Goed ontvangen.

Snel en correct, ook de retouren

In eerste instantie verkeerde maat gekregen, maar dat was hersteld zo snel als de post het kon regelen👍 Top

Snelle en correcte levering. Sterk aanbevolen.

Flexibel en klantgericht

Was niet zeker of het Bridge toetsenbord zou passen op mijn iPad met screenprotector. Langs komen geen probleem en ter plekke proberen, past, betalen en klaar.

Cataclyst iPhone xr hoes

iPhone xr hoes besteld op 22-06 heden op 02-08 nog steeds niets ontvangen dit ondanks de vermelding snelle levering en artikel op voorraad

Correcte levering, maar er zat een vertraging op. Het duurde langer dan verwacht.

De mensen waren super vriendelijk toen ik met vragen dat! :)

Snelle levering en goed kwaliteit hoesje

Vandaag besteld, morgen in de bus. Verder had ik geen problemen, kreeg geleverd wat ik besteld had.

Prima service bij problemen achteraf.

Verkopen is een vak apart maar bij problemen schieten veel bedrijven te kort. Niet bij IPhone cases.nl Dit is een zeer goed bedrijf en problemen worden netjes en goed opgelost.

Top levering en service

Ik had per ongeluk het verkeerde artikel geleverd gekregen. Vervolgens bleek dat de maat ook niet goed was, en de kleur die ik eigenlijk wilde niet in de juiste maat beschikbaar was. Met 1 telefoontje was dit gelijk geregeld en de volgende dag een nieuw artikel in huis. Top!

Prima afhandeling bij klacht

Snelle vervanging, 100 % tevreden

Snel en correct geleverd

Ik heb gekozen voor een hoes van Otterbox voor iPhones Xr. Ze passen prima, voelen goed aan en zullen, hoop ik, voldoende bescherming bieden. Levering ging heel vlot. Zending pastte door de brievenbus.

Zeer correcte afhandeling. Volgende dag geleverd 👍

Zeer correcte afhandeling. Volgende dag geleverd 👍

TOP service

Ik had een Valenta insteekhoes besteld voor mijn iPhone Xr. Het hoesje werd snel geleverd, maar mijn Xr bleek er niet in te passen. In mijn enthousiasme had ik alleen ook al het verpakkingsmateriaal weggegooid. Ik kon dus niet meer reclameren. Wel nog een beoordeling ingevuld met een kritische kanttekening naar Valenta. iPhone-Cases heeft de beoordeling ook gelezen en heeft op eigen initiatief contact met mij opgenomen. Het hoesje mocht ik kosteloos retourneren en er werd mij een alternatief toegezonden die wel paste. TOP service toch?

Teleurstellend

Ik had een iPhone case ontvangen welke na ingebruikneming erg kwetsbaar bleek. Als er nog iets in de broekzak zat dat tamelijk hard is, zijn deze beschadigingen goed zichtbaar. Ook wel weer weg te poetsen maar dat vond ik te veel van het goede. Dat wilde ik in het overleg gooien met uw medewerker. Die zei alleen maar: "ik ga ni in discussie stuur het maar terug". Zo gezegd zo gedaan, maar er is bereikt dat ik nooit meer iets koop bij uw firma. Ik vind de houding van uw medewerker niet kunnen

zeer vlotte afhandeling

na mijn bestelling was mijn hoesje de volgende dag al thuis.

iPad hoesje en glass screenprotector besteld. De volgende dag binnen, toen bleek dat de screenprotector helemaal gebarsten was. Klantenservice gebeld en die stuurde direct een nieuwe. Ook weer de volgende dag binnen. Kwaliteit van de producten is goed, en uitstekende service!

Niet tevreden

Case komt steeds los, voldoet ook niet aan de productomschrijving.

Heel veel keuze en een snelle levering

Heel veel keuze en een snelle levering alleen jammer dat ik twee keer een hoesje heb moeten terug sturen omdat het binnen de garantie kapot was en toch 2 keer verzendkosten moest betalen.

Ik had een ipadhoes van uag besteld. Door de post na 5 dagen nog niet binnen.. gebeld en toen stuurde ze meteen een nieuwe met track en trace meteen de volgende dag binnen.. Super gedaan!! Vervolgens kwam ook de 1e bestelde binnen en die heb ik weer netjes terug gestuurd.. nogmaals bedankt voor de goede service!! Groeten Marleen Geurts

Super goede kwaliteit.

Een super goede kwaliteit en service.

Niet echt goed.

Ik heb een IPhone X de eerste keer dat ik bestelde was hij te klein , daarna heeft een medewerker mij geholpen en deze gaf aan de is het de R maar ook deze is te klein. Ik zal nu is bij de IPhone winkel in Winterswijk gaan informeren . De eerste heb ik retour gestuurd en deze zou ik gecrediteerd krijgen maar ik zie nog niets.

Levering was snel en correct

netjes ingepakt goede prijs prima ga zo door

Veel keuze, snelle levering

Goed, veel keuze, snelle levering

Prima Jammer dat er geen reactie kwam

Bij mijn IPhone case kwam een gratis glazen screen plaatje. Deze bleek te groot te zijn. Toen ik hier een mailtje over stuurde heb ik geen enkele reactie terug gekregen en is het probleem niet opgelost.

Over iPhone-Cases.nl