Vlotte levering

Goede keuze kunnen maken en ziet er prima ui

Gewoon top

Vriendelijke medewerkers, die goed meedachten.

Zeer tevreden.

Snel geleverd, goeie waren!

Tja, wat kan ik zeggen? iPhone 5S/SE cases worden zeldzaam, maar hier hebben ze nog een redelijk assortiment. Waren we heel blij mee! De spullen zelf zijn ook heel goed, heb nu een transparante case, was bijna vergeten hoe mooi zo'n iPhone kan zijn. Van harte aanbevolen!

Uiteindelijk snel en zeer correct opgelost.

Had het verkeerde hoesje besteld. Na een telefoontje met een zeer vriendelijke medewerker (Joep) en na het opvolgen van zijn aanwijzingen kreeg ik alsnog binnen 2 dagen het beoogde hoesje en 2 dagen later het aankoopbedrag van het eerste hoesje terug op mijn rekening. Maw mijn volgende hoesje bestel ik absoluut weer bij jullie. Ga zo door met jullie service.

iPhone hoesje besteld het is snel bezorgd. Goede kwaliteit. Krijg nog €4,- terug en de man heb beloofd dat hij terug zou storten.

perfect

prima service, snel, to the point : alles Ok

Er wordt in oplossingen gedacht en er wordt snel geschakeld. Ook voor garantie/service daar wordt niet om heen gedraaid maar net zo snel geschakeld als wanneer je iets nieuws besteld. Top

goede kwaliteit maar pass niet helemaal

Dit telefoonhoesje heeft een goede kwaliteit maar pass niet helemaal

Xxxxc

Cxxxx

Mooie phonecase

Mooi phonecase en snelle levering

Goede en snelle service

Groot assortiment, goede kwaliteit en snelle levering.

Mwha

Valt tegen, puur wat ik heb gekregen en wat de prijs was, €39 was hier echt veel te veel voor ;-;

Exclente service ! Super goeie support

Exclente service ! Super goeie support

Hele snelle, fijne service!

Ik had een verkeerd hoesje besteld voor mijn telefoon. Meteen gebeld en ik werd heel vriendelijk geholpen. Begripvol, netjes en respectvol! Super service.

Great Experience

I have bought my product and it was delivered to me fast and safe. I would definitely buy at Iphone-cases.nl again.

Prima in alle opzichten

Alles prima

Snel en correct

Artikel was snel geleverd en was precies zoals was omschreven

Goede communicatie en snelle levering

Goede communicatie over de levertijd en snelle levering. Gewoon prima ervaring.

Goede en snelle levering

Kiezen, nadenken of dit echt het enige is en kopen

Fantastische service en goede artikelen

Vanwege de corona had ik 6 hoesjes besteld, omdat ik ze nergens kon bekijken/voelen. Ik werd netjes gebeld, of dit de bedoeling was en of ik er nog meer wilde zien. Alles mocht daarna terug. Zo gezegd zo gedaan. 2 hoesjes gehouden, de rest terug, en netjes mijn geld terug ontvangen. Super ! De hoesjes zijn fijn, zien er mooi uit.

Snelle levering en goede service!

Mooie website en makkelijk zoeken, veel keus en goede prijzen!

Perfecte ervaring

Eerste hoesje was een fabrieks foutje en toen ik belde werkt ik netjes geholpen fijne klantenservice