Snelle levering en goede service!

Mooie website en makkelijk zoeken, veel keus en goede prijzen!

Perfecte ervaring

Eerste hoesje was een fabrieks foutje en toen ik belde werkt ik netjes geholpen fijne klantenservice

Uitstekend!!

Bij IPhone-Cases.nl een Bugatti hoesje voor mijn iPhone 12 pro besteld. Snelle levering en dit hoesje is werkelijk top! Sluit super netjes aan en ziet er strak uit. Het is gemaakt van écht leer en het draadloos opladen met een MagSafe lukt. Kortom een aanrader!!

Zat na ongeveer een jaar een scheurtje in het hoesje. Heb 2 jaar garantie. Zonder moeilijk te doen werd een nieuw hoesje bezorgd.

Prima, maar had toch een ander hoesje moeten doen.

Snelle levering. Prima afhandeling en mooie kwaliteit. Het probleem is echter dat mn iPhone 12 reageert op een magnetisch veld of zoiets van het hoesje zelf. Dit resulteert in vele broekzakbellen en dergelijke

Keurige afhandeling

Ik heb alleen geen behoefte om bij ieder bestellinkje wat ik tegenwoordig ergens plaats een review te schrijven.

excellent!

Fast delivery and great quality.

Super Service

Mijn gekozen kleur was er niet meer, maar ik werd opgebeld en gecontacteerd via e-mail om nieuwe keuze te maken. Perfect geregeld allemaal.

Slecht

Snelle service goede kwaliteit tegen normale prijzen

Goed en nette service tegen betaalbare prijs

Prima telefoonhoesje!

Vriendelijk en netjes klantenservice

Snelle levering en goed berijdbaar bij vragen

Perfect!

Een defect hoesje werd effectief vervangen als garantie. Dank!

Zeer goede service, snelle levering

Door de alertheid van een medewerker werd ik gewezen op een vergissing van mezelf in de bestelling... dankzij het vlotte mailverkeer kreeg ik zeer snel de correcte producten voor mijn smartphone

3 weken wachten nog altijd niets ontvangen

3 weken geleden 2 hoesjes besteld. Nog altijd niets in huis.

Beste Jeroen van Raak, je bestelling is geplaatst terwijl één van de bestelde artikelen niet bij ons op voorraad was. Dit is door ons duidelijk vermeld op de betreffende productpagina en tijdens het bestelproces. Op 11 maart is je bestelling door ons verzonden, hierover hebben we op 12 maart nog contact gehad. Omdat het een levering naar België betreft hebben we soms helaas te maken met een langere levertijd. Ik verwacht dat je bestelling ieder moment wordt bezorgd. Als je nog vragen hebt dan mag je altijd contact met ons opnemen!

Correcte en snelle afhandeling

Correcte en snelle afhandeling

Super snelle levering. Een heel tevreden klant

Product zoals omschreven

Beveel niet aan

Ik kreeg een hoesje dat niet goed was. Ik kreeg de telefoon er niet in. Was ook niet tevreden over de kwaliteit. Gaf aan dat ik geld terug wilde ontvangen en daar werd dus niet klantvriendelijk op gereageerd. Er werd aangeven dat ik dus de telefoon moest retouren en dan was het niet zeker of ik mijn geld terug zou krijgen. Dus dan ben ik straks geld voor hoesje kwijt en verzendkosten.

Toppie

Snel en correct

Netjes en vrij snel mijn hoesje en screenprotector binnen

Goed product, snel geleverd

Ruime keuze en tevreden.

Voor herhaling vatbaar.

Vlugge levering, en een uitstekende kwaliteit van de geleverde iPhone 12 hoesjes.

Prima produkt en snel geleverd

Goede prijs en prima levering

Bugatti is wat de naam is: Hoogste kwaliteit

Al mijn tweede iPhone case van Bugatti; eerste was voor mijn oude iPhone 7 en ik was direct verkocht op de kwaliteit! Het leer barst niet (als die in plastiek gemaakte) Het leer veroudert met grace & stijl Je hebt de telefoon veilig in je hand; geen gladde case die zomaar uit je hand glijdt. En, die is stijlvol! Elke cent waard! Nooit een andere case!

perfect product maar leveringstermijn klopt niet

bij de bestelling stond dat het de volgende dag zou geleverd worden maar de levering duurde 6 dagen. product was wel perfect in orde.