fantastische service

Kan natuurlijk wel eens gebeuren dat een verkeerde lamp in een doos wordt gedaan maar men heeft direct de juiste lamp gestuurd. Volgens track en trace informatie was deze afgeleverd maar ik heb het pakket helaas nooit gezien, vervolgens heeft men nogmaals een lamp verstuurd.

precies wat je verwacht

De laatste weken bij diverse webshops besteld, en tegenwoordig schijnt het al heel bijzonder te zijn als wat volgens de website op voorraad is ook daadwerkelijk geleverd kan worden! - Informatie van Hollandlamp is 100% okee, - je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status en bezorgmoment. - in snelle tijd geleverd - goed verpakt

Snelle en duidelijke service.

Wij bestellen regelmatig verlichting bij Hollandlamp. Voorraden zijn duidelijk, prijzen ook. Super snelle levering en duidelijke mails over betaling, levertijd, etc. Voor het bestellen van verlichting komen we elke keer bij Hollandlamp terug.

zoals het hoort

Een philips lamp besteld, maar deze was ons te fel aan de wand van de schuur. Contact opgenomen en mocht deze zonder problemen retourneren. Een minder sterke gekocht en van de retour gestuurde binnen 2 dagen mijn geld terug. Fijn dat er dit soort bedrijven zijn.

Bezint eer gij met Holland Lamp begint want het zijn een stelletje amateurs!

Schijn bedriegt maar laat u niet bedotten. De website lijkt heel professioneel. Er wordt bij inbouw halogeenspotjes een specifiek ledlampje als extra aangeboden. Dan mag je toch verwachten dat zo’n ledlampje dezelfde lichtopbrengst heeft als het halogeenlampje dat in het armatuurtje wordt geleverd danwel een duidelijke melding dat die een andere lichtopbrengst heeft. In de chat kan degene die de chat behandelt geen antwoord geven. Dat komt niet erg overeen met ‘deskundig en professioneel lichtadvies’ dat de site belooft en krijg je te horen dat je een email moet sturen. Vervolgens blijkt ene Jeroen die te moeten behandelen. Deze persoon heeft bevestigd dat de lichtopbrengst overeenkomt. Nadat de goederen zijn geleverd vervangen we direct de halogeenlampjes door de bijgekochte ledlampjes. Blijkt die lichtopbrengst niet meer te zijn dan een paar kleine gloeiende spijkertjes. Uiteraard was de verpakking geopend anders hadden we dat natuurlijk nooit kunnen zien. Omdat we onjuist geadviseerd zijn en Holland Lamp blijkbaar haar verdienmodel (slechts heel weinig klanten zullen moeite doen om een klein bedrag terug te vorderen) ook baseert op het weigeren of slechts gedeeltelijk terugbetalen – ‘wegens beschadigde verpakking’ en ook op ‘niet ontvangen retourzendingen’ zoals blijkt uit een andere review) - hebben wij de ledlampjes met track- en tracecode retour gestuurd. Dat wij de retourkosten voor onze rekening moeten nemen als het bestelde artikel ons normaal niet bevalt begrijpen we, maar dat begrijpen we niet als we goederen retourneren die verkeerd geadviseerd zijn. Wij zijn het dan ook niet eens dat wij de porto voor het terugzenden in zo’n geval moeten betalen! Wij hebben moeten ervaren hoe communicatief zwak dit bedrijf is. Zij reageren niet op de terugzending met een ontvangstbevestiging of een mededeling waarom ze slechts gedeeltelijk terugbetalen, maken vervolgens slechts een deel van het teruggevorderde geld terug. Kortom: eens maar NOOIT meer!

Ondanks we heel graag willen helpen blijkt dat we niet alle klanten tevreden kunnen stellen. Deze klant is een heel duidelijk voorbeeld. Op Hollandlamp.nl bieden wij zeer veel producten aan en is het soms lastig voor mensen het juiste product te selecteren. We bieden online daar veel hulp, en staan altijd klaar om vragen te beantwoorden, telefonisch, per mail en per chat. We hebben met deze klant uit Oss, veelvuldig contact gehad, allerlei oplossingen geboden, maar het heeft niet mogen baten. We vinden het spijtig dat we zo'n review krijgen, maar wij zullen kijken waar we onze dienstverlening nog meer en beter kunnen laten aansluiten. Het doel is om iedereen fan te maken van ons bedrijf, maar conclusie is wel dat dit niet altijd lukt. Daarbij opgemerkt dat zoals deze klant het omschrijft wij ons daar niet in herkennen. Team Hollandlamp

Slechte service en communicatie

Ik heb 12 dagen geleden 5 lampen en 5 bijbehorende spies besteld. Op de website stond een levertijd van 5-7 dagen. Ik heb na 7 dagen gemaild wanneer ik mijn bestelling kon verwachten: geen reactie. Ik heb vandaag gebeld: deze kunnen pas in juni geleverd worden. Begrijpelijk dat levertijden langer zijn door Corona, maar ze geven hier totaal geen informatie over, sterker nog: op hun site staat dat de levertijden ondanks Corona actueel en kloppend zijn. Niet dus. De spies konden wel geleverd worden, maar hier moest ik dan wel even verzendkosten voor betalen (ondanks dat ik oorspronkelijk geen verzendkosten zou hoeven te betalen voor de lampen). Zeer klantonvriendelijk en slechte communicatie. Hier bestel ik niet meer.

Dit verhaal klopt inderdaad voor een groot deel. De levertijd van 7 dagen is niet gehaald aangaande de armaturen. We hebben daarover echter wel gecommuniseerd, maar was er een door u een tikfoutje in het email adres, waardoor alle emails niet aankwamen. Dit hebben we inmiddels herstelt en hebben we met elkaar een oplossing gevonden over de verzendkosten. Groet Team Hollandlamp

Goede lamp voor goede prijs

Goede lamp, goede prijs, goede levering..echter zeer irritante vraag plus herhaling om deze beoordeling te doen. Overweeg vanwege dit laatste geen bestellingen bij u te plaatsen.

Snelle en correcte levering.

Onderdelen werden snel geleverd.

Prima kwaliteit en op tijd bezorgd.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd. Lampen liggen op de plank voor later gebruik

Uitstekend geadviseerd!

Om een bestaande PL lamp te vervangen door een LED versie ben ik uitstekend geadviseerd.

Geweldige service!

Recent twee 'vuurwerk'-lampen gekocht. Helaas bleek eentje minder fel te zijn waardoor er nauwelijks sprake was van een vuurwerk-effect. Na contact opgenomen te hebben, vroeg Hollandlamp ons om foto's hiervan toe te sturen. Helaas sneuvelde tijdens het foto's maken (door ons eigen toedoen) de betreffende lamp. Na dit gemeld te hebben en enkel foto's van de gloeidraad gestuurd te hebben (zodat wel duidelijk was wat het probleem was), kregen we onverwachts toch een nieuwe lamp opgestuurd! Geweldige service!

Snel en geleverd en goede spotjes

De spotje voldoen zeer goed aan de verwachting. Snel en netjes geleverd.

Online transactie ging verkeerd.

Ik heb recentelijk door de Corona veel spullen online gekocht. Zo heb ik ook wat bij Hollandlamp gekocht. Omdat ik een verkeerde onderdeel had besteld heb ik het retour verzonden. Maarja, als dan wordt beweert dat de retourverzending nooit is aangekomen hoeft men ook het bedrag niet terug te storten. Nu is het een klein genoeg bedrag dat ik het maar laat gaan. Maar het blijft natuurlijk een beetje zuur en het veranderd de situatie verder ook niet. Vandaar deze 1 sterren beoordeling, dan is het wat mij betreft klaar.

Beste Ben, Het is heel spijtig, Hollandlamp heeft een zeer goede retourprocedure, waarbij klanten tot 30 dagen retour kunnen sturen. Hiervan hebben we een dagelijkse verwerking en hebben wij belang bij een snelle en goede klantvriendelijke afhandeling. Dit behoort als 1 van de kerntaken van ons dagelijks werk als Webwinkel. Wij kunnen echter alleen retouren afwikkelen welke wij ontvangen. In dit geval hebben wij (nog) niets retour ontvangen van u. Ik vertrouw erop dat u het verzonden heeft, en dus vertrouw ik er ook op dat dit alsnog geleverd gaat worden door PostNL of in elk geval boven water komt. Zodra dit het geval is maken wij de retour met alle liefde in orde. Met vriendelijke groet Team Hollandlamp

Uhmmm alles ging goed, van klantenservice tot aan bezorging!

Ik heb een prettige ervaring gehad. Ik had aanvankelijk het verkeerde product besteld. Ik werd heel vriendelijk geholpen door zowel de dame op de chat als aan de telefoon. Ik werd ook geadviseerd met hoe ik dus verder moest. Het retourneren was geen enkel issue en het leveren van de producten ging ook vlot. Ik had een kortere recensie willen schrijven, maar kwam tijd te kort. Hahah. Ik raad hollandlamp ZEKER aan.

heel blij met product

heel blij met product

Prima duidelijke website

Goede omschrijving producten en vlot bestellen. Levering is normaal en ok.

Erg netjes behandeld dat gebeurt niet vaak genoeg meer ik ben blij dat ik hier niet een nummer ben.

Goed informatie

prima aflevering, materiaal en informatie magazijn

Snelle bezorging en prima kwaliteit.

Heel makkelijk te vervangen.

Prima prijs kwaliteit

Led spots besteld. Na overleg was het artikel niet voorradig en werd mij een alternatief aangeboden. Dat was per direct leverbaar. Ben dus prima geholpen. Waarvoor dank.

Scherpe prijzen en snelle levering

Voor een goede prijs inbouwspot gevonden. Materiaal snel binnen, geen tegenvallers gehad.

Reageren snel, geven goede adviezen en accuraat bezorgd!

Zeer goede ervaring met Hollandlamp! Werken snel en accuraat, geven goed adviezen en helpen je bij het maken van keuzes. Bestellingen worden snel gepakt en verstuurd. Als ik weer iets nodig heb, bestel ik zeker weer bij Hollandlamp.

Gewoon goed.

Snelle en correcte aflevering.

Bijzonder goede klantenservice en deskundig!

Hollandlamp levert niet alleen producten snel en correct maar biedt ook de ondersteuning als je problemen hebt met aansluiten of je hebt advies nodig over instellingen van producten. Er wordt niet moeilijk gedaan om producten om te ruilen.