Niets geleverd, geen contact, reageren niet

Geld uitgegeven, niets ontvangen en krijg geen contact.

Is met geen enkele andere te vergelijken!

Iedere 2 jaar koop ik nieuwe iPhone. Daarbij tevens een cover van Decoded. Altijd tevreden goed leer. Echter dit jaar de Decoded cover van dun materieel met laagje zwarte plastic verf gespoten. Is na 3 maanden al veel plekken beschadigd. Ik ben 73 jaar dus ik ga er niet nonchalant mee om. Ook de achterzijde van die cover ontbreekt een rand om de lezen. Bij deze is dat wel het geval. Kortom een rolls royce vergelijken met een lelijke eend. Trouwens voor de prijs hoeft men het niet te laten. Zijn beide bijna even duur Succes en tot over 20 maanden

Retour was snel verwerkt

Ik had zelf een verkeerd hoesje besteld, deze heb ik teruggestuurd en daarna snel het goede hoesje ontvangen

Snel en scherp geprijsd

Had zelf een fout hoesje besteld, maar kon dit eenvoudig herstellen en heb nu de juiste binnen. Erg tevreden!

Matige kwaliteit

Sluit slecht, knoppen lastig te bedienen

Verkeerde artikel besteld, direct omgeruild. Alleen niet gratis retourneren.

Had verkeerde bestelling geplaatst maar alsnog goede dingen ontvangen

Ik had per ongeluk een hoesje besteld en de verkeerde telefoon aangeklikt. Ik zag dit pas na het bestellen. Ik heb de klantenservice snel gemaild en kreeg direct antwoord dat ze het nog net hadden kunnen herstellen! Helemaal top! Hulde.

Prettig hoesje met opbergvak

Het is een prettige hoesje en het vak voor 2 pasjes is ideaal.

Snelle levering en geen enkele vorm van gezeur bij garantie, zelfs na ruim 2 jaar gewoon een nieuwe otterbox opgestuurd gekregen zonder moeilijke vragen of geneuzel.

Perfecte afhandeling!

Dik tevreden met de snelle en adequate afhandeling,levering en kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.

Mooi hoesje maar niet beschermend genoeg

Het is een mooi hoesje maar er zitten best rondom de knoppen van de iPhone zit te veel ruimte waardoor het hoesje de telefoon niet genoeg beschermt tijdens het vallen.

Goed product en snelle levering

Snelle no nonsens levering

Een snelle levering, niet de goedkoopste, overzichtelijke online winkel.

Tweede keer iPhone case besteld. De producten zijn TOP en de service heerlijk snel.

Alles verliep top!

Van bestelling tot levering: snel en goed!

Top reageren snel.

Per ongeluk verkeerd geleverd artikel. Super snel opgelost en juiste artikel gehad.

Had per ongeluk verkeerde hoesje besteld. Even gebeld en werd zonder moeilijk te doen terug betaald Hebben mij het goede bestelnummer gegeven en het was binnen 2 dagen in huis Goede service

Goede service!

Terugkerende klant. Ik had een nieuwe cover besteld, maar zag net na de betaling dat ik de verkeerde had gekozen. Gelijk gebeld met de klantenservice, kreeg snel iemand aan de lijn. Heel vriendelijk en behulpzaam. Samen de juiste cover geselecteerd en de bestelling om kunnen zetten. Geen gedoe dus met retourneren en opnieuw bestellen. Cover is volledig naar wens. Fijne service!

keurige service; goed bereikbaar en uitstekende kwaliteit hoesjes

vergat speciale code; men stuurde alsnog grZtis n oplader. Bij n fout van DHL service grepen ze keurig in

Een mooi product

Dit is al mijn 3e hoesje van dbramante 1928

zoals het hoort te gaan..

Een keurig bedrijf op alle gebieden. kwaliteit product, klantenservice, verzending. een aanrader!

Eerste bestelling kwam niet goed aan. Gelijk een nieuw hoesje opgestuurd waardoor we toch snel van het mooie hoesje gebruik kunnen maken.

Prima hoesje!!

Hoesje precies wat ik zocht Zeer tevreden dat het met magneten werkt, super handig .

Snel en compleet

Perfecte service!!