redelijk

Voor mijn Ipad Air 2019 nieuw hoesje besteld. Helaas is de hoes veranderd. Het aan/uit-knopje en de volumeknopjes zijn nu ook beschermd met als nadeel dat ze moeilijk in te drukken zijn het vorige hoesje zelfde merk had dit een half jaar geleden niet. Vandaar dat de score maar twee en een halve ster is.

Perfecte service

Top.

Hele goede service, zelfs pro-actief aangegeven dat ik waarschijnlijk de verkeerde hoes had besteld

Goede meedenkende klantenservice die niet alleen aan omzet denken

Snel en makkelijk door de brievenbus.

Ondanks de drukke bezorgdagen, snel en netjes afgeleverd.

snelle en goede levering

hoesje plus screenprotector snel geleverd tegen een goede prijs

PostNL pakket kwijtgeraakt. Direct nieuwe opgestuurd zonder problemen. Goede service

BookBook case besteld op vakantie en lag mooi thuis te wachten toen ik terugkwam. Zelfs rond de Kerstperiode een snelle levering, sneller dan verwacht. En als bonus een gratis screenprotector! Mij zien ze hier zeker terug!

Iphone 11 pro max hoesje

Eerst verkeerd hoesje toegestuurd gekregen. Vervolgen juiste hoesje de volgende dag nog binnengekregen en de ander kosteloos teruggestuurd. Zeer tevreden!

Goede case

Een goede prettige case, zonder die was mijn iPhone 10r spiegelglad, maar door de dikte en het hogere gewicht ligt hij nu lekker in de hand. Heel tevreden. Punt van kritiek: besteld op 19/12, ontvangen 23/12.

Goed, snelle levering

Aanrader!

Snelle en correcte levering van mijn iPhone 11 hoesje. Absoluut een aanrader!

Snelle correcte levering

Snelle en correcte levering van bescherm hoesje voor de iPhone

Prima en snelle service

Kwalitatief zeer goed en de service en levering is prima.

Snelle levering, hoesje valt tegen

Snelle levering door brievenbus. Super. Helaas valt de ipad regelmatig om, omdat de sleuf te ondiep is en de ipad in staande stand te makkelijk eruit schuift. Raad het artikel niet aan.

Heel slecht. besteld op 30 november nog steeds niets geleverd

op dit moment heel erg slecht. ik heb nog helemaal niets geleverd gekregen. Wel betaald natuurlijk. waarschijnlijk kan ik naar mijn geld fluiten.

Slecht

Bestelde een hoesje voor de IPhone 7plus. die stond ook op de meegestuurde factuur. Helaas bleek de inhoud bestemd te zijn voor de IPhone X.....pakje moest dus retour....op eigen kosten!

Slecht

Hoesje voor iPhone 1Pro is ok maar bijgeleverde screen protector bedekt niet het volledige scherm dus laat hoeken van iPhone 11Pro onbeschermd. Daar dit de meest kwetsbare plekken zijn dient deze protector verder nergens voor. Houd er dus rekening mee dat je vooraf een goede screen protector koopt elders, anders moet je dat naderhand nog doen en is je telefoon in de tussentijd onvoldoende beschermd.

Bedankt voor deze review. De gratis screenprotector die onderdeel is van onze huidige actie bedekt inderdaad niet het rond aflopende deel rondom het scherm van je iPhone. De screenprotectors die ook dit deel afdekken noemen we edge to edge screenprotectors. Voor valbescherming op de hoeken van je toestel adviseren we een hoes die deze delen voorziet van een schokabsorberende laag. Indien we je nog kunnen voorzien van een edge to edge screenprotector dan verneem ik dat graag.

Mooie site en snelle levering. Aanrader ­čĹŹ­čĹŹ

Mooi product, uitstekende klantenservice.

Mujjo hoesje voor iPhone 11 besteld en keurig op de hoogte gehouden over de verwerking en verzending van de bestelling. Middels track en trace geïnformeerd dat de bestelling was afgeleverd ( in de brievenbus) maar niets ontvangen. Contact met de klantenservice opgenomen en er werd direct een nieuwe zending gereed gemaakt. Volgende dag alsnog mijn bestelling ontvangen. Waar de eerste zending is gebleven is een raadsel maar hierover werd absoluut niet moeilijk gedaan.

De beste prijs!

Snel en voor de beste prijs een solide bookcase gekocht bij iPhone-Cases.

Spullen na 1 dag in huis en product zoals omschreven

teleurgesteld na lezen review andere klant

Mijn otterbox defender aantal jaar geleden bij concurrent was buitenhoes stuk (bescherming oplaad poort) dus heb ik bij IPhone cases een nieuwe gekocht. Zelfde type zodat ie over mijn binnen case past. Buiten hoes is wel iets anders dan vorige maar dat ligt aan rubber denk dat Otterbox daar iets aan heeft veranderd. Ik vind het iets minder maar tot zover geen klachten. Super product! Reden dat ik bij IPhone case gekocht heb: Zij geven een gratis screenprotector welke ik ook nodig had daar huidige ook wat schade heeft. Heb klanten service gesproken VOOR bestellen daar het bedrag ivm black Friday iets lager uit ging komen dan 30 euro. Meneer zegt dat er dus geen gratis protector mee gaat komen. advies maar wat bij bestellen. Beetje het idee dat ik een zeur was! Mogelijk een hectische week ivm black Friyday??? Advies smartphone hoesjes.nl was beter daar hadden ze bij keus voor Otterbox alle tijd voor me (aantal jaar geleden) Ben trots op mijn Otterbox heb zelfs half jaar terug nieuw toestel gekocht welke in betreffende hoes past. Heb ik gedaan (auto lader) heb ik niet echt nodig en valt me wat tegen. ontzettend stug snoertje voor mij ook erg kort. dus moet ik nog ergens een los oplaadkabel voor mijn telefoon opzoeken.Kortom vind dat een duur product voor wat het is. Vervolgens vraagt IPhone cases om een review en kom ik review tegen met mijn probleem en de oplossing voor betreffende Hr/mvr. Zou ook tevreden zijn!! Levering is keurig op tijd bij me aangekomen. Betreffende review Snel en goed ivm Black Friday was ik van mening dat er een gratis protector bij zou zitten. Toen die er niet bij zat telefonisch contact gehad, mij werd verteld dat die er alleen boven de 30,- bij zit maar dat hij er niet moeilijk over wilde doen en mij een protector zou sturen. Volgende dag lag ook die in de bus. Prima geregeld tevreden klant! Overigens was het UAG Flyo hoesje een juiste keuze, past goed en beschermd goed! Aanbevelen? Ja 9-12-2019 CP , Tilburg

Snel en netjes geleverd.

Snel geleverd. Netjes verpakt. En een bijzonder mooi en degelijk hoesje van Gear 4.

Gewoon goed­čÖé