Direct een persoon aan de lijn die goed met mij meedacht.

Er was wat mis gegaan met de levering van een hoesje, mogelijk buiten de schuld van dit bedrijf. Toen ik belde kreeg ik direct een persoon aan de lijn en geen irritant keuzeprogramma, verwijzingen naar websites of ellenlange wachttijden, wat een verademing! Deze vriendelijke meneer dacht goed met mij mee. Toen namelijk bleek dat ik iets langer moest wachten op de gewenste kleur, werd mij een gratis hoesje aangeboden om alvast mijn telefoon te kunnen beschermen op mijn trip naar Lissabon. Toen ik terugkwam lag het bruine leren hoesje thuis voor me klaar. Ik ben meer dan tevreden over de gang van zaken bij dit bedrijf.

Goed produkt voor goede prijs

Na lang zoeken hier uitgekomen en snel gevonden wat ik wilde. Veel keus, redelijke prijzen en ook nog eens snel in huis. Goed bezig, iPhone-Cases.nl!

goed spul lange levertijd

wel okay

Uitstekende service en levering

Wereld en betaald en eerst geen levering. N 1 mailtje werd het gelijk geregeld en de volgende dag geleverd.

Bestelling op 29/02 - nog steeds geen levering op 11/03

Ik deed de bestelling & betaling van een hoes voor iPhone 11 pro op zaterdag 29/02. Op maandag 2 maart kreeg ik mail met de opmerking dat ik blijkbaar hoes & screenprotector heb gekozen die niet voor hetzelfde model waren. Terwijl ik me herinner dat de screenprotector bij de hoes gratis was en erbij hoorde, dus hiervoor geen model hoefde te kiezen. 3 maart krijg ik bevestiging dat de levering tegen eind van de week zal gebeuren (7 of 8 maart). We zijn ondertussen woensdag 11 maart en ik heb nog steeds niks ontvangen. "Op werkdagen voor 19u besteld, morgen gratis bezorgd?" Ik kijk echt uit naar snelle feedback op mijn mail & nog meer - naar een snelle levering voor het gevraagde/betaalde.

Mooie vormgeving

Mooie kleur en uitvoering, maar voor mij had er meer ruimte mogen zitten in de achterkant zodat er iets meer in het vakje zou kunnen en ook het lipje zou langer mogen zijn en aan de andere kant mogen zitten.

Past perfect

Goed en degelijke bescherming voor mijn Iphone 6 plus. Is al een paar keer gevallen maar niets aan de hand. was goede en snelle levering.

een hoesje en een privacy screenprotector voor mijn nieuwe iPhone 11 besteld, en zoals beloofd op de site de volgende dag in de brievenbus.

Een hoesje en 2 screenprotectors besteld, volgende dag meteen in huis en keurig geleverd als brievenbuspakketje.

Goed geholpen toen bleek dat ik de verkeerde hoes besteld had voor mijn ipad.

Ik had een iphone hoesje besteld, keurig afgeleverd, maar deze voldeed niet aan mijn verwachtingen. Via de telefoon hebben ze mij een hoes aangeraden die, zo blijkt nu, mooier en beter was. En ook nog goedkoper! Bestelling en (terug)betalingen prima geregeld. Bedankt!

Excelent!

Very fast! Delivered in 24h! Thank you very much!

Snelle levering op het afgesproken moment!

Snelle levering van kwalitatief uitstekend product tegen redelijke prijs op het afgesproken moment.

Was niet tevreden over een cover dus teruggestuurd en gewoon netjes afgehandeld! Dankjewel, Groetjes uur EINDHOVEN

perfect

Goede site Goed verpakt Snelle levering Wat wil je nog meer

Prachtige en stevige bookcase.

Een minpuntje: jammer dat er geen magneet in de rand zit. Die magneet had er voor die prijs wel in mogen zitten.

iphone hoesje

leuk mooi bruin hoesje, klein min puntje bij uittrekken iphone gaat lus er niet automatisch terug in; voor de rest mooi hoesje

Heel goede webshop.

iPhone hoes heel mooi. Volgende keer weer een hoes. Uitstekende webshop met veel keuzemogelijkheden. Weer vlotte levering.

Prima kwaliteit en snelle levering

👍🏻

Vlot en snel

Alles volgens bestelling geleverd

Aanrader!

Ontving na bestelling een vriendelijke telefoontje met de vraag of mijn bestelling correct was ivm twee verschillende types mobiele telefoon. Bleek inderdaad een foutje van mij, die werd direct gecorrigeerd en ik ontving 2 dagen later de correcte producten! Topservice!

Niks mis mee!

Snel geleverd zoals afgesproken...

Snell verzending en goeie kwaliteit

Blij met mijn leren hoesje voor de iPhone xr

Vlotte betaling en verzending, product heeft hoge kwaliteit

vlotte betaling vlotte verzending hoge kwaliteit van iphone case