Snel en correct verpakt

Makkelijk te bereiken, top service en snelle levering

Super service! Bij het uitpakken van pakketje bleek dat het verkeerde product was verzonden. Meteen telefonisch contact opgenomen, wat zeer makkelijk ging, en het probleem voorgelegd aan een medewerker. De medewerker was zeer vriendelijk en heeft mij meteen geholpen om het probleem op te lossen. De volgende dag lag het juist bestelde product al in de brievenbus.

slechte ervaring met het product

kwaliteit verhouding was het een slecht hoesje. het product kwam over als een goedkoop product uit China wat goedkoop was ingekocht en duur verkoopt. verkoper houdt zich ook niet aan de levertijden algemene indruk is dat ik deze website NIET!! kan aanbevelen.

Super kwaliteit; super service

Goede kwaliteit hoesje en zeer klantvriendelijk bij vragen en ondersteuning.

Zeer goede service

Al na 4 maanden bleek er slijtage te ontstaan aan de leren bookcase die ik had gekocht. Na het aanbod om het product om te ruilen voor een nieuwe heb ik aangegeven dat ik geen had vertrouwen meer had in dat betreffende product. In goed overleg besloten om een nieuwe bookcase van een ander merk aan te schaffen. Dit werd telefonisch op een zeer prettige manier opgelost en afgehandeld.

Keurige service, zeker een aanrader.

precies zoals de omschrijving

Prima case, snelle levering en goede verpakking

Zeer klantvriendelijke afhandeling van mijn bestelling.

Zeer klantvriendelijke afhandeling van mijn bestelling.

Helaas was mijn bestelde hoesje niet op voorraad, werd netjes gebeld en kreeg de optie om een ander hoesje te kiezen. Dit heb ik gedaan en ze hebben uit excuus ook nog een extra glasbeschermer mee gestuurd. Grote waardering hier voor!

prima geholpen met mijn keuze te maken

vriendelijk en deskundig geholpen en nog een screensaver erbij cadeau

Verkeerd artikel gestuurd, maar direct opgelost en voor 200% tevreden.

Super mooi en sterk hoesje voor mij iPad Ik ben er super blij mee

Kleur en Pasvorm uitstekend

Zie hierboven

Prima online winkel!

Goede prijzen en snelle levering.

Goede keus en snel gekeverd

Hoesje past perfect

Mijn bestelling niet ontvangen

Hallo Had 2 Apple Watch cases besteld maar niet ontvangen…misschien dat jullie er even naast kunnen kijken ( heb ik al eerder gemeld ) Hans Peijen Markt32 5492AB Sint Oedenrode

Mooie degelijke case

Case is degelijk. Zit strak om de iPhone. Magsafe laden gaat prima. Case van iphone afhalen gaat moeilijker.

Snelle correcte levering!

De volgende morgen in huis! En de UAG hoes voor de iPad is top

Case was goed, extra screen protector niet meegeleverd.

De beloofde screen protector was niet meegeleverd.

Grote keuze en snelle levering.

Altijd genoeg keuzes zelfs voor oudere telefoon modellen en zeer snelle levering.

Goed hoesje en netjes op tijd geleverd.

Het hoesje is net zo degenlijk als die iPhone 8 hoes van ze en ook nog een bescherm venstertje gehad bij deze levering. Deze kwam als brief post door de brievenbus zoals afgesproken.

Levert binnen 24 uur goede producten voor concurrerende prijs

Mooie UAG hoesje voor iPhone 13 Scherpe prijs Snelle levering Gratis screenprotector Geen verzendkosten actie

Prettig telefonisch contact levering niet juist

Moet nog worden afgehandeld, juiste levering en financieel. Aardige mensen aan de telefoon.

Snelle levering en prima hoesje