Repeat purchase

Was extremely pleased with my first purchase. It lasted for several years and was still going strong when my phone went walkabout. Good price great sleeve

Goede kwaliteit snelle levering

Snelle levering goede kwaliteit

Mooi!

Mooi degelijk en stevig hoesje. Blij mee!

Top service! Fouten worden direct op de juiste manier hersteld.

Ondanks een fout in de levering (niet de schuld van iPhone-cases.nl) is de fout direct opgepakt en werd er meteen een nieuw hoesje verzonden.

Snelle en geweldige service

Snelle levering. Omruilen hoesje voor een ander type snel geregeld. Jammer dat ik een fout maakte bij plaatsing screenshaver, waardoor deze stuk ging.

Mooi maar met wat onnauwkeurigheden.

De cover ziet er mooi uit maar helaas is de rechterhoek waar de telefoon ingeklemd zit te klein naar beide kanten en te zwak door de opening voor de camera’s. Hierdoor komt na elk gebruik de telefoon los. Als ik hem niet na elke opening terugdruk sluit ook de magneetsluiting niet meer. Hopelijk hebt u hiervoor nog een oplossing. Met vriendelijke groet, Ineke

Snelle correcte levering ook bij ruiling!!

Snelle correcte levering ook bij ruiling!!

Ik ben zeer tevreden!

Acties doen mij niet zoveel, maar deze keer kwam ik er uiteraard te laat achter dat ik nu wel een leuke aanbieding had gemist… even contact opgenomen met de klantenservice en die man had mij gelijk door en ging gelijk regelen dat ik er achteraf toch nog recht op had, twee dagen het cadeautje binnen gekregen. Dat vind ik echt Top!!!

Prima en duidelijk

Prima service en duidelijk

Toppers

Betere is er niet

Zeer tevreden met mijn iPad case !

Precies zoals ik me had voorgesteld een mooie bruine iPad Case. Het bevalt prima en ben er erg blij mee, ziet er rijk uit ! Over de levering niets dan lof, snel en correct uitgevoerd.

Goed product,

Goed stevig hoesje, dag na de bestelling in huis.

Aankoopproces prima. Het product voldoet helemaal aan mijn eisen.

Snelle levering!

Ik ervaar dat de cover een licht bruin is ipv bruin zoals benoemd en gepresenteerd op uw site. De kleur viel mij dan ook een beetje tegen. Mijn tip is de kleur wat explicieter aan te geven.

Zeer snelle levering!

's-avonds besteld en de volgende morgen op de deurmat.

Mooi product

makkelijk bestellen, snelle levering, prima producten

Zeer gemiddelde

Telefoonhoesje besteld voor mijn iphone 8+. Kreeg een hoesje voor iphone x opgestuurd. Waarschijnlijk niet opgelet bij de bestelling, dus verkeerde hoesje. Uiteraard terug gestuurd. Helaas zijn de verzendkosten voor de klant. Wel fijn retouradres en retour aanvragen en downloaden, plus formulier met toelichting. Tevens nieuw hoesje gevraagd voor iphone 8+. Die was niet op voorraad. Dus matige ervaring. Heb uiteindelijk bij Ideal of Sweden besteld.

Op tijd in de brievenbus. Hoesje is uitstekend.

heel goed

heel goed

het komt niet overeen met wat te zien was online

online zag het er anders uit

Alles keurig gegaan!

Super goed geholpen

Makkelijk zoeken op site, snelle levering

Je kan eenvoudig zoeken naar wat je nodig hebt. Ze leveren snel

Case voor IPhone snel geleverd en van goede kwaliteit

Tegenvaller ten opzichte van de goedkope Kruitvat-hoes die ik had: Ik moet mijn betaalpas weer uit de hoes halen om te kunnen betalen. Waarschijnlijk omdat de uitsparing in het midden van de eerste, onderste ‘sleuf’ kleiner is dan in de oude hoes.

Product werd veel eerder geleverd dan vermeld