Niet echt fijn hoesje

Ik vond het hoesje aan de zijkant te dik waardoor een geluid knopje erg diep lag, de andere knoppen moet je erg hard indrukken voordat ze reageren…de voorkant ook niet prettig.

Geweldige case, stevig touwtje en leuke kleur

Ik vond het spannend om zo'n case met een touwtje te bestellen maar het is echt geweldig. Zou het zeker doen. En dit merk is oprecht stevig.

Heel prettig en goede service

Pakje was niet geleverd door DHL en er werd meteen voorgesteld om een nieuw hoesje voor mijn IPhone op te sturen. Na een week kwam iemand uit een heel andere straat het 1e pakje brengen en heb ik het kunnen retourneren

Niet voor herhaling vatbaar

Ipadhoes kwam op tijd binnen maar paste niet om de iPad. Ik had wel de goede hoes besteld voor de juiste iPad… raar. Vervolgens moest ik €8 betalen voor het retourneren en kan je nergens je retour aanmelden.

Prima en stevig hoesje en snelle levering

Had verkeerde kleur gekregen. Na contact werd meteen de juiste opgestuurd en mocht de verkeerde kleur houden

Geweldige service

Ik had 2 hoesjes besteld en 1 bleek niet op voorraad, kon wel nog nabesteld worden maar dan klopte de Levertijd van 1 dag niet meer. Ik werd netjes gebeld om te overleggen of ik dat wou. Degene die op voorraad was was voor mij het belangrijkste, die was er de dag erna ook. Het 2e hoesje bleek ook niet op voorraad, weer telefoon om te overleggen en we kregen een ander zelfs duurder hoesje in plaats ervan en hoefden niet bij te betalen. En op de een of andere manier had ik bij 1 hoesje een gratis screenprotector maar ook werd me gevraagd of ik voor de andere telefoon ook 1 wou. Kan me niet herinneren dat ik ooit bij zo’n vriendelijk meedenkend bedrijf iets besteld heb. Super service een echte aanrader

Mooi , sterk hoesje!

Gemakkelijk bestelproces en heel snel geleverd. Product zelf minder sterren.

Niet goed. Komen afspraken niet na.

De telefoon zou de volgende dag bezorgd worden. Heeft een week geduurd. Bedrijf stuurt geen bericht over vertraging. Je moet zelf navraag doen. De telefoon is prima maar alles erom heen is voor verbetering vatbaar.

Een iPhone hoes gekocht, na 1 jaar kapot gegaan en ze hebben het netjes vervangen. Zoom de leveringen zijn snel en prima…

Snelle service en vriendelijk

Vlotte reacties op vragen, vriendelijke service (bij retour sturen).

Leuk en snel!

Je krijgt wat je bestelt:)

Goed en snel geleverd

Mooie case, helaas werkt de case niet goed bij de Ikea contactloze laders, bij andere gaat het wel goed

Goede service en goede kwaliteit

Prima hoesje! Stevig

Slecht

Zending meteen teruggestuurd vanwege foutieve maat. Ik had de keuze tussen geld terug of een ander product. heb voor ander product gekozen maar niets meer gehoord!! Jammer dat ik niet geld terug heb gehad.

prima hoesje en snel binnen

Hoes goed,terugbetalen nog niet gedaan.

Had 2 ipadhoezen besteld en betaald. 1 is geleverd de ander niet meer leverbaar. Nog steeds mijn geld niet terug gestort.

Snelle levering van een mooie ipadcover

Ik had een ipadcover besteld.. Er was veel keuze en snel geleverd!

Top bedrijf

Wanneer de klant een hoes bestelt voor een Iphone14 en, per abuis, een screensaver voor een Iphone14 pro en je neemt dan als bedrijf contact op met de klant, “klopt uw bestelling wel?” dan verdien je 5 sterren.

Zeer slecht, defect hoesje, geen reactie

Heb alleen op mijn eerste mail een reactie gekregen, daar vroegen ze om foto's terwijl ik die al direct bij de eerste mail had toegevoegd, inmiddels 3 mails verder en krijg gewoon geen reactie meer, geen nieuw hoesje of geld terug. Hier niet bestellen dus, als er problemen zijn negeren ze je gewoon!

Prima website, snelle levering en goed product

Snelle levering van wat ik besteld heb

Voorziet mij al voor de 3e keer in 8 jaar van mijn telefoon bescherming!

Gewoon goed!

Perfect!

Super, op de stikkers voor de vinger afdruk na..

Beide hoesjes van de galaxy s21 zijn waterdicht. Alleen jammer van het hoesje is dat er nu geen usb meer gekoppeld kan worden en dat de stikkers voor de vingerafdruk niet goed los te krijgen waren. Gewone oplaadbare pakt die wel gewoon! Ga er nu wel vanuit dat die mee kan gaan tot en met de s24, als ik het hoesje optijd vervang!

Uraniumweg 37 3812RJ Amersfoort

033-8200333