het werkt nog niet

het werkt nog niet, ik laat het nog door een vakman meten en als hij het er mee eens is gaat de trafo terug. Aanbevelen doe ik nooit

Zojuist hebben we contact gehad en heeft de monteur het voor u werkend gemaakt. Fijn om te weten dat het nu juist functioneert. Groet Team Hollandlamp

goede snellen service

perfect

Hele fijne ervaring met Hollandlamp!

Had een planning gemaakt om een hanglamp met een 300W halogeen-staaflamp om te bouwen naar LED, maar wel met een vriendelijk licht! Bestelde 6x Bailey, G9, 5W, 2700K en had ze 2 dagen later in huis. Monteerde die, 3 links en 3 rechts in de Nebula-lamp, waar we erg aan gehecht waren. Resultaat: schitterend, goede kleurtemperatuur, zelfde licht-opbrengst en met de oude dimmer te dimmen. Nu dus 30W verbruik bij dezelfde mooie lichtopbrengst. Goeie spullen bij Hollandlamp! Aanbevolen zaak!

Groot assortiment, scherpe prijzen, snelle levering, en goede service.

Groot assortiment, scherpe prijzen, snelle levering, en goede service.

Snel geleverd en goede communicatie, onduidelijkheid op de webshop.

Afgelopen week 2 x de Famostar go in zwart besteld. Wij kwamen erachter dat er geen pictogrammen bij geleverd waren wat ons niet duidelijk was in de webshop. De juiste pictogrammen uiteindelijk besteld na telefonisch goed advies. Daarbij wel weer €6,95 post nl kosten. Het kwam in een grote doos terwijl een envelop onzer inziens goedkoper is.

Te lange levertijd, te weinig communicatie

Als er vertraging op levering is, had ik tich graag wat meer informatie.

Bedankt voor de beoordeling. We begrijpen wat u bedoelt. Zoals besproken met elkaar hebben we u wel geïnformeerd, of eigenlijk heeft PostNL u geïnformeerd, maar deze email is bij u in de ongewenste email gekomen. Dit is helaas wel vaker het geval. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren. Groet Team Hollandlamp

Wordt niet geleverd

Eerst wordt er niet geleverd vanwege dat de lampjes niet per stuk gaan maar per 10. Ik bij betaald dan zouden ze de volgende dag worden verzonden. Echter niks ontvangen nu weer contact gehad en is het lampje wat per 10 moest niet leverbaar. Toegestemd dat het een ander lampje werd met minder K kunnen ze nog niet direct leveren. Voor ze leveren zijn we weer 2 dagen verder. Dit riekt naar oplichting. Ik bestel hier nooit meer.

We hebben veelvuldig contact met elkaar gehad. U wilde per email 2 lampjes bestellen welke per 10 besteld dienen te worden (het betreft hier een heel specifiek product). Dat hebben wij u laten weten, waarna u er 10 besteld heeft via de website, maar u wilder er niet wachten. Doordat deze lampen zo specifiek zijn is het geen voorraad bij ons, waardoor de fabrikant een levertijd opgeeft van 3 weekjes. We hebben voor u een vergelijkbaar alternatief gezocht en gevonden, maar deze wilde u dezelfde dag nog ontvangen. Door uw intimiderende telefoongesprek met 1 van onze collega's hebben wij besloten uw bestelling te annuleren en het aankoopbedrag terug te storten. Wij proberen altijd en iedereen te helpen, helaas blijkt dat niet altijd mogelijk.

Alles verlopen volgens afspraak

positief

Betrouwbaar

Snelle levering en een goede overzichtelijke site

Website biedt brede informatie

Ook telefonisch bereikbaar! Goed en snel advies. Snelle levering. Ook eerder goede ervaring met dit bedrijf.

Goed assortiment en prima afhandeling bestelling

Ik had al eerder gekocht bij HollandLamp en dat was me goed bevallen. Prijzen zijn ook concurrerend.

Goed product, zeer snel geleverd.

Alles wat je van een goede leverancier verwacht.

Geen enkel probleem ondervonden.

Alles prima gegaan.

Goed advies gegeven en snelle levering