Nooit meer Hollandlamp!

Buitenlamp besteld: ks buitenlamp op voet. Bij levering alleen een plastic bol en een klein plastic buisje ontvangen, geen voet en bedrading te bekennen. Hollandlamp geeft na veel gedoe(!!) toe dat de lamp niet compleet is. Ik zou hem moeten retourneren en dan zou ik een nieuwe toegestuurd krijgen en zou de verzend- en retourkosten verrekend worden. Na weken wachten bleek de lamp niet meer leverbaar. Heb geld terug ontvangen met na veel aandringen, de verzendkosten van €6,95 Voor de €7,65 retourkosten heb ik maanden correspondentie gevoerd, bewijs op moeten sturen maar deze NOOIT betaald gekregen. Omdat ZIJ een incomplete lamp sturen, kost het mij € 7,65. Bij lampenlicht.nl dezelfde lamp besteld voor € 40,- goedkoper!!!! en zonder verzendkosten. Voor mij NOOIT geen Hollandlamp meer.

Het is correct dat de lamp incompleet was, er was een hele batch vanuit de fabrikant waarbij er een essentieel onderdeel miste. U heeft het product aan ons geretourneerd, en de het gehele bedrag, incl. verzendkosten zijn aan u gecrediteerd. Echter heeft u dat zelf niet ontvangen, omdat het product is betaald door iemand anders. Wij moeten het aankoopbedrag en de eventueel extra kosten terug storten op dezelfde wijze, op dezelfde rekening, waarmee de aankoop is gedaan. Ondanks we dit u meermaals hebben getracht uit te leggen, bent u het hiermee niet eens. We hopen dat u dit intern kunt oplossen. vriendelijke groet Team Hollandlamp

Alles is gewoon goed

Hier kun je prima zaken mee doen. Alles netjes geleverd Ga zo door!

Op tijd geleverd volgens afspraak

Bestelling prima verwerkt, correcte levering

Levert een goed product tegen zeer gunstige prijs en snelle levering

Bij een groot afnamevolume van het bestelde product kon een zeer gunstige korting op de prijs worden verkregen waardoor de kosten aanmerkelijk lager waren dan geraamd. Werd zeer snel afgeleverd keurig verpakt en geladen op pallets.

Hollandlamp heeft een ruim assortiment in verlichtingsmaterialen

Kwaliteitsmaterialen worden online snel geleverd.

Retouneren dure grap

Verkeerde trafo besteld . opsturen € 7.65 Afhandeling ? € 78.95 _ € 72.00 = € 6.95 €7.65 €6.95 ______ € 14.60 Andere web gratis foutje bedankt .

Het is inderdaad vervelend als blijkt dat u iets verkeerd besteld heeft. Gelukkig hebben we daar goede retour mogelijkheden voor. U betaald bij ons alleen uw eigen retour kosten. Het aankoopbedrag incl. verzendkosten is door ons, zoals u mag verwachten, gewoon aan u gecrediteerd. Uiteraard begrijp ik dat de retourkosten onnodig zijn geweest voor u, en dat er website zijn die dit "gratis" doen, echter zal daar de prijs van hetzelfde product hoger zijn. Het is namelijk zo dat de kosten van verzenden daadwerkelijke kosten zijn, die de vervoerder in rekening brengt. Ergens zullen deze betaald moeten worden. We hopen dat we u alsnog eens een keer kunnen helpen. Vriendelijke groet team Hollandlamp

Prima product en snelle levering

Goede website goede prijs

Goede website en prijs alleen post. Nl kwam het pakket twee dagen geblaat bezorgen

Positief

Erg goed geholpen door Johan

Snelle reactie op vragen.

Vriendelijk, meedenkend en snel!

Alle medewerkers aan de telefoon zijn vriendelijk en meedenkend in de zoektocht naar het juiste product. Het assortiment is behoorlijk compleet. DE afhandeling snel en duidelijk.

Doet waar ze voor staan

Duidelijke beschrijvingen en communicatie

Prijs kwaliteit en levering top

Dikke prima

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd. Goed verpakt ook. Niets te klagen.

Ze doen wat ze zeggen perfect

top

Prima producten. Snelle verzending.

Twee maal een buitenlamp met LED verlichting gekocht. Zeer tevreden. Goede website en snelle verzending.

Sturen n product, dat kapot is en laten je voor de verzendkosten opdraaien

Product gekocht dat kapot is en slechts geld retour, geen vervangend exemplaar. Verzendkostwn niet vergoed, heel slecht.

Dit is verkeerd begrepen door u. Het product moest inderdaad retour gezien de waarde hiervan. De gemaakte verzendkosten worden dan direct aan u gecrediteerd (zojuist gebeurd) en u bent voorzien van een nieuw en werkend product. We vinden het erg vervelend dat er een product defect aangekomen is, maar helaas gebeurd dit soms. Gelukkig lossen we dat natuurlijk altijd op, en wordt u schadeloos gesteld. Vriendelijke groet Team Hollandlamp

super

Jeroen bedankt voor de info

Goed advies, snelle levering, kwaliteit, scherpe prijs

Twee keer al besteld en 2x snelle en complete levering. Medewerkers nemen nog echt tijd voor een klant. TOP

Een incomplete lamp geleverd

In de doos zat alleen een lampbol en een zwarte buis.

Het betreft hier een verlichtingsarmatuur voor in de tuin. We hebben het product retour ontvangen en blijkt gewoon compleet. In de handleiding staat vermeld hoe je de bol op de "mast" monteert. Vervolgens kan je deze vastschroeven op bijvoorbeeld een houten plank of tegel. Wat niet is meegeleverd is een lichtbron, wat ook vermeld staat in de omschrijving. Dit geeft je de mogelijkheid de kleur en sterkte zelf te kiezen. We doen ons best producten zo goed mogelijk te omschrijven, en zullen bij dit product dit ook bekijken of het duidelijker kan. Team Hollandlamp

werken volgens afspraak toppie!!

Nadat de order geplaatst en betaald was bleek deze niet in één levering te bezorgen. Na overleg besloten dat de levering 2 dagen later wel compleet geleverd kon worden. Dit is allemaal volgens afspraak verlopen. Geweldig

Waardeloos

1 doosje gehad zonder begeleidend informatie waar is de rest ? Kost toch een hoop geld en kunnen er weer “achteraan” .

We hebben met elkaar hierover contact gehad. De bestelling is i.v.m. de afmetingen in 2 dozen verpakt. Vervelend genoeg, is eerst 1 pakket uitgeleverd en vervolgens later is het andere pakket afgeleverd door PostNL. Dit heeft gezorgd voor onduidelijkheid. We vinden dit spijtig, maar inmiddels is het gelukkig opgelost. Team Hollandlamp

Snel en netjes geleverd

De bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd. Top.

Snel, makkelijk en goed

Artikelen werden snel geleverd en voldeden aan de verwachtingen. Bestellen was makkelijk en bevestiging was gelijk binnen