projecten bij HollandLamp. Er wordt advies gegeven welke armaturen de beste keus zijn. Er volgt snel een offerte en, bij akkoord, een snelle levering. Ook direct op het project wanneer nodig.

bijna zoals elke keer, goede service en producten

Alleen deze keer bijna 3 maanden levertijd ! dat viel wat tegen

Product werd stipt en goed verpakt geleverd.

De led-lampen zijn een simpele en goedkope oplossing ter vervanging van de pl s lampen. Voorschakel apparaat vervalt .Scheelt weer een onderdeel, Gr c ooijkaas.

Snelle service, goed advies gegeven.

gewoon zoals het hoort

gewoon zoals het hoort

goede producten

Voor mijn winkel had ik nieuwe spotjes nodig. Deze heb ik telefonisch besteld, had ze de volgende dag al binnen. De spotjes zijn heel erg mooi!

komen afspraken na en snelle levering.

Goed bedrijf, goede klantenservice

Pakketje was niet goed bezorgd door PostNL. Na mijn melding hebben ze mijn bestelling keurig voor de tweede keer gestuurd.

lamp netjes op tijd geleverd

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Ik ben tevreden over dit artikel.

Correcte bezorging allen bezorgings kostenvind ik aan de hoge kant.

Super.

Top geleverd.

Top bedrijf , alles snel en goed

Duidelijke site , snel verzonden en knappe prijzen

positief

zoals ik van jullie gewend bent ,was mijn bestelling op tijd op het aan gegeven adres bedankt daarvoor.Top!!!!!

Snelle verzending en goed verpakt

Super mooi en gaaf product en snelle verzending <3

Nette prijs, netjes geleverd

Alles prima. Met een dag eerder verzenden zou ook de laatste halve ster gevuld zijn.

Duidelijke website

Gemakkelijk te overzien en snelle levering

Armatuur niet in voorraad

Armatuur niet in voorraad. Stond niet vermeld op de website.

Zoals reeds met de klant besproken geven wij aan op de website wat de voorraad betreft. Dit doen wij met exacte getallen, echter was er een voorraadverschil, waardoor we een armatuur minder hadden dan in de weergave. Dit vinden wij heel spijtig en bieden hiervoor dan ook onze excuses aan. We doen er altijd alles aan om klanten zo compleet mogelijk te informeren. Wij gaan er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. We hopen dat u in de toekomst ons nog eens de kans geeft te bewijzen dat we dit op orde hebben. Met vriendelijke groet Team Hollandlamp

juiste producten en snelle levering

Producten werden in dezelfde week geleverd.

Flemingstraat 28

1704SL Heerhugowaard