Gewoon goed.

Snelle en correcte aflevering.

Bijzonder goede klantenservice en deskundig!

Hollandlamp levert niet alleen producten snel en correct maar biedt ook de ondersteuning als je problemen hebt met aansluiten of je hebt advies nodig over instellingen van producten. Er wordt niet moeilijk gedaan om producten om te ruilen.

zeer snelle levering

De bestelling word altijd snel en correct uitgevoerd!

Altijd bereikbaar voor informatie en advies!

Prima service. Goed en snel.

Alles zoals het hoort.

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

De volledige logistieke afhandeling is prima te volgen, gevolgd door het administratieve sluitstuk. Alles puik in orde

Adequate afhandelingen bij problemen. Zeer klantvriendelijk.

Prima service voor premium producten

Alles uitstekend.

prima hulp en advies

keurig geholpen

Een gedetailleerde presentatie van het product.

De producten zijn in uitstekende staat vervoerd. De aankoopmethoden zijn talrijk en gemakkelijk te gebruiken. In totaal was het een goede ervaring.

geweldige service

bestelling netjes ontvangen lampjes helaas niet goed (te groot) retour verzonden prima en snelle afwikkeling top

Klantgericht en meedenken met vraag

Vriendelijke bejegening met inleving in wat je wilt bestellen. vlotte doorverbinding met andere medewerker, die zoals beloofd was snel terug belde. Scherpe prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering.

Onvoldoende uitleg op website over type te vervangen TL buis door LED

Verkeerde LED buizen besteld doordat niet duidelijk werd op de website dat er meerder TL soorten bestaan en dat de verkeerde LED buis onherstelbaar beschadigd kan raken bij aansluiting. Dat is dus gebeurd.

Heel spijtig dat u te kort informatie heeft gevonden. Wij proberen juist heel duidelijk te communiceren, om dit soort dingen te voorkomen. We zullen uiteraard de informatie nogmaals onder de loep nemen en willen iedereen adviseren dat indien je niet zeker bent van uw zaak, vrijblijvend contact met ons op te nemen. We hebben een team met experts elke dan van 8:00 tot 17:00 klaar zitten om u te helpen. We zijn u overigens inmiddels naar tevredenheid (verwachten wij) tegemoet gekomen. Met vriendelijk groet Team Hollandlamp

prima service

Goede contact en oplossingen. Prettig om mee te werken.

Duidelijk en snel geleverd

Vriendelijk te woord gestaan , meegedacht

Alles goed geregeld.

Goed advies.

Men denkt mee en heeft verstand van zaken.

Alles ok

Alles in orde

aankoop via website

duidelijke website, volgens mij geen addertjes onder het gras, snelle levering. Is zeker voor herhaling vatbaar

Goede en snelle service

De bestelling werd volgens afgegeven leverdatum geleverd. Exact zoals besteld.

Goed advies, snelle levering

Ik wilde een aantal oude TL en PL lampen vervangen door LED en kreeg prima advies over de LED varianten hiervoor.

Online shoppen met grootse service

Wij hebben twee led lampen die we willen dimmen, daar deze lampen zijn ontwikkeld voor industriële toepassingen bleek het niet mogelijk dit met een standaard led dimmer te realiseren. Na eerdere positieve ervaring met Hollandlamp hebben we besloten hier om advies te vragen. Ondanks dat het voor hen ook geen voor de hand liggende situatie was, hebben ze erg veel moeite gedaan om ons te adviseren en de juiste drivers en dimmer te leveren, ondanks dat deze niet eens in het assortiment zaten. En uiteindelijk alles nog snel geleverd ook. Dit is echt een voorbeeld voor menig online én fysieke winkel!

Ontvangen wat ik zocht

Heb via de website een vraag gesteld wat ik nodig had voor mijn situatie en daar antwoord op gekregen. De levering was snel en de prijs/kwaliteit verhouding goed.

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en prima advies

Ik had 3 LED spots uitgezocht. Op papier is dat altijd makkelijk maar eenmaal in huis kan het licht wel tegenvallen zoals in mijn geval. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen en andere mogelijkheden/alternatieven besproken. De eerder bestelde lampen mocht ik retour sturen en ik geniet inmiddels van mooi en prima licht