Goed,snel envriendelijk geholpen.aan te bevelen.

Advies en afwikkeling 👍

Prima webshop met vlotte service!

Had een setje lampen besteld. Had ze snel in huis, maar helaas bleek dat ik toch een verkeerde soort had besteld. Even gebeld en na goed advies een nieuwe bestelling geplaatst. Verkeerde set teruggestuurd en binnen de kortste keren een creditfactuur- en bedrag gekregen! Prima service en goede kwaliteit producten.

Alles perfect geregeld super bedrijf ! !

Zeer goede ervaring met Hollandlamp!

Service perfect,dame aan tel.denkt met je mee!!! kom zeker terug.

Verkeerde bestelling geplaatst,werd terug gebeld ,andere bestelling geplaatst.1e betaling was toen al geschied. Credit nota binnen 2 dagen weer op de rekening,van 1e bestelling. Vandaar bovenste regel,dame denkt met je mee. Ik heb een zeer goede ervaring met deze firma gekregen.

Perfect advies gekregen, klantvriendelijk, prima bestelproces

Geweldige Service

wist niet welke tl led buizen ik moest hebben even met Hollandlamp Contact opgenomen er werd gevraag om een foto te maken van de armatuur en naar hun te sturen ik denk een kwatier later had ik al antwoord welke led buizen er in konden klasse ! Ik heb ze besteld en de volgende dag opgehaald !

gewoon zoals het hoort .een voorbeeld voor velen

goed geholpen ,aardige dame en zo snel... top nogmaals bedankt en tot snel

Super snelle en zeer goede service!

Super snel en goed gereageerd na een telefonisch gesprek ivm een deffect product.....gauw en snel een nieuw product toegezonden gekregen zonder enige discussie. Klasse service!

Perfect en snel

Tp

Allemaal top

In een woord: probleemloos.

de site bezoeken; keuze maken; bestellen en ontvangen ging van een leien dakje.

Goed.

Levering was super en goed op tijd.

Grote productkeuze en voortreffelijke voorlichting

Een winkel waar ik zeker van plan ben opnieuw te kopen.

duidelijke site en stipte levering

duidelijke site en stipte levering

Goede service.

Snelle afwikkeling bij retouneren.

Bijna perfect

Via de website een travo besteld. Ging zeer voorspoedig. 1 puntje van kritiek: waarom zit zo'n kleine transformator in zo'n grote doos verpakt? Nu kon deze niet door de brievenbus, wat wel zou kunnen als er een stevige enveloppe was gebruikt. Gevolg is dat het pakje opgehaald moet worden bij een ophaalpunt. Verder alles prima.

snel en correct geleverd

snelle levering en aangenaam en met kennis telf. contact

prima levering

prima levering

Deskundige voorlichting en vlotte levering: plezierige (web)winkel.

Ik kocht een paar led-spots teveel. Na een telefoontje en het invullen van het retourformulier werd het bedrag zonder verdere vragen meteen teruggestort. Volgende keer ga ik weer naar Hollandlamp!

Prima levering

Een zeer goed en deskundig advies

Levering en cotact zeer goed

Levering en contacten zeer goed

Super kwaliteit lampjes voor een goede prijs! Overzichtelijke website, en snelle verzending

Prima product

super kwalteit en levering

Het product was volledig in overeenstemming met de beschrijving en werd aangeboden aan een goede prijs. Kortom, kwaliteit en prijs is uitstekend. Aandachtspuntje: tussen de bestelling en de effectieve levering werd geen verder bericht ontvangen. Men weet dus bij voorbaat niet echt wanneer de bestelling geleverd zal worden.