Zeer sterk diverse kleuren zit ook een opbergruimte Voor 2 bankkaarten

Perfecte handling van de aankoop en supersnelle delivery van de order

Het ging in mijn geval om draadloze magnetische I-phone-opladers: goede prijs, makkelijk besteld en de volgende dag geleverd. Kan niet beter!

Mijn telefoonhoesje ging kapot binnen de garantieperiode en kreeg zonder problemen een nieuwe opgestuurd, zeer tevreden over de service!

Toppie

Prima hoesje voor mijn iPhone 13 mini met glazen achterkant. Perfecte bescherming.

Fantastisch bedrijf

Zeer ruime collectie met goede merken en bovenal een meer dan uitstekende en zeer hulpvaardige klantenservice. Ik bestel al jaren bij deze firma. Een aanrader.

Doen wat ze beloven

Prachtige hoes besteld, scherp geprijsd en keurig geleverd. Goed verpakt met een leuk presentje in de vorm van een gratis screenprotector. Prima ervaring met iPhone-cases.

Niet netjes

Van buitenkant vind ik wel voldoende maar niet sterk en niet echt strak.. van binnenkant is niet echt mooi ontwerp

Hele goede ervaring

Goede service en snelle levering

Betrouwbaar en snel

Scherpe prijs, snel geleverd en prima producten, aanrader.

Het ging allemaal perfect

Ik heb er niets aan toe te toeven

iPhone mapje werd snel geleverd. Ik had fout gemaakt en dus teruggestuurd en de juiste besteld. Geld stond snel weer op mijn rekening.

Uitstekende service. De gratis screen protector maakt het helemaal af.

Wederom fantastisch geholpen

Voor de derde keer in vier jaar tijd wederom goed geholpen door Gijs en Joep, alles wordt gedaan om de klant tevreden te stellen

Precies wat ik zocht!

Zoals gezegd, was dit de enige backcase die ik op internet heb kunnen ontvangen die aan mijn wens voldoet. Wel één aandachtspuntje: voor betalingen met mijn betaalpas moet ik deze uit de case halen. Top zou zijn, dat ik die in de case zou kunnen laten en a.h.w. met mijn mobiel kon afrekenen....

Precies het hoesje wat ik zocht !!

Duidelijke omschrijving van het artikel, waardoor ik meteen de juiste kon bestellen. Snel geleverd !

Gewoon tevreden

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

In dit geval geen betere service mogelijk.

Twijfel of de magneetbevestiging van het iPhone 15 pro Max telefoon hoesje stevig genoeg zou zijn, ik mocht het een paar dagen uitproberen, niet goed, geld terug. Het was goed.

Verkeerde levering serieus en snel afgehandeld

Had een rose ipad hoes besteld maar kreeg een zwarte pro. Na telefonisch contact de volgende dag de rose gekregen met een retourenvelop voor de zwarte. Heel netjes aan de telefoon en heel netjes afgehandeld.

goed, alles als beloofd, case is goede kwaliteit

Verzending klopte precies, alles op tijd. Super case.

Telefonisch niet te bereiken al 1,5 dag.

Er wordt aangegeven dat de levertijd 5-8 is. Deze is reeds verstreken en geen terugkoppeling.

Perfect snelle afhandeling, werd constant op de hoogte gehouden waar mijn pakket zich bevondt

Levering goed, terugbetaling waardeloos

Heb een hoes voor de I-pad besteld. Levering is perfect gegaan, alleen paste de hoes niet. Geretourneerd en een credit nota ontvangen. Na 2 weken nog geen terugbetaling. Mail gestuurd… geen reactie.

Zeer goede service

Makkelijk om te bestellen en zeer snel in huis!

Zeer goed. Goede service gr