Snelle bezorging

Produkt op zich niet verkeerd; toetsenbord voor IPad werkt prima, al moet je wel elke toets echt goed indrukken. Levering was snel en goed.

Gewoon goed

Hoesje besteld voor mijn iPhone, hoesje sloot niet goed aan. Zonder gezeur retour morgen sturen en een andere ontvangen. Enige nadeel die ik ondervind, is dat de transporteur (DHL) in deze regio een groot drama is. Kan deze firma niks aan doen, maar wil hem wel benoemen.

Ik had een hoesje besteld voor mijn iphone, echter kwam dit niet aan. Na een telefoontje werd er meteen een nieuwe opgestuurd welke de dag erna meteen werd geleverd. Top geregeld

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn aankoop.

Snel, goed hoesje maaaaar,……

Het hoesje met bescherm glas was snel binnen en erg goed verpakt. Bij het uitpakken van de bestelling bleek dat het beschermglas bij het verpakken het niet had overleeft. ( gescheurd) over all de prijs is prima.

Hoesje blijkt niet magsafe te zijn

Hoesje vooriphone gekocht. Volgens beschrijving geschikt voor draadloos opladen. Blijkt niet te werken. Heb hem weg moeten gooien omdat ik dom genoeg het sluitlipje er al af had gehaald.

Telefonisch geholpen goed advies product

Ben telefonisch geholpen en geadviseerd op basis van mijn wensen. Product besteld en volgende dag al in huis. En het is wat ik er van verwachtte mag. Eerlijke prijs en goed geholpen

Goede service.

Vriendelijke medewerkers die je ten alle tijden helpen om je problemen te verhelpen.

Helemaal goed

Ik heb telefonisch contact gehad omdat ik een specifieke vraag had en deze werd gelijk ter harte genomen en opgelost. Zeer tevreden.

Een goede ervaring maar screenprotector was niet goed

Ik had een prima ervaring her hoesje die ik kocht was mooi maar de screenprotector had geen duidelijke omschrijving en uitleg wat ik moest doen

top !

Snel , goed verstuurd

Prima levering

Prima levering van gewenste apparaat

Snelle levering!!!!

Ik ben super blij met mijn producten.

Slechte voorlichting product

Wilde een bookcase voor iPhone 15 pro bestellen. De iPhone 15 pro is de 1e iPhone die aan de linker bovenzijde een drukknop heeft ipv een schakelaar. Dus op die plek moet een drukknop zitten ipv een uitsparing. Dit heb ik telefonisch gevraagd (Gijs). Het antwoord was dat er een knopje zat en dat dit was gecontroleerd in het magazijn. Dus besteld. Blijkt dus een bookcase voor oudere iPhone, want er zat een uitsparing ipv een knopje. Uiteraard teruggestuurd. In de voorwaarden staat dat binnen 2 werkdagen na ontvangst je per mail wordt ingelicht over de ontvangst en daarna verder wordt afgehandeld. Echter na 3 werkdagen nog geen reactie, terwijl het pakje volgens Post NL is afgeleverd. Op een mailtje dat ik de bezorgkosten terug wil hebben, omdat in foutief ben ingelicht en de firma het verkeerde hoesje heeft gestuurd, heb ik geen reactie gehad. Kortom een waardeloze firma.

Kwaliteit...!

Deze goedkope vervangende cases van het originele merk Otterbox, kosten vele malen minder en zijn van dezelfde kwaliteit. Erg blij mee en goedkoop en snel verzonden. Duidelijk een bewogen en betrokken team, wordt ik vrolijk van.

Prima assortiment en snelle service

Uitgebreid en prima aanbod en een snelle afhandeling van verzending.

BESTEL HIER NIET!

Producten nooit geleverd, geen reactie van klantenservice.

Eerlijke webwinkel

Ruime keuze in allerhande cases,goede prijs en snelle levering

Snelle levering.

Snelle levering en een goed product.

Goed geholpen bij het ruilen van een hoesje.

Kreeg de verkeerde

Kreeg de verkeerde

Bestellen gaat snel en makkelijk en retourneren en geld terug gaat snel, prima service.

Klantvriendelijk en meedenkend, super!

4e keer een beschermhoes besteld, past en beschermt uitstekend. Vriendelijke klantenservice

Niet echt fijn hoesje

Ik vond het hoesje aan de zijkant te dik waardoor een geluid knopje erg diep lag, de andere knoppen moet je erg hard indrukken voordat ze reageren…de voorkant ook niet prettig.

Geweldige case, stevig touwtje en leuke kleur

Ik vond het spannend om zo'n case met een touwtje te bestellen maar het is echt geweldig. Zou het zeker doen. En dit merk is oprecht stevig.