goede producten

Voor mijn winkel had ik nieuwe spotjes nodig. Deze heb ik telefonisch besteld, had ze de volgende dag al binnen. De spotjes zijn heel erg mooi!

komen afspraken na en snelle levering.

Goed bedrijf, goede klantenservice

Pakketje was niet goed bezorgd door PostNL. Na mijn melding hebben ze mijn bestelling keurig voor de tweede keer gestuurd.

lamp netjes op tijd geleverd

Snel en betrouwbaar

Ik ben tevreden over dit artikel.

Correcte bezorging allen bezorgings kostenvind ik aan de hoge kant.

Super.

Top geleverd.

Top bedrijf , alles snel en goed

Duidelijke site , snel verzonden en knappe prijzen

positief

zoals ik van jullie gewend bent ,was mijn bestelling op tijd op het aan gegeven adres bedankt daarvoor.Top!!!!!

Snelle verzending en goed verpakt

Super mooi en gaaf product en snelle verzending <3

Nette prijs, netjes geleverd

Alles prima. Met een dag eerder verzenden zou ook de laatste halve ster gevuld zijn.

Duidelijke website

Gemakkelijk te overzien en snelle levering

Armatuur niet in voorraad

Armatuur niet in voorraad. Stond niet vermeld op de website.

Zoals reeds met de klant besproken geven wij aan op de website wat de voorraad betreft. Dit doen wij met exacte getallen, echter was er een voorraadverschil, waardoor we een armatuur minder hadden dan in de weergave. Dit vinden wij heel spijtig en bieden hiervoor dan ook onze excuses aan. We doen er altijd alles aan om klanten zo compleet mogelijk te informeren. Wij gaan er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. We hopen dat u in de toekomst ons nog eens de kans geeft te bewijzen dat we dit op orde hebben. Met vriendelijke groet Team Hollandlamp

juiste producten en snelle levering

Producten werden in dezelfde week geleverd.

Makkelijk met bestellen en snel geleverd

Makkelijk om te bestellen, snel geleverd

Uitstekende persoonlijke service

Uitstekende persoonlijke service nadat wij verschillende varianten van hetzelfde type lamp ontvangen hadden. Veel mail en telefonisch contact gehad omdat de oorsprong van het probleem niet duidelijk was. Uiteindeijk bleek dit bij de leverancier te liggen. Hollandlamp heeft zich hard ingespannen om dit boven water te krijgen, waarna wij uiteindelijk alsnog onze nieuwe woning van verlichting hebben kunnen voorzien. In de tussentijd hebben wij een paar handen vol aan lampen in bruikleen mogen houden zodat wij niet helemaal in het donker zaten. Zeer zeker aa te bevelen!

Na deskundig advies perfecte levering

In onze badkamer moesten halogeen spots worden vervangen. Plafond mocht niet open, Led verlichting was daardoor niet mogelijk. Hollandlamp adviseerde bepaalde spots waarvan de lamphouders konden worden vervangen. Hij gaf ook het risico aan dat het niet zou werken, omdat de bestaande transformator het misschien niet aan zou kunnen. De kans dat het zou werken was met de voorgestelde producten het grootst. En: het werkt feilloos. Verder snelle levering in keurige verpakking. Dik tevreden dus over dit bedrijf.

goedemorgen sevice snelle levering

Spots werkte niet op mijn systeem spots retour gestuurd,terug betaling snel geregeld

Goede kwaliteit, snelle levering.

Heel goede service

Snel en goed behandeld.

Well organized, fast delivery

Blij met het product werkt zoals omschreven

mooie website ne winkel in de buurt In Heer hugowaard, dat blijkt echter geen winkel te zijn. vandaag voor 5 uur besteld morgen in huis moet zij over 3 dagen in huis.

Goed advies!

Onze huidige buitenlamp voor de schuur was defect geraakt en nergens meer te bestellen. Hollandlamp gebeld met de vraag of zij een vervangende lamp in het assortiment hebben. Gelijk een prima advies gekregen, nieuwe lamp op een eenvoudige manier geïnstalleerd helemaal naar onze verwachting en wens!

Snel en betrouwbaar

Snel geleverd en waar voor je geld.