goed contact - screen protector slecht product

Heb hoesje en Screen protector besteld. snelheid top, hoesje top, Screen protector tot 3 x toe beschadigd of niet compleet. Jammer.

Snelle en correcte levering.

Staat en kwaliteit van het hoesje zijn prima

Probleem snel opgelost. Viel onder garantie.Geld teruggestort

Snelle perfecte levering.

Gelijk met de holster heb ik de iPhone SE 2020 besteld, maar die is nog steeds niet geleverd. Maar de ervaring heeft mij geleerd dt iPhone-Cases.nl een perfecte levendiger is van iPhone holsters.

Uitstekend!!

iPhone-Cases.nl doet wat het beloofd: "Vandaag besteld, morgen in huis". Aanrader dus.

Topbedrijf

Leuke hoesjes voor een goede prijs. Snelle levering.

Snel en soepel. Meedenkend en makkelijk.

Snel en soepel. Meedenkend en makkelijk. Aardig en attent.

Prima prijs, website en service

Goede website, goede prijzen en zeer gemakkelijk te bestellen. Op de een of andere manier had ik de levering niet ontvangen (was gewoon als postpakket met PostNL verstuurd). Heb toen contact opgenomen en er werd snel een nieuw exemplaar opgestuurd (met excuses voor het voorval). Ben blij met UAG I-phone case!

Slechte communicatie

Bestellen en betalen gaat snel. Maar dan het leveren. Corona goed en wel, maar je kan je daar niet eeuwig achter schuilen. Geen tracking mogelijk en als je belt zeer kort van antwoord, om niet te zeggen onbeleefd. Tevreden van de bestelling en daar is alles mee gezegd

Prima service en goede prijs

Het hoesje wat ik wilde was niet meer op voorraad, maar wel in bestelling bij de leverancier. Toen het een paar dagen duurde heb ik gebeld en kreeg de dag door waarop het weer op voorraad was. Direct besteld plus gratis screenprotector gekregen en dat voor 10 euro minder dan de concurrentie.

Vlotte levering en kwalitatief zeer goed product.

Geweldige service

Zeer snelle levering. Ondanks mijn eigen bestelfout is is alles snel en kosteloos hersteld

fast, reliable!

no complications, fast, smooth order, payment as well as delivery!

Snelle uitstekende service en afhandeling

Snel makkelijk en eenvoudig bestelproces, super snelle levering, product voldoet aan de omschrijving en verwachting.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd. Product komt overeen met de productomschrijving. Top!

Slechte service

Helaas, slechte service en onvriendelijk aan de telefoon. We hadden een hoesje terug gestuurd omdat bij het gebruik de screenprotector krom trok. Hoesje niet gebruikt, onvriendelijk behandeld aan telefoon en geld niet terug. Jammer.

Zeer snelle service

Ik had de verkeerde afmeting Ipad hoes gekocht, teruggestuurd en 2 dagen later lag het juiste exemplaar al weer binnen. Dat noem ik nog eens snelle service! Bedankt!

Snelle levering en topservice

Ik had een hoesje voor mijn iPhone besteld en deze meteen op mijn telefoon gezet. Een dag later wilde ik er een glassprotector opzetten en bij het eraf halen van het hoesje brak hij doormidden. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg daarna kosteloos een nieuw hoesje opgestuurd, echt top!!

ben zeer tevreden

ik had bij dit bedrijf mijn eerste case besteld echter na een tijdje was een knopje gewoon op. Slijtage is normaal maar dit knopje deed het niet meer. Na bellen en retourneren viel het onder de garantie en binnen 2 dagen had ik mijn nieuwe case in huis. Het kost inderdaad wat maar dan heb je er ook echt lang plezier van !

Alles in orde

Goede kwaliteit snelle bezorging wel beetje duur

Helemaal zoals ik gedachten had.

Ik wilde een vintage telefoonhoes. Bij ontvangst en na uitpakken bleek de hoes in werkelijkheid nog mooier te zijn dan op de foto.

Het is een cava product.

Ik kreeg het pas na vijf keer zonder lucht belletjes er op maar ben er heel blij mee nu.

Goede en snelle service.

Een goede en snelle service. Wat ik ook een pluspunt vind is dat er een goed passende verzendverpakking om heen zat. Vaak kan een aankoop 1,5 keer in de verzendverpakking. Wat niet klopt in deze review is het volgende: Voornaam, woonplaats en e-mail adres zijn een verplicht veld. Vervolgens kan men aanvinken: Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die IK VRIJWILLIG INVUL IN DE REVIEW).................. Vrijwillig invul terwijl het een verplicht veld is??

Een hele mooie Mobiq case voor de IPhone SE 2

Kwalitatief goed product en snelle levering.

Effe wachtuh!

De door mij bestelde case bleek helaas niet op voorraad, maar was onderweg naar iPhone-Cases.nl. De zending werd echter vertraagd door de douane, dus ik kreeg korting aangeboden op een case in een andere kleur. Ik besloot gewoon te wachten op de bestelde case en dat duurde even, maar uiteindelijk arriveerde het artikel en het voldoet aan de verwachtingen.