10

Snelle levering

Prima webshop. Snel gevonden wat ik nodig had. Snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Vakkundig advies. Maken toezegging waar. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ledapots

Werkt perfect ,makkelijk om te instaleeren! Snel levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne service

Nette bezorging, geleverd zoals besteld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service met bestellen en retourneren Leveren goede producten en zal hier zeker blijven bestellen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede Sercive Prompte aflevering

7 Lampjes besteld. Snel geleverd en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede adviezen op website en snelle/goede levering.

Goede adviezen op website en snelle/goede levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Supervriendelijk en snel

Goede ervaring, was iets te laat met retourneren maar was geen enkel probleem!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed.

Snelle levering. Goed product.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima levering

Produkt en levering volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon Goed

Goed Artikel tegen redelijk prijs

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Het geleverde product voldoet aan de verwachting, levering was wel iets later als verwacht maar toch nog op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede service en op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede levering

Alles geleverd wat besteld was zonder gebreken of beschadigingen

  • Aanbevelen? Ja
2

vlotte levering maar heel verkeerde lamp

Warm licht led? daar begrijpen jullie nix van. De lamp lijkt wel een doden licht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

We hebben voor u nagekeken of u mogelijk een verkeerde lamp heeft ontvangen, echter dit is niet zo. Een Ledlamp geeft duidelijk een andere uitstraling dan een halogeenlamp. Ondanks dat we u geen advies hebben gegeven en u de lamp zelf heeft uitgekozen, bent u tot een warm witte variant gekomen. Op zich een prima keuze, maar u bent hierover duidelijk niet tevreden. Gelukkig kunt u als klant van Hollandlamp 30 dagen gebruiken maken van de retour mogelijkheden. Hiermee krijgt u gewoon uw geld terug en kunnen we mogelijk samen tot een andere lamp komen. Met vriendelijke groet Team Hollandlamp

10

Alles ging goed

Ik heb besteld wat ik wilde kopen, ben op de hoogte gehouden en heb het goed ontvangen zoals afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle accurate service , ook als er iets mis gaat.

Ging wat mis met de bestelling , mijn fout. Na overleg ( telefonisch )is dit snel en naar tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service alleen jammer dat ze de prijs niet konden aanpassen omdat de lamp bij bol.com goedkoper was

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product

Snelle en goede bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Werd nagebeld met advies. Erg netjes en ook nodig dus bedankt!

Werd nagebeld met advies. Erg netjes en ook nodig dus bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snel accuraat attent

  • Aanbevelen? Ja
2

mijn eerste ervaring is niet meteen possitief

19-11-2019 ontvangen 2 stuks Van Lien pre-1/V/Led armaturen+ bestelling 140009474. 1 armatuur terug gezonden was niet in orde - door mij betaalde porto kosten € 6.95. met PostNL : 3DNNF311628333 VERZENDMETHODE onder garantie een nieuw armatuur ontvangen. Ik ben het niet eens als door uw bedrijf een niet functionerend product wordt geleverd ik de porto voor het terug zenden moet betalen !

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Het was inderdaad zo dat er een armatuur geen goede licht uitstraling had. Heel vervelend, zeker omdat het zeer goede en betrouwbare armaturen betreft. U had in dit geval net de pech. We hebben het armatuur direct met u omgeruild en hebben direct de verzendkosten vergoed op de wijze waarop u had betaald. Hierover hadden we u mogelijk beter kunnen informeren. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet Team Hollandlamp

10

Altijd weer

Heel vriendelijke en vakkundige ondersteuning. Hier ga ik in de toekomst ook mijn andere lampen kopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

super

Perfecte service. Producten OK.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina