Super service!

Verkeerde hoesje besteld (mijn eigen fout!) Snelle en professionele oplossing! Zeer tevreden over de service!! Bestelde artikel ook zeer tevreden over. Zeker een aanrader.

Na 3 weken nog steeds niets ontvangen

3 weken geleden bestelling voor een smartphone cover gedaan. Vorige week mail gestuurd, maar geen antwoord en tot heden niets ontvangen... Vandaag opnieuw gemaild. Ik ben benieuwd of er nu wel een antwoord komt... Ik vermoed dat ik mijn geld zal kwijt zijn en nooit mijn bestelling zal ontvangen... So for me: NEVER AGAIN

makkelijk bestellen en snelle levering, dus wat wil je nog meer

precies volgens verachting gekregen wat ik besteld had en dat is altijd fijn

Ik heb weer goede ervaringen

Ik heb, net zoals een paar jaar geleden, goede ervaringen met iPhone-cases.

Snelle en goede service

De zending is keurig en snel verzonden

Meedenken en snelle service

Ik had een foutje in mijn bestelling gemaakt en kreeg voor verzending al een mail hierover. Netjes en snel kreeg ik alsnog het juiste product. Perfecte klantervaring.

Zoals altijd super

Nette prijs en snel geleverd.

Goed en prettig

Had t verkeerde artikel besteld (zag t in de bevestiging) gebeld en de volgende dag de juiste in de bus. Ben prettig te woord gestaan aan de telefoon en t werd geregeld!! Prima!

Vriendelijk, behulpzaam, service

Zo’n 6 weken geleden een Gear4 hoesje besteld, werd de volgende dag al geleverd. Helaas was de kwaliteit niet zoals ik van Gear4 gewend ben (daar kan IPhone-Cases.nl uiteraard niets aan doen). Er zat zelfs een scheurtje in de rand. Contact opgenomen met IPhone-Cases.nl. Ik mocht langs komen (ik woon in de buurt). Gelukkig viel dit probleem onder de garantie. Er werd moeite gedaan om een ander hoesje uit te zoeken die aan mijn wensen voldeed. Top service!

Top! Snel en compleet!

Top! Snel, duidelijk en compleet!

Gewoon goed

Overzichtelijke site, snelle levering en normale prijzen. Na teleurstelling bij appelhoes.nl hier terecht gekomen.

Hoesje na 11 maanden beschadigd bij normaal gebruik, nieuw hoesje ontvangen

Super service, Hoesje na 11 maanden beschadigd bij normaal gebruik, nieuw hoesje ontvangen. Echt top!!!

Goede service, snelle levering

Prima kwaliteit voor mooie prijs. Zeker aan te bevelen.

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Fijne klantenservice

Hoesje besteld maar kwam niet onmiddellijk aan. Na geruststellende mail kwam dit uiteindelijk dan toch.

Goede snelle service

Hoesje was snel binnen

Snel geleverd UAG hoesje

UAG Monarch Carbon hoesje past vanzelfsprekend goed, maar is iet wat dikker dan een ander type UAG hoesje. Dus extra opletten als het iets is wat je wil.

Snelle levering, mooi hoesje

Snelle levering, hoesje past goed om mijn Iphone. Ik ben er heel blij mee.

barslecht

Hoesje besteld, maar 10 dagen na bestelling nog steeds niet toegekomen. Manke reactie op vraag naar update. Geen track en trace. Webwinkel in 2020 onwaardig. Get your act together...

eerdere kortingsbon niet kunnen inwisselen

Schandalig gewoon, eerder iets bestelt bij I-phone cases. Kreeg toen een kortingsbon en wilde deze nu inwisselen. Dit werd niet geaccepteerd. Toch bestelt(Dit was echt de laaste keer) Bleek dat ik bij de bestelling weer een kortingsbon kreeg stond er exact het zelfde nummmer/code op. Dit was dus de laatste keer. Levering was wel goed overigens

toppie :)

Zeer snel geleverd. Prima kwaliteit voor mooie prijs.

snelle service/levering en goede kwalitiet

Bestelling was makkelijk, directe terugkoppeling over bestelling en levering. product is van goede kwaliteit

Prima prijzen snelle levering van goed product

Veel keuze van hoesjes. Goede prijs t.o.v. andere shops en snel geleverd. Prima

Goede producten, snelle levering, goede service

Verschillende hoesjes gehad. Allemaal goede kwaliteit. Recent werd een hoesje na een half jaar al niet meer mooi. Gratis heeft men een nieuwe gestuurd! Keurig. Bedankt

Keurig

Keurig telefonisch contact gehad en het hoesje de volgende dag in de bus

Pakket is niet aangekomen.

Het pakket is niet aangekomen. Ik heb een aantal dagen in de brievenbus gekeken, maar het pakket is er nog steeds niet. U kunt het pakket nogmaals opsturen. Inmiddels ben ik niet meer op mijn vakantieadres. Stuur het naar Zoutmanstraat 33 2806 XB Gouda