Zoals ik wilde.

Uitgevoerd conform advertenties.

Zeer goed,super service

Zelf verkeerde hoesje besteld qua maat. Nieuw besteld en verkeerde geretourneerd. Netjes afgehandeld en geld terug

Zoals het hoort!

Nette en duidelijke webshop, eenvoudig bestellen en snel leveren.

Kan niet beter

Snel, volgens aangegeven voorwaarden, stevig verpakt, bij vragen wordt per ommegaande antwoord gegeven

Goede cases voor de laagste prijs

Snel geleverd, goede kwaliteit hoes

Prima winkel. Snelle levering en indien nodig een nette service

Verzending snel

Product ziet er moi uit maar de magneten die telefoon vasthouden in hoesje zijn zwak en zelfde geldt voor de magnetische sluiting Geen kwaliteits product Jammer

Keurige klantenservice

Er was een klein probleempje ontstaan met mijn bestelling. Keurig opgelost door de klantenservice. Binnen een dag een goed en vervangend produkt ontvangen. Goede webshop dus.

betrouwbaar

Goed bedrijf met vriendelijk en deskundig personeel die al je vragen beantwoorden. Snelle bezorging ben ik zeer tevreden mee.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Uitstekend services

Wat besteld ook daadwerkelijk direct ontvangen!

Snelle levering en goede service.

Blijkbaar had ik een fout gemaakt bij het bestellen van mijn IPhone Cover en had ik de gratis screen protector vergeten aan te vinken. Na een emailtje werd de screen protector alsnog direct kosteloos naar mij verzonden. Dat noem ik SUPER service. Tevens ben ik ook zeer content met mijn bestelling.

Snelle levering en een Top service

Goed telefonisch bereikbaar in een drukke periode. Goed geholpen bij omruilen product. Stukkend screen protector werd zonder vragen een nieuw voor gestuurd

Goede service perfect product

Snelle levering en goed kwalitatief product

Snelle levering en goed product

2e keer dat ik m’n hoesje hier bestel en ben zeer tevreden. Levering is heel snel

Prima aanbod met een snelle service

Een heel ruim assortiment met daarbij een snelle afhandeling, verzending en levering.

Snel

Prima kwaliteit hoesje

Prima kwaliteit

Het was goed

De eerste keer had ik een Max hoesje gekocht, daarna kreeg ik de 11pro en die paste. Wel 7,95 euro moeten betalen om hem terug te sturen.

Snelle levering, prima prijzen

Volgende dag verstuurd. Snel in huis. Veel keuze aan accessoires.

Top, doen wat ze beloven

Top, doen wat er word belooft

Gewoon goed

Duidelijke website, makkelijk bestellen, niet te veel emails, betrouwbare levering.

Snelle levering, via de mail is de klantenservice goed te bereiken, geven snel antwoord op mijn vraag. Betrouwbare site.

Altijd op tijd geleverd

Goeie website, veel keus en kwaliteit is goed. Wordt op tijd geleverd. Heb al een aantal keer besteld en steeds tevreden

Het is wat ik verwacht .