Slecht

Onduidelijke informatie over de leveringstermijn naar belgië, onvriendelijke klantenservice. De werknemers spreken mekander tegen qua leveringstermijn. Tot slot, hoesje is nog altijd niet geleverd.

Prima ervaring met iPhone-cases en mooi product ontvangen

Ik heb een Otterbox - Strada hoes voor iPhone 11 ontvangen, mijn vrouw is er zeer tevreden over en tegen een aantrekkelijke prijs. Mooi product en ziet er degelijk uit. Ik durf jullie bij iedereen aan te bevelen!

Goede iPhonecase voor nette prijs

De bestelling kwam redelijk vlot en de bestelde case ziet er goed uit.

Goede ervaringen met jullie Snelle levering Ik raad iedereen aan voor deze site

Goed bereikbaar en klantvriendelijk

Telefonisch contact gehad en goed geholpen.

Top product

Snel geleverd, keurig verpakt en duidelijke instructies om het beschermglas te plakken.

Hoesje met screenprotector zijn top!

Hoesje met screenprotector besteld. Zijn allebei snel geleverd en van super goede kwaliteit voor een prima prijs.

ivm Black Friday was ik van mening dat er een gratis protector bij zou zitten. Toen die er niet bij zat telefonisch contact gehad, mij werd verteld dat die er alleen boven de 30,- bij zit maar dat hij er niet moeilijk over wilde doen en mij een protector zou sturen. Volgende dag lag ook die in de bus. Prima geregeld tevreden klant! Overigens was het UAG Flyo hoesje een juiste keuze, past goed en beschermd goed!

Netjes en snel .

S’middags besteld en volgende dag in huis . Erg blij mee .

Supersnelle levering en prima service!

De levering verliep snel en zonder problemen. Toen 1 van de bestelde hoesjes snel kapot ging kreeg ik zonder problemen en super snel een nieuw exemplaar geleverd.

Goed snel en betrouwbaar

Waardeloos!

Ervaring tot nu toe zeer belabberd. Bestelling niet bezorgd. Na een telefoongesprek werd duidelijk dat er een hele postzak kwijt zou zijn. Geen probleem mijnheer, we sturen een nieuwe werd er gemeld. Na een aantal dagen nog niets binnen dus wederom gebeld. Sorry mijnheer geen idee waar het mis gaat we sturen vandaag gelijk een andere. En inderdaad dat is direct gedaan. Beetje jammer dat het een blauwe hoes is terwijl er een rode besteld is en dat het de verkeerde hoes is voor een oudere Ipad. Deze gaat dus niet passen. Morgen maar weer eens bellen dus.....

Matig

Product is niet om over naar huis te schrijven. De uitsparing linksboven (tbv camera) is fragiel. De hoes (book) mag wat robuuster. De magnetic sluiting is zozo. Levering van dit product liep niet, wat je noemt, soepel. Product is later geleverd dan mocht worden verwacht.

Zou zeker nog een keer bestellen

Binnen genoemde tijd geleverd en net verpakt. Enorm blij met mijn aankoop. Onthoud het zeker voor mogelijk een volgende bestelling.

Veel keus, snelle levering

Er is veel keus in hoesjes. Het hoesje dat we voor onze zoon hebben gekocht hebben is heel stevig. Soort hufterproof hoesje, maar dan ook nog een redelijk normaal uiterlijk. En een voucher voor korting bij een nieuwe aankoop.

Zowel bestelling als afhandeling

Erg goede service

Erg goed en fijn geholpen

Goede service, telefonisch goed bereikbaar.

Bestelling werd niet geleverd door PostNL, na contact met iPohone-Cases, nogmaals een levering (was wel een andere, omdat vorige niet leverbaar was) deze de volgende dag ontvangen.

Alles geleverd volgens het boekje.

zeer dubieuze kwaliteit

Mijn hoesje paste niet, en ook de backcover liet steeds los. teruggestuurd, nu mijn geld ng terug.

probleemloos

probleemloos en service minded / veel keuze

Prima keuze en prijs

Snelle bezorging na de bestelling

Ook als er iets mis gaat geweldig

Na mijn bestelling bleek er met de bestelling iets mis te gaan was aangemeld bij PostNL maar werd niet verder afgehandeld na contact direct opgelost en op nieuw verzonden.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ze hebben correct gehandeld bij het merken dat er een product misschien niet klopte in een bestelling

Correct en super snelle service.

Eind van de middag besteld en de volgende morgen werd hij al afgeleverd. Sneller kan niet. Door mijn reuma wilde ik niet zo'n grote telefoon en door de heerlijk dun lederen hoes om de iPhone 7, ligt hij toch makkelijk in de hand.