fijn geholpen

Ik had nieuwe spots nodig voor mijn badkamer. Heb even met Hollandlamp gebeld en die kwamen met heel goede argumenten aangaande de waterdichtheid. Heb de Semperlux spots besteld en ze zijn echt heel mooi.

Alles op tijd, precies wat ik bestel, TOP.

De bestelling kwam keurig zoals afgesproken, alles wat ik bestelde en een prachtige kwaliteit. Ben super tevreden.

Ontzettend bedankt

Voor de VvE was ik opzoek naar nieuwe lampen. Ik heb van een collega VvE beheerder gehoort dat ik moest bellen met Hollandlamp. Ik kwam vrij snel uit bij een technische man die mij zeer goed hielp en ons verlichting heeft aangeboden met sensoren, welke in de avond flauw gaan branden en als er iemand in de buurt komt ze fel gaan branden. Het werdt verkocht alsof het echt iets voor ons zou zijn. ik maar ook de bewoners zijn laaiend enthousiast. Echt zo blij dat we bij dit bedrijf zijn geweest. We komen zeker terug. Ontzettend bedankt!

super service

Ik zocht een speciaal lampje voor in mijn keuken. Ik heb verschillende bedrijven gesproken, maar alleen bij Hollandlamp hebben ze mij kunnen helpen. Geen wereld order (16,20), maar heel behulpzaam en vriendelijk. Ik zal jullie aanbevelen!

Voel me een klant

Heb zeer vaak materialen nodig voor de onderhoudswerkszaamheden. Koop dit regelmatig bij Hollandlamp, wordt altijd goed en vriendelijk geholpen. Materialen hebben prima prijzen, en bijna alles snel geleverd.

Online besteld ging goed

Woensdag led armaturen en led tl buizen besteld op een duidelijke website van Hollandlamp. Vrijdag kwam de pallet binnen met het eigen vervoer van het bedrijf. precies zoals afgesproken.

Ik ben erg goed geholpen

Voor mijn 21 jaar oude keuken had ik nieuwe spotjes nodig. Veel gezocht op internet en uiteindelijk Hollandlamp gevonden. Ik heb ze uitgelegt wat ik wilde en dat ik niet bij de oude trafo kon komen. Ik heb een goed advies gehad, mooie spotjes besteld en deze zitten er inmiddels is. Ik ben erg blij dat ik zo fijn geholpen ben.

prima advies

Ik was opzoek naar een hele speciale lamp. Toen ik Hollandlamp belde hebben ze mij uitstekend geholpen. Bleek dat de lamp welke ik zocht er niet meer was en ook niet te bestellen was. Het advies was een Led lamp en die hangt nu aan mijn schuur. Fijn en snel geholpen.

Mooie producten

Mooie fittingen en lampen besteld. Vond het niet erg goedkoop, maar ik heb wel mooie kwaliteit gekregen.

Hollandlamp vind ook een kleine klant belangrijk

In mijn badkamer was de verlichting in de spiegel defect. Toen ik het tl buisje zelf al vervangen had en deze nog steeds niet werkte heb ik hollandlamp lamp gebeld. Ze waren echt heel erg behulpzaam. Ik mocht een paar foto's opsturen van de trafo. Binnen een uur had ik een artikel als vervanger in mijn mail. Een bestelling gedaan en zelf gemonteerd en de spiegel doet het weer. Bijzonder hoe behulpzaam voor een bestelling van nog geen 20,- Groet Jan Jaap

duidelijke website

Heb op deze website de lampjes gevonden welke ik zocht voor in mijn kroonluchter. De afhandelijk was ook prima.

bijna super

We hebben bij Hollandlamp verschillende schakelaars en stopcontacten besteld. 1 stopcontact was wat beschadigd aangekomen en ik zelf had een raampje te kort besteld. Na telefonisch contact te hebben gehad, had ik binnen 2 dagen een nieuw stopcontact en het te kort bestelde raampje. Je weet als je bij een webshop besteld dat er vaak een afstand is, en als er dan iets is, het vaak een lastige zaak wordt. maar echte een dikke pluim voor Hollandlamp hoe men omgaat met zo'n geval. Ik kom zeker terug.

lichtlijn gekocht

Ik heb online advies gevraagt over een lichtlijn bij ons in de timmerfabriek. We hebben een goed advies gekregen en een scherpe offerte. Inmiddels hangt de lichtlijn naar volle tevredenheid.

Vriendelijke mensen

Had op zondag de chat gebruikt met een vraag over een tuinlamp. Ik werdt snel beantwoordt en er zou maandag iemand contact met me opnemen. Dit gebeurde ook, de meneer die mij hielp gaf een keurige oplossing en heb deze besteld. Bij aankomt past deze lamp precies en geeft deze heel mooi licht.

gewoon zoals het moet zijn

Online mijn lampen voor kantoor gevonden, voor een goede prijs. Op de dag bezorgt zoals aangegeven, communicatie compleet en duidelijk. Netjes verpakt. Gewoon zoals het hoort te zijn.

slecht

slechte service met alles

We hebben uiteraard contact met elkaar gezocht. Nu bleek dat u ons verwarde met een andere shop. De lampen welke wij hebben geleverd waren prima geleverd zoals afgesproken. We hopen u in de toekomst ook weer van dienst te mogen zijn. mvgr. Team Hollandlamp.

huis installatie echt onwijs

We werden getipt door kennissen om contact op te nemen met Hollandlamp voor de installatie van onze woning. Na een bezoek aan de showroom is er een afspraak gemaakt op locatie. Daar is er door Hollandlamp een heel fraai lichtplan bedacht. In het gesprek bleek dat ze ook de installatie konden verzorgen en zelfs ons volledig konden ontzorgen met alle technische installaties omdat ze samen werken met een CV installateur. Er is bij ons thuis echt een waanzinnig mooie installatie gemaakt. Alles werkt perfect, nette mensen over de vloer gehad, en zowel elektra als de warmtepomp installatie is overal heel netjes afgewerkt. M.b.t. Hollandlamp echt een heel fraaie verlichting die de sfeer in huis afhankelijk van het moment perfect weer geeft. Ik ben normaal niet zo van dit soort recensies, maar ik ben zo erg tevreden, dat ik het graag schrijf en andere dit bedrijf echt aanbeveel.

garantie ook echt garantie

Bij Hollandlamp heb ik 3 jaar geleden ruim 300 Led TL lampen gekocht voor bij ons in de werkplaats. Ik belde ze om te vragen wat de garantie was op deze buizen omdat er 2 exemplaren stuk waren gegaan. Ze wonden er geen doekjes om en gaven aan dat er 5 jaar gantie op de buis zit. Ik kon de buizen opsturen en had binnen enkele dagen 2 nieuwe buizen binnen. Om eerlijk te zijn verwachte ik niet dat een dergelijke webshop deze garanties op deze vlotte en sympathieke manier behandeld. Ik weet in elk geval dat ik voor mijn verlichting altijd bij Hollandlamp terug kom.

Fijne en goede service!

Ik had een bepaalde Megaman-lamp nodig, maar wist niet precies welke. Ik had al een bestelling bij Hollandlamp gedaan, maar de Mega-man lampen die ik had besteld bleken niet in de armaturen te passen. Ik heb toen meerdere keren met Hollandlamp contact gehad om te bespreken welke lamp ik dan wél nodig had (het was een vrij technische vraag). Hollandlamp ging het voor me uitzoeken en ik werd steeds heel fijn teruggebeld en gemaild. Uiteindelijk bleek dat ik het type lamp elders moest halen. Ik had toen nog heel fijn contact met Hollandlamp over het retourneren. Als ik een andere lamp nodig heb in de toekomst, keer ik zeker weer terug!

Goede shop en vooral overzichtelijk. Goede communicatie en snel geleverd

goed advies

Ik wilde spotjes in de luifel buiten, belde toe met een vraag over de levertijd. Na uitleg gegeven te hebben van wat ik wilde, adviseerde ze bij hollandlamp niet het beoogde spotje te plaasten omdat deze niet waterdicht genoeg is. Nu heb ik andere mooie spots gekocht welke wel geschikt zijn.

Alles volgens verwachting en met persoonlijk contact.

We hadden al een goed idee wat we wilden, maar wilden dit nog wel voorleggen aan een specialist. In een paar mails die goed werden opgevolgd zijn we tot de beste oplossing gekomen. Hij raadde ons een versie aan die niet in de webshop beschikbaar was maar beter paste bij onze wensen. Alom super tevreden en snel geleverd. We miste een klein filtertje van een lamp wat ontbrak in de verpakking van de producent, en ook deze is direct na gestuurd.

Gewoon top gegaan. bestellen ging goed, ik had het zoals beloofd woensdag in huis, en de lampjes zijn prima

fijne hulp

Voor mijn bedrijf wilde ik over naar Led verlichting, er is toen iemand op bezoek geweest om het project te bekijken. Deze meneer heeft toen duidelijk uitgelegt wat de verschillen zijn en de mogelijkheden besproken. Ik heb daar toen een keuze in gemaakt en kregen al snel de lampen geleverd. Helaas was 1 type lamp niet meteen leverbaar en duurde dit iets langer dan ik eigenlijk wilde. Ben vooral blij met het resultaat, echt fijn licht om in te werken.

Groot assortiment, het product welke ik zocht gevonden en afgehaald in Heerhugowaard. Leuke mensen daar.