Excellent

Excellent support and services

prima.

niks mis mee. goed advies.

Ruim assortiment , snelle levering

Ruim assortiment , snelle levering

Voor erste kreeg bestelling gedaan maar ben super te vreden over snel verzending. Kon aleen niet bij besteling zakelijk btw no in vullen.

goed geholpen

Voor mijn kantoor had ik advies nodig. Ik werd goed en snel geholpen. De lampen die ik heb gekocht geven veel, maar ook prettig licht.

Slecht retour beleid

Retour

Goedemorgen Ron, bedankt voor de beoordeling, vervelend dat u ons retourbeleid niet goed vind. Echter is het ons niet helemaal duidelijk waar u tegenaan gelopen bent, daarom hebben wij u inmiddels om verdere uitleg gevraagd. Natuurlijk is retour sturen niet fijn, omdat u iets heeft ontvangen wat u, om welke reden dan ook, niet goed kunt toepassen. U heeft bij ons 14 dagen om dit retour te sturen en wij doen overigens ook niet moeilijk over een paar dagen langer. De verwerking hiervan wordt altijd binnen 1 week uitgevoerd. In elk geval zullen wij u mening meenemen en als we kans zien om retourbeleid te verbeteren, dan zullen we dat uiteraard doen. Groet. Team Hollandlamp

Goede kwaliteit spullen tegen een aantrekkelijke prijs!

Mooie en goede kwaliteit lampen tegen een aantrekkelijke prijs en zeer goed verpakt tegen schade!

Oke

Oke

snel en juist geleverd

gegaan zoals het hoort

Vriendelijke service en snelle levering!

We hebben meerdere bestellingen gedaan bij Hollandlamp en er wordt goed meegedacht door de medewerkers en de bestelling is daarna snel geplaatst en geleverd.

Goed geregeld

Div gekleurde tl gekocht heel goed verpakt en volgens schema afgeleverd de rode tl 36wzijn goedkoper dan elders

Snel mijn ledje binnen

Op dinsdag heb ik een paar ledjes gekocht en woensdag kreeg ik ze al binnen. Prima service

Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd 2 LED lampjes, adapter en toebehoren geleverd

Prima ervaring

Goed bedrijf komt de afspraak na,hier kun je zaken mee doen

goed en correct

snelle en exacte levering

Snelle levering in België

Ik heb een bestelling geplaatst voor een kabeldoos. Dit had ik snel nodig. Ik had het op een vrijdag besteld en ik kreeg het maandag al binnen in België. Voor mij precies op tijd.

Goede prijs en snel in huis

Wij hebben een project waar veel lampen vervangen moesten worden. Bij Hollandlamp hebben we deze voordelig kunnen inkopen en kregen de lampen al snel binnen. Prima service!

vlot en accuraat

Je krijgt wat je hebt besteld. En snel ook.

Onderdelen besteld en afgeleverd. Alles correct.

perfecte levering

vlotte bestelling en levering. Meer moet dat niet zijn!

Prettig geholpen

Voor mijn keuken had ik enkele nieuwe spots nodig en voor iets anders een speciaal kabeltje. Na telefonisch contact te hebben gehad, was het voor mij helemaal helder wat ik moest bestellen. Ik heb de spulletjes besteld, en het werd zeer snel geleverd. Ik ben helemaal tevreden.

Goed contact, jammer van postNL

We hebben wat onderdellen besteld. Deze werden keurig verzonden, maar omdat postnl wat problemen had kwam het een dag later aan dan belooft. Misschien handig meerdere opties aanbieden bij het verzenden is mijn tip. Hollandlamp heeft naar mijn gevoel alles goed gedaan en ik kom hier zeker weer.

Heel tevreden

Vriendelijke medewerker gesproken, die mij hielp om het product te vinden. Ik heb dat besteld en een dag later al binnen. Goede prijs en goede service. Zoals het hoort.

verkeerd antwoord

Eerste vraag ong. twee weken geleden werd totaal verkeerd beantwoord. Zonder zelf verder te zoeken op de WS had ik NOOIT besteld. Eenmaal besteld was alles perfect. Maar daar gaat het niet om. Wat wel voor jullie belangrijk is: de lady die iets moest checken was TE LAM om te willen zoeken of te onderzoeken. Zet dit niet op de WS, dit is bedoeld voor management. Ik wil echter niet akkoord gaan voor gebruik privé gegevens.