Allerslechtste online shop ervaring ooit

Ik wacht al meer dan een maand op een hoesje, er is een keer een update gestuurd over dat het langer zou duren. Dit is inmiddels alweer 3 weken terug. Ik heb geen vervolg e-mail gehad over dat het nog langer zal duren, of antwoord op mijn e-mail waarin ik hierom vraag van 4 dagen terug. Echt ongelofelijk slecht. Jullie zijn die halve ster in mijn ogen niet eens waard.

Mooi product

Dit is mijn tweede book case voor mijn IPhone, Ik ben zo tevreden over het product dat ik zonder aarzelen een nieuwe heb besteld.

Best

Impeccable

Product kon vrijwel direct opgehaald worden en in mijn geval was het geen probleem om wat extra uitleg te krijgen over andere hoesjes en mijn aankoop te ruilen voor een hoesje dat beter bij mijn wensen past

Netjes geleverd

De bestelling is geleverd maar de wachttijd was langer dan verwacht. Mogelijk omwille van de drukte van de feestdagen en COVID-19, alle begrip!

Beschermplaatje was bij aanlevering al kapot

Het glaasje was al bij aanleveren kapot helaas. Was gratis maar toch jammer. Groet René

Snel, betrouwbaar!!

Beschadigde screenprotector geleverd. Tot 2 keer toe direct een nieuwe ontvangen! Perfecte service!

snel

was niet zo'n spannende opdracht maar wel goed en op tijd geleverd.

Mijn ervaring was zeer positief

Positief

quick delivery, no damaged product.

good experience overall.

Na vertraagde levering product netjes ontvangen.

Helaas werd de leveringsdatum enkele keren aangepast. Wel netjes van op de hoogte gebracht trouwens en ook optie aangeboden voor tijdelijke oplossingen.

Top! Goed overzicht producten.

Goed overzicht aangeboden producten en eenvoudig bestelling te plaatsen. Snelle opvolging en verzending.

Ik heb een hoesje dbramante1928 voor mijn iPhone SE 2020 besteld. De levertijd liep uit door Postnl en niet door iPhone-Cases.nl. Tevens kreeg ik hierbij een gratis screenprotector cadeau. Doordat ik zelf deze protector verkeerd geplakt had, kreeg ik gratis een nieuwe screenprotector. Dus zeer tevreden over de service van iPhone-Cases.nl

Slecht!

Op de website staat dat het product binnen één werkdag geleverd zou worden. Ondertussen duurde het meer dan week! Zonde terugkoppeling!

En een soepele afhandeling van klachten.

Klik, klak, klaar!

Ondanks de Corona postbezorging toch binnen een week ik huis. Uitpakken, en om de telefoon was een fluitje van een cent. Ook opladen via een Qi oplader gaat goed. Bediening van de knoppen gaat prima zonder extra krachtsinspanning. Een aanrader.

Ben helemaal tevreden met deze mooie, praktische iphonecase

De kwaliteit is prima, de kleur is mooi en de bezorging was op tijd.

Middelmatig

Site allé en marge in het nederlands. Geen frans

Beloftes worden niet nagekomen

Ik bestelde 2 cases, nieuwe cases worden veel later geleverd dan beloofd. Ik wil mijn nieuwe gsm gsm niet gebruiken vooraleer ik de juiste case ervoor heb, waardoor ik mijn nieuw toestel al 3 weken niet kan gebruiken.

Tijdige levering. Geen onnodige verpakking. Mooi hoesje

Geweldige service

Ik had 2 verschillende accessoires besteld. Dit moest voor 1 en hetzelfde telefoon zijn. Had dit dus niet goed besteld. Door een zeer alerte medewerker erop attent gemaakt.

Snel thuis

Ruime keuze en snel thuis

Uitstekend!

Snelle levering van super product

Na een case voor mijn iphone 6 nu maar voor zijn modernere versie besteld! Waterdicht en super shokbestendig!

Ten eerste een super snelle levering volgende dag was het er al. Helaas door een foutje in het systeem het verkeerde hoesje gekregen na een mailtje daarover ook direct bericht terug en binnen 2 dagen was alles snel en super correct gecorrigeerd en geleverd. Super gedaan en nogmaals bedankt.