Goede case, stevig en mooi

Prima case, stevig en goede kwaliteit.

Groot assortiment - goede klantendienst

Levering in België is niet de volgende dag, dat mag erbij staan op de website. Maar contact opgenomen met de klantendienst en daar goed geholpen!!

snel geleverde en goede kwaliteit

Product voldoet aan de gegeven omschrijving en is snel geleverd zoals aangegeven op de site.

Top geregeld

Goed geholpen na verkeerde levering

Weer helemaal perfect

Gamakkelijk bestellen en prompt afgeleverd.

Top geleverd. Dank!

snelle service. Top!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Keuze gemaakt, besteld en zeer snel geleverd. Geen op- of aanmerkingen.

Ik ben tevreden.

Positieve ervaring t.a.v. verzending en product.

De ene dag besteld, de andere dag de juiste bestelling in huis.

De Dbramante1928 New York is een prima IPhone hoes en de gratis glass screenprotector kwam goed van pas.

slechte kwaliteit!

ik heb het hoesje 1 dag gebruikt en de volgende dag was het hoesje kapot

Snel en gemakkelijk

Snel geleverd, duidelijke site

Hoesje sluit niet goed aan

Eerste levering was verkeerde maat hoesje, snel juiste hoesje ontvangen. Juiste hoesje sluit aan de onderkant niet volledig aan waardoor de telefoon er los in zit.

Prima site!!

Mooi assortiment, eenvoudige bestelprocedure en een snelle levering! bovendien blij met de nieuwe iPhone cover.

prima !

Prima en snelle levering, niets op aan te merken.

Prima snel geleverd Blij mee

Zeer goede ervaring

Vía overzichtelijke website snel en eenvoudig besteld. Super snelle levering, goed verzorgd.

Scherm plakt niet goed en kwam al direct los

Ik heb de ganse procedure gevolgd, inclusief het hulpstuk, maar het scherm kwam al na één dag in de rechterbovenhoek wat los en dat is kort daarop nog wat verergerd. Het kwam tot ca; 3 cm los en dat is nog altijd zo. Ik had toch verwacht dat het overal een gelijke hechting zou kennen.

Vlotte levering

Goede keuze kunnen maken en ziet er prima ui

Gewoon top

Vriendelijke medewerkers, die goed meedachten.

Zeer tevreden.

Snel geleverd, goeie waren!

Tja, wat kan ik zeggen? iPhone 5S/SE cases worden zeldzaam, maar hier hebben ze nog een redelijk assortiment. Waren we heel blij mee! De spullen zelf zijn ook heel goed, heb nu een transparante case, was bijna vergeten hoe mooi zo'n iPhone kan zijn. Van harte aanbevolen!

Uiteindelijk snel en zeer correct opgelost.

Had het verkeerde hoesje besteld. Na een telefoontje met een zeer vriendelijke medewerker (Joep) en na het opvolgen van zijn aanwijzingen kreeg ik alsnog binnen 2 dagen het beoogde hoesje en 2 dagen later het aankoopbedrag van het eerste hoesje terug op mijn rekening. Maw mijn volgende hoesje bestel ik absoluut weer bij jullie. Ga zo door met jullie service.

iPhone hoesje besteld het is snel bezorgd. Goede kwaliteit. Krijg nog €4,- terug en de man heb beloofd dat hij terug zou storten.