Top kwaliteit

Goede prijs en top kwaliteit. Snel bezorg en betrouwbaar.

Snelle levering, keurig verzorgd

het "begin"was goed!

Hallo, Helaas verkeerde Otterbox Strada Folio case besteld voor de Iphone 12 Pro Max. Ik heb er een nodig voor een Iphone 11 Pro Max.... Direct toen ik de case kreeg teruggestuurd ter omruiling. Ik wacht het resultaat af en wil dan graag weer een review schrijven. Mvg, Jan Grobben.

Snelle levering en voordelig geprijsd.

Slechte kwaliteit !

Binnen een week kapot !

Vervelend om dit te vernemen. We bieden je hierin graag een oplossing. Ik zou je willen vragen het probleem te vermelden in een email aan service@2hills.nl. We helpen je graag!

Keurige afhandeling en een vriendelijke klantenservice

Goed af gehandeld,Maar niet als je iets terug stuurt dan duurt het lang voor je het geld teru g heb.

Redelijk goed.

Goede producten, dag te laat geleverd

Prima producten, goede keus ook. Helaas de belofte dat de volgende dag geleverd zou worden niet nagekomen. Maar twee dagen is nog steeds een goede score. Ik has echter bewust voor deze partij gekozen ivm de beloofde levertijd...

Goed!

Vriendelijke klantenservice (e-mail) en snelle bezorging! Tevreden met mijn nieuwe case en gratis screen protector.

Goede prijs en goede service

Ik had een case en screen protector besteld voor mijn iphone, per ongeluk had ik de case voor het foutieve model besteld. In plaats van zoals vele anderen alles gewoon op te sturen werd ik gecontacteerd om te vragen of ik een fout gemaakt had. Heeft mij de nodige problemen achteraf bespaart. Ik ben zeer tevreden met dergelijke service! Dank iPhone-Cases!

Goede prijs en snel en netjes geleverd.

Super service!

Verkeerde hoesje besteld (mijn eigen fout!) Snelle en professionele oplossing! Zeer tevreden over de service!! Bestelde artikel ook zeer tevreden over. Zeker een aanrader.

Na 3 weken nog steeds niets ontvangen

3 weken geleden bestelling voor een smartphone cover gedaan. Vorige week mail gestuurd, maar geen antwoord en tot heden niets ontvangen... Vandaag opnieuw gemaild. Ik ben benieuwd of er nu wel een antwoord komt... Ik vermoed dat ik mijn geld zal kwijt zijn en nooit mijn bestelling zal ontvangen... So for me: NEVER AGAIN

makkelijk bestellen en snelle levering, dus wat wil je nog meer

precies volgens verachting gekregen wat ik besteld had en dat is altijd fijn

Ik heb weer goede ervaringen

Ik heb, net zoals een paar jaar geleden, goede ervaringen met iPhone-cases.

Snelle en goede service

De zending is keurig en snel verzonden

Meedenken en snelle service

Ik had een foutje in mijn bestelling gemaakt en kreeg voor verzending al een mail hierover. Netjes en snel kreeg ik alsnog het juiste product. Perfecte klantervaring.

Zoals altijd super

Nette prijs en snel geleverd.

Goed en prettig

Had t verkeerde artikel besteld (zag t in de bevestiging) gebeld en de volgende dag de juiste in de bus. Ben prettig te woord gestaan aan de telefoon en t werd geregeld!! Prima!

Vriendelijk, behulpzaam, service

Zo’n 6 weken geleden een Gear4 hoesje besteld, werd de volgende dag al geleverd. Helaas was de kwaliteit niet zoals ik van Gear4 gewend ben (daar kan IPhone-Cases.nl uiteraard niets aan doen). Er zat zelfs een scheurtje in de rand. Contact opgenomen met IPhone-Cases.nl. Ik mocht langs komen (ik woon in de buurt). Gelukkig viel dit probleem onder de garantie. Er werd moeite gedaan om een ander hoesje uit te zoeken die aan mijn wensen voldeed. Top service!

Top! Snel en compleet!

Top! Snel, duidelijk en compleet!

Gewoon goed

Overzichtelijke site, snelle levering en normale prijzen. Na teleurstelling bij appelhoes.nl hier terecht gekomen.

Hoesje na 11 maanden beschadigd bij normaal gebruik, nieuw hoesje ontvangen

Super service, Hoesje na 11 maanden beschadigd bij normaal gebruik, nieuw hoesje ontvangen. Echt top!!!

Goede service, snelle levering

Prima kwaliteit voor mooie prijs. Zeker aan te bevelen.

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Fijne klantenservice

Hoesje besteld maar kwam niet onmiddellijk aan. Na geruststellende mail kwam dit uiteindelijk dan toch.