Iphone 13 case gekocht en die laat geen draad loos opladen toe

Kortom, een mooi hoesje maar niet van deze tijd , eigenlijk geen ster, maar de website laat dat niet toe

SUPER GOED

Super goed er kwam wel een ding beschadigd aan maar de spullen waren goed en kwamen super snel aan

Geweldige service

Mijn bestelling is niet aangekomen. Lederwerken pakte dit direct op en heeft de bestelling nogmaals verstuurd. Super opgelost!!

Niet optimaal wat betreft product

Niet erg geweldig want mijn flexibel hoes past niet perfect

Stoer, stevig en elegant en ergonomisch

Voldoet aan de eisen voor buiten fotografie . De stippeltjes aan de zijkanten geven aan dat daar hier de telefoon vasthoud in het donker, zodat de volume knopjes en aan.uit knopjes per ongeluk aan te komen. Reuze tevreden met de aankoop samen met scherm protector.

Bijzonder goede service. Twee hoesjes verkeerd besteld en in no time omgeruild perfecte service

Goed hoesje, maar geleverd in verkeerde kleur!

Ik heb mijn bestelde hoesje op tijd ontvangen. Echter niet in de kleur bruin, zoals gekocht, maar in de kleur zwart! Aangezien ik mijn telefoon niet onbeschermd wil gebruiken, heb ik toch maar het zwarte hoes gaan gebruiken.

Gebruikte hoes

Tot mijn verrassing kreeg ik een hoes toegestuurd die gebruik sporen had. Krassen smerig en de doos was ook open. Niet blij mee. En de hoes gaat dan ook retour. Inmiddels ergens anders een hoes gekocht

Snelle levering!!

Snelle levering top kwaliteit

Middags besteld, volgende dag geleverd! Kwaliteit zoals omschreven op de site. Top!

gewoon zoals het moet zijn: perfect

100% voldoening

Goede service!

Pech gehad met een artikel en prima opgelost. Klantvriendelijk en snel.

Mooie case voor mijn iPhone

Snelle en goede levering. Case zit en past perfect. Hoge kwaliteit leder. Ben er blij mee.!

Duidelijke website, groot assortiment, makkelijke bestel en betaal procedure en snelle levering.

Alles perfect

Snelle levering Goed product Scherpe prijs

Nog steeds niet ontvangen!

Gehoopt op levering voor 7 januari. Daar het als nieuwjaarsgeschenk diende, was het een grote teleurstelling .dat het pakje nog steeds niet werd geleverd

Goed product, snelle levering, goede prijs

Mooi hoesje, goedkoper dan op andere plekken, snelle levering en goed verpakt.

Snel en correct

Toen ik een nieuwe telefoon kocht wilde ik uiteraard ook een nieuw beschermhoesje, en ik ben prima geslaagd bij iphone-cases. Het werd meteen de dag erna afgeleverd, keurig netjes verpakt en de nieuwe telefoon kon dus meteen veilig in gebruik genomen worden met hoesje en glas beschermer

Niet best

De screenprotector die ik had besteld was al kapot bij levering. Hierna gemaild met iPhone-cases.nl voor een oplossing maar die reageren niet.

Gewoon goed zoals het hoort.

Had ik eerst een mooie Nomad case uitgezocht, snel ontvangen, blijkt deze net niet zo'n magnetisch lipje te hebben om het hoesje dicht te houden. Tja, Had ik kunnen weten. Niet getreurd.... case geretourneerd met een kleine notitie erbij. Meteen een andere handgemaakte lederen gevraagd. Was ook nog goedkoper. Ook deze was snel opgestuurd en het verschil in prijs keurig op de rekening terug gestort. Tja, Gewoon goed zoals het hoort.. Top

Inderdaad uitstekend

Zeer tevreden over de hulp van de klantenservice. Geholpen om snel mijn product in huis te krijgen .

Alles is geleverd zoals het hoort, zeer snel en met een goede, reactieve klantenservice.

Snel, vriendelijk

Verkeerde hoesje gekregen, na contact volgende dag kosteloos een nieuwe in huis!

Snelle en correcte levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en levering van de bestelling. Top!!!