Uitstekende producten en voortreffelijke levering

Het kostte heel weinig moeite om het product te vinden en te bestellen, bovendien veel goedkoper dan andere leveranciers.

Goede adviezen groot assortiment

In onze zoektocht naar goede lampen in ons appartementencomplex zijn wij uitstekend geholpen door Hollandlamp.

uitstekend

Precies goed

De tl lampen zijn overeenkomstig de omschrijving en snel geleverd. Enige minpuntje is de tamelijk hoge prijs.

Prima product, snelle levering.

Na lang zoeken op internet uitgekomen bij Hollandlamp, se gewenste buitenlamp was daar goed verkrijgbaar.

Alle door mij bestelde producten waren voorradig en kon ik de volgende dag afhalen. Vriendelijk geholpen aan de balie dik tevreden met het eind resultaat

Goed voor wat betreft de afhandeling. Een opmerking en daarom geen 5 sterren: het nu ruim 2 maanden niet leverbare artikel stond gewoon op de site. Dus daar in het vervolg graag een melding van, dan wordt het ook niet besteld en betaald, waarna dan de melding van u volgt dat het artikel tijdelijk niet leverbaar is...

Snelle service,telefonische hulp ook correct

Zeer professioneel, deskundig. Top!

Prima geholpen en snel geleverd!

Goed geholpen en levering was ook perfect.

Levering binnen de kortste mogelijke tijd

Zaterdag besteld en woensdag ontvangen.

Prima in orde alleen vond ik de levering wel wat lang duren. Wat mij betreft kan dit sneller. Ook mag de informatie over wat er bij de lampen wordt geleverd wel wat uitgebreider plus meer foto's!

Vlotte levering en prima product!

Prima en snelle service

Prima ervaring met HollandLamp. Producten volgens afspraak snel geleverd. Prima communicatie via mailtjes over de status van mijn bestelling

Goede service prettige ervaring

Ik had 111 led tubes besteld maar functioneerde niet helemaal goed in de bestaande armaturen (kwam door het armatuur). Uit service ander led tubes gekregen die wel werken in dit armatuur en de verkeerde konden zonder moeite retour.

Goed product, hoge verzendkosten

Verzendkosten werden nog eens duurder ivm een bedrag onder de 20 euro, dat vind ik wel te veel. Hoewel hetzelfde product/typenummer zat hier stekker met andere connectoren aan, dus enig soldeerwerk nodig.

Mooi assortiment, degelijke lampen en een snelle levering

Ik heb voor de 2e keer een LED-buitenlamp gekocht bij Hollandlamp en ga er vast nog een aanschaffen. Het zijn mooie artikelen en zowel digitaal als fysiek hebben ze het mooi voor elkaar.

Te mooi om waar te zijn, bestel hier niet!

Donderdagavond bestelling geplaatst (nieuwe keukenlamp: ik zag niks meer in de keuken. Kon niet koken, afwassen, niets). Volgens hun site zou een bestelling voor 17:15 geplaatst, dezelfde dag nog ingepakt worden en de volgende dag aangeboden worden. In mijn geval zou ik mijn lamp dus zaterdag in huis moeten hebben (vrijdags ingepakt). Ik bestelde via Bol.com, waar een langere levertijd stond, maar in de reviews leek het dat Holland Lamp sneller zou leveren dan aangegeven. Na contact met de klantenservice van Holland Lamp bleek mijn bestelling vrijdags verwerkt te worden, waarna mijn artikel werd opgehaald in het magazijn. Dan zouden ze maandags versturen en dinsdags leveren. Zondag bleek mijn bestelling echter nog steeds niet verwerkt te zijn, dus was het maar de vraag of en zo ja wanneer ik mijn lamp zou krijgen. Ik kon hem nog annuleren in mijn Bol.com account, wat ik ook heb gedaan. Elders besteld daarna. Al had Holland Lamp gewoon (sneller) kunnen leveren, want er lagen nog 57 stuks in het magazijn, vertelde de artikel pagina op hun eigen site. Ook staat daar dat je als het spoed is, kunt bellen. Gedaan toen mijn bestelling nog stond, zonder resultaat. Is een optie voor bedrijven tegen een meerprijs van 400,-. Het zijn amateurs. Dat zie je aan de website en dat merk je aan de service. Mijn advies: bestel hier niets! Mooie prijzen beloven veel, maar je krijgt weinig (of niets).

Graag willen wij elke klant zo goed mogelijk helpen. Echter lijkt dat hier niet gelukt. Mevrouw is er argwanend en heeft in totaal 6 x gebeld, waarbij ze vriendelijk en correct te wordt is gestaan. Via Bol.com was de belofte om dinsdag uit te leveren. Dat ging ook precies zoals omschreven, echter waren er allerlei vragen over spoed bestellingen etc. Dat zijn inderdaad mogelijkheden die we bieden, en in sommige gevallen worden ingezet als de nood erg hoog is met bijvoorbeeld een koerier. Deze kosten variëren en kunnen inderdaad zomaar 400,- zijn. Duidelijk niet van toepassing in de situatie van mevrouw. Mevrouw heeft niet willen afwachten tot dinsdag en heeft de bestelling geannuleerd. Wij hadden de belofte van dinsdag zonder problemen gehaald, maar hebben nu zoals vanzelfsprekend is haar aankoopbedrag teruggestort. Wij doen wat we beloven en gelukkig hebben zeer veel klanten deze ervaring. Groeten Team Hollandlamp

Na het bestellen van mijn product werd het snel geleverd

zeer snelle en goede informatie voor de bestelling en levering

Advies als alles niet op voorraad is dan graag snel en berichtje sturen.

Duidelijk advies en snelle levering

Mijn bestelling is snel geleverd en makkelijk bestelproces!

Zeer correct, snel en goede prijsstelling!

Vorige week voor de eerste maal een bestelling geplaatst. Fijne gebruiksvriendelijke site, fijne communicatie met medewerker, snelle verzending. Kortom, alles was voor mij zeer positief en zeker een reden om vaker bij hen te bestellen.

het werkt nog niet

het werkt nog niet, ik laat het nog door een vakman meten en als hij het er mee eens is gaat de trafo terug. Aanbevelen doe ik nooit

Zojuist hebben we contact gehad en heeft de monteur het voor u werkend gemaakt. Fijn om te weten dat het nu juist functioneert. Groet Team Hollandlamp